|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Mooi zo, succes Sana! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 - 19:08 schreef Brandje het volgende:[..] Waar baseer jij op dat hij uit zijn dip komt want een van de laatste wedstrijden voor de winterstop thuis tegen Vitesse was hij niet slecht maar echt dramatisch slecht en was hij met afstand de slechtste bij ajax en dat waren er die wedstrijd velen. Daarn speelde je alleen nog tegen Excelsior en daar was hij ook niet best. Dus ik ben wel benieuwd waar jou gematigde enthousiasme vandaan komt Ik baseer dat op zijn voetbalkunnen die hij al heeft getoond en die heb ik nog niet gezien bij v/d Hoorn |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 - 20:14 schreef nora het volgende:[..] Ik baseer dat op zijn voetbalkunnen die hij al heeft getoond en die heb ik nog niet gezien bij v/d Hoorn Je bent zo goed als je laatste wedstrijden.. Zo goed vond ik Veltman niet. Mooie test voor vd Hoorn toch? Baal meer van Moisander hoop dat hij nog een goed half jaar eruit kan persen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 - 18:01 schreef remco k het volgende:Ik vond hem geweldig tegen Ballotelli, niet zijns chuld dat de scheids de fout in gaat.. Bij Utrecht ook geweldig goed, tegen PSG was ie heel erg goed.. Bij Jong Oranje was ie ook heel erg goed, alleen het eindtoernooi heel slecht. En daarbij boeit jong oranje me niet, daar speel je namelijk om te leren. De verdedigers van Ajax maken stuk voor stuk vrijwel iedere wedstrijd 1 of meer grove fouten. Het lijkt er op alsof vd Hoorn de enige is die ze niet mag maken.. maar... Tegen Milan gewoon beslissende fout. Meerdere (beslissende) fouten bij Jong Oranje. een grote dekfout tegen PSG.(liet Ibra veel te makkelijk schieten) Tegen ADO een beslissende fout.
Toch knap dat hij bij zo ongeveer al zijn invalbeurten een beslissende fout maakt.
Speelt best redelijk laatste tijd, maar heeft eigenlijk nog niks constant laten zien.(behalve het maken van fouten) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Veel minder dan veltman is hij ook niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee zeker niet gezien het laatste hslf jaar van Veltman |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 00:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar... Tegen Milan gewoon beslissende fout. Meerdere (beslissende) fouten bij Jong Oranje. een grote dekfout tegen PSG.(liet Ibra veel te makkelijk schieten) Tegen ADO een beslissende fout. Toch knap dat hij bij zo ongeveer al zijn invalbeurten een beslissende fout maakt. Speelt best redelijk laatste tijd, maar heeft eigenlijk nog niks constant laten zien.(behalve het maken van fouten) Vergeet niet dat hij er in in één keer stond en zulke jongens ook gewoon ritme nodig hebben. Hij mag het nu laten zien en dan kunnen wij analisten(;-)) hem eens goed beoordelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vond niet dat hij daar een fout maakte. Ballotelli maakte gewoon een schwalbe. Dat was een fout van de scheidsrechter en niet van Van der Hoorn. Hij is daardoor wel op een bepaalde manier weg gezet en dat achtervolgt hem nog steeds.
