|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het kan inderdaad altijd erger. Roma en Bate in eigen huis respectievelijk met 0-5 en 0-6 achter bij rust! 😉;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Een doodfluiter vind ik het |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik knipoogde ook... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik trek net een kanon open...zie het niet meer zo duidelijk ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Hopen dat Ajax Moisander deze winter verkoopt en doe Sigthorsson erbij kado! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Bier verzacht de pijn en je keel! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ze zijn vooral lekker als je al een paar 'gewone' op hebt. Dat spul maakt je kop messy! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ......en zuivert het bloed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zit wel weer met bewondering naar Messi te kijken. Wat ligt zijn handelingssnelheid onwaarschijnlijk hoog en dan nog die controle. Onovertroffen, toen, nu en misschien wel voor altijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede aanval eindelijk. Milik als hoofdrolspeler. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
KUT v rhijn... moet weer zo nodig met buitenkant voet. Neem die bal gewoon vol op de wreef LUL |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Frankie wisselt vroeg.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:57 schreef Peterhs het volgende:KUT v rhijn... moet weer zo nodig met buitenkant voet. Neem die bal gewoon vol op de wreef LUL Dat bedoelde ik ook. Geen "trucjes" vandaag! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed voor Riedewald dit, ervaring is de beste leermeester. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat ongelooflijk veel balverlies. Zo onnodig. Trainen ze wel??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man...is allemaal de schuld van de illuminatie.....Barca zijn vrij metselaars en lid van de NWO ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man...is allemaal de schuld van de illuminatie.....Barca zijn vrij metselaars en lid van de NWO ;-) Ja, met Litmanen als hoofd :-p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahahahaha.....mag hopen van niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eerder Louis van Gaal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man...is allemaal de schuld van de illuminatie.....Barca zijn vrij metselaars en lid van de NWO ;-) Haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Is die keeper van Barcelona een Nederlander?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Milik zijn inzet is een stuk beter dan die van Sigthorsson. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
heeft wel een Nederlandse achternaam! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Barcelona heeft duidelijk gas terug genomen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel lid van de NWO....alles is een complot en Obama zit op de tribune |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nu nog meer, zonder Messi |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Geef ze ongelijk. Sparen voor de classico. Ze staan 2-0 voor en die lozers zullen toch geen punt meer pakken. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax laat zich uit elkaar trekken door Barca, waardoor ze zelf in de problemen komen. Verdedigen kan Ajax ook al niet. Altijd maar weer te veel balverlies. Aanvallen doet Ajax ook niet zoals het zou moeten.
Het is te gek om te zeggen dat dit de waarheid is bij Ajax. Is een goede keuze om snel een tweede wissel gedaan te hebben. Nu nog een derde wissel. Alles op de aanval, wil Ajax avondje een Barcelona overleven. Voorlopig zie ik nog geen verbetering bij Ajax.
Het is niet te geloven, dat Ajax alsmaar balverlies blijft lijden. Barcelona heeft meer dan 60% balbezit%. Kan je nagaan, het verschil tussen deze twee clubs. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:08 schreef Peterhs het volgende:Geef ze ongelijk. Sparen voor de classico. Ze staan 2-0 voor en die lozers zullen toch geen punt meer pakken. Ik had ook een wat minder fel Barcelona verwacht i.v.m. el clasico. Maar niet dus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
2-3 kan nog steeds, ook 2x Siggie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
DAT ZIJN NATUURLIJK GEEN VOORZETTEN! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weer houdt Barcelona met gemak de nul |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, dan moet El Ghazi het maar doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: El Gappie dan maar, ook goed |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat is jammer van Klaassen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax