BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 06 januari 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Alleen je naam Warrior geen tekst of is hij weg gehaald
Eide
 Eide - dinsdag 06 januari 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Uw wens is verhoord! Alsjeblieft, topictitel aangepast! ;-)
Jij bent echt goed ;)
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 00:15   quote  deeplink  
Rentree Fischer duurt nog minimaal drie weken

De rentree van Viktor Fischer laat nog minimaal drie weken op zich wachten. De aanvaller van Ajax, die nog altijd herstelt van een hamstringblessure, is wel mee op trainingskamp naar Doha in Qatar, maar zal zeker geen minuten maken in het oefdenduel met Schalke 04 komende zaterdag.

Ajax gaat voorzichtig om met de Deen die in Qatar niet alle oefeningen zal meedoen. Hij moet minimaal zich een week lang voluit moeten belasten voordat hij speelminuten gaat maken. Dat zal sowieso eerst gebeuren in Jong Ajax.

Bron

-----------------------

Voordeel momenteel is dat er ook geen druk is hem snel te brengen. Nu El Ghazi en Kishna het goed doen heb je gewoon wat meer adem ruimte. Wat dat betreft merk je wel dat er in de breedte wat kwaliteit is gewonnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 januari 2015 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 23:29 schreef nora het volgende:
Alleen je naam Warrior geen tekst of is hij weg gehaald
Was een dubbele reactie en daarvan heb ik er 1 verwijderd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 januari 2015 - 02:38   quote  deeplink  
Zou de soap rondom heertje Ödegaard dan eindelijk voorbij zijn????

Koude kermis voor Ajax: 'Ødegaard rondt onderhandelingen in diepste geheim af'
woensdag 7 januari 2015 om 00:45

Na lang wikken en wegen lijkt Martin Ødegaard zijn keuze te hebben gemaakt. Niet Ajax, maar Real Madrid heeft volgens VG, de Noorse krant die tot op heden telkens met het eerste nieuws komt, de slag om het supertalent gewonnen.

Ødegaard is dinsdagavond in het diepste geheim op een privé-vliegtuig naar de Spaanse hoofdstad gestapt, met zijn vader en zaakwaarnemer aan zijn zijde. Dat wijst erop dat het supertalent eruit is. Real Madrid voert deze week een afrondend gesprek met Ødegaard en zal hem dan met trots presenteren.

Het is de tweede keer dat Ødegaard op bezoek gaat in Madrid. In november kreeg hij al een uitgebreide rondleiding, maakte hij kennis met Cristiano Ronaldo en de rest van de selectie én trainde hij kort mee. Het maakte allemaal deel uit van zijn Europese toernee, die hem ook langs onder meer Liverpool, FC Barcelona en Bayern München voerde. Ook Ajax zou nog worden aangedaan, maar de Amsterdammers lijken achter het net te vissen.

Ødegaard had altijd al de intentie om bij een grote club te tekenen, mits hij een garantie kreeg op speelminuten. Real heeft hem volgens de Noorse krant een plek in de A-selectie beloofd. Het zestienjarige talent gaat met rugnummer 16 spelen, een teken dat de Spaanse koploper vol vertrouwen is.

Het is nu alleen nog de vraag wanneer Ødegaard zijn club Strømsgodset gaat verlaten. De kans is groot dat de jongeling het seizoen op huurbasis afmaakt in Noorwegen, waar hij zich nog even verder kan ontwikkelen en bovendien zijn middelbare school moet afmaken. In de zomer zou Ødegaard zich dan in Madrid vestigen.

In oktober vorig jaar werd Ødegaard de jongste speler in de EK-kwalificatie ooit met zijn debuut voor Noorwegen. Hij was op dat moment vijftien jaar en driehonderd dagen oud. De middenvelder, die negen maanden geleden debuteerde op het hoogste niveau, wordt de eerste Noor in het shirt van Real Madrid.

