BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Barcelona - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 21 oktober 2014, 20:45) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 22 oktober 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien zijn geweldige seizoen had hij nu verder moeten zijn. Als ik hem dan gister over het veld zie lopen dan vraag ik me af of zijn prestaties toeval zijn geweest.. Zielloos was het..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2014 door Loetje --
Eide
 Eide - woensdag 22 oktober 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Ik lees veel klaagzang maar hebben we nu iets gezien dat ons verbaast. Barca is waanzinnig op stoom en heeft met Messi in bloedvorm, Neymar en Iniesta 3 van de allerbeste spelers ter wereld. Dat je er eenvoudig af gaat tegen zo'n ploeg is niet vreemd.

Wat ook niet vreemd is, is dat mannen als Moisander er dan snel en volledig doorheen zakken. Die zit op het maximum van zijn kunnen en dag is in Nederland vaak al niet goed genoeg. Ook dat mag dus niemand verbazen. Teleurstellend is het wel maar verbazend mag het niet zijn.

Wat Ajax uit dit soort wedstrijden moet halen is hoe El Ghazi wat extra's brengt en gewoon durft te voetballen. Hoe een aanval via Riedewald, Milik en El Ghazi tot een goal leidt. Lef, durf en gewoon voetballen. En dat je dan uit, in Camp Nou, tegen Barca in bloedvorm eraf gaat... dat gebeurt.

-------

Bovenstaande is geen poging die 1e helft goed te praten, of gedwee accepteren dat dot het maximale vpor Ajax is. Zeker niet, de lat kan en moet hoger en in die 1e helft is het verschil te groot... maar je moet er wel durven uithalen wat er in zit.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 21:49 schreef Eide het volgende:
Ik lees veel klaagzang maar hebben we nu iets gezien dat ons verbaast. Barca is waanzinnig op stoom en heeft met Messi in bloedvorm, Neymar en Iniesta 3 van de allerbeste spelers ter wereld. Dat je er eenvoudig af gaat tegen zo'n ploeg is niet vreemd.

Wat ook niet vreemd is, is dat mannen als Moisander er dan snel en volledig doorheen zakken. Die zit op het maximum van zijn kunnen en dag is in Nederland vaak al niet goed genoeg. Ook dat mag dus niemand verbazen. Teleurstellend is het wel maar verbazend mag het niet zijn.

Wat Ajax uit dit soort wedstrijden moet halen is hoe El Ghazi wat extra's brengt en gewoon durft te voetballen. Hoe een aanval via Riedewald, Milik en El Ghazi tot een goal leidt. Lef, durf en gewoon voetballen. En dat je dan uit, in Camp Nou, tegen Barca in bloedvorm eraf gaat... dat gebeurt.

-------

Bovenstaande is geen poging die 1e helft goed te praten, of gedwee accepteren dat dot het maximale vpor Ajax is. Zeker niet, de lat kan en moet hoger en in die 1e helft is het verschil te groot... maar je moet er wel durven uithalen wat er in zit.
Ik ben vrij hard naar Ajax toe lees hierboven maar ik reken ze niet af op een wedstrijd tegen Barcelona. .
Reken ze af op het spel van afgelopen weken, reken ze af op fouten in wedstrijden voor de competitie.
Reken ze af op het feit dat ze meerdere prijzen verliezen aan Pec.
Reken ze af op de middelmatige aankopen en middelmatige selectie.
Reken ze af als ze eind van de rit niet bovenaan staan met 100 miljoen op de bank .
Reken ze af op slecht spel..
Zo voor de rest niet kritisch van Barcelona mag je verliezen!
Eide
 Eide - woensdag 22 oktober 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Het verschil is dat velen dit weer aangrijpen om af te rekenen. Ik vind dat dat weinig zin heeft. Niet vanwege de tegenstander maar vanwege het moment in de competities. Ik vind het gewoon nog te vroeg om af te rekenen, ook al gaat het nu ten koste van de CL... maar dan nog.

Je rekent een ploeg af in mei vind ik. En tot die tijd is een kritische houding prima maar pas ik voor die afrekening. Ik kijk liever naar wat je wel kan meenemen. Het is makkelijk negatief te zijn na een ontluisterende nederlaag, daarom spreek ik ook de durf aan om wel naar die positieve elementen te zoeken... net zoals je als het juist heel goed gaat de zwakke elementen probeert te belichten. Het gaat om beter worden, niet om de afrekening in oktober...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 22 oktober 2014 - 22:46   quote  deeplink  
Alles mag waar en juist zijn wat jullie allen schrijven. Maar het feit is dat Ajax wel 4x kampioen wordt en niet 4x de derde ronde kan halen. Altijd weer die leegloop bij Ajax, omdat het een geldkwestie is.
Eide
 Eide - woensdag 22 oktober 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Ja, en morgen komt de zon weer op... shit happens. Waar het om gaat is hoe je er mee omgaat. En momenteel is de aanwas van talent nog net te mager. We zijn nog te veel aangewezen op mannen van het kaliber Moisander, Sightorsson en dergelijke.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 22 oktober 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 22:55 schreef Eide het volgende:
Ja, en morgen komt de zon weer op... shit happens. Waar het om gaat is hoe je er mee omgaat. En momenteel is de aanwas van talent nog net te mager. We zijn nog te veel aangewezen op mannen van het kaliber Moisander, Sightorsson en dergelijke.
Maar ook wel genoten van de A1 neem ik aan?
Eide
 Eide - woensdag 22 oktober 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Zeker wel, die tonen aan wat de potentie van Ajax en de Nederlandse jeugd is, want de jeugd van onze Rotterdamse vrienden is niet veel minder. Er is potentie zat, nu dat nog eens effectief zien te vertalen op het grote toneel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 22:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ben vrij hard naar Ajax toe lees hierboven maar ik reken ze niet af op een wedstrijd tegen Barcelona. .
Reken ze af op het spel van afgelopen weken, reken ze af op fouten in wedstrijden voor de competitie.
Reken ze af op het feit dat ze meerdere prijzen verliezen aan Pec.
Reken ze af op de middelmatige aankopen en middelmatige selectie.
Reken ze af als ze eind van de rit niet bovenaan staan met 100 miljoen op de bank .
Reken ze af op slecht spel..
Zo voor de rest niet kritisch van Barcelona mag je verliezen!
Ten 1ste is 100 miljoen niet leidend wat voor beleid je voert.

Al die aankopen die jij noemt zijn duurder en net zo middelmatig als wat we nu hebben. wellicht beter maar er veranderd niks. Je wint namelijk niks ermee, kampioen word je en je bent in Europa kansloos met of zonder aankopen.

De fouten en het slechte spel daar ben ik het ook mee eens, maar daar hoef je toch niet zo door te drammen, dat ziet iedereen toch. Niemand is blij met dat moisander de bal niet over 4 meter kan passen. De boer niet, ik niet dat is niemand.

JC schaal noem ik een troostprijs, daar maal ik echt niet om, dat kunnen ze net zo goed afschaffen. Moet er namelijk niet aan denken om met feyenoord daar 2 wedstrijden om te spelen.
Beker hadden we niet verloren als onze supporters niet zo raar hadden gedaan.
Je kan makkelijk zeggen dat Ajax zwolle wel heel makkelijk maakte, daar moet een reden voor zijn geweest. Verschil in kwaliteit was dat niet anders was Zwolle wel kampioen geworden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat een Duarte in datzelfde rijtje past. Zimling voor de ervaring.

Maar nogmaals ik ben ook niet tevreden over de aangetrokken spelers. Moisander kan overigens stukken beter. Dat heeft ie vorig seizoen laten zien.
Na de winterstop was hij al waardeloos!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 oktober 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 14:46 schreef remco k het volgende:
Er komt ook een hele goede lichting aan. Een aantal eerste jaars a1 spelers zijn hele grote talenten.

Ik heb mijn hoop gevestigd op de periode over 2 a 3 jaar.
DEat riep jij 3 jaar geleden ook al....
biebie
 biebie - woensdag 22 oktober 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denken jullie nou echt dat Ajax die in potentie goede lichting gaat vasthouden? Dream on! De top van Europa koopt steeds jonger in. Dat is ook de kardinale denkfout van Cruijff cs, die leven nog in de vorige eeuw. De echte talenten worden steeds jonger verhandeld. En Ajax kan daar niks tegen doen. Kortom: het is niks en het wordt ook niks meer.
Eide
 Eide - donderdag 23 oktober 2014 - 00:01   quote  deeplink  
P.s. Ajax heeft geen 100 miljoen "op de bank". Ajax heeft zelfs geen 100 miljoen eigen vermogen, laat staan 100 miljoen in liquide middelen. Dat fabeltje is een paar weken geleden al doorgeprikt. Kunnen wij dat gokje van die 100 miljoen van RTL Z eindelijk laten rusten?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 oktober 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 23:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ten 1ste is 100 miljoen niet leidend wat voor beleid je voert.

