|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
AD: Munsterman blijft voorzitter FC Twente (FCTtoday)
|
|
|
m en m
|
|
|
Munsterman gewoon voorzitter. Geen directeur meer. Maak Jan van HALST DIRECTEUR goede zaak. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De vriend vertrokken is bij de TUKKERSenk het niet, kijk hoe onz |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Correctie: Moet zijn, Denk het niet kijk hoe onze vriend Jan bij de TUKKERS vertrokken is SORRY Jan nooit aan begingen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: aaaaaa, eindelijk ik begrijpen iemand
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat vind ik knap van je. Ik begrijp er niets van. Dat heb ik wel vaker met de Bluffer. |
|
|
|
|
popi jopi
|
|
|
Hebben ze een nieuwe trainer nodig? Wat een zooitje ongeregeld!!! |
|
|
|
|
Joosti 1908
|
|
|
Maffia praktijken met vage constructie,s om het hoofd boven water te houden.Dit gaat een keer goed fout. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dit is heel duidelijk. Hier heb je een punt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfffff....snap er ook niks van Aartus Tijd van posten is minimaal een fles, eeeehhhhhh ja wat....drank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 00:35 schreef Joosti 1908 het volgende:Maffia praktijken met vage constructie,s om het hoofd boven water te houden.Dit gaat een keer goed fout. Mij doet dit een beetje denken aan het Karel Aalbers scenario. We weten allemaal hoe het met Vitesse is geeindigd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan kunnen ze beter Feyenoord proberen na te doen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat bedoel ik. Bij Vitesse ging het ook helemaal mis. |
|
|
|
|
Nico the teacher
|
|
|
Hey Jongens Verbeek gaat toch niet naar nac Kunne we hem niet even opsluiten met Munsterman om te kijken of ze toch maatjes kunnen worden. Ik wil Verbeek wel graag als trainer. Dan kan hij wat meer peper in het elftal stoppen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: De KENNER en ik hebben gewoon veel verstand van voetbal daarom zijn wij ook voor Feyenoord |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 - 20:00 schreef Nico the teacher het volgende:Hey Jongens Verbeek gaat toch niet naar nac Kunne we hem niet even opsluiten met Munsterman om te kijken of ze toch maatjes kunnen worden. Ik wil Verbeek wel graag als trainer. Dan kan hij wat meer peper in het elftal stoppen Ik denk dat er van de staf weinig over blijft |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: De staf van Sinterklaas?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:15 schreef de bluffer het volgende:[..] De KENNER en ik hebben gewoon veel verstand van voetbal daarom zijn wij ook voor Feyenoord Ik geniet dan ook altijd van je zeer duidelijke analyses. Al moet de Kenner wel heel vaak bijspringen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:15 schreef de bluffer het volgende:[..] De KENNER en ik hebben gewoon veel verstand van voetbal daarom zijn wij ook voor Feyenoord .
d:-) |
|
|
|