BRON
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 januari 2015 - 02:38   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 08:07   quote  deeplink  
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/114658/ouderedivisie-topscorer-voor-monsterbedrag-richting-city?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Waardeloze spits! ;)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 08:09   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/hoofdnieuws/84594

Dat hopen wij ook!
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Ajax volgers melden zojuist op Twitter dat Fischer de training heeft gestaakt en nu met een zak ijs op de hamstring toekijkt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 09:26 schreef Eide het volgende:
Ajax volgers melden zojuist op Twitter dat Fischer de training heeft gestaakt en nu met een zak ijs op de hamstring toekijkt.
Te gretig of voorzorg..
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Geen idee, stond er niet bij.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 10:07 schreef Eide het volgende:
Geen idee, stond er niet bij.
Balen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 10:28   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/395637_leverkusen-winkelt-bij-red-bull?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dit vond wel een leuke speler...
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 09:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Te gretig of voorzorg..
Volgens Ajax Life (de SVA dus) lijkt het niet ernstig en was het uit voorzorg. Hij is nu naar het hotel om in de fitness aan het werk te gaan. Het was alleen eerder dan gehoopt at hij af moest haken.
3sterren
 3sterren - woensdag 07 januari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Die kon goed verdedigen en aardig voetballen precies wat onze technische staf naar op zoek is meestal!
3sterren
 3sterren - woensdag 07 januari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Trouwens als die odegaard echt voor real kiest is hij een loser eerste klasse! Dat doe je toch niet nadat je nadrukkelijk zegt voor je "ontwikkeling" te willen gaan
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Hij moet kiezen wat hij wil. Wij vinden allemaal Real een vreemde keuze aangezien er nauwelijks spelers van Real doorbreken vanuit de jeugd. Dat strookt ook niet met hun marketing- en financiële beleid.

Maar goed, misschien is dat aanbod financieel enorm goed of doen ze hem garanties. Of misschien speelt toch wel een rol. En uiteindelijk is hij de enige die over z'n eigen toekomst beslist. Mij boeit het niet zo. Als hij naar Ajax komt is dat mooi en heeft Ajax er een mooi talent bij. Komt hij niet is dat ook prima. We zitten niet bepaald verlegen om talent.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 januari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:27 schreef Eide het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens gezegd dat Riedewald goed inviel. Maar echt overtuigen als CVM als ik er zo aan terug denk eigenlijk niet. Ik mis bij hem op dit moment de voorwaartse voortzetting. Dat is ook niet gek en zeker niet erg. Riedewald is net 18 en CVM is opbouwend de belangrijkste positie bij Frank de Boer. Dat je daar met 18 nog iets te licht voor bent is niet gek en niet erg. Op termijn denk ik zeker dat hij een goede CVM kan worden maar op dit moment is hij als linksback gewoon beter op z'n plek.
Dat ben ik volstrekt met je eens. Zoveel verantwoording op de -in het Ajax-systeem-nbelangrijkste positie kun je en mag je niet van een 18-jarige eisen. Wel ga ik er vanuit, dat een leergierige Riedewald een potentiele parel op "zes" wordt.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 januari 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 09:26 schreef Eide het volgende:
Oei... dat is een forse tegenvaller!
Pietje
 Pietje - woensdag 07 januari 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 02:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zou de soap rondom heertje Ödegaard dan eindelijk voorbij zijn????

Koude kermis voor Ajax: 'Ødegaard rondt onderhandelingen in diepste geheim af'
woensdag 7 januari 2015 om 00:45

Na lang wikken en wegen lijkt Martin Ødegaard zijn keuze te hebben gemaakt. Niet Ajax, maar Real Madrid heeft volgens VG, de Noorse krant die tot op heden telkens met het eerste nieuws komt, de slag om het supertalent gewonnen.

Ødegaard is dinsdagavond in het diepste geheim op een privé-vliegtuig naar de Spaanse hoofdstad gestapt, met zijn vader en zaakwaarnemer aan zijn zijde. Dat wijst erop dat het supertalent eruit is. Real Madrid voert deze week een afrondend gesprek met Ødegaard en zal hem dan met trots presenteren.