Al die aankopen die jij noemt zijn duurder en net zo middelmatig als wat we nu hebben. wellicht beter maar er veranderd niks. Je wint namelijk niks ermee, kampioen word je en je bent in Europa kansloos met of zonder aankopen.

De fouten en het slechte spel daar ben ik het ook mee eens, maar daar hoef je toch niet zo door te drammen, dat ziet iedereen toch. Niemand is blij met dat moisander de bal niet over 4 meter kan passen. De boer niet, ik niet dat is niemand.

JC schaal noem ik een troostprijs, daar maal ik echt niet om, dat kunnen ze net zo goed afschaffen. Moet er namelijk niet aan denken om met feyenoord daar 2 wedstrijden om te spelen.
Beker hadden we niet verloren als onze supporters niet zo raar hadden gedaan.
Je kan makkelijk zeggen dat Ajax zwolle wel heel makkelijk maakte, daar moet een reden voor zijn geweest. Verschil in kwaliteit was dat niet anders was Zwolle wel kampioen geworden.
Wat kan je toch heerlijk dom lullen.. Pec is geen incident die maken het ons elke keer lastig..
Daarbij zeg ik niet dat Pec gelijkwaardig is Pec maakt het ja al structureel moeilijk
met een minimaal budget en een kleine begroting.
Daarbij zijn Vitesse, Psv, Twente, en Feyenoord nu je concurrenten
terwijl je er financieel hoog boven staat..
Dan gaat er iets toch helemaal niet goed? En dan wordt er gezegd
ja maar over 3 jaar staan we er wel. Nou dat wil ik dan wel eens zien
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 oktober 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 00:01 schreef Eide het volgende:
P.s. Ajax heeft geen 100 miljoen "op de bank". Ajax heeft zelfs geen 100 miljoen eigen vermogen, laat staan 100 miljoen in liquide middelen. Dat fabeltje is een paar weken geleden al doorgeprikt. Kunnen wij dat gokje van die 100 miljoen van RTL Z eindelijk laten rusten?
Die 100 miljoen doe er ook geen reet toe.. Je bent de rijkste club van Nl
met de grootste begroting en als we dan tegen klein duimpje Pec spelen zie ik
daar helemaal niks van terug..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 08:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat kan je toch heerlijk dom lullen.. Pec is geen incident die maken het ons elke keer lastig..
Daarbij zeg ik niet dat Pec gelijkwaardig is Pec maakt het ja al structureel moeilijk
met een minimaal budget en een kleine begroting.
Daarbij zijn Vitesse, Psv, Twente, en Feyenoord nu je concurrenten
terwijl je er financieel hoog boven staat..
Dan gaat er iets toch helemaal niet goed? En dan wordt er gezegd
ja maar over 3 jaar staan we er wel. Nou dat wil ik dan wel eens zien
Pec speelt leuk voetbal, dat klopt dat doen ze ook heel aardig.
Maar wil je beleid aanpassen omdat je niet van Pec kan winnen?

Je moet je beleid helemaal niet aanpassen, moet mensen uit het team zetten die niet kunnen voetballen. Dan heb ik het over Moissander, Siggie, Zimling en Schone.

Waarbij schone op het middenveld te kort komt en als aanvaller snelheid.
Dat betekend gewoon op de bank zitten en de ideale 12de man uithangen.
Hij heeft een fijne traptechniek maar dan moet je een team om hem heen bouwen.
Pirlo komt op het middenveld ook inhoud te kort, maar de trainer bouwt een elftal om hem heen. Maar Schone is geen pirlo dus dat doen we maar lekker niet.

