|
|
remco k
|
|
|
quote: Grappig, die vind ik juist gewoon heel goed spelen op de tegengoal na.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....die begon bij hem |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pfff, en opeens gemakzucht en slordigheden en meteen een goal tegen. Bah. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laag tempo, geen beweging en bij balbezit tegestander iedereen ver uit elkaar. Dit ligt niet aan Go Ahead maar volledig aan Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Soms staan speler zo vrij. Die bal moet dan sneller daar komen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind Riedewald trouwens prima spelen.
5 minuten geen controle, te makkelijk, te slordig en meteen de goal tegen. Nu weer orde op zaken en nog voor rust weer op voorsprong aub. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:23 schreef Eide het volgende:Ik vind Riedewald trouwens prima spelen. 5 minuten geen controle, te makkelijk, te slordig en meteen de goal tegen. Nu weer orde op zaken en nog voor rust weer op voorsprong aub. Fase begon al iets eerder. Ook na de goal is het veel minder overtuigend en ligt de ruimte er voor Go Ahead, alleen spelen die nu ook weer slordig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een egoïstisch kut mannetje is dat ook. Altijd alleen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit wordt nog 1-2 dadelijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het niet zo goed als voor die slechte fase maar nog altijd beter dan de afgelopen weken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat we wel 8 100% kansen hebben gehad.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Andersen en Denswil......prima |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jep, maar wel op de 16 van de tegenstander dus nog echt meer dan genoeg tijd om goed te maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
El Ghazi speelt trouwens wel heel goed, maar moet twee goals maken en een assist geven op Millik.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldige eerste 15 minuten. De 1-1 zie je in die fase van de wedstrijd aankomen. Erna herpakt Ajax zich wel maar heel onzorgvuldig. Go Ahead heeft veel ruimte bij hun balbezit. Vooral Veltman en Schöne spelen waardeloos. Eindelijk heb je een wedstrijd tegen een ploeg die veel ruimte weggeeft en dan benut je het niet. Ook overzicht mag beter bij sommige |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind Andersen verre weg de beste van Ajax....en dat gaat een hele grote worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt gewoon een goede eerste helft, maar vergeet zichzelf te belonen.. Het klopt gewoon wat ze doen, druk zetten is prima, tweede bal vaak voor Riedewald en klaassen..
Ik vind eigenlijk alleen Schone onder de maat, verder gewoon goed.. Schone herpakte zich trouwens wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ga een poster op de slaapkamer hangen ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat mocht ook wel een keertje uitkomen bij die gast. Werd gezegd dat het een groot talent is, dan moet je ook een keer laten zien. Talent ben je niet voor eeuwig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 21:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat mocht ook wel een keertje uitkomen bij die gast. Werd gezegd dat het een groot talent is, dan moet je ook een keer laten zien. Talent ben je niet voor eeuwig Ik ben helemaal om....geweldige voetballer is het |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
maar wat ik al zei. Als van rhijn de tijd die hij investeert in zijn traptechniek in verdedigen zou steken, dan hebben we daar tenminste wat aan. Zelfde geld voor Boillissen, aanvallend prima maar verdedigend drama, Willems is nog erger, terzijde) Cilissen moet eens ballen pakken, laatste tijd weinig reddingen gezien van hem.
Schone is gewoon de slechte van het hele veld. Frank had alle oudjes eruit moeten halen. |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Riedewald speelt prima, maar 2 verkeerde passes.. Eindelijk Milik, Daar heeft Frank ook 4 weken over moeten doen...
Dit gaat gewoon 3 a 4-1 worden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boilessen.......... flikker op lul, wat een drama die vent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer ga je geconcentreerd spelen? Verdediging is zo zwak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Milik loopt gewoon niet. Net ook, gewoon aannemen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Matchfixing godverdomme....Ajax wil niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2-1 in een hele mindere fase. Nu doordrukken |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan is er veel matchfixing |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
Viergever dan eindelijk maar is op zijn positie zetten Centraal..