Daarnaast: als fouten bij bijvoorbeeld Jong Ajax doorslaggevend zijn de de beoordeling van iemand komt er niemand door. Ze spelen daar juist om te leren. Mike was dit seizoen in zijn wedstrijden voor Jong Ajax een van de besten daar na Andersen voordat die basisspeler werd bij Ajax 1. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 00:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar... Tegen Milan gewoon beslissende fout. Meerdere (beslissende) fouten bij Jong Oranje. een grote dekfout tegen PSG.(liet Ibra veel te makkelijk schieten) Tegen ADO een beslissende fout. Toch knap dat hij bij zo ongeveer al zijn invalbeurten een beslissende fout maakt. Speelt best redelijk laatste tijd, maar heeft eigenlijk nog niks constant laten zien.(behalve het maken van fouten) Sorry maar echt total onzin wat je nu verkondigd. Tegen Milan was geen pingel dat weet iedereen. tegen PSG stond Zlatan aan de kant van Moisander en niet aan de van Hoorn dus kan je hem niet aanrekenen. Tegen ADO was echt de grootste fout van Viergever die gaat lopen dribbelen voor zijn eigen zestien. Jammer dat je meedoet aan de stemmingmakerij wat de media ook doet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Klopt vond het eerder een vrije trap voor vd Hoorn! Tyfus Balotelli |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Russische club wil met miljoenen smijten voor Ajax-middenvelder: "Alleen gepraat"
Lasse Schöne staat in de belangstelling van Lokomotiv Moskou. De Russische club wil de Deense middenvelder annex aanvaller overnemen van Ajax. Schöne is in het bezit van een contract tot en met komende zomer, dan is hij transfervrij en kan hij gaan en staan waar hij wil. De Russen willen echter nu zaken doen en zijn bereid tussen de drie en vijf miljoen euro te betalen.
Robert Groener, zaakwaarnemer van Schöne, is in gesprek geweest met een Russische club. ""Er is interesse van verschillende clubs uit verschillende Europese competities", zegt Groener in gesprek met Izvestia. "We hebben ook contact gehad met een Russische club uit de Premjer Liga. De naam hoef ik niet te noemen."
"Het is echter niet meer dan praten. Ik kan zeggen dat hij Ajax niet zal verlaten in de winter. Wat er in de zomer zal gebeuren, dat is lastig te zeggen", aldus Groener.
Schöne is bij Lokomotiv in beeld gekomen door het aanstaande vertrek van Mbark Boussoufa. De Marokkaanse voetballer vertrekt naar alle waarschijnlijkheid zeer snel bij de club uit Moskou om terug te keren naar België, waar hij wil werken aan een nieuw succesverhaal bij Anderlecht. Boussoufa laat bij een vertrek een gat achter dat Lokomotiv op wil vullen met het aantrekken van Schöne.
Waar men in Rusland spreekt van een bedrag tussen de drie en vijf miljoen euro, drukt club-president Olga Smorodskaya zich voorzichtiger uit. "Het is een lastige periode voor Russische clubs, want de winterse transferperiode opent op een moment dat de wisselkoersen zeer instabiel zijn. We zullen proberen nieuwe spelers te halen, maar we moeten ook voorzichtig zijn." Bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lille biedt op Sigthorsson
Het is nog zeer de vraag of Kolbeinn Sigthorsson het seizoen afmaakt bij Ajax. De Franse club OSC Lille heeft een officieel bod uitgebracht op de IJslander. Het onbekende bedrag zou nog niet voldoende zijn volgens de Amsterdammers. Over de toekomst van de spits is ook nog geen beslissing genomen. Momenteel moet hij Arek Milik boven zich dulden in de pikorde. Coach Frank de Boer moet beslissen of derde spits Richairo Zivkovic goed genoeg is om nu al tweede spits te worden. "Ik heb geen veto, maar wel een heel belangrijke stem", zei de Boer in Qatar
