|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Inderdaad een mooi stukje Remco....ik kan het hier wel mee eens zijn..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lefgozer met Amsterdamse bluf en als een andere speler van ons een tegenstander uitdaagd, dan worden ze door Frank de Boer op het matje geroepen en dat lijkt mij niet nodig. Die speler heeft een schop van zijn tegenstander gekregen. Klaar! Volgende keer beter ;-) Gewoon doorgaan!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 09:35 schreef remco k het volgende:Een leuk stukje.. Aan het begin van het seizoen gaf Frank de Boer aan dat hij de supporters van attractiever voetbal wilde voorzien. Een uitspraak die de meeste supporters wel kon bekoren. En waarom ook niet? We hadden eindelijk weer wat spelers waarvoor je naar het stadion zou komen. Met Ricardo Kishna hadden we vorig seizoen al kennis gemaakt, maar in de voorbereiding wist ook zijn maatje Anwar El Ghazi vriend en vijand te verassen. Column: Doordat de renpaardjes Jody Lukoki (PEC Zwolle) en, in mindere mate, Lesly de Sa (Go Ahead Eagles, huur) vertrokken, leek niets een mooie vleugelbezetting meer in de weg te staan. Achter dit tweetal zaten ook nog eens Robert Muric, die door De Boer werd beschreven als 'een speler waarvoor je naar het stadion komt' en jeugdproducten Sheraldo Becker en Queensy Menig. Het feit dat Ajax ook nog twee nieuwe spitsen wist aan te trekken zorgde ervoor dat Ajax Showtime begin dit seizoen al schreef over de nieuwe aanval van Ajax. Ondanks twee winstpartijen in de eerste twee competitiewedstrijden, begon Ajax dit seizoen echter zwak aan de competitie. Op El Ghazi na wisten wisten de talentvolle aanvallers nog geen indruk te maken en sommige supporters kwamen bovendien van een koude kermis thuis toen ze er achter kwamen dat ze toch echt nog even moesten wachten tot na de winterstop op het debuut van zowel Muric als Richairo Zivkovic. Lasse Schöne ontpopte zich in de eerste weken tot de absolute sterkhouder van het team, maar hij was en is toch niet de speler die de meeste supporters het liefst op de vleugels zagen. Het ging allemaal wat te traag voor op de flanken. Nadat ook Kishna uit het elftal verdween, kwam er helaas van het likkebaarden weinig terecht. Langzamerhand begon het eerste geklaag alweer. Waren dan ook deze aanvallers niet goed genoeg? Wanneer zouden we weer eens een topper in onze voorhoede hebben? Afgelopen week speelde Ajax op De Toekomst een oefenwedstrijd tegen AZ. Tussen alle toeschouwers stond ineens dat blonde lefgozertje. Hij had zijn krukken weer bij zich. Ook was zijn kapsel weer wat anders, dit keer was het lang haar. Want dat was toch ook zijn verhaal. Zijn eerste seizoen was indrukwekkend, maar vorig seizoen was het aantal nieuwe kapsels helaas toch echt hoger dan het aantal doelpunten. Dat moment dat ik hem daar zag staan, zorgde bij mij echter voor veel herinneringen. Ik dacht aan zijn goal en assist tegen PSV, ik dacht aan zijn twee goals tegen Feyenoord. Ik dacht aan zijn debuut, tegen PEC Zwolle, een wedstrijd waarin hij meteen twee keer scoorde. De manier van juichen bij zijn goals was ook typerend. Heel rustig, alsof hij het elke dag deed. Het is typerend voor zijn karakter: een echt lefgozertje, in Amsterdam worden dat soort dingen meestal wel gewaardeerd. Amsterdamse bluf noemen we dat. Kishna leek er ook zo eentje, maar al tijdens zijn eerste basisplaats kreeg hij commentaar op zijn houding. Oranje-international Daryl Janmaat kon het na de klassieker van vorig seizoen niet laten om zijn kritiek te uiten op de Ajacied die eerst maar eens wat moest gaan presteren, voordat hij zulke kapsones kreeg. Johan Derksen sloot zich daar een half jaar later bij aan. 'Hij loopt alsof hij in zijn broek heeft gepoept.' En dat is het verschil tussen Kishna en dat blonde lefgozertje. Dat blonde lefgozertje heeft namelijk naast zijn bluf ook nog eens ontzettend veel inzet en vooral passie. Want och, wat werd hij kwaad op zichzelf als iets mislukte. Toen hij vervolgens tegen Heracles voor leeg doel eindelijk weer eens wist te scoren, vierde hij dat alsof hij zojuist de Champions League-finale had beslist. Die passie is wat ik nu mis bij een groot deel van onze selectie. In jaren is er niet zoveel talent geweest, maar helaas doen sommige jongens daar nog te weinig mee. Daarom kreeg ik ook zo'n kippenvel van de beelden dat Ricardo van Rhijn zijn vrije trap aan het oefenen was. Dat soort spelers