Het is de tweede keer dat Ødegaard op bezoek gaat in Madrid. In november kreeg hij al een uitgebreide rondleiding, maakte hij kennis met Cristiano Ronaldo en de rest van de selectie én trainde hij kort mee. Het maakte allemaal deel uit van zijn Europese toernee, die hem ook langs onder meer Liverpool, FC Barcelona en Bayern München voerde. Ook Ajax zou nog worden aangedaan, maar de Amsterdammers lijken achter het net te vissen.

Ødegaard had altijd al de intentie om bij een grote club te tekenen, mits hij een garantie kreeg op speelminuten. Real heeft hem volgens de Noorse krant een plek in de A-selectie beloofd. Het zestienjarige talent gaat met rugnummer 16 spelen, een teken dat de Spaanse koploper vol vertrouwen is.

Het is nu alleen nog de vraag wanneer Ødegaard zijn club Strømsgodset gaat verlaten. De kans is groot dat de jongeling het seizoen op huurbasis afmaakt in Noorwegen, waar hij zich nog even verder kan ontwikkelen en bovendien zijn middelbare school moet afmaken. In de zomer zou Ødegaard zich dan in Madrid vestigen.

In oktober vorig jaar werd Ødegaard de jongste speler in de EK-kwalificatie ooit met zijn debuut voor Noorwegen. Hij was op dat moment vijftien jaar en driehonderd dagen oud. De middenvelder, die negen maanden geleden debuteerde op het hoogste niveau, wordt de eerste Noor in het shirt van Real Madrid.

BRON
Nou, dan gaat hij toch lekker naar het grootkapitaal in Madrid! Het lijkt me stug, dat hij daar aanspraak op spelminuten kan maken tussen al die vedettes. Ik had serieus begrepen, dat hij zich verder wilde ontwikkelen. Nou, dat kan bij Ajax wel, maar bij Real Madrid beslist niet. Wel, Warrior, je bent op je wenken bediend: einde soap ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 07 januari 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedere positie dubbel bezet dus..
Behalve LCV denk ik, nu dat Stefano Denswil naar België vertrokken is. Of vergis ik me?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 januari 2015 - 13:55   quote  deeplink  
basis vs reserve 0-1!!! Menig enige die scoorde
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 januari 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, dan gaat hij toch lekker naar het grootkapitaal in Madrid! Het lijkt me stug, dat hij daar aanspraak op spelminuten kan maken tussen al die vedettes. Ik had serieus begrepen, dat hij zich verder wilde ontwikkelen. Nou, dat kan bij Ajax wel, maar bij Real Madrid beslist niet. Wel, Warrior, je bent op je wenken bediend: einde soap ;-)
Over een paar maanden begint de soap opnieuw. Dan is hij ontevreden en wil hij verhuurd worden! ;-)
nora
 nora - woensdag 07 januari 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Viergever kan ook LCV is zelfs beter voor hem als linksback.Geen top maar goed we hebben niet beter op dit moment
Pietje
 Pietje - woensdag 07 januari 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Over een paar maanden begint de soap opnieuw. Dan is hij ontevreden en wil hij verhuurd worden! ;-)
Ja, dan wil hij verhuurd worden aan Ajax ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 07 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 13:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
basis vs reserve 0-1!!! Menig enige die scoorde
Ik heb het gelezen. Ondanks het feit, dat het om een niemendalletje ging, schrok ik toch! Ajax basis had dit potje gewoon moeten winnen.
remco k
 remco k - woensdag 07 januari 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Ach, dat soort dingen zie je wel vaker toch... Jonge gasten die zich nog willen bewijzen en de oudere garde die denkt dat doen we wel even..
nora
 nora - woensdag 07 januari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Mijn wens is nog niet uitgekomen komop Ajax laat wat van je horen.
=================================================================
Daley Sinkgraven is bij sc Heerenveen uitgegroeid tot vormgever. Het talent maakt een enorme ontwikkeling door, niet voor niets wil Ajax-trainer Frank de Boer de negentienjarige middenvelder dolgraag naar Amsterdam halen.

