|
|
MMM
|
|
|
quote: Zei je vorige keer ook, en toen hadden ze gelijk ;)
Maar we wachten de opstelling af!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep..
Lex Immers is zondag niet inzetbaar in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen SC Cambuur. De middenvelder heeft afgelopen donderdag op het zware veld van HNK Rijeka een lichte hamstringblessure opgelopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De lijst wordt rap langer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was me ook geen klote veld ook dan daar in Rijeka.. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Rutte kan volgens mij beter Boetius RB zetten en Toornstra op 10. Maarja zijn beslissing |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rutten duidelijk over Cambuur-speelveld: 'Naar het K-grasveld'
Feyenoord speelde donderdag nog een wedstrijd in Kroatië tegen Rijeka. Aankomende zondag neemt de Rotterdamse formatie het op tegen SC Cambuur. Trainer Fred Rutten kijkt niet bepaald naar de wedstrijd uit.
"Naar het 'K-grasveld", zo liet Rutten tijdens de persconferentie weten. De keuzeheer laat merken duidelijk geen voorstander te zijn van kunstgras. Niet alleen de grassprieten vormen een probleem. Ook de aanvangstijd van 12:30 uur is volgens Rutten geen ideaal scenario.
Het is vrij ongebruikelijk dat een Europees spelende ploeg zo vroeg moet aantreden. "Maar je moet het ermee doen. Ik kan dat niet veranderen, maar het kan geen kwaad als de belanghebbenden hierbij eens stil staan", aldus Rutten in de Telegraaf. Bron:Elfvoetbal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:27 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop een overwinning maar ja competitie vervalsing oa tijdstip , kunstgras, en natuurlijk het mooi vinden dat een provincie club hoog staat de scheide gaat dat voor de KNJB natuurlijk promoten met thuisfluiten..........zo dit kunnen alle excuses zijn en nu morgen gewoon ballen tegen een aanvallende club in plaats van trainers die aanvallend voetbal prediken maar dat niet zijn . Ik denk ruimte voor Manu en Kazim maar of de verdediging dit gaat houden ? Zoal al eerder gezegd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep een kansloos-grasveld en het moet naar mijn mening gewoon verboden worden, het is met een beetje inzet best wel mogelijk een normale grasmat te onderhouden.
Smoesjes dat het te kostbaar is en arbeidsintensief vind ik onacceptabel, het hoort bij de status van een eredivisie club tot zelf wel enkele divisies lager misschien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie had dat gedacht? Van knollenveld, naar kutgrasveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers is definitief niet beschikbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cambuur. Mooi cluppie. 1-3. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even kijken of de criticasters gelijk hebben dat Immers een waardeloze voetballer is😜 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijvoorbaat ongelijk. 'Waardeloos' is bij Immers een ernstige diskwalificatie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een maar een smart tv aangeschaft, ga vanmiddag lekker kijken, kunnen vandaag goede zaken doen, maar of we winnen tja heb toch wel goede hoop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeer benieuwd naar de opstelling. Mocht het zo zijn dat het AD gelijk heeft vraag ik me af: waarom Boulahrouz niet als rechtsback en Steenvoorden dan gewoon centraal? Zou toch logischer zijn?
En persoonlijk zou ik liever Toornstra op 10 hebben en Boëtius rechtsbuiten. Maargoed, opstelling zal zo wel beschikbaar zijn. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het zou me echt verbazen als Boulahrouz nu niet opgesteld wordt. Hij was toch al fit genoeg om donderdag bij de selectie te zitten? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 09:59 schreef Els het volgende:Het zou me echt verbazen als Boulahrouz nu niet opgesteld wordt. Hij was toch al fit genoeg om donderdag bij de selectie te zitten? Als Wilkshire en Van Beek weer fit zijn dan staan zij in de basis. Anders Steenvoorden voor Van Beek en Boulahrouz voor Wilkshire schat ik in.
Ik hoop dat Karsdorp de vervanger is van Immers. Kan hij zich mooi revancheren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben toch bang dat Boula een miskoop is, had hoop dat hij de verdediging beter kon neerzetten maar laat ik nog even wachten, Ik ben wel benieuwd of Immers gemist gaat worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Buiten dat hij gebleseerd is kunnen we hem op basis van prestaties nog geen miskoop noemen toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 10:12 schreef VVout het volgende:Buiten dat hij gebleseerd is kunnen we hem op basis van prestaties nog geen miskoop noemen toch? Dat lijkt mij ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 09:47 schreef MMM het volgende:Zeer benieuwd naar de opstelling. Mocht het zo zijn dat het AD gelijk heeft vraag ik me af: waarom Boulahrouz niet als rechtsback en Steenvoorden dan gewoon centraal? Zou toch logischer zijn? En persoonlijk zou ik liever Toornstra op 10 hebben en Boëtius rechtsbuiten. Maargoed, opstelling zal zo wel beschikbaar zijn. En kan Boulah de volle negentig minuten aan de bak..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als we met 0-3 voorstaan in de 60ste minuut kan hij toch gewisseld worden haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens en dan nog een aanvaller erbij.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 10:12 schreef VVout het volgende:Buiten dat hij gebleseerd is kunnen we hem op basis van prestaties nog geen miskoop noemen toch? Want in die wedstrijd tegen Besiktas heeft hij een onuitwisbare indruk achtergelaten? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 10:06 schreef sportverteller het volgende:[..] Als Wilkshire en Van Beek weer fit zijn dan staan zij in de basis. Anders Steenvoorden voor Van Beek en Boulahrouz voor Wilkshire schat ik in. Ik hoop dat Karsdorp de vervanger is van Immers. Kan hij zich mooi revancheren. Helaas, is al gezegd dat Vilhena op 10 komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: BAM, eigen doelpunt.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja en gelijk een doodschop op linksachter hebben jullie die og in beeld. Hoop dat hij vanmiddag niet van die achterlijke overtredingen maakt. Hoop op 1-2 ben toch beetje bang. In ieder geval niet verliezen. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Gek he ben alweer zwaar nerveus pijn in de buik. Zal ik altijd blijven houden waar we ook staan. Hoop net als de 2e wedstrijd tegen go ahead uit. Ook na Standaard luik konden ze 3 dagen later er vol voor gaan. Heb goede hoop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb er ook last van, hoort erbij.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Hahaha ja en soms krijg je van het speel geen pijn in de buik maar een maagzweer hahaha. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nog een uurtje ga maar eens naar het toilet hahaha. Ze hebben in ieder geval een uurtje meer gehad dus eigenlijk is de wedstrijd om 13.30 dus niet al te vroeg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn medicijnen voor of Winnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Definitieve opstelling: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Vilhena, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards en Manu.
Wisselspelers: Mulder, Boëtius, Basaçikoglu, Te Vrede, Boulahrouz, Steenvoorden en Karsdorp. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wilkshire start dus toch.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wilkshire held en bikkel zo maken ze ze niet meer |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boetius komt wel weer, vond hem verleden keer goed invallen, mijn zorgen om Basi moeilijk zijn groter. Als je van zorgen kint spreken, zit er al klaar voor wijntje kaasje kom op. Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat er geen konijn op het menu Piet..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap je, maar voor wie moet die dan in de plaats.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even tussendoor, ik hoop echt dat Vilhena de pannen van t dak speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee geen konijn dan moet ik uit eten of hetzelfde maken, ik heb wel wat gedroogde pruimen ( niet zijnde de buurvrouw) in huis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|