|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach Pietje, die reacties zul je altijd houden. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Ik heb de aankoop van Duarte nooit begrepen, maar dat is een ander verhaal. Nu moeten we ervoor zorgen dat hij een mooie club kan vinden waar hij zijn carriëre kan vervolgen en er is vast wel een ploeg die hem die kans wil bieden! Ik ben er van overtuigd, dat hij door veel clubs in Nederland en in het buitenland begeerd wordt. Ik vond hem bij Heracles wekelijks uitblinken en daarme verdiende hij zijn transfer naar Ajax. En vervolgens zag ik hem bij Ajax -tot zijn blessure- prima invallen. Toen Daley Blind naar ManU vertrok, dacht ik serieus, dat Duarte zijn opvolger zou zijn. Niet dus... Zo heb ik ook nog altijd veel vertrouwen in Mike van der Hoorn. Hij is een aantal keren met heel erg veel pech ingevallen, maar ook hem heb ik goede wedstrijden zien spelen. Ik vind gewoon dat Ajacieden die trots op ons mooie shirt zijn, wat meer respect zouden moeten krijgen van de supporters. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Duarte is geen slechte voetballer maar is net iets te licht voor Ajax maar een goede voor de subtop. En v/d Hoorn heeft ook nog geen indruk kunnen maken op mij vooral in de zware wedstrijden van o.a Jong Oranje en Ajax 1. Bij jong Ajax gaat hij redelijk maar daar is de tegenstand van een ander niveau. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
[quoOp zaterdag 03 januari 2015 - 14:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat waren wel spelers die een indruk achterlieten. Ik vind Ogbeche niets en kunnen we net zo goed Sigthorsson behouden! Is nergens op gebasseerd en gewoon jou mening. Hij scoort en voetbalt prima mee prima breekijzer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 15:30 schreef Hummel10 het volgende:Is nergens op gebasseerd en gewoon jou mening. Hij scoort en voetbalt prima mee prima breekijzer Maar ook echt van het niveau wat Ajax nastreeft? Dat is mijn vraag namelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Betere pintchhitter dan vd Hoorn en hij heeft veel ervaring. Van het niveau wat we nastreven misschien niet maar wel wat we missen in ons team A ervaring B Stukje fysiek.
Zeg ook niet dat het een geweldenaar is maar een nuttige goedkope oplossing bij vertrek van Sig. Milik is eerste spits en een ervaren man daar achter ik zie het probleem niet. vd Hoorn spits is gewoon armoede |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 16:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Betere pintchhitter dan vd Hoorn en hij heeft veel ervaring. Van het niveau wat we nastreven misschien niet maar wel wat we missen in ons team A ervaring B Stukje fysiek. Zeg ook niet dat het een geweldenaar is maar een nuttige goedkope oplossing bij vertrek van Sig. Milik is eerste spits en een ervaren man daar achter ik zie het probleem niet. vd Hoorn spits is gewoon armoede Jouw reactie geeft toch al aan hoever we gezakt zijn als we dit soort spelers als nuttige en goedkope oplossing gaan zien??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jouw reactie geeft toch al aan hoever we gezakt zijn als we dit soort spelers als nuttige en goedkope oplossing gaan zien??? Jij vind het niks dat is prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 17:31 schreef Eide het volgende:Dat zou echt heel vreemd zijn want Sinkgraven is een type Andersen, een hangende 7 of een 8 zoals FdB die gebruikt. Zou de Boer Sinkgraven niet op de plek van Klaassen willen hebben met Klaassen een linie terug??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zou best wel eens een serieuze optie kunnen zijn, en je weet hoe ik daar over denk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 20:13 schreef remco k het volgende:[..] Zou de Boer Sinkgraven niet op de plek van Klaassen willen hebben met Klaassen een linie terug??? Ik zie dat inderdaad helemaal zitten. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach Pietje, die reacties zul je altijd houden. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Ik heb de aankoop van Duarte nooit begrepen, maar dat is een ander verhaal. Nu moeten we ervoor zorgen dat hij een mooie club kan vinden waar hij zijn carriëre kan vervolgen en er is vast wel een ploeg die hem die kans wil bieden! ook ik heb die aankoop nooit begrepen maar ook wel meer aankopen van nu. enige die mij tot nu toe heeft verrast is milik. waar ik ook mijn vraagtekens bij had. nu kijken of hij mij kan blijven verrassen. en over sommige reacties is denk meer de manier van uiten. denk dat iedereen de spelers van Ajax wel waardeert maar reageren op het spel en de kwaliteit. ik persoonlijk zou nooit een speler persoonlijk uitfluiten of iets anders. of hij moet het op een andere manier bij mij hebben verpest. ik doel op gedrag buiten het veld. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een Engelse tabloid meldt dat Odegaard voor Ajax gaat kiezen. De Daily Star is overigens niet echt een betrouwbare bron dus een kilo zout mag je rustig bij de hand houden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 11:02 schreef Eide het volgende:Een Engelse tabloid meldt dat Odegaard voor Ajax gaat kiezen. De Daily Star is overigens niet echt een betrouwbare bron dus een kilo zout mag je rustig bij de hand houden. Die hele Ödegaard komt me nu al mijn strot uit! Sorry hoor, maar wat een oeverloos gelul is hieraan vooraf gegaan!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 11:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die hele Ödegaard komt me nu al mijn strot uit! Sorry hoor, maar wat een oeverloos gelul is hieraan vooraf gegaan!! Als hij komt en het is de nieuwe Messi dan was het het waard. Kan alleen nog maar tegenvallen nu haha en waarschijnlijk zal hij toch niet eens komen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 12:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als hij komt en het is de nieuwe Messi dan was het het waard. Kan alleen nog maar tegenvallen nu haha en waarschijnlijk zal hij toch niet eens komen. Ik snap je beredenering en natuurlijk hopen we dat hij uiteindelijk voor Ajax kiest, maar de ene dag was het die club en weer een andere dag was het weer een andere club! Het is een ware mediahype geworden en dat roept die jongen ook enigzins over zichzelf af. Inderdaad kan hij nu enkel tegenvallen, maar wat mij betreft ben ik wel even klaar met het nieuws van Ödegaard! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
afwachten maar dit is wel kicken die transfertijd er gebeurd tenminste wat !!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 11:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die hele Ödegaard komt me nu al mijn strot uit! Sorry hoor, maar wat een oeverloos gelul is hieraan vooraf gegaan!! Hij schijnt dan ook wel een zeer uitzonderlijk talent te zijn. Zo jong nog en al zo veel clubs die voor hem in de rij staan. Op die leeftijd al international zijn... Poe!! En al dat gedoe komt niet van hemzelf af, maar van de media. Ik zie hem erg graag bij Ajax komen en als ik zijn vader moet geloven, dan zal hij voor Ajax kiezen, een logischer opbouw van zijn nog zeer jonge carrière, dan direct naar een Europese grootmacht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vind je? Ik vind het echt komkommertijd. Allemaal geruchten die veelal op lucht gebaseerd zijn en geen voetbal. Ik heb zo'n hekel aan de zomer- en winterstop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 13:14 schreef Eide het volgende:Vind je? Ik vind het echt komkommertijd. Allemaal geruchten die veelal op lucht gebaseerd zijn en geen voetbal. Ik heb zo'n hekel aan de zomer- en winterstop. Was dat "vind je?" aan mij gericht? Natuurlijk heb ik ook een bloedhekel aan met name de winterstop. Ook de periodes van de transferwindows zijn uitermate vervelend, omdat je midden in je voorbereiding en al bij het begin (of vervolg in de winter) van de competitie, zomaar belangrijke spelers kunt kwijt raken. Maar voor Ödegaard wil ik toch wel een uitzondering maken. Ik heb hem weliswaar nog nooit zien spelen, maar enkel en alleen het feit al, dat er zoveel topclubs naar zijn diensten aan het hengelen zijn, zegt mij meer dan genoeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Duidelijk! :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 13:13 schreef Pietje het volgende:[..] Hij schijnt dan ook wel een zeer uitzonderlijk talent te zijn. Zo jong nog en al zo veel clubs die voor hem in de rij staan. Op die leeftijd al international zijn... Poe!! En al dat gedoe komt niet van hemzelf af, maar van de media. Ik zie hem erg graag bij Ajax komen en als ik zijn vader moet geloven, dan zal hij voor Ajax kiezen, een logischer opbouw van zijn nog zeer jonge carrière, dan direct naar een Europese grootmacht. Natuurlijk komt het van hemzelf af, wanneer je niet gewoon duidelijkheid geeft! Nu is hij al maanden een ware mediahype en daarnaast zorgen bepaalde uitspraken van hem of zijn vader voor nog meer mediagerucht! Ik zeg niet dat hij hardop moet uitspreken dat hij voor Ajax moet kiezen, maar dat hele gelul eromheen ben ik wel een beetje klaar mee!