De middenvelder is in het bezit van een doorlopend contract in Friesland, een transfer in de januarimaand is niet uitgesloten. Hoe groot is de kans dat Sinkgraven Heerenveen verlaat in de eerste maand van 2015? "Ik heb geen idee. Dat is niet in percentages uit te drukken. Ik reken er dus maar op dat ik gewoon bij Heerenveen blijf", zegt Sinkgraven in gesprek met de NOS.

Een belangrijk persoon in het voetballeven van Sinkgraven is zijn vader, Harry Sinkgraven. Hij speelde als prof voor clubs als FC Groningen, SC Cambuur en PEC Zwolle. De invloed van z'n pa is groot, vertelt Sinkgraven. "Hij geeft me goede adviezen. Natuurlijk is het fijn als je een vader hebt die er veel vanaf weet en weet hoe het wereldje in elkaar zit", aldus Sinkgraven op de website van de omroep.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 januari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Oefenwedstrijd Ajax-Schalke 04 op het evenement kanaal van Ziggo te zien.

ik ben toch wel benieuwd wat ziggo met ajax wil en andersom.

Dit is in ieder geval de 1ste stap
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 10:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens Ajax Life (de SVA dus) lijkt het niet ernstig en was het uit voorzorg. Hij is nu naar het hotel om in de fitness aan het werk te gaan. Het was alleen eerder dan gehoopt at hij af moest haken.
Rustig aan doen met deze jongen.. Gelukkig uit voorzorg
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 12:49 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Die kon goed verdedigen en aardig voetballen precies wat onze technische staf naar op zoek is meestal!
Ja vond ik dus ook een prima verdediger vooral we er nu zo ruim in de verdedigers zitten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 16:16   quote  deeplink  
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=185492&abbr=goalcomnl

Maduro solliciteert nadrukkelijk
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Gewoon proberen. Zimling terugsturen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 17:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Gewoon proberen. Zimling terugsturen.
Ja inderdaad slechter zal hij niet wezen
nora
 nora - woensdag 07 januari 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Alles is beter als Zimler
Brandje
 Brandje - woensdag 07 januari 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 18:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad slechter zal hij niet wezen
Kan zijn maar voegt ook niks toe want we schreeuwen allemaal om ervaring maar Maduro lijkt mij nou het type wat de jonge gasten op scherp zet en ze op hun flikker geeft.
Ik snap daarom de schreeuw van een aantal hier dan ook totaal niet om Maduro te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 20:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan zijn maar voegt ook niks toe want we schreeuwen allemaal om ervaring maar Maduro lijkt mij nou het type wat de jonge gasten op scherp zet en ze op hun flikker geeft.
Ik snap daarom de schreeuw van een aantal hier dan ook totaal niet om Maduro te halen.
Goede voetballer, brengt fysiek heel wat extra's en is sterk in de lucht.
We hebben op het moment niet veel op CDM en hij kan brengen. daarnaast kan hij ook nog wel een paar jaar mee, is een echt een prima voetballer.
Daarnaast wil hij graag, niet dat je hem daarom moet halen, maar het geeft aan dat hij nog wil strijden voor de club.
Zimling was leuk bij NEC, zit op de bank bij een middenmoter in Duitsland. Maduro heeft veel grotere clubs op zijn CV.
remco k
 remco k - woensdag 07 januari 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 20:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Goede voetballer, brengt fysiek heel wat extra's en is sterk in de lucht.
We hebben op het moment niet veel op CDM en hij kan brengen. daarnaast kan hij ook nog wel een paar jaar mee, is een echt een prima voetballer.
Daarnaast wil hij graag, niet dat je hem daarom moet halen, maar het geeft aan dat hij nog wil strijden voor de club.
Zimling was leuk bij NEC, zit op de bank bij een middenmoter in Duitsland. Maduro heeft veel grotere clubs op zijn CV.
Goede voetballer?? Waarom speelt ie dan al jaren nauwelijks??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 januari 2015 - 21:22   quote  deeplink  
is volgens mij een klassiek voorbeeld van te vroeg op de trein te springen.
is volgens mij samen met Koeman naar Valencia vertrokken.
Speelde onder Koeman wel, maar die vertrok ook vrij snel, waardoor zijn toekomst ook vrij snel vertrok.

