|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: goede wissel van Frankie |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee joh, is geen balverlies, ze spelen samen met Barcelona;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ah... dat is het ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Deegroller....in je nek ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee... rode wijn in mijn mond ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Twee zevenklappers in de poules vanavond |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die Moisander.. Pfffffffff.. Staat daar een beetje voor de verdediging te drentelen..Geen flauw idee waar hij zelf mee bezig is en dat straalt ie ook werkelijk aan alles uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax een redelijke tweede helft overigens.. Toch wat mogelijkheidjes gehad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahaha.. El Ghaziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige invalbeurt van Riedewald, die lijdt daar 100% de goal in... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de eerste goal tegen in Camp NOu dit seizoen.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik kan niet zeggen wie de beste bij Ajax was. Wat mij betreft helemaal niemand, gezien de vertoning van Ajax. De 2-1 laat me nu dan ook koud, daardoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme wat wordt ik moe van die Mosiander zeg.. Doet dit seizoen echt helemaal niks goed.. Weer zo'n domme overtreding.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:31 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik kan niet zeggen wie de beste bij Ajax was. Wat mij betreft helemaal niemand, gezien de vertoning van Ajax. De 2-1 laat me nu dan ook koud, daardoor. Waarom post je dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:33 schreef remco k het volgende:Godverdomme wat wordt ik moe van die Mosiander zeg.. Doet dit seizoen echt helemaal niks goed.. Weer zo'n domme overtreding.. Die moet per direct op de bank terecht komen!!!!!!!! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Omdat ook de arbitrage ervoor gezorgd heeft dat Ajax niet in de wedstrijd kon komen. 3-1. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:34 schreef nieuwe ajax het volgende:Omdat ook de arbitrage ervoor gezorgd heeft dat Ajax niet in de wedstrijd kon komen. 3-1. Lul toch niet zo dom man, de scheids was gewoon prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Rhijn doet het prima de afgelopen weken, maar vandaag twee tegengoals van zijn man.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:34 schreef nieuwe ajax het volgende:Omdat ook de arbitrage ervoor gezorgd heeft dat Ajax niet in de wedstrijd kon komen. 3-1. Wat kan de scheidsrechter er aan doen? Gewoon een stelletje lamlendige Ajax-spelers |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt. Hij geeft veel te veel vrijheid weg |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon thuis winnen van Hapoël!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben ik het niet mee eens Remco.....die floot meer als Thijs van Leer op een avondje bij Focus |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
quote: Wat denk je zelf ? Heb je zitten slapen, eikel ? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd! Zie het net, heel mooi. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zeg jij nou 'eikel' tegen Remco?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je je trein gemist of de clou.....minder minder |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als je nou zegt: Hé lullo, oké, maar hij is zeker geen eikel.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een hoop doelpunten vanavond in de diverse poules. Grote uitslagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Millllik veel meer dreiging als Siggi en Zimler naar de amateurs sturen en Kishna eerst drie weken de heuvel doen in Amsterdamse bos wat een lui kreng is dat . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die nummer 6 is zoals ik aangaf belangrijk tegen Barcelona. Poulsen en Zimling waren vorig jaar en nu echt zwakke schakels. Met een CVM met wat meer voetbal, Blind eerst en Riedewald nu oogt het al een heel stuk beter. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:44 schreef nora het volgende:Millllik veel meer dreiging als Siggi en Zimler naar de amateurs sturen en Kishna eerst drie weken de heuvel doen in Amsterdamse bos wat een lui kreng is dat . Mee eens. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:44 schreef nora het volgende:Millllik veel meer dreiging als Siggi en Zimler naar de amateurs sturen en Kishna eerst drie weken de heuvel doen in Amsterdamse bos wat een lui kreng is dat . Juist Nora, het doelpunt komt wat mij betreft op naam van Milik, wat knalt die zijn lichaam er in.... Riedewalt fantastisch in gevallen....maar de man bij Ajax was vanavond Joel Veltman...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2014 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat ik vooral mis bij ons is 'echte vechtlust'.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens Remco.....die floot meer als Thijs van Leer op een avondje bij Focus Floot niet slecht. Alleen waarom die laatste gele kaart voor iets wat hij enkele minuten ervoor bij schone wel afdoet met alleen een overtreding? Dar zag ik meerdere malen. Ajax stond ook weer onder hoogspanning. Wel jammer dat zelfs wanneer Barca gas terugneemt ze er nog niet aan te pas komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Riedewalt, Milik, Veltman en van Rhijn een voldoende.... |
|
|
|