De 24-jarige Sigthorsson speelt als sinds 2011 in Amsterdam. Daarvoor kwam hij in Nederland uit voor AZ en in IJsland voor HK Kópavogur. Zijn contract bij Ajax loopt nog tot 30 juni 2016. Bron |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 08:05 schreef Eide het volgende:[..] Ik vond niet dat hij daar een fout maakte. Ballotelli maakte gewoon een schwalbe. Dat was een fout van de scheidsrechter en niet van Van der Hoorn. Hij is daardoor wel op een bepaalde manier weg gezet en dat achtervolgt hem nog steeds. Daarnaast: als fouten bij bijvoorbeeld Jong Ajax doorslaggevend zijn de de beoordeling van iemand komt er niemand door. Ze spelen daar juist om te leren. Mike was dit seizoen in zijn wedstrijden voor Jong Ajax een van de besten daar na Andersen voordat die basisspeler werd bij Ajax 1. Dat heeft ook met de tegenstand te maken die is een stuk minder als in de eredivisie en Cl.Meer tijd en meer ruimte |
|
|
|
|
nora
|
|
|
En ja ik heb nog weinig gezien van Mike maar ik hoop dat hij beter is geworden en ik totaal ongelijk krijg en dat is geen stemmingmakerij maar mijn mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 00:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar... Tegen Milan gewoon beslissende fout. Meerdere (beslissende) fouten bij Jong Oranje. een grote dekfout tegen PSG.(liet Ibra veel te makkelijk schieten) Tegen ADO een beslissende fout. Toch knap dat hij bij zo ongeveer al zijn invalbeurten een beslissende fout maakt. Speelt best redelijk laatste tijd, maar heeft eigenlijk nog niks constant laten zien.(behalve het maken van fouten) Geen fout tegen Milan, hij doet daar niks. Die goal van Ibra was houdbaar voor Cilissen en daar gaan veel meer spelers de fout in. Tegen Ado ligt de fout bij Viergever, daarna is er chaos, daar kan hij niks aan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 08:17 schreef Brandje het volgende:[..] Sorry maar echt total onzin wat je nu verkondigd. Tegen Milan was geen pingel dat weet iedereen. tegen PSG stond Zlatan aan de kant van Moisander en niet aan de van Hoorn dus kan je hem niet aanrekenen. Tegen ADO was echt de grootste fout van Viergever die gaat lopen dribbelen voor zijn eigen zestien. Jammer dat je meedoet aan de stemmingmakerij wat de media ook doet. Moisander speelde niet tegen PSG toch.. Maar wel eesns met je.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Bij PSG moest hij Slatan beter dekken en tegen ADO moest hij Kramer dekken dat er daarvoor fouten gemaakt worden klopt maar hij had het nog kunnen voorkomen als hij zijn man goed had gedekt inplaats van in de lose ruimte te lopen.Maar goed dat is geweest en hopelijk heeft hij er van geleerd en is hij beter geworden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik meen mij anders te herinneren dat bij die actie tegen ADO Kramer wegliep bij Moisander nadat V.d. Hoorn moest instappen op de achterlijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 11:03 schreef Eide het volgende:Ik meen mij anders te herinneren dat bij die actie tegen ADO Kramer wegliep bij Moisander nadat V.d. Hoorn moest instappen op de achterlijn. Klopt inderdaad. Maar alles is wel zo te draaien zoals je wilt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
V.d. Hoorn maakt natuurlijk fouten. Maar fouten zijn menselijk en ik vind het onzinnig om spelers op basis van fouten af te rekenen. Ik wil ze beoordelen op basis van hun prestaties over een representatief aantal wedstrijden en dan kijken of het onvoldoende, voldoende of zelfs gewoon goed was.
We hebben V.d. Hoorn nog niet heel veel gezien dit seizoen maar over het algemeen vond ik, dat wat ik heb gezien, vrij goed. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Oke verschil van mening ik hoop vanharte dat ik ongelijk heb en Mike het goed gaat doen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ik weet het ik ben een zeikert maar dit is mijn man voor Ajax. =================================================================================== 'Nog even buffelen en pijn lijden in Friesland'
Vanaf nu te bestellen: de nieuwste Ajax-shirts van Ziggo.
Jan van Halst is ervan overtuigd dat Daley Sinkgraven de stap naar Ajax kan maken. De analist van onder meer FOX Sports laat in de nieuwe Voetbal International weten dat het voor zijn ontwikkeling echter beter is om nog een half jaar bij SC Heerenveen te blijven.