Ik had hem al wat eerder terug verwacht hier in Nederland. Koeman heeft 2 teams in Nederland gehad, was bijna weer terug bij Oranje en zit nu in Engeland.

Maduro is gebleven en is eigenlijk niet vooruit gegaan, waar koeman wel vooruitgang heeft geboekt
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Blessures, die hartafwijking.
Bij Paok heeft hij dit jaar vrijwel alles gespeeld als hij helemaal fit was hoor.
het seizoen hiervoor bij Sevilla niet dat klopt, maar het seizoen daarvoor wel gewoon heel vaak meegedaan bij Sevilla. dat jaar daarvoor had hij Valencia in principe een basisplaats maar toen gooide een enkelblessure roet in het eten.

Ik volg voor de rest Paok niet echt, maar dat ie voor de rest een goede voetballer is basseer wedstrijden die ik hem heb zien spelen bij Sevilla en Valencia. Daarnaast is hij een ajacied en dat gaat bij altijd boven een Zimling die niks toevoegt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo weinig heeft hij nou ook wwer niet gespeeld toch? Op de bank
gezeten bij teams waar hij het net niet redde maar toch minuten maakte.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 januari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 21:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bij Paok heeft hij dit jaar vrijwel alles gespeeld als hij helemaal fit was hoor.
het seizoen hiervoor bij Sevilla niet dat klopt, maar het seizoen daarvoor wel gewoon heel vaak meegedaan bij Sevilla. dat jaar daarvoor had hij Valencia in principe een basisplaats maar toen gooide een enkelblessure roet in het eten.

Ik volg voor de rest Paok niet echt, maar dat ie voor de rest een goede voetballer is basseer wedstrijden die ik hem heb zien spelen bij Sevilla en Valencia. Daarnaast is hij een ajacied en dat gaat bij altijd boven een Zimling die niks toevoegt.
Eens Zimling is een schande dat die gehaald is. Heeft niet echt een kans gehad maar toch.
Maduro is een aantal jaar jonger dus kan nog wat seizoenen mee.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 22:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eens Zimling is een schande dat die gehaald is. Heeft niet echt een kans gehad maar toch.
Maduro is een aantal jaar jonger dus kan nog wat seizoenen mee.
Ga toch weg met die Maduro man....komop wat heeft hij gepresteerd dan, ook zo'n net niet geval
Eide
 Eide - donderdag 08 januari 2015 - 09:38   quote  deeplink  
'Engelsen melden zich en proberen Ajax te overtuigen met huurconstructie'

Queens Park Rangers maakt opnieuw werk van de komst van Kolbeinn Sigthórsson. De Engelsen hebben zich deze week officieel in Amsterdam gemeld, schrijft nu ook de Evening Standard.

Volgens de Londense krant wil Queens Park Rangers Sigthórsson op huurbasis overnemen. De Premier League-club probeerde de spits afgelopen zomer al te kopen, maar dat ketste af op de persoonlijke eisen van de IJslander. Als QPR erin slaagt lijfsbehoud af te dwingen, kan de huurdeal definitief worden gemaakt.

