|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zeg het maar: voor mij: 1-3 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik ook. Net zoals 'n 1-2. Als we maar de 3 punten meenemen naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
1-1 Goed werk Ronald!!
tenminste iemand die het doet. Nog een leuke verjaardag gehad? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wel veel werk aan gehad hoor ;-)
We hebben een heerlijk relaxte dag gehad met de meiden. Thanks. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hou van eenvoud. Ajax moet zeker aan de bak. Ik ben benieuwd, hou mijn hart vast. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nou, TC Twente is de eerste 10 minuten wel de betere. Ajax moet erg oppassen. Ik zag overigens live, dat Barcelona een erg matige 1e helft speelde met hun 0-0 ruststand. Dus is er nog perspectief voor Ajax. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je ziet weer het verschil in inzet en scherpte. Ajax moet het hebben van een goede counter. Sigthorsson heeft opnieuw laag % effectiviteit. Ga een keer alle balcontacten opschrijven van hem. Iedere wedstrijd verliest hij een heel hoog %. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
wat n drama om naar te kijken..... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, inderdaad. Ajax mist weer scherpte zoals zo vaak. En van die Sigtornson ben ik ook niet zo gecharmeerd van/ Bij Ajax niet en bij IJsland wel scoren. Laat die Milik maar lekker uitleven op het veld. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De Boer MOET nog harder optreden tegen zijn spelers. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, moet Ajax maar beter spelen. Is hun eigen schuld. Je kon het zien aankomen. De verdediging was nergens te vinden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het is weer typisch Ajax. De tegenstander zet druk en Ajax is weer angsthaas! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ga je al... Moisander zei nog wel dat ie zo goed was vanmidag... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gemak waarmee ze scoren. Slecht verdedigd, eigenlijk helemaal niet verdedigd. Ze zullen in de winter echt spelers moeten kopen. Ik zie de achterstand op PSV tot eind december wel groter worden. Ajax straalt dan ook niks uit dat er progressie zit in het spel. En dat is zorgelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahahahaha Sigi heeft de bal ook even aangeraakt. Zelfs de bal schrok ervan en sprong weg! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik schrok er ook van dat die bij Sigthorsson kwam, mr gelukkig sprong de bal weer ver van zijn voeten.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
moisander rijp voor een wissel, speelt te vaak de bal in de voet van de tegenstander.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik heb er al 5 gezien die rijp zijn voor een wissel! Waaronder Moisander en Sigthorsson! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Moisander maakt structureel van deze fouten. Ook dit wordt nooit meer beter. Veel spelers spelen al jaren op een bepaald niveau. waarbij er weinig progressie is. Wat er niet is, komt er ook nooit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik dacht dat schwalbes met geel zouden worden bestraft???? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Feyenoord nu al 2-1 tegen Heracles, en Ajax 1-0 achter. PSV weer 3 punten erbij. Wordt een lekker avondje zo, als Ajax niets onderneemt. Pfffffffffffffffffff. De Boer, doe eens wat!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat zorgelijk is is dat Ajax niet eens instaat is om de bal rond te kunnen spelen. Er worden zoveel fouten gemaakt dat ze snel de bal al weer verliezen. Het niveau van Ajax zie ik niet snel beter worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Is de oktoberdip weer ingezet???? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ja zeker, in augustus al..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je moet een keer een compilatie maken van alle balcontacten van Dramason en die aan de Boer laten zien. En hem dan vragen wat de reden is dat hij in de basis staat! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou , stop dr maar weer mee , weer een nederlaag |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe niet in juli??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 21:20 schreef Bobby1972 het volgende:Je moet een keer een compilatie maken van alle balcontacten van Dramason en die aan de Boer laten zien. En hem dan vragen wat de reden is dat hij in de basis staat! Hij verdedigd goed......Tot een knappe aanval komt ajax nauwelijks meer...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 21:20 schreef Bobby1972 het volgende:Je moet een keer een compilatie maken van alle balcontacten van Dramason en die aan de Boer laten zien. En hem dan vragen wat de reden is dat hij in de basis staat! balcontacten??? Die heeft hij niet eens man, hoogstens 3 keer per wedstrijd! Voor de rest komt hij elke keer meters te kort! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Eerste doelkans in ruim 37 minuten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Krijg nou wat! Sigthorsson schiet op doel?????? Denk dat ik droom!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Daar had Schöne veel meer mee moeten doen!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Domme bal van Klaassen, die zag Ebecilio van meters afstand aankomen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahahaha sorry hoor, maar zag je Van Rhijn achter die bal aanrennen????? Lijkt net alsof hij geen zin heeft!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit niveau kan ook de Boer niet verbeteren. Kansloos! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Zag Barcelona net weer even, de 2e helft. Zij spelen denk ik bijna 40% hoger tempo dan Ajax nu tegen Twente.