Vd Hoorn speelde gister heel goed, een dikke 8,5 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neem een biertje....moet je vanzelf plassen, stuk of 4 dan blijf je druk houden |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Turuc prima speler trouwens |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Klaassen voor mij de beste man bijna alles wat hij aanraakt komt goed terrecht |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als de laatste weken 1 ding duidelijk maken, dan is het wel dat dit veruit de matigste selectie in jaren is. De matigste niet de beste ... Marcje Netto. Met dit prutbeleid zak je steeds verder in het moeras. In Nederland zal je heus met regelmaat kampioen worden en/of de beker winnen, maar in de CL (overigens ook in de EL) blijf je een figurant. Als dat de ambitie is, ook prima maar houd dan op met beweren dat je terug wil naar de Europese subtop. Zo langzamerhand is helemaal niemand meer bevreest om naar de Arena te komen. Leuk 15 minuten uitstekend voetballen, Ajax hoort in eigen huis 90 minuten te domineren en met alle respect dit soort ploegen helemaal weg te spelen. Dat was en is de ware Ajax filosofie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....Andersen verre weg de beste |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Alleen de eerste 15 minuten van de eerste helft was goed, en de eerste 15 minuten van de 2e helft. De rest was niet om aan te zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:07 schreef pth het volgende:Als de laatste weken 1 ding duidelijk maken, dan is het wel dat dit veruit de matigste selectie in jaren is. De matigste niet de beste ... Marcje Netto. Met dit prutbeleid zak je steeds verder in het moeras. In Nederland zal je heus met regelmaat kampioen worden en/of de beker winnen, maar in de CL (overigens ook in de EL) blijf je een figurant. Als dat de ambitie is, ook prima maar houd dan op met beweren dat je terug wil naar de Europese subtop. Zo langzamerhand is helemaal niemand meer bevreest om naar de Arena te komen. Leuk 15 minuten uitstekend voetballen, Ajax hoort in eigen huis 90 minuten te domineren en met alle respect dit soort ploegen helemaal weg te spelen. Dat was en is de ware Ajax filosofie. Marcje Netto....zo'n triest en puberaal gedrag, de club is niet van hem hoor, tis geen Abrahamovitsh...bovendien respectloos naar een groot Ajacied
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat speelt Ajax toch al lang kut en zaadvoetbal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Speelt zeker niet goed. De enige die nu een voldoende haalt nog is Andersen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mis dat One Step Beyond van Madness wel bij de goals. Is zo stil. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Marc Overmars inderdaad een groots voetballer, echter een waardeloos blablablabla mannetje als eindverantwoordelijke van een miljoenenbedrijf als Ajax. Respect voor de voetballer, echter niet voor zijn managementkwaliteiten. Goed kunnen voetballen wil nog niet zeggen dat je een voetbalclub kunt leiden. In sommige dingen ben ik ook heel erg goed en een hele boel andere zaken kan ik geen hout van. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Eindelijk. 3-1. Weer eens een normale marge bij Ajax. Het had in de eerste helft al 3-0 kunnen staan. Maar ja, nu 3-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 - 22:17 schreef pth het volgende:Marc Overmars inderdaad een groots voetballer, echter een waardeloos blablablabla mannetje als eindverantwoordelijke van een miljoenenbedrijf als Ajax. Respect voor de voetballer, echter niet voor zijn managementkwaliteiten. Goed kunnen voetballen wil nog niet zeggen dat je een voetbalclub kunt leiden. In sommige dingen ben ik ook heel erg goed en een hele boel andere zaken kan ik geen hout van. Marc beslist niet alleen over de centjes vriend....als ze echt spelers willen heeft hij gewoon de knip te trekken en slob heeft ook nog wat te vertellen plus de technische staf....jij doet voorkomen of Marc bepaald, maar zo werkt dat niet gap |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Helemaal eens. Elke wedstrijd weer hoop ik dat het echt beter wordt, maar waarschijnlijk is dat hopen tegen beter weten in. Simpelweg onvoldoende kwaliteit, als je naar de bank van vandaag kijkt zegt dat alles. |
|
|
|