En natuurlijk weet ik dat hij een uitzonderlijk talent is en dat hij al international is, maar die hele hype zorgt voor een beetje frustratie bij mij! Elke dag zijn er wel 10 berichten over deze jongen op internet! De ene dag kiest hij voor Bayern of City en de andere dag weer voor Schalke of Madrid! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch getuigd het wel van veel boerenverstand van zo'n jongen. Hij weet dat hij zo'n beetje overal kan tekenen. Hij weet ook dat hij links en rechts al forse bedragen kan krijgen. Maar hij kiest er voor om veel clubs te bezoeken en op basis van daadwerkelijke ervaringen en gesprekken met allerlei clubs pas z'n keuze te maken.
Waren er maar meer jongens die dat deden in plaats van een Mink Peeters die naar Real Madrid ging "omdat je die kans misschien maar 1 keer krijgt". Niet kiezen voor de naam, maar kiezen voor de club waar je je goed bij voelt en waar je denkt door te kunnen breken. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 13:14 schreef Eide het volgende:Vind je? Ik vind het echt komkommertijd. Allemaal geruchten die veelal op lucht gebaseerd zijn en geen voetbal. Ik heb zo'n hekel aan de zomer- en winterstop. ach vind die geruchten wel leuk. en geeft hoop. maar ook ik zie liever voetbal. dus vind die stops ook niks. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:35 schreef bully het volgende:[..] ach vind die geruchten wel leuk. en geeft hoop. maar ook ik zie liever voetbal. dus vind die stops ook niks. Hoop waar veel supporters dan weer denken dat het waarheid is en roepen dat Ajax niet slagvaardig is?? Nee die hele komkommertijd kan me gestolen worden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:35 schreef Eide het volgende:En toch getuigd het wel van veel boerenverstand van zo'n jongen. Hij weet dat hij zo'n beetje overal kan tekenen. Hij weet ook dat hij links en rechts al forse bedragen kan krijgen. Maar hij kiest er voor om veel clubs te bezoeken en op basis van daadwerkelijke ervaringen en gesprekken met allerlei clubs pas z'n keuze te maken. Waren er maar meer jongens die dat deden in plaats van een Mink Peeters die naar Real Madrid ging "omdat je die kans misschien maar 1 keer krijgt". Niet kiezen voor de naam, maar kiezen voor de club waar je je goed bij voelt en waar je denkt door te kunnen breken. Natuurlijk heeft die jongen boerenverstand, maar laat je reacties dan achterwege en doe alles geruisloos! Ga geen dingen roepen! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:35 schreef Eide het volgende:En toch getuigd het wel van veel boerenverstand van zo'n jongen. Hij weet dat hij zo'n beetje overal kan tekenen. Hij weet ook dat hij links en rechts al forse bedragen kan krijgen. Maar hij kiest er voor om veel clubs te bezoeken en op basis van daadwerkelijke ervaringen en gesprekken met allerlei clubs pas z'n keuze te maken. Waren er maar meer jongens die dat deden in plaats van een Mink Peeters die naar Real Madrid ging "omdat je die kans misschien maar 1 keer krijgt". Niet kiezen voor de naam, maar kiezen voor de club waar je je goed bij voelt en waar je denkt door te kunnen breken. vraag me alleen af ofdat Ajax aan zijn eisen kan voldoen. is natuurlijk al een volwaardig basisspeler en de garantie dat hij dat bij Ajax ook is geloof ik niet. dus vraag me af of hij dat gedult kan opbrengen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:40 schreef bully het volgende:[..] vraag me alleen af ofdat Ajax aan zijn eisen kan voldoen. is natuurlijk al een volwaardig basisspeler en de garantie dat hij dat bij Ajax ook is geloof ik niet. dus vraag me af of hij dat gedult kan opbrengen. En daar is ook boerenverstand voor nodig! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tenzij hij echt heel bijzonder goed is wordt hij nergens meteen basisspeler. Niet bij Ajax en nergens niet buiten Noorwegen. Zelfs ultra jonge debutanten als Seedorf en Anita waren 16 en geen 15 toen ze debuteerden en alleen Seedorf was met 17 een regelmatige basisklant. Of Odegaard net zo goed is als Seedorf.... wie weet.