zijn de spelers waar ik voor naar het stadion kom. Niet die ene bevlieging van Kishna, El Ghazi of Muric, maar die ontzettende passie van dat blonde lefgozertje. Uitzonderlijk talent combineren met een flinke dosis inzet en passie. Dat is wat we willen zien. Viktor Fischer. We missen je. Remco. HULDE, HULDE EN NOG EENS HULDE. Een perfecte analyse. De passie mis ik ook al een tijd. Als je zag hoe Barcelona bij balverlies direct zijn tegenstander opjoeg en binnen luttele seconden de bal heroverd had, dan zie je dat daar de norm gelegd moeten worden. Je tegenstander geen seconde de tijd geven om te denken, dat er wat te halen valt en naar adem laten happen. En over Kishna nog aanvullend op jouw quote het volgende: die jongen denkt dat ie er toch wel komt, omdat ie de meeste gehate zaakwaarnemer onder ons heeft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Is niet van Remco hoor, gewoon 'copy paste' ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Onderschat Remco niet hé.....;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, aanpakken die vent ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja het wordt tijd dat iemand hem eens een keer aanpakt....die eigenwijze betweter ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja het wordt tijd dat iemand hem eens een keer aanpakt....die eigenwijze betweter ;-) Relleehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Maar ff serieus. Ik ben nog altijd ver verwijderd van overtuiging van Fischer. Ik zie de inzet en passie niet bij hem hoor. Loopt er altijd bij alsof hij alweer met 4-0 achterstaat. Wel eens dat de inzet en passie er moet zijn, want juist dit ontbreekt al veel te lang. Als de inzet er is, gaan ook de andere dingen vanzelf mee. Je gaat dan ballen met geluk meekrijgen waar je ze voorheen inleverde. Strijd willen we zien of het nu komt van die blonde kapper of welke speler dan ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 10:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja het wordt tijd dat iemand hem eens een keer aanpakt....die eigenwijze betweter ;-) Bring it on bitch... Rollator tegen rollator.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik kijk wel uit....heeft me al een keer een ban opgeleverd, bovendien ken ik je te goed dus dat levert niks op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik kijk wel uit....heeft me al een keer een ban opgeleverd, bovendien ken ik je te goed dus dat levert niks op Nee man, kunnen we beter de rotzooi overslaan en meteen een pilsje pakken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Goed idee....alleen ik sla het vissen over, ik ga wel voetbal met je kijken....hoewel daar neuzel(woordgrapje) je alleen maar doorheen van hoe het beter kan ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Goed idee....alleen ik sla het vissen over, ik ga wel voetbal met je kijken....hoewel daar neuzel(woordgrapje) je alleen maar doorheen van hoe het beter kan ;-) Achter de tv of in het stadion ben ik vaak ook gewoon maar boos...:-)
Ik ga pas nadenken als ik typ.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Achter de tv of in het stadion ben ik vaak ook gewoon maar boos...:-) Ik ga pas nadenken als ik typ.. Misschien moet je dan wat minder nadenken ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het stuk is perfect ook met druk zetten zie ik onze sjokhaas Siggi in zijn eentje druk zetten op de achterhoede van onze tegenstander dan staat onze linkerspits ene Kishna zijn haar te kammen met zijn vingers en trekt zijn schone broekje nog eens recht zodat hij er goed op staat als de camera op hem gericht staat,aan de anderekant staat Schone maar die kan geen druk zetten met Siggi want hij is nog even aan het uitblazen van de loopactie van eigenhelft naar helft tegenstander een goede voetballer alleen komt hij voor Ajax behoorlijk wat pk tekort. Dus druk zetten op de achterhoede heeft geen zin met deze voetballers terug trekken maar tot aan de middelijn en de tegenstander als blok opvangen en dan hopen dat die bal een keer naar voren gespeeld wordt inplaats van breed of terug, dat zou het kijkspel in iedergeval 50% aantrekkelijker maken. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Beste vrienden, Heeft iemand El Gazi zien druk zetten, als er iemand niet mee verdedigend dan is hij dat wel, hij word bewierookt, vanwege zijn leuke acties. Rendement na zijn debuut(wat vrij aardig was), 0,0%. Nu wel Kishna op zijn flikker geven, pff.
