|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat Frank is uitgekeken bij Ajax.. Zo wel zou ik daar niets van snappen..
De meest talentvolle lichting in jaren komt eraan en ik hoop en denk dat ie daar op wacht..
En ik zou er ook heel blij mee zijn..
Een heerlijke eigenwijze trainer die een groot deel van zijn succes aan zijn eigen eigenwijsheid te danken heeft...
Heeft daarnaast geweldig voetbal laten zien bij vlagen, ons de jeugd teruggegeven en veel spelers laten doorbreken.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Eerst Liverpool en Spurs weigeren en zodra ze bijna een nieuwe coach hebben, dan zeggen dat hij er eigenlijk daar wel heen zou willen.
ben ik nou de enige die hier niks van begrijpt? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij heeft Spurs niet geweigerd |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
hij heeft wel spurs geweigerd. in ieder geval dat had ik gelezen. in het zelfde artikel dat er werd gesuggereerd dat hij liverpool weigerde.
als er een mooie club is dan is het liverpool wel. leuk dat spurs eerst hem wou wel hebben en opeens niet meer omdat frank zei dat er interesse was. nou, ik kan mij vergissen maar is dat een argument om iemand niet te nemen? nee, natuurlijk niet. maar spurs kreeg een nee. dat is natuurlijk een schande dat hij nee zei, het aanzien van spurs is in het geding. dan vertel je zulke onzin, dat jij hem niet wou hebben ipv andersom.
hij heeft al aangegeven, dat hij niet perse weg hoeft. waarom zou ik dat in twijfel trekken?
dat er veel clubs hem willen hebben is logisch. maar arsenal kan de opvolger van wenger ook na 1 seizoen op straat zetten? of is manu daar een uitzondering in? volgens mij niet. zie ook Heerenveen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Natuurlijk zegt hij dat hij niet perse weg hoeft dat zegt elke trainer maar ik zeg je dat er al mee bezig is alleen moet dan wel de juiste club voor hem een trainer nodig hebben dus het is geen 100 % maar 95 %. En ja dan ben ik nieuwsgierig wie zijn opvolger gaat/moet worden. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 11:48 schreef nora het volgende:Natuurlijk zegt hij dat hij niet perse weg hoeft dat zegt elke trainer maar ik zeg je dat er al mee bezig is alleen moet dan wel de juiste club voor hem een trainer nodig hebben dus het is geen 100 % maar 95 %. En ja dan ben ik nieuwsgierig wie zijn opvolger gaat/moet worden. 1+1=2 Zijn broer. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 00:17 schreef remco k het volgende:Ik denk niet dat Frank is uitgekeken bij Ajax.. Zo wel zou ik daar niets van snappen.. De meest talentvolle lichting in jaren komt eraan en ik hoop en denk dat ie daar op wacht.. En ik zou er ook heel blij mee zijn.. Een heerlijke eigenwijze trainer die een groot deel van zijn succes aan zijn eigen eigenwijsheid te danken heeft... Heeft daarnaast geweldig voetbal laten zien bij vlagen, ons de jeugd teruggegeven en veel spelers laten doorbreken.. Zou je echt denken dat hij zou blijven? Afgelopen zomer was het al een enorm gespeculeer en leek het bijna alsof hij al weg was. Na het einde van het seizoen zal het alleen maar erger worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ronald heeft al vaker aangegeven geen baan als hoofdtrainer te ambiëren. En ook de Koeman oplossing zoals ze die bij Southampton hebben hebben Frank en Ronald ook al ontkent.
Jaap Stam ligt in de lijn der verwachting. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 13:52 schreef Eide het volgende:[..] Ronald heeft al vaker aangegeven geen baan als hoofdtrainer te ambiëren. En ook de Koeman oplossing zoals ze die bij Southampton hebben hebben Frank en Ronald ook al ontkent. Jaap Stam ligt in de lijn der verwachting. Wat zou het plan met Bergkamp zijn? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Bergkamp heeft ook al vaker gezegd geen job als hoofdcoach te ambiëren. Die wil het liefst als assistent en techniek trainer actief blijven. Overigens zou een vertrek van Frank de Boer naar Arsenal wel eens een 'package deal' kunnen zijn waarbij Bergkamp mee gaat. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 14:02 schreef Eide het volgende:[..] Bergkamp heeft ook al vaker gezegd geen job als hoofdcoach te ambiëren. Die wil het liefst als assistent en techniek trainer actief blijven. Overigens zou een vertrek van Frank de Boer naar Arsenal wel eens een 'package deal' kunnen zijn waarbij Bergkamp mee gaat. Dat zou Ajax toch niet toelaten was het verhaal? Alleen Spijkerman mocht mee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 23:18 schreef bully het volgende:ik heb ook het idee dat hij bij Ajax is uitgekeken. hoop het niet. al zet ik de laatste tijd wel wat vraagtekens bij zijn beslissingen. maar hij heeft ons wel 4 kampioenschappen gegeven. al was het voetbal soms niet om aantezien. Wat een prachtige gepersonaliseerde avatar heb jij!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 13:40 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Zou je echt denken dat hij zou blijven? Afgelopen zomer was het al een enorm gespeculeer en leek het bijna alsof hij al weg was. Na het einde van het seizoen zal het alleen maar erger worden. En jij hebt ook al zo'n prachtige gepersonaliseerde avatar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 14:02 schreef Eide het volgende:[..] Bergkamp heeft ook al vaker gezegd geen job als hoofdcoach te ambiëren. Die wil het liefst als assistent en techniek trainer actief blijven. Overigens zou een vertrek van Frank de Boer naar Arsenal wel eens een 'package deal' kunnen zijn waarbij Bergkamp mee gaat. Daar heb ik serieus gisteren ook aan gedacht, toen een eventueel vertrek van De Boer naar Arsenal ter sprake kwam. Ik moest gelijk aan een dubbele overgang denken, namelijk met Bergkamp. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou ik denk dat Bergkamp dat zelf zal beslissen want Arsenal is toch ook zijn club dus ik denk dat het meest voor de handliggend zou zijn Frank en Dennis naar Arsenal. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb de andere nog steeds, alleen deze is speciaal voor mij door iemand gemaakt en ik vind deze wel mooi, dus vandaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 14:12 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik heb de andere nog steeds, alleen deze is speciaal voor mij door iemand gemaakt en ik vind deze wel mooi, dus vandaar. Absoluut: Prachtig en zeer origineel! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dennis had al lang bij Arsenal kunnen zitten want hij heeft en open aanbod. Dat hij gewoon lekker bij Ajax zit is dus best een signaal van hem dat Ajax ook gewoon zijn club is. Maar het zou mij niest verbazen als Dennis lang blijft samenwerken met Frank de Boer. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja Dennis heeft 2 clubs Ajax en Arsenal en hij durft niet te vliegen en die afspraak heeft hij met Frank ik denk dat dit de volgende stap is voor knabbel en babbel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is wel een geweldig kwartet met Spijkerman en L'Ami. Dat toont al in de manier hoe Frank de Boer tussen z'n assistenten in zit en niet zoals veel trainers alleen op de hoek van de bank. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zeker het zou ook jammer zijn als dit team weg gaat, maar ja ik hoopte op een soort Wenger of Ferguson deal voor Frank. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 14:30 schreef Eide het volgende:Het is wel een geweldig kwartet met Spijkerman en L'Ami. Dat toont al in de manier hoe Frank de Boer tussen z'n assistenten in zit en niet zoals veel trainers alleen op de hoek van de bank. EENS!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 11:48 schreef nora het volgende:Natuurlijk zegt hij dat hij niet perse weg hoeft dat zegt elke trainer maar ik zeg je dat er al mee bezig is alleen moet dan wel de juiste club voor hem een trainer nodig hebben dus het is geen 100 % maar 95 %. En ja dan ben ik nieuwsgierig wie zijn opvolger gaat/moet worden. er is geen club of het moet een club zijn die minder aanspreekt dan Ajax.
de club moet namelijk voldoen aan de volgende eisen.
1. uit de jeugdopleiding komen de beste spelers. 2. op nationaal niveau moet de club aanspraak hebben op de titel.
vertel maar welke club aan deze eisen voldoet?
arsenal en barca hebben hun beleid ten opzichten van de jeugdopleiding aangepast. bij spurs werd de vervanger van bale niet gezocht in de jeugdopleiding.
frank wil prijzen winnen met talenten en niet met gearriveerde spelers. frank heeft een eigen visie en beleid, dat beleid werd al ingevoerd voordat Cruijff de baas werd.
zoek maar een club uit wie er bij hem past en niet andersom |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Op punt 1 en 2...Feijenoord, doet het met de jeugd en kan kampioen worden (ooit) alleen is geen optie ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
red bull Salzburg, bijna alle grote clubs in kleinere competitie, halen spelers uit hun jeugdopleiding. alleen gaat hij daar niet heen
ideale en de mooiste club voor hem is Ajax.
dat gaat pas veranderen als het beleid bij andere clubs veranderd of het beleid bij ajax zou veranderen.
frank word geprezen omdat hij prijzen wint en met redelijk voetbal, terwijl zijn team niet de sterkste is en met weinig ervaren spelers opstelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Frank voor zijn idee klaar is bij Ajax zal hij naar iedere grote club in Europa best willen.. Een Dortmund, een Arsenal, een United Real Atletico Liverpool Chelsea City en noem ze maar op... Als hij zichzelf rijp acht voor een nieuwe stap, zal hij echt wel voor dat soort clubs willen kiezen.. Als dat namelijk niet zo is, dan is ie de enige in heel Europa die dat niet zou willen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 19:49 schreef remco k het volgende:Als Frank voor zijn idee klaar is bij Ajax zal hij naar iedere grote club in Europa best willen.. Een Dortmund, een Arsenal, een United Real Atletico Liverpool Chelsea City en noem ze maar op... Als hij zichzelf rijp acht voor een nieuwe stap, zal hij echt wel voor dat soort clubs willen kiezen.. Als dat namelijk niet zo is, dan is ie de enige in heel Europa die dat niet zou willen.. Ik denk dat hij eigenwijs is. Ik denk dat hij de enige is die dat niet wil.
Elke onbenul met veel geld kan de beste spelers kopen en dan daarvan een team managen. Ik zie frank meer een trainer dan een manager. Mourihno is gewoon een onbenul dat hij met Real geen CL heeft gewonnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 21:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik denk dat hij eigenwijs is. Ik denk dat hij de enige is die dat niet wil. Elke onbenul met veel geld kan de beste spelers kopen en dan daarvan een team managen. Ik zie frank meer een trainer dan een manager. Mourihno is gewoon een onbenul dat hij met Real geen CL heeft gewonnen. Iemand die zichzelf de special one noemt is rijp voor een narcisten tehuis, kan hij van Gaal meenemen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 19:49 schreef remco k het volgende:Als Frank voor zijn idee klaar is bij Ajax zal hij naar iedere grote club in Europa best willen.. Een Dortmund, een Arsenal, een United Real Atletico Liverpool Chelsea City en noem ze maar op... Als hij zichzelf rijp acht voor een nieuwe stap, zal hij echt wel voor dat soort clubs willen kiezen.. Als dat namelijk niet zo is, dan is ie de enige in heel Europa die dat niet zou willen.. Natuurlijk wil hij dat, anders zou hij wel heel erg ambitieloos zijn en dat is de Boer niet. Niet nu als trainer en ook vroeger niet als voetballer. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 16:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] er is geen club of het moet een club zijn die minder aanspreekt dan Ajax. de club moet namelijk voldoen aan de volgende eisen. 1. uit de jeugdopleiding komen de beste spelers. 2. op nationaal niveau moet de club aanspraak hebben op de titel. vertel maar welke club aan deze eisen voldoet? arsenal en barca hebben hun beleid ten opzichten van de jeugdopleiding aangepast. bij spurs werd de vervanger van bale niet gezocht in de jeugdopleiding. frank wil prijzen winnen met talenten en niet met gearriveerde spelers. frank heeft een eigen visie en beleid, dat beleid werd al ingevoerd voordat Cruijff de baas werd. zoek maar een club uit wie er bij hem past en niet andersom Heb jij met Frank gesproken ? wat denk je zelf als Arsenal komt dat Frank zegt jullie zijn kansloos voor de titel ik kom niet sorry Pos maar ik moet effe lachen om jou mening. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 november 2014 - 22:59 schreef nora het volgende:[..] Heb jij met Frank gesproken ? wat denk je zelf als Arsenal komt dat Frank zegt jullie zijn kansloos voor de titel ik kom niet sorry Pos maar ik moet effe lachen om jou mening. Ik hoef Frank niet te spreken.
Voor het geld hoeft hij niet te doen. Voor status hoeft hij het niet te doen. Om bij een grote club te willen werken, daar heeft hij zelf invloed op.
Ajax gewoon groter maken dan Arsenal. Dan hoef je gewoon niet weg..
Als je Ajacied bent en je geld is niet meer van belang dan ga je toch nooit weg?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Andere competitie ook dat wil Frank een keer meemaken en gelijk heeft hij hoewel ik het jammer vind van die eigenwijze drol. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 14:11 schreef nora het volgende:Andere competitie ook dat wil Frank een keer meemaken en gelijk heeft hij hoewel ik het jammer vind van die eigenwijze drol. Dat kan je ook nog op je 60ste een keer meemaken. Waarom zou hij dat nu doen dan?
Clubs zijn opeens niet meer geïnteresseerd als hij 20 jaar gewerkt heeft bij Ajax.
Dus waarom zou hij NU weg gaan? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Op m'n avatar is duidelijk te zien dat hij nog geen schalen onder zijn armen heeft, dus heeft hij alle reden om te blijven...
Kan nog meeeeer bij, kan nog meeeeer bij..... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 14:36 schreef Ronald 1960 het volgende:Op m'n avatar is duidelijk te zien dat hij nog geen schalen onder zijn armen heeft, dus heeft hij alle reden om te blijven... Kan nog meeeeer bij, kan nog meeeeer bij..... Schalen???
Bekers zou je bedoelen... Niet die dennenappel, maar de cup met de grote oren.
Dus er is nog werk zat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 november 2014 - 14:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Schalen??? Bekers zou je bedoelen... Niet die dennenappel, maar de cup met de grote oren. Dus er is nog werk zat. Die gaan wij niet meer winnen zolang de UEFA corrupt blijft, dus doe geen moeite om daarin te gaan geloven! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Of de UEFA corrupt is weet ik niet. Dat gevoel heb ik een stuk minder als bij de FIFA. De UEFA is de laatste jaren toch behoorlijk transparant geweest en heeft bijvoorbeeld ook veel besluiten genomen tegen de wens van Platini in. Denk aan de invoering van doellijntechnologie.
Bij de FIFA is ligt dat toch anders. FIFA is een feitelijke dictatuur onder leiding van Blatter die willens en wetens de ogen sluit voor enorme misstanden... dat is toch echt een andere orde van grootte. |
|
|
|