'Hij kan het niveau zeker aan. Met betere spelers om hem heen wordt hij alleen nog maar beter, maar laat hem nog maar even buffelen en pijn lijden in Friesland', stelt Van Halst. Ook voormalig Heerenveen-trainer Marco van Basten ziet het talent van Sinkgraven. 'Hij komt soms wat bleu over, maar op het veld weet hij precies wat hij wil.'
Lovende woorden, maar Dwight Lodeweges, de huidige coach van Heerenveen, zal hopen dat Sinkgraven blijft. De jongeling is een vaste waarde in de basiself van Lodeweges en niemand in Heerenveen lijkt het nog te hebben over de vertrokken Hakim Ziyech. 'Hij laat heel moeilijke dingen zo makkelijk lijken', aldus Lodeweges zelf. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar sommige grapjes zijn helemaal geen grap ;)
'Naast Juventus, AC Milan en Southampton valt naam van Vilhena ook bij Ajax'
De situatie van Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena is ook onderwerp van gesprek bij Ajax. Dat meldt Voetbal International woensdag. Net als verschillende Italiaanse clubs, zouden de Amsterdammers nadenken over het ondernemen van eventuele concrete stappen inzake het talent.
Vilhena is in Rotterdam geen basisspeler meer, volgens VI kreeg de middenvelder het eerder dit seizoen bovendien aan de stok met assistent-trainer Jean-Paul van Gastel. Voordat de situatie uit de hand liep, wist trainer Fred Rutten de gemoederen te sussen. Toch lijkt er vanaf dat moment ruis op de lijn tussen beide partijen. Vilhena, in het bezit van een doorlopend contract bij de Rotterdammers, is ondertussen onderwerp van gesprek bij verschillende (Europese) clubs.
Volgens VI zijn Juventus, Napoli, AC Milan, Udinese, Torino en Southampton geïnteresseerd in de twintigjarige middenvelder. Ook Ajax wordt genoemd als één van de clubs waar gesproken zou worden over de naam van Vilhena. Teamgenoot Jean-Paul Boëtius staat in het magazine stil bij de situatie van zijn 'boezemvriend'. "Dit is een klotesituatie voor Tonny. Ik steun Tonny waar ik maar kan, maar uiteindelijk moet hij zelf beslissen wat voor zijn toekomst het beste is", aldus de aanvaller tegenover het voetbalblad. Bron |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Daar weet jij alles van.. ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Laat hem de pannen maar van het dak spelen komende wedstrijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik draai niet, ik heb een mening die niet altijd aansluit met de mening van de menigte. Sorry, ben nu eenmaal geen meeloper.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 12:38 schreef Eide het volgende:[..] Maar sommige grapjes zijn helemaal geen grap ;) 'Naast Juventus, AC Milan en Southampton valt naam van Vilhena ook bij Ajax'De situatie van Feyenoord-middenvelder Tonny Vilhena is ook onderwerp van gesprek bij Ajax. Dat meldt Voetbal International woensdag. Net als verschillende Italiaanse clubs, zouden de Amsterdammers nadenken over het ondernemen van eventuele concrete stappen inzake het talent. Vilhena is in Rotterdam geen basisspeler meer, volgens VI kreeg de middenvelder het eerder dit seizoen bovendien aan de stok met assistent-trainer Jean-Paul van Gastel. Voordat de situatie uit de hand liep, wist trainer Fred Rutten de gemoederen te sussen. Toch lijkt er vanaf dat moment ruis op de lijn tussen beide partijen. Vilhena, in het bezit van een doorlopend contract bij de Rotterdammers, is ondertussen onderwerp van gesprek bij verschillende (Europese) clubs. Volgens VI zijn Juventus, Napoli, AC Milan, Udinese, Torino en Southampton geïnteresseerd in de twintigjarige middenvelder. Ook Ajax wordt genoemd als één van de clubs waar gesproken zou worden over de naam van Vilhena. Teamgenoot Jean-Paul Boëtius staat in het magazine stil bij de situatie van zijn 'boezemvriend'. "Dit is een klotesituatie voor Tonny. Ik steun Tonny waar ik maar kan, maar uiteindelijk moet hij zelf beslissen wat voor zijn toekomst het beste is", aldus de aanvaller tegenover het voetbalblad. Bron Ach logisch hij is ongelukkig en het is een goede speler dacht er ook gelijk aan. Met Sinkgraven en Vilhena erbij en eventueel een lcv ziet het er goed uit. Schone en Sigthorsson mogen van mij deze winter dan wel verkocht worden.