Naast QPR zouden ook Lille en een Duitse club belangstelling hebben voor Sigthórsson, die bij Ajax definitief op het tweede plan is beland. Zaakwaarnemer en broer Andri sprak daarom openlijk uit dat hij op een snelle transfer hoopt. "Een speler met de kwaliteiten van Kolbeinn moet wekelijks negentig minuten spelen op zijn eigen positie", zei de belangenbehartiger. Eerder ging de spits nog wel mondeling akkoord met een contract tot 2016.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 08 januari 2015 - 09:40   quote  deeplink  
'Ik heb niks van Ajax gehoord, maar ik zit er nu ook niet lekker in'

Ricardo Kishna is één van de weinige talenten van Ajax die een contract heeft dat nog 'slechts' anderhalf jaar doorloopt. De aanvaller wil blijven, maar kijkt eerst naar zichzelf. Hij wil basisspeler worden.

"Ik heb nog niks van Ajax gehoord, maar heb ook niet het gevoel dat ik er nu lekker inzit", vertelt Kishna donderdag in De Telegraaf. "Als ik een periode goed speel, het vertrouwen heb gewonnen van mijn trainer en ploeggenoten, is het tijd om over mijn toekomst te praten."

"Ik sta altijd open om te onderhandelen over een nieuw contract. Mijn huidige verbintenis loopt tot de zomer van 2016, maar ik wil het liefst nog jaren in de Arena blijven", aldus Kishna, die zich het afgelopen jaar ontwikkelde. Tevreden is hij echter niet. "Omdat ik nog steeds niet naar de club rijd en zeker weet dat ik ga spelen. Maar ik denk wel dat ik in mijn spel progressie boek."

"Natuurlijk hoor ik ook dat de beoogde voorhoede voor volgend jaar Anwar El Ghazi, Arek Milik en Ricardo Kishna is. Maar in het voetbal is niks zeker. Je moet het voortdurend laten zien. Als jij dat niet doet, is er weer een volgende die klaarstaat. Ik hoop dat de trainer me na de winterstop ook het vertrouwen zal geven als ik het een wedstrijd niet goed heb gedaan", besluit Kishna.

Bron

------------

Dat is in ieder geval al een heel ander signaal dan dat zijn zaakwaarnemer eerder in het seizoen af gaf. Lijkt mij toch ook iemand die snel aan tafel kan bij Overmars.
Eide
 Eide - donderdag 08 januari 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Engelsen zijn bereid tot de zomer te wachten voor favoriet De Boer

Frank de Boer wees in het verleden Liverpool en Tottenham Hotspur af, maar in de zomer zal een derde Premier League-club een poging wagen hem op te halen bij Ajax. De Daily Mirror weet dat Newcastle United het voorzien heeft op de 44-jarige hoofdtrainer van de Amsterdammers. Newcastle oriënteert zich op een geschikte opvolger van Alan Pardew, die vorige week besloot the Magpies in te ruilen voor Crystal Palace.
/

Newcastle werkte de nodige jaren met Pardew en zoekt een trainer die het werk van de vertrokken coach kan voortzetten. Men zou daarbij graag zien dat de club hoger eindigt dan plaats tien of zestien, zoals in de voorgaande twee jaren het geval was. In De Boer denkt de club een master tactician gevonden te hebben, die in staat moet worden geacht de club naar een hoger niveau te tillen, schrijft de Britse tabloid.

De werkgever van Tim Krul, Daryl Janmaat, Vurnon Anita en Siem de Jong is zich er terdege van bewust dat De Boer niet halverwege het seizoen wil vertrekken bij Ajax. Men zou dan ook bereid zijn te wachten tot de zomer, voordat de Nederlander naar St James Park komt. Het huidige seizoen wordt dan afgemaakt met John Carver als interim-coach. Mocht De Boer daadwerkelijk de oversteek maken, dan komt hij Louis van Gaal en Ronald Koeman tegen. Zij staan sinds de zomer voor de groep bij Manchester United en Southampton.

Eddie Howe en Glenn Hoddle
Eddie Howe en Glenn Hoddle hebben zichzelf afgeschreven voor de baan van trainer bij Newcastle United. De 37-jarige Howe presteert zeer sterk met Bournemouth en werd genoemd als kandidaat. Vleiend en ik zal niet zeggen dat ik niet met dit soort banen wil worden gelinkt, maar ik heb op dit moment geen interesse in andere clubs, zegt Howe. Ex-bondscoach Hoddle werkt nu bij Queens Park Rangers en heeft ook geen belangstelling. Ik wil mijn best doen QPR er dit seizoen in te houden.

Bron

-----------------

Overigens komen de geruchten over FdB uit de Daily Mirror. Niet bepaald een kwaliteitskrant en eentje die het nieuws nog wel eens zelf verzint.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 08 januari 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ga toch weg met die Maduro man....komop wat heeft hij gepresteerd dan, ook zo'n net niet geval
Heb hem ook niet echt gevolgd dus geen idee of hij iets toe kan voegen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 januari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 09:40 schreef Eide het volgende:

"Natuurlijk hoor ik ook dat de beoogde voorhoede voor volgend jaar Anwar El Ghazi, Arek Milik en Ricardo Kishna is.

Nou kijken ze wel gemakkelijk over Fischer heen moet ik zeggen. ik denk dat een fitte Fischer in vorm beter is dan Kishna, maar ze moeten het daar samen maar gaan uitvechten. Wordt nog een mooie concurrentiestrijd dat. Daarnaast ben ik benieuwd of er nog een opvolger komt voor Schöne(wanneer die vertrekt) die het El Ghazi lastig mag gaan maken.

Voor de rest wel goed om te horen dat ook Kishna openstaat voor verlenging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2015 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 januari 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 09:38 schreef Eide het volgende:
'Engelsen melden zich en proberen Ajax te overtuigen met huurconstructie'

Queens Park Rangers maakt opnieuw werk van de komst van Kolbeinn Sigthórsson. De Engelsen hebben zich deze week officieel in Amsterdam gemeld, schrijft nu ook de Evening Standard.

Volgens de Londense krant wil Queens Park Rangers Sigthórsson op huurbasis overnemen. De Premier League-club probeerde de spits afgelopen zomer al te kopen, maar dat ketste af op de persoonlijke eisen van de IJslander. Als QPR erin slaagt lijfsbehoud af te dwingen, kan de huurdeal definitief worden gemaakt.

Naast QPR zouden ook Lille en een Duitse club belangstelling hebben voor Sigthórsson, die bij Ajax definitief op het tweede plan is beland. Zaakwaarnemer en broer Andri sprak daarom openlijk uit dat hij op een snelle transfer hoopt. "Een speler met de kwaliteiten van Kolbeinn moet wekelijks negentig minuten spelen op zijn eigen positie", zei de belangenbehartiger. Eerder ging de spits nog wel mondeling akkoord met een contract tot 2016.

Bron
Ben geen fan van een huurconstructie met optie tot koop, wanneer hij het dan echt goed doet daar kunnen ze hem heel goedkoop opppikken. Ik zou als Ajax liever direct tot verkoop overgaan overigens, kun je gelijk opzoek naar een vervanger.
remco k
 remco k - donderdag 08 januari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 21:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

5 competitiepotjes op het veld verschenen dit jaar van de 16 gespeelde wedstrijden. Dan ben je geen vaste basisspeler..

Maar goed, ik zie hem wel graag terug komen hoor, dat geld voor zowat alle oudspelers. Maar ik vraag me af wat hij toe kan voegen aan dit Ajax..

Heeft hij wel voldoende dynamiek op alleen op CVM te spelen?

En men kan wel zeggen dat hij het Ajax spelletje kent, maar dat vind ik onzin, zeker zijn positie is nog nooit ingevuld zoals dat nu gebeurt onder de Boer. En hij is al 7 jaar weg bij ons..

Ik vind het erg lastig om te zeggen of ie wel of niet wat kan toevoegen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

0.0391969