Natuurlijk verdient Kishna dat ook, maar wie eigenlijk niet? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 13:35 schreef nora het volgende:Het stuk is perfect ook met druk zetten zie ik onze sjokhaas Siggi in zijn eentje druk zetten op de achterhoede van onze tegenstander dan staat onze linkerspits ene Kishna zijn haar te kammen met zijn vingers en trekt zijn schone broekje nog eens recht zodat hij er goed op staat als de camera op hem gericht staat,aan de anderekant staat Schone maar die kan geen druk zetten met Siggi want hij is nog even aan het uitblazen van de loopactie van eigenhelft naar helft tegenstander een goede voetballer alleen komt hij voor Ajax behoorlijk wat pk tekort. Dus druk zetten op de achterhoede heeft geen zin met deze voetballers terug trekken maar tot aan de middelijn en de tegenstander als blok opvangen en dan hopen dat die bal een keer naar voren gespeeld wordt inplaats van breed of terug, dat zou het kijkspel in iedergeval 50% aantrekkelijker maken. Als wij dit wekelijks wel zien gaat er iets toch niet helemaal goed? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh, pas dan wordt het goed en verstandig....:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb zeer sterk het vermoeden, dat Frankie inderdaad aan zijn laatste seizoen bij Ajax is. Ik denk sowieso dat het goed is dat een trainer niet al te lang bij één ploeg blijft. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 14:45 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb zeer sterk het vermoeden, dat Frankie inderdaad aan zijn laatste seizoen bij Ajax is. Ik denk sowieso dat het goed is dat een trainer niet al te lang bij één ploeg blijft. Is dd het beste, laat Stam het maar overnemen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk dat Jaap Stam (nog) onvoldoende ervaring heeft om de kar te gaan trekken. Hoewel... zoveel ervaring als hoofdcoach had Frank de Boer eigenlijk ook niet. Eerlijk gezegd heb ik wel wat met Frank Rijkaard. Hij heeft wel (onder anderen) Barça op zijn CV staan, met attractief, dominant en aanvallend voetbal. En dat is nou net het spelletje dat ik zo graag wil zien. Maar ik heb geen idee of Rijkaard beschikbaar is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 15:21 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat Jaap Stam (nog) onvoldoende ervaring heeft om de kar te gaan trekken. Hoewel... zoveel ervaring als hoofdcoach had Frank de Boer eigenlijk ook niet. Eerlijk gezegd heb ik wel wat met Frank Rijkaard. Hij heeft wel (onder anderen) Barça op zijn CV staan, met attractief, dominant en aanvallend voetbal. En dat is nou net het spelletje dat ik zo graag wil zien. Maar ik heb geen idee of Rijkaard beschikbaar is. Rijkaard gaf laatst zelf aan geen hoofdtrainer meer te willen worden volgens mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Thanks, Remco. Dat heb ik dus gemist. Ook bedankt voor je bovenstaande link, die laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Jammer, want ik denk dat -met name- de jonge spelers veel aan Frank Rijkaard kunnen hebben. Daarnaast kent hij de "Ajax-school" van binnenuit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 15:21 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat Jaap Stam (nog) onvoldoende ervaring heeft om de kar te gaan trekken. Hoewel... zoveel ervaring als hoofdcoach had Frank de Boer eigenlijk ook niet. Eerlijk gezegd heb ik wel wat met Frank Rijkaard. Hij heeft wel (onder anderen) Barça op zijn CV staan, met attractief, dominant en aanvallend voetbal. En dat is nou net het spelletje dat ik zo graag wil zien. Maar ik heb geen idee of Rijkaard beschikbaar is. Jaap Stam kon vorig seizoen de overstap maken naar AC Milan, schijnbaar hebben ze hem kunnen behouden met een goed vooruitzicht namelijk het stokje overnemen van de Boer na seizoen 2014/15... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Viktor Fischer staat al sinds februari van dit jaar aan de kant met een hamstringblessure. Volgens Frank de Boer gaat het nu eindelijk de goede kant op met de Deen.