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 12:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik draai niet, ik heb een mening die niet altijd aansluit met de mening van de menigte. Sorry, ben nu eenmaal geen meeloper.. Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ben het zelf ook niet maar ben iets minder eigenwijs als jou! ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt was Denswil maar vanuit de positie waaruit Zlatan scoorde hoort hij opgepakt te worden door onze LCV. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 10:50 schreef nora het volgende:Bij PSG moest hij Slatan beter dekken en tegen ADO moest hij Kramer dekken dat er daarvoor fouten gemaakt worden klopt maar hij had het nog kunnen voorkomen als hij zijn man goed had gedekt inplaats van in de lose ruimte te lopen.Maar goed dat is geweest en hopelijk heeft hij er van geleerd en is hij beter geworden. Sorry ik vind wat een aantal hier doen over Hoorn niks anders dan stemmingmakerij en meepraten met de media. Tegen PSG toen Zlatan scoorde was aan de waar Denswil stond dus aan de rechterkant van PSG en dus hoort hij opgepakt te worden door LCV, waar dus Denswil speelde, aangezien wij als sinds jaren dag in de zone dekken! Tegen ADO zet ik toch echt de goal van ADO voor 80% door de fout van Viergever want iedereen wilde weg uit de zestien ds liep naar voren en hij liep daar te kutten. Verder liep Cillissen ook te slapen en sleep zeer slap in. Eigenlijk deed hij helemaal niks. Maar nee laten we Mike de schuld ervan geven. Tegen Milan deed hij gewoon zijn werk en van de 1000 van zulke gevallen gaat hij 999 keer NIET op de stip. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ben het zelf ook niet maar ben iets minder eigenwijs als jou! ;-) Ik ben niet eigenwijs, mensen maken dat ervan als ze een ander niet kunnen overtuigen van hun mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 13:15 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt was Denswil maar vanuit de positie waaruit Zlatan scoorde hoort hij opgepakt te worden door onze LCV. Ik vond het eerlijk gezegd niet een fout, Zlatan is een van de beste spitsen van de wereld die een hele knappe goal maakt.. We kunnen alles wel als fout uitleggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben niet eigenwijs, mensen maken dat ervan als ze een ander niet kunnen overtuigen van hun mening. Ben je wel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is jou mening. Geen feit.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat zijn Ajax-supporters toch altijd negatief over de eigen spelers! Over Lasse Schöne, over Mike van der Hoorn, over Lerin Duarte en destijds over bijvoorbeeld Daley Blind. Zo kan ik nog legio voorbeelden noemen. Volgens mij is dat bij Ajax-supporters beslist meer en negatiever dan bij fans van andere clubs. Laten we eerlijk zijn, wat heeft Mike van der Hoorn nou voor eerlijke kansen gehad? Die paar minuten invallen? Niet of nauwelijks warm gedraaid slechts een paar minuten in moeten vallen in een team dat moe is, of niet meer draait. Ik geef het je te doen. Hij wordt hier beticht van het maken van fouten die in werkelijkheid vaak helemaal zijn fouten niet waren, maar van anderen. Zelfs van Frank de Boer met zijn wissels! Datzelfde geldt voor Lerin Duarte. Wat voor kansen heeft hij nou echt gehad? En dan de ondankbaarheid ten opzichte van Lasse Schöne... Zo'n effectieve speler moeten we koesteren. En nu weer kritiek op Joël Veltman. Hoe oud is die jongen helemaal? Met zoveel jeugdspelers haal je gewoon veel wisselvalligheid in je team. Dat weten we allemaal en ook Frank de Boer weet dat. Jongeren zullen en mogen fouten maken. Vroeger, nu en in de toekomst. Het is een leerproces en in de (nabije) toekomst zal Ajax daar de vruchten van plukken, mits diezelfde jongeren er eens voor kiezen om langer bij Ajax te blijven en minder snel kiezen voor het grote geld en een plaats op de bank en/of op de tribune. Laten we nou eens met z'n alle onze zegeningen tellen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 13:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het eerlijk gezegd niet een fout, Zlatan is een van de beste spitsen van de wereld die een hele knappe goal maakt.. We kunnen alles wel als fout uitleggen. Eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 11:10 schreef Eide het volgende:V.d. Hoorn maakt natuurlijk fouten. Maar fouten zijn menselijk en ik vind het onzinnig om spelers op basis van fouten af te rekenen. Ik wil ze beoordelen op basis van hun prestaties over een representatief aantal wedstrijden en dan kijken of het onvoldoende, voldoende of zelfs gewoon goed was. We hebben V.d. Hoorn nog niet heel veel gezien dit seizoen maar over het algemeen vond ik, dat wat ik heb gezien, vrij goed. Ook eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 10:35 schreef remco k het volgende:[..] Geen fout tegen Milan, hij doet daar niks. Die goal van Ibra was houdbaar voor Cilissen en daar gaan veel meer spelers de fout in. Tegen Ado ligt de fout bij Viergever, daarna is er chaos, daar kan hij niks aan doen. Ook eens! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Van mij niet....iemand die dwars gaat liggen en niet om zijn plek wil knokken hebben we geen reet aan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 15:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Van mij niet....iemand die dwars gaat liggen en niet om zijn plek wil knokken hebben we geen reet aan Nou... ik vind hem wel een mooie voetballer met erg veel techniek en talent die niet zou misstaan bij Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Opbokken met die smerige kakkerlak! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
]Op woensdag 14 januari 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:
[..]
Ik ben niet eigenwijs, mensen maken dat ervan als ze een ander niet kunnen overtuigen van hun mening. Misschien dat je het zelf niet zo ervaart.. ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Er zitten er genoeg op dit forum die erg eigenweis zijn incl mijzelf !!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 13:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het eerlijk gezegd niet een fout, Zlatan is een van de beste spitsen van de wereld die een hele knappe goal maakt.. We kunnen alles wel als fout uitleggen. Eens maar wilde er mee aangeven dat het zeker NIET de schuld van vd Hoorn was |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 15:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Van mij niet....iemand die dwars gaat liggen en niet om zijn plek wil knokken hebben we geen reet aan Lastig te begraven als je dwars ligt maar dat terzijde. Valt wel mee toch met dat dwarsliggen. Die jongen heeft nooit het echte vertrouwen gehad van het legioen. Net als RvP in zijn f'noordtijd. Maar ik denk niet dat we hem nodig hebben. Op cvm is hij niet de balafpakker en voetballer die we daar nodig hebben. En voor aanvallende middenvelder zie ik liever Sinkgraven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien dat je het zelf niet zo ervaart.. ;-) Mensen die voor mij echt belangrijk zijn, dus in mijn directe omgeving en op mijn werk ervaren dat ook totaal anders. En gelukkig is dat wat voor mij telt. Niet wat mensen op een forum ervan vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Haha, oke dan zeggen we hetzelfde in iets andere woorden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mensen die voor mij echt belangrijk zijn, dus in mijn directe omgeving en op mijn werk ervaren dat ook totaal anders. En gelukkig is dat wat voor mij telt. Niet wat mensen op een forum ervan vinden. Echt wel...je ligt te zweten in je bed man van wat ik er van vind |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dat quoten gaat niet goed Boudewijn.... |
|
|
|