Overigens staan Van Rhijn, Cillissen en Boillissen op de nominatie om ook uit het team te worden gekikkerd. Cilissen kan blijkbaar niet keepen(zie zijn reeks van Penaltys)
Van Rhijn en Boilissen kunnen niet verdedigen, vrij essentieel voor een verdediger.
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Na de winterstop was hij al waardeloos!
Zijn we het daar over oneens .
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Wat houden we dan eigenlijk nog over......??
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toen riep ik namen van jongens die er heel toevallig nu ook al bijzitten . Overigens heb ik altijd gezegd dat het beleid minimaal 5 6 jaar nodig heeft voordat het echt vruchten gaat plukken van de jeugd .
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Ik vind van rhijn Cilissen en Boilesen prima bij ajax passen . Moeten nog wel bij leren maar ook dat hoort erbij
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen riep ik namen van jongens die er heel toevallig nu ook al bijzitten . Overigens heb ik altijd gezegd dat het beleid minimaal 5 6 jaar nodig heeft voordat het echt vruchten gaat plukken van de jeugd .
Geduld is een schone zaak....
De afgelopen titels zijn ook naar mijn idee mooi meegenomen. De visie die we nu volgen is een lange termijn visie en dus moet het mooiste nog komen......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat houden we dan eigenlijk nog over......??
Klaassen, Veltman, Kishna, Viergever, El Gazi, Millik, Denswil, Riedewald, Andersen.

Kenny Tete vervangt Van Rhijn
Dus het is wel mogelijk, het is een kwestie van willen
remco k
 remco k - donderdag 23 oktober 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Van rhijn is echt prima . En gaat ook weer steeds beter spelen . Die hoort echt bij dat rijtje . Boilesen ook .
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:39 schreef remco k het volgende:
Van rhijn is echt prima . En gaat ook weer steeds beter spelen . Die hoort echt bij dat rijtje . Boilesen ook .
Man, heb jij hun zien verdedigen?? Zelfs ik kan dat beter.
Leuk dat van rhijn aan zijn traptechniek heeft gewerkt, maar als hij die energie nou in zou steken in het goed verdedigen dan hoort hij er bij, anders niet.

Verdedigers horen ten 1ste goed te verdedigen, het andere komt later wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Klaassen, Veltman, Kishna, Viergever, El Gazi, Millik, Denswil, Riedewald, Andersen.

Kenny Tete vervangt Van Rhijn
Dus het is wel mogelijk, het is een kwestie van willen
Dan heb je dus een veel te kleine selectie......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 15:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dan heb je dus een veel te kleine selectie......
Hoezo, je hebt nog 40 andere spelers onder contract staan.
Jong Ajax en Ajax A1 die hebben ook vaak al een contract en mogen uitkomen voor Ajax 1.

Dan heb je toch een goed en brede selectie.

Moissander, Sigthorsson, Serrero, Schone, Zimling. Nu al afscheid van nemen.

Boillissen, Van Rhijn, Cillissen na dit seizoen afscheid nemen. Ten zij Boillissen en Van rhijn laten zien dat ze kunnen verdedigen en dat Cillissen een penalty kan stoppen.

Dan hou je echt genoeg spelers over.
nora
 nora - donderdag 23 oktober 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Voor de positievelingen .
Jansen sluit af: 'Ajax heeft honderd miljoen op de bank, maar weigert diep in de portemonnee te tasten om extra kwaliteit binnen te halen. Op zich niet erg, maar matig dan je toon. De top is mijlenver uit zicht. Het speculeren op aanhaken begint zo op de lachspieren te werken.'
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 13:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Pec speelt leuk voetbal, dat klopt dat doen ze ook heel aardig.
Maar wil je beleid aanpassen omdat je niet van Pec kan winnen?

Je moet je beleid helemaal niet aanpassen, moet mensen uit het team zetten die niet kunnen voetballen. Dan heb ik het over Moissander, Siggie, Zimling en Schone.

Waarbij schone op het middenveld te kort komt en als aanvaller snelheid.
Dat betekend gewoon op de bank zitten en de ideale 12de man uithangen.
Hij heeft een fijne traptechniek maar dan moet je een team om hem heen bouwen.
Pirlo komt op het middenveld ook inhoud te kort, maar de trainer bouwt een elftal om hem heen. Maar Schone is geen pirlo dus dat doen we maar lekker niet.