Fischer raakte in februari tijdens het competitieduel met AZ geblesseerd aan zijn hamstring en speelde sindsdien geen minuut. De aanvaller wachtte een lange revalidatieroute op weg naar volledige fitheid.
"Fris in de kop"
"Hij is nu echt een drempel over gegaan, het einde is in zicht, er is licht aan de horizon", laat Frank de Boer weten op een persconferentie. "Hij heeft voor zichzelf een stap gemaakt. Hij is weer een beetje fris in de kop. Hij had het heel moeilijk, doordat hij ons steeds zag trainen en het schoot maar niet op."
Een exacte datum voor Fischers rentree kon de Ajax-coach nog niet geven. "Ik hoop dat-ie over een maand weer wat mee kan doen met ons en vanaf daar moet hij rustig opbouwen. Omdat hij er zo lang uit is geweest, reken ik er niet op dat hij voor de winterstop gaat spelen. Dan moet je echt langzaam minuten gaan maken."
Conditionele achterstand
Volgens De Boer heeft de 20-jarige Deen wel een flinke conditionele achterstand. "Je ziet nu al bij een warming-up dat hij een hartslag van 181 heeft, dat is negentig procent van zijn maximum. En dan is niet eens een zware warming-up."
"Voor de winterstop gaat hij in ieder geval nog niet bij het eerste minuten maken. Misschien wel bij het tweede. Maar dat weet ik nog niet, dat hangt af van wat voor stappen hij maakt, besluit de trainer zijn verhaal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jaap Stam kon vorig seizoen de overstap maken naar AC Milan, schijnbaar hebben ze hem kunnen behouden met een goed vooruitzicht namelijk het stokje overnemen van de Boer na seizoen 2014/15... Het was mij inderdaad bekend, dat Stam in beeld was bij AC Milan. Maar dat was volgens mij ten tijde van het zeer korte trainerschap van Seedorf. Die werd al na een paar wedstrijden ontslagen en prompt hoorde ik Milan niet meer over Stam. Dit schrijvende... zou Clarence Seedorf geen functie bij Ajax willen? Of omgekeerd: ziet Ajax misschien wat in Seedorf? Hij brengt in ieder geval een schat aan ervaring mee en hij kent de Ajax-school -net als Rijkaard- van binnenuit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 - 16:06 schreef Pietje het volgende:[..] Thanks, Remco. Dat heb ik dus gemist. Ook bedankt voor je bovenstaande link, die laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Jammer, want ik denk dat -met name- de jonge spelers veel aan Frank Rijkaard kunnen hebben. Daarnaast kent hij de "Ajax-school" van binnenuit. Helemaal eens.. Toch heb ik ergens het idee dat het gewoon niet zo'n goede trainer is... Met Barca het wel goed gedaan en met het NL elftal. Maar daar had hij dan ook een stel geweldige spelers tot zijn beschikking.. Met Sparta en de andere dingen echt volledig geflopt als trainer..
Wel een geweldige persoonlijkheid en er komt wel iemand binnen zeg maar.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Yelleleleeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Denk ook dat Jaap Stam het wordt als Frank echt weggaat..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vorig jaar had ik nog Orlando Trustfull gezegd. Ik vind die man een natuurtalent langs de lijn, hij deed ook heel veel goede dingen in de jeugd en maakte zijn ploegen en spelers echt beter. Helaas is Trustfull eind vorig seizoen vertrokken.
Jaap Stam is een voor de hand liggende keuze hoewel ik hem bij Jong Ajax niet heel makkelijk kan beoordelen. Hij is natuurlijk wat meer ingetogen maar lijkt vrij veel over te laten aan Ulderink. Hij oogt daar eerder als assistent van Ulderink dan hoofdcoach naast Ulderink. Maar dat is perceptie van buiten af, ik heb natuurlijk geen idee hoe de verhoudingen intern liggen.
