BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Koeman hoopt volgend seizoen op Kuyt'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 22 oktober 2014 - 16:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Koeman hoopt volgend seizoen op Kuyt' (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 16:12   quote  deeplink  
'Koeman hoopt volgend seizoen op Kuyt'

850x400-00102722.jpg

Dirk Kuyt kan volgend seizoen terugkeren in de Premier League. Volgens diverse media in Turkije en Engeland heeft Southampton-trainer Ronald Koeman contact gezocht met de aanvaller van Fenerbahçe. Het contract van de 34-jarige Kuyt in Turkije loopt na dit seizoen af.

Koeman hoopt de inmiddels ex-international van Oranje te verleiden voor een kort avontuur in dienst van Southampton. Kuyt zou intern bij Fenerbahçe al te kennen hebben gegeven zijn contract niet te willen verlengen en zou hij open staan voor een terugkeer in de Premier League.

Voordat Kuyt naar Turkije trok speelde hij enkele seizoenen in dienst van Liverpool. Op Anfield groeide de blonde Katwijker uit tot een publiekslieveling en haalde hij met The Reds onder meer de finale van de Champions League. Kuyt wordt ook nog altijd in verband gebracht met een terugkeer bij Feyenoord.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Dan ben ik weer benieuwd of Dirk woord houd en gaat afsluiten bij Feyenoord zoals destijds heeft gezegd..
VVout
 VVout - woensdag 22 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Hij kiest voor de euries van Engeland, geloof het nou maar!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Zou goed kunnen..
Barabas
 Barabas - woensdag 22 oktober 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Tuurlijk. Levert meer op...
MMM
 MMM - woensdag 22 oktober 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Doe maar Koeman!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Ik dacht al waar blijft MMM d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Koeman weerspreekt interesse in Kuyt: 'Staat niet op ons lijstje'

850x400-01754641.jpg

Donderdag kwam in de Engelse media het gerucht aan bod dat Dirk Kuyt in de belangstelling zou staan van Southampton. De recent gestopte Oranje-international gaat bij zijn club Fenerbahçe door, maar is na dit seizoen wel transfervrij. Nadat hij eerder in verband werd gebracht met Feyenoord dook ook de naam op van Southampton, waar Ronald Koeman het voor het zeggen heeft.

De manager van the Saints zou zijn 34-jarige landgenoot volgend jaar zomer graag terug willen halen naar Engeland, waar hij eerder seizoenen lang voor Liverpool speelde, was de lezing. Koeman is er echter als de kippen bij om het gerucht te ontkrachten. Hij is niet geïnteresseerd in een samenwerking met Kuyt, verzekert hij.

Hij staat niet op het lijstje van onze scouts, benadrukte Koeman donderdagavond op een persconferentie van Southampton. De coach was verrast dat Kuyt in verband werd gebracht met zijn club en deed het af als slechts een gerucht. Of er andere clubs zijn die de Katwijker wel in de gaten houden, is nog niet bekend. Kuyt wordt volgend jaar zomer 35 jaar en speelt al sinds het seizoen 1998/99 betaald voetbal.
Bron:Voetbalzone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 oktober 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Was gewoon een open sollicitatie....
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 24 oktober 2014 - 16:11   quote  deeplink  
hij staat ook niet op het lijstje bij onze scouts en daarbij wat moet je met kuyt zoek eens een jongere goede spits op,schijnt niet te mogen van die pukkelkop M.v.G ik ben op zn zachts gezegd een beetje gefrustreerd na wat ik gisteravond heb gezien
MMM
 MMM - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 18:31 schreef RenatoBos het volgende:
Ik dacht al waar blijft MMM d:-)))
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Koeman hoopt volgend seizoen op Kuyt'

0.0067930