|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Elke wedstrijd is voor Feyenoord lastig! Daarvoor is het voetbal nog steeds te matig! |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
offtopic Psv gaat winnen, Verhoeven in de goal bij Utrecht.....Zucht... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn voetballend veel sterker, maar kunnen aanvallend niet echt een vuist maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Man man man.... Suffe zooi weer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
zware week gehad onze boys |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Allez mannen! Knal die bal er nou eens in! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Lange halen snel thuis , wat een drama !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T wordt n obsessie voor je Stylzz. verdiend die jongen niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hup weer een aanval door een aanname van te Vrede.
Hoeveel voorbeelden wil je nog hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
die te Vrede kan ook geen bal controleren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ben niet degene die dom buitenspel loopt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als hij er maar één in prikt maakt het mij geen zak uit! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Als tie maar scoort 😀 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas is het de waarheid! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te Vrede kan niet scoren want elke aanval loopt spaak door zijn voetballend vermogen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit had dus die Reijnen zijn tweede ook moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nette supporters in Leeuwarden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
4 minuten erbij? Pff waardoor? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Heeft vooralsnog betere statistieken dan Kazim.. Te Vrede maakt een spitsengoal gewoon af en dat heb ik Kazim weinig tot niet zien doen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:18 schreef Sensi het volgende:[..] Heeft vooralsnog betere statistieken dan Kazim.. Te Vrede maakt een spitsengoal gewoon af en dat heb ik Kazim weinig tot niet zien doen.. ik laat de beelden voor zich spreken, oke? |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
waardeloze supporters, ook een boete van 15.000 euro |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kunnen we in R'dam een voorbeeld aan nemen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oke, kunnen we ook met zijn allen zingen dat de scheids zijn moeder een hoer is, tof! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zie ook wel dat het alle2 geen top spitsen zijn.. Maar je moet wat.. Als je t mij vraagt zet ik Manu in de spits.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En weer te Vrede die met een aanname een tegenaanval bijna inluid. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:18 schreef Sensi het volgende:[..] Heeft vooralsnog betere statistieken dan Kazim.. Te Vrede maakt een spitsengoal gewoon af en dat heb ik Kazim weinig tot niet zien doen.. Ik heb liever een spits die beter voor het elftal dan een spits die iets meer scoort ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:20 schreef Sensi het volgende:[..] Zie ook wel dat het alle2 geen top spitsen zijn.. Maar je moet wat.. Als je t mij vraagt zet ik Manu in de spits.. ben ik t mee eens |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We gaan over Cambuur heen op de ranglijst, nu Utreg winnen en Zwolle gelijk tegen Heereneveen, zou mooi zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
jippie 3 punten in the pocket |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Pffff hehe! Moeizame wedstrijd maar 3 punten.. Daar proost ik op! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Double post ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Sensi -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
pfffffffffff 3 punten in de pocket |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 14:18 schreef Sensi het volgende:[..] Heeft vooralsnog betere statistieken dan Kazim.. Te Vrede maakt een spitsengoal gewoon af en dat heb ik Kazim weinig tot niet zien doen.. de beste van allemaal zelfs. staat met weinig speelminuten nog steeds 4de op de topscorer lijst. voor de rest, blij met drie punten. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Even een pluim naar van beek & kongolo wat een heerlijk duo kan dat worden. Misschien al op het zelfde niveau de vrij & vlaar. Onze verdediging is sterk achilleshiel is dat de vervangers er volgens mij nog niet klaar voor zijn. Clasie een 10. Aanvallend in de winterstop een extra impuls kopen en gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door rcrd -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We staan momenteel derde d:-) |
|
|
|