De Boer moet nu echt acties ondernemen. Milik MOET erbij voor veel meer extra aanval. Moet mogelijk zijn, denk ik. De eerste helft was echt niet naar tevredenheid, vond ik. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
laag % balbezit en 1 doelkans. Dat kun je wel stellen dat het dramatisch is. En dat Ajax hooguit mag bidden op een gelijkspel! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Voorlopig is Klaassen de enige die goed speelt en Serero een kleine voldoende. Kishna is martina keer op keer voorbij maar geeft met links matige voorzetten. Onze aanvoerder die zichzelf de beste vind speelt weer eens een draak van wedstrijd. Waar was meneer om rugdekking te geven bij de 1-0. Plus meerdere malen gewoon de bal weggeven. Opbokken met hem! Gek genoeg vond ik Ajax verdedigend de beste indruk maken tijdens de eerste wedstrijd met vd Hoorn in de basis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op [url=/topic-28602/#123865dag 18 oktober 2014 - 21:27[/url] schreef Ajax Warrior het volgende: Hahahahaha sorry hoor, maar zag je Van Rhijn achter die bal aanrennen????? Lijkt net alsof hij geen zin heeft!!
De mouwen moeten weer opgestroopt worden en we geven weer niet thuis. Moisander is ruk, Sorero op 6 heb mijn twijfels, Andersen verl te licht, Kishna laat al weken niks zien, Sigthorsson tja. Dit Ajax is gewoon erg zwak |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] De mouwen moeten weer opgestroopt worden en we geven weer niet thuis. Moisander is ruk, Sorero op 6 heb mijn twijfels, Andersen verl te licht, Kishna laat al weken niks zien, Sigthorsson tja. Dit Ajax is gewoon erg zwak Kishna staat op de verkeerde plek. Hij loopt die Martina voorbij alsof hij er niet staat en vind hem niet eens zo slecht. Zijn voorzetten zijn wat mager maar hij is ook geen linkspoot. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 21:34 schreef Brandje het volgende:[..] Voorlopig is Klaassen de enige die goed speelt en Serero een kleine voldoende. Kishna is martina keer op keer voorbij maar geeft met links matige voorzetten. Onze aanvoerder die zichzelf de beste vind speelt weer eens een draak van wedstrijd. Waar was meneer om rugdekking te geven bij de 1-0. Plus meerdere malen gewoon de bal weggeven. Opbokken met hem! Gek genoeg vond ik Ajax verdedigend de beste indruk maken tijdens de eerste wedstrijd met vd Hoorn in de basis. Wat je laatste zin betreft: Ik dacht dat ik de enige ws die dat zo zag.....;-)
Maar het is wel waar!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is een optelsom van matige spelers en daarmee wordt je nooit kampioen. Voor de mensen die denken dat de Boer het dit jaar wel weer recht kan breien zie ik dit seizoen niet gebeuren. Mits Ajax in de winter betere spelers koopt. Het lijkt me geen kunst om betere spelers te kunnen kopen als structureel matige spelers zoals Moisander en Sigthorsson. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet veel meer de bal naar voren spelen. Aan die klote tikkie takkie voetbal hebben we niets, daar de bal daardoor niet snel genoeg naar voren komt. Hierdoor blijft Ajax alleen maar achter de feiten lopen.
Al een lange tijd lukt het Ajax niet meer om 2 doelpunten binnen 25 minuten te maken. Dat zegt al genoeg, vind ik. Hoe moet het dinsdag tegen Barcelona ????? |
|
|
|