Als externe kandidaat ben ik wel fan van Ron Jans hoewel die dan z'n verontwaardigde trekjes die hij wel heel regelmatig bezigd moet laten varen. Zijn spelopvatting en resultaten de afgelopen jaren en zijn ervaring maken hem wel een geschikte kandidaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Trustfull ging toch weg omdat ie een eerste elftal wou lijdden toch?? Of moest hij weg? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee, hij ging weg omdat Ajax hem niet de mogelijkheid bood langer op 1 elftal te zitten, Ajax wil met jeugdtrainers rouleren, hij zag dat niet zitten. Trustfull werkt momenteel bij de KNVB als assistent bij het -19 elftal. Bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als we het toch over trainers hebben, Ladru is de man die door bijvoorbeeld Wesley Sneijder wordt geroemd als een van de belangrijkste en beste jeugdtrainers die hij ooit heeft gehad. In mijn ogen een aderlating voor Ajax.
Na 1 november zal hij waarschijnlijk uitgebreider terugkomen op zijn 21(!) jaar bij Ajax.
Manager middenbouw Ladru vertrekt
Patrick Ladru vertrekt na 21 dienstjaren bij Ajax. Ladru was sinds 2013 technisch manager middenbouw van de jeugdopleiding en daarvoor was hij jarenlang actief als jeugdtrainer. Aan Ajax Showtime bevestigt hij nu dat hij op zoek gaat naar iets anders.
Ladru was tijdens zijn 21 jaar ook nog een half jaar actief bij het Mexicaanse Chivas Guadalajara, op voorspraak van Johan Cruijff. In 2013 volgde hij Michel Kreek op als technisch manager van de middenbouw. Per 1 november vertrekt hij uit Amsterdam, op zoek naar een andere uitdaging. Tegenover NL Coach zei hij in 2010 nog: 'Inderdaad denk ik dat het goed is als je eens verkast naar een andere club, een andere omgeving, andere opvattingen over het spelletje en over (jeugd)opleidingen. Dat zou voor mij dan wel ook meteen in het buitenland mogen.' Bron |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Frank je bent af en toe een eigenweize klojo trainer maar ik vind je een geweldige trainer, ik WEET dat je aan het eind van dit seizoen weg gaat ik wens je een geweldige club ik hoop voor jou dat het Spanje-Duitsland of Engeland wordt, alleen aub geen Italie Frank. Waar ik mij alleen zorgen ommaak is wie in godsnaam moet het van jou overnemen ??? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Frank is niet aan zijn laatste seizoen bezig. Niet dat ik dat hem niet gun, maar ik zou het zeer onverstandig vinden.
1. Hij heeft het prima naar zijn zin.
2. Cruijff steunt hem, ideaal, niemand die er meer verstand van voetbal heeft dan Cruijff. Waarom zou je dat willen missen?
3. Grote talenten komen eraan, de kneuzen worden verkocht of weggedaan. Beter materiaal komt eraan.
4. Werkt met veel oud teamgenoten.
Hij zou dit allemaal moeten missen als hij vertrekt.
Waarom zou hij vertrekken? Ajax is toch de mooiste club van de wereld?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Posi , ik zet het er duidelijk neer ik weet dat het zijn laatste seizoen is en nee ik ga het niet vertellen hoe ik dat weet en het is ook geen bluf maar hij heeft zijn maatregelen al genomen.Het is jammer ik vraag mij alleen af wie hem moet opvolgen.En ja al die punten die jij aangeeft kloppen ook maar ik denk dat hij ook weer toe is aan wat anders in een andere competitie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer een van de zes kandidaten voor opvolging Wenger bij Arsenal
Arsène Wenger heeft bij Arsenal nog een contract tot medio 2017 en het heeft er alle schijn van dat de Fransman het dan mooi geweest vindt. Volgens de Daily Mail is Arsenal nu al bezig met de opvolging van de 65-jarige Wenger. Ajax-coach Frank de Boer is een van de zes trainers die de komende tijd nadrukkelijk in de gaten gehouden wordt, zo meldt het dagblad.
De club is al bezig met een leven zonder Wenger, Arsenal doet onderzoek naar de beste managers van Europa, zo is te lezen. Jürgen Klopp (Borussia Dortmund), Joachim Löw (Duitsland) en Josep Guardiola (Bayern München) worden door de krant logische kandidaten genoemd.