Overigens staan Van Rhijn, Cillissen en Boillissen op de nominatie om ook uit het team te worden gekikkerd. Cilissen kan blijkbaar niet keepen(zie zijn reeks van Penaltys)
Van Rhijn en Boilissen kunnen niet verdedigen, vrij essentieel voor een verdediger.
Dat je structureel niet van Pec kunt winnen vind ik droevig ja.
Gezien de middelen die er beschikbaar zijn. Beleid wijzigen nee maar dit je
sterkste selectie in jaren noemen is dan wel sneu ja..

Je moet nu toch een kern hebben en die kern is gewoon te zwak dat gaf ik een jaar geleden al aan.
Als ik het al kan zien waarom doen ze daar dan niks aan? En verkopen
ze ook de sterkste speler nog. Dan heb je niet echt ambitie!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is waar, weet ik ook nog...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 14:39 schreef remco k het volgende:
Vind van Rhijn ook steeds beter spelen...Boilesen opkomend wel, verdedigend zie ik hem helaas geen stappen maken...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vind van Rhijn ook steeds beter spelen...Boilesen opkomend wel, verdedigend zie ik hem helaas geen stappen maken...
Ik ben het helemaal met je eens Sjakie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens Sjakie
Als jij het ook zo ziet....weet ik 100% zeker dat ik het juist heb gezien narreke!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als jij het ook zo ziet....weet ik 100% zeker dat ik het juist heb gezien narreke!
Hahahaha nee man je hebt gewoon gelijk gappie
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 oktober 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je moet nu toch een kern hebben en die kern is gewoon te zwak dat gaf ik een jaar geleden al aan.
Er is een verschil tussen kwaliteit en potentie.
Ze zeiden dat het sterkste selectie is qua potentie.
Selectie is 40 a 60 man groot.

Dinsdag hebben we gezien dat ze gelijk hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door Positieve Arrogantie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha nee man je hebt gewoon gelijk gappie
Moet ik je nu serieus nemen ? Hahahaha....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moet ik je nu serieus nemen ? Hahahaha....
Ik weet het , tis moeilijk maar soms ben ik dat wel ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Ik geloof je pik!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik geloof je pik!
Ik had ook niet anders verwacht...proost ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Proost narreke!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 21:27   quote  deeplink  
hey mannen, wat hebben onze Rotterdamse 'vrienden' vanavond eigenlijk gedaan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
hey mannen, wat hebben onze Rotterdamse 'vrienden' vanavond eigenlijk gedaan?
3-1 verloren....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

3-1 verloren....
Speelden ze tegen Barca of Real, Man.united of Chelsea, of City, Milan misschien....??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Speelden ze tegen Barca of Real, Man.united of Chelsea, of City, Milan misschien....??
Hehehehe....een Kroatse ploeg, maar wel onterecht verloren
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe....een Kroatse ploeg, maar wel onterecht verloren
Hoezo onterecht? Wij wonnen toch ook terecht van Feyenoord.... wij scoorden meer dan hunnie en dat doen die Croaten dus ook. Wie het meest scoort, benut de kansen beter en wint dus terecht....;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Maar zonder gekheid. Dit is niet goed voor het Nederlandse voetbal....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:09 schreef Ronald 1960 het volgende:
Maar zonder gekheid. Dit is niet goed voor het Nederlandse voetbal....
Van de 5.... 100% kansen er 1 inschieten ga je niet winnen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoezo onterecht? Wij wonnen toch ook terecht van Feyenoord.... wij scoorden meer dan hunnie en dat doen die Croaten dus ook. Wie het meest scoort, benut de kansen beter en wint dus terecht....;-)
Wij wonnen niet terecht van Feijenoord....jammer dat we toen gewonnen hebben Marc Overmars....
Hoop nu dat de wedstrijd tegen Barcelona zijn ogen doet openen want wat zijn we nog ver verwijderd van de echte top!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 oktober 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wij wonnen niet terecht van Feijenoord....jammer dat we toen gewonnen hebben Marc Overmars....
Hoop nu dat de wedstrijd tegen Barcelona zijn ogen doet openen want wat zijn we nog ver verwijderd van de echte top!
....die wij nooit meer zullen bereiken, tis niet anders Sjakie, en zoveel andere hiero
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 oktober 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

stond een knipoog achter, Sjakie;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Barcelona - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 21 oktober 2014, 20:45) 3-1

0.0126562