|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Gastel genoemd bij speculaties over nieuwe coach NAC (FR12.nl)
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat het maar zien JP, heb alle vertrouwen in je.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Feyenoord kan niet om capabele Van Gastel heen''
Feyenoord moet voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe trainer, nu Fred Rutten De Kuip na één jaar gaat verlaten. Volgens NOS-commentator Arno Vermeulen kunnen de Rotterdammers niet om Jean-Paul van Gastel heen.
De oud-speler is jarenlang actief geweest als jeugdtrainer bij Feyenoord en zit sinds 2011 als assistent op de bank. "Het is volkomen logisch dat Feyenoord nu met Van Gastel gaat praten", stelt Vermeulen. "Financieel zijn er nu eenmaal weinig mogelijkheden. Van Gastel is capabel, heeft de ambitie en is financieel ook te behappen."
"Bovendien kent hij de jeugdteams, waar Feyenoord het de komende jaren toch van moet hebben. Hij heeft met Ronald Koeman gewerkt en met Rutten. Vorig seizoen kwam volgens technisch directeur Martin van Geel nog te vroeg. Maar we zijn nu weer een jaar verder. Feyenoord moet ook wel met Van Gastel praten, anders heeft het voor hem geen zin meer om nog langer als kroonprins in De Kuip te blijven." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben zeker niet voor, heeft t allemaal mee laten gebeuren. dan eerst maar eens per direct uit n ander vaatje tappen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trouwens de resultaten zijn op zich niet slecht de afgelopen jaren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n begroting van 48 miljoen, 13 wedstrijdjes winnen en de overige puntverlies in n Mickey Mouse competitie. niet slecht nee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rampzalig zou ik t noemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das ook wat overdreven maar als je echt goed was geweest waren we de afgelopen jaren zeker kampioen geweest. Maar de resultaten zijn Feyenoord waardig.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Moeten we wel weer een Brabander willen ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Gastel is Feyenoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:01 schreef van geil het volgende:Ik ben zeker niet voor, heeft t allemaal mee laten gebeuren. dan eerst maar eens per direct uit n ander vaatje tappen Als Rutten A zegt en Van Gastel B. Wat gaat het dan worden denk je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en zo niet na n keer of 10. stoppen met die onzin, n technische staf moet unaniem zijn en Van Geel moet dat bewaken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:28 schreef van geil het volgende:en zo niet na n keer of 10. stoppen met die onzin, n technische staf moet unaniem zijn en Van Geel moet dat bewaken Misschien juist wel een van de redenen dat Rutten vertrekt.. weten wij veel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in dat geval vraag ik me af waarom hij niet uitbetaald is en lekker thuis zit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou er niet op tegen zijn. Maar goed, laten we maar de aankondiging van volgende week afwachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat vermoeden heb ik wel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het zou me niet verbazen gezien de berichtgeving van Rijnmond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat vermoeden had ik al langer tussen de drie.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis natuurlijk nooit echt lekker wanneer zo'n trainer zijn eigen assistent meeneemt. Zeker als het iemand is zonder status. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist daarom.. Bij Ronald was dat wel ff anders.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies. Ik kan me er van alles bij voorstellen, wat niet automatisch betekent dat het hele verhaal waar is natuurlijk, maar het zou me echt niet verbazen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezien hun uitstraling dit seizoen ik ook niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat zou het contract voorstel wel helemaal belachelijk maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien. Maar goed, bedenk wel dat kleine irritaties over tijd grote irritaties worden. Misschien viel het toen wel mee. Inmiddels zijn we toch ruim 2 maanden verder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens..hoe langer het duurt hoe erg
Eens..hoe langer het duurt hoe erger. huh?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kun je nagaan... jij hebt gezopen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maare.... Het zal me allemaal jeuken... Ik ga breien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
laat die 2 het seizoen afmaken dan kunen we ineenkeer zien of het wat kan gaan worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 12:00 schreef Dirk1 het volgende:laat die 2 het seizoen afmaken dan kunen we ineenkeer zien of het wat kan gaan worden. Niet alleen de rest van het seizoen, moet minimaal het volgende seizoen erbij vind ik om zich te kunnen bewijzen ! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 12:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niet alleen de rest van het seizoen, moet minimaal het volgende seizoen erbij vind ik om zich te kunnen bewijzen ! Ik zie liever een trainer die zich niet hoeft te bewijzen, maar het kan ook goed uitpakken. Allemaal wel weer wat van "we zien wel wat 't wordt". |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 12:21 schreef Appie53 het volgende:[..] Ik zie liever een trainer die zich niet hoeft te bewijzen, maar het kan ook goed uitpakken. Allemaal wel weer wat van "we zien wel wat 't wordt". Een trainer die zich 'niet' hoeft te bewijzen is ook GEEN ENKELE garantie op succes! Zie Fred Rutten ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 12:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niet alleen de rest van het seizoen, moet minimaal het volgende seizoen erbij vind ik om zich te kunnen bewijzen ! Neig ik ook toe, maar wel met die 2 de komende 8 wedstrijden een meetpunt aanhouden en dán bepalen of ze het aankunnen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 12:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Een trainer die zich 'niet' hoeft te bewijzen is ook GEEN ENKELE garantie op succes! Zie Fred Rutten ... Das ook weer waar. Hopen dan maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
3 jaar bijgetekend, klasse toppert.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ze 30 jaar geboden hadden dan had hij ook getekend 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
30 jaar contracten in de voetbal, dat moeten we vooral doen ja..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd met je 43 ste verjaardag.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eerst stilletjes naast Koeman, toen nog stiller naast Rutten en dit jaar naast Gio is het dat ik nog wel eens op hem let wanneer ze voor de wedstrijd en na de rust richting bank lopen. Anders zou ik me gaan afvragen of hij er nog wel is. Maar verder heb ik niet echt het idee dat hij nog eens de knuppel in het hoenderhok zal gooien bij die zelfvoldane snotapen met al hun diva maniertjes. En dat is nou net wat Feyenoord keihard nodig heeft. Las ergens de naam Stevens, nou dat is dus iemand waarvan ik denk dat die jongetjes nodig hebben. Wat minder veren in hun reet maar er eens een goeie schop er onder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha..Stevens spoort niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oude kop heeft tie dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 22:15 schreef tomson het volgende:Eerst stilletjes naast Koeman, toen nog stiller naast Rutten en dit jaar naast Gio is het dat ik nog wel eens op hem let wanneer ze voor de wedstrijd en na de rust richting bank lopen. Anders zou ik me gaan afvragen of hij er nog wel is. Maar verder heb ik niet echt het idee dat hij nog eens de knuppel in het hoenderhok zal gooien bij die zelfvoldane snotapen met al hun diva maniertjes. En dat is nou net wat Feyenoord keihard nodig heeft. Las ergens de naam Stevens, nou dat is dus iemand waarvan ik denk dat die jongetjes nodig hebben. Wat minder veren in hun reet maar er eens een goeie schop er onder. Laat mij maar n week of 4 drillen. En effe de bezem er door halen. Ik breng geld mee. Dus kost de club geen cent. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die zou ik wel willen zien |
|
|
|