Maar ook minder voor de hand liggende kandidaten worden gevolgd. Voormalig FSV Mainz 05-trainer Thomas Tuchel is in het oog gesprongen, terwijl ook Roberto Martínez van Everton en Frank de Boer van Ajax in de gaten worden gehouden. Voorts wordt de situatie bij Manchester United nauwgezet gevolgd door Arsenal. The Gunnes willen precies weten hoe het met die club gaat in het tijdperk na Sir Alex Ferguson. Wenger is bij Arsenal al sinds 1996 actief. Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat zou hem wel eens kunnen worden volgens mij een prima club voor Frankie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 12:56 schreef Eide het volgende:De Boer een van de zes kandidaten voor opvolging Wenger bij ArsenalArsène Wenger heeft bij Arsenal nog een contract tot medio 2017 en het heeft er alle schijn van dat de Fransman het dan mooi geweest vindt. Volgens de Daily Mail is Arsenal nu al bezig met de opvolging van de 65-jarige Wenger. Ajax-coach Frank de Boer is een van de zes trainers die de komende tijd nadrukkelijk in de gaten gehouden wordt, zo meldt het dagblad. De club is al bezig met een leven zonder Wenger, Arsenal doet onderzoek naar de beste managers van Europa, zo is te lezen. Jürgen Klopp (Borussia Dortmund), Joachim Löw (Duitsland) en Josep Guardiola (Bayern München) worden door de krant logische kandidaten genoemd. Maar ook minder voor de hand liggende kandidaten worden gevolgd. Voormalig FSV Mainz 05-trainer Thomas Tuchel is in het oog gesprongen, terwijl ook Roberto Martínez van Everton en Frank de Boer van Ajax in de gaten worden gehouden. Voorts wordt de situatie bij Manchester United nauwgezet gevolgd door Arsenal. The Gunnes willen precies weten hoe het met die club gaat in het tijdperk na Sir Alex Ferguson. Wenger is bij Arsenal al sinds 1996 actief. Bron Ik had het ook ergens gelezen. Arsenal is een fantastische club, die bijna elk jaar Champions League speelt en heeft aangetoond, dat een trainer daar niet snel wordt ontslagen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat dat ook een serieuze overweging zou zijn voor Frank. Een club met een duidelijke visie, een rijke historie en een club die de trainers de ruimte geeft. Bovendien zou een vroege overeenkomst Frank en Ajax de tijd geven zich voor te bereiden.
Maar voorlopig hoop ik toch op nog vele jaren Frank de Boer bij Ajax. Niet voor niets de langst zittende coach in de Eredivisie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 14:56 schreef Eide het volgende:Ik denk dat dat ook een serieuze overweging zou zijn voor Frank. Een club met een duidelijke visie, een rijke historie en een club die de trainers de ruimte geeft. Bovendien zou een vroege overeenkomst Frank en Ajax de tijd geven zich voor te bereiden. Maar voorlopig hoop ik toch op nog vele jaren Frank de Boer bij Ajax. Niet voor niets de langst zittende coach in de Eredivisie. Uiteraard ben ik het volledig met je eens. Maar wel hoop ik dat onze Frank wat minder eigenwijs gaat worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 15:37 schreef Pietje het volgende:[..] Uiteraard ben ik het volledig met je eens. Maar wel hoop ik dat onze Frank wat minder eigenwijs gaat worden. Yup en niet te lang aan bepaalde spelers vast blijft houden.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Hoop et wel, word tijd voor nieuw bloed voor de groep. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 14:56 schreef Eide het volgende:Ik denk dat dat ook een serieuze overweging zou zijn voor Frank. Een club met een duidelijke visie, een rijke historie en een club die de trainers de ruimte geeft. Bovendien zou een vroege overeenkomst Frank en Ajax de tijd geven zich voor te bereiden. Maar voorlopig hoop ik toch op nog vele jaren Frank de Boer bij Ajax. Niet voor niets de langst zittende coach in de Eredivisie. Helaas Eide hij wil echt weg eind van dit Seizoen !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Misschien. Ik denk niet dat het een kwestie van willen is, maar eerder een kwestie van open staan voor. Ik geloof niet dat het een straf zou zijn voor Frank als hij aan het einde van dit seizoen niet vertrekt. En als er een mooie club komt gaat hij waarschijnlijk wel. Willen suggereert toch "ten koste van alles", en dat zie ik niet. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ik heb ook het idee dat hij bij Ajax is uitgekeken. hoop het niet. al zet ik de laatste tijd wel wat vraagtekens bij zijn beslissingen. maar hij heeft ons wel 4 kampioenschappen gegeven. al was het voetbal soms niet om aantezien. |
|
|
|