Maar normaliter A1 of Jong Ajax als hij echt heel goed is mocht hij voor Ajax kiezen. 16 jaar is een hele normale leeftijd voor de A1, Bazoer was net 17 toen hij voor Jong Ajax ging spelen. Mogelijkheden zat. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoop waar veel supporters dan weer denken dat het waarheid is en roepen dat Ajax niet slagvaardig is?? Nee die hele komkommertijd kan me gestolen worden! wat ik al zei vind deze rust periode ook niks omdat ik nu het voetbal mis. en bij die berichten kan je vaak de echte en geruchten wel scheiden. en de verhalen over slagvaardig zijn gebaseerd op berichten die vaak toch bij Ajax zelf vandaan kwamen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Natuurlijk komt het van hemzelf af, wanneer je niet gewoon duidelijkheid geeft! Nu is hij al maanden een ware mediahype en daarnaast zorgen bepaalde uitspraken van hem of zijn vader voor nog meer mediagerucht! Ik zeg niet dat hij hardop moet uitspreken dat hij voor Ajax moet kiezen, maar dat hele gelul eromheen ben ik wel een beetje klaar mee! En natuurlijk weet ik dat hij een uitzonderlijk talent is en dat hij al international is, maar die hele hype zorgt voor een beetje frustratie bij mij! Elke dag zijn er wel 10 berichten over deze jongen op internet! De ene dag kiest hij voor Bayern of City en de andere dag weer voor Schalke of Madrid! Wat wil je, een jochie van 16 jaar... Wat ik begrepen heb, is dat hijzelf en zijn vader van meet af aan gezegd hebben, voor Ajax te willen gaan kiezen, maar dat hij wèl bij diverse topclubs "in de keuken" wilde gaan kijken, alvorens hij tot zijn definitieve beslissing wilde gaan komen. Dat is voor mij gegeven nummer één. Vervolgens is de pers er zich mee gaan bemoeien, met alle gevolgen van dien. Ik heb over dit alles geen naar gevoel. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:43 schreef Eide het volgende:Tenzij hij echt heel bijzonder goed is wordt hij nergens meteen basisspeler. Niet bij Ajax en nergens niet buiten Noorwegen. Zelfs ultra jonge debutanten als Seedorf en Anita waren 16 en geen 15 toen ze debuteerden en alleen Seedorf was met 17 een regelmatige basisklant. Of Odegaard net zo goed is als Seedorf.... wie weet. Maar normaliter A1 of Jong Ajax als hij echt heel goed is mocht hij voor Ajax kiezen. 16 jaar is een hele normale leeftijd voor de A1, Bazoer was net 17 toen hij voor Jong Ajax ging spelen. Mogelijkheden zat. ik geloof ook zeker dat hij kwaliteiten heeft. maar als er zulke grote clubs achter hem aanzitten krijgen ze vaak ook last van zelfoverschatting. dat ze meteen klaar zijn dat ze hier ook gelijk basis worden. en misschien is hij ook wel gelijk goed genoeg en staat hij er gelijk in? maar denk dat een speler uit het buitenland die al zo gehypt is wat minder gedult zal hebben. en misschien heb ik het mis want niemand weet hoe de toekomst er uitziet. en laat hem eerst maar echt komen want voorlopig zijn het nog alleen geruchten. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:52 schreef Pietje het volgende:[..] Wat wil je, een jochie van 16 jaar... Wat ik begrepen heb, is dat hijzelf en zijn vader van meet af aan gezegd hebben, voor Ajax te willen gaan kiezen, maar dat hij wèl bij diverse topclubs "in de keuken" wilde gaan kijken, alvorens hij tot zijn definitieve beslissing wilde gaan komen. Dat is voor mij gegeven nummer één. Vervolgens is de pers er zich mee gaan bemoeien, met alle gevolgen van dien. Ik heb over dit alles geen naar gevoel. volgens mij waren die berichten dat hij voor ajax moest gaan van trainers bondscoachts enzo. maar niet van zijn vader of hem zelf. of ik moet die berichten gemist hebben? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:56 schreef bully het volgende:[..] volgens mij waren die berichten dat hij voor ajax moest gaan van trainers bondscoachts enzo. maar niet van zijn vader of hem zelf. of ik moet die berichten gemist hebben? Als ik mij goed herinner, waren vader en zoon enkele weken (maanden?) geleden op de televisie in een interview. Studio Sport?? Daarin nam pappa Ödegaard het woord. Ik heb hem dat echt duidelijk horen zeggen, dat Ajax keus nummer één is, tenzij één van de topclubs met bijzondere garanties zou komen, dan wel dat zoonlief -na in de keuken te hebben gekeken- op andere gedachten zou komen. Maar in principe zou het Ajax moeten worden. Dat was echt zijn vader die dat heeft gezegd. Ook de Noorse bondscoach heeft zich als zodanig uitgelaten. Dat klopt wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 januari 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:56 schreef bully het volgende:[..] volgens mij waren die berichten dat hij voor ajax moest gaan van trainers bondscoachts enzo. maar niet van zijn vader of hem zelf. of ik moet die berichten gemist hebben? Dat dacht ik ook Bully, heb hem of zijn vader nog nooit horen uiten dat ze voor Ajax wilden kiezen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Natuurlijk komt het van hemzelf af, wanneer je niet gewoon duidelijkheid geeft! Nu is hij al maanden een ware mediahype en daarnaast zorgen bepaalde uitspraken van hem of zijn vader voor nog meer mediagerucht! Ik zeg niet dat hij hardop moet uitspreken dat hij voor Ajax moet kiezen, maar dat hele gelul eromheen ben ik wel een beetje klaar mee! En natuurlijk weet ik dat hij een uitzonderlijk talent is en dat hij al international is, maar die hele hype zorgt voor een beetje frustratie bij mij! Elke dag zijn er wel 10 berichten over deze jongen op internet! De ene dag kiest hij voor Bayern of City en de andere dag weer voor Schalke of Madrid! Dan lees je ze toch niet.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 20:13 schreef remco k het volgende:[..] Zou de Boer Sinkgraven niet op de plek van Klaassen willen hebben met Klaassen een linie terug??? Dat is een optie plus wordt je in de breedte sterker op het middenveld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 13:37 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb echt te doen met Lerin Duarte. Laten we nou eens eerlijk zijn en toegeven, dat hij niet of nauwelijks een serieuze kans gehad heeft bij Ajax. En al helemaal niet na zijn vervelende en vrij langdurige blessure. Helemaal mee eens, Duarte is echt geen verkeerde voetballer... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee klopt geen verkeerde voetballer maar te licht voor Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 14:40 schreef bully het volgende:[..] vraag me alleen af ofdat Ajax aan zijn eisen kan voldoen. is natuurlijk al een volwaardig basisspeler en de garantie dat hij dat bij Ajax ook is geloof ik niet. dus vraag me af of hij dat gedult kan opbrengen. En bij welke Europese grootmacht gaat hij wel in de basis spelen ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Boilesen traint trouwens weer zonder brace om de knie dus dat lijkt vrij voorspoedig te herstellen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 20:04 schreef Eide het volgende:Boilesen traint trouwens weer zonder brace om de knie dus dat lijkt vrij voorspoedig te herstellen. Laat aanvallend soms leuke dingen zien.....verdedigend (wat zijn taak is) vind ik het ruk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Niks te licht...hij gaf vaak de assist of scoorde soms als hij in het team kwam...ik blijf zeggen dat hij te weinig is gebracht door de Boer! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 04 januari 2015 - 20:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Laat aanvallend soms leuke dingen zien.....verdedigend (wat zijn taak is) vind ik het ruk Helemaal mee eens Narreke! |
|
|
|