BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - HNK Rijeka (Europa League: donderdag 6 november 2014, 21:05uur) 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 07 november 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Eerste helft prima, 2 mooie goals en bij vlagen prima voetbal. Tweede helft niets gecreëerd, was echt niet best.

En ik weet niet wat ik van die Kazim moet denken.. Bij elke hoge bal de tegenstander een dom duwtje geven waardoor hij veel tegen kreeg. Kopte de bal prima door op El Ahmadi bij de 1-0 maar verder weer niet best.
dr love
 dr love - vrijdag 07 november 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Het spel van feyenoord is nog steeds beroerd slecht gelukkig win je nog maar straks tegen een iets sterke club wordt je helemaal weggespeeld, en toornstra moet op het middenveld spelen en nogmaals clasie eruit voegt totaal niks toe is zwaar overschatte voetballertje gelukkig is derksen ook mee eens het enige wat de supporters zien is hij is de kweek kindje van de kuip.
dr love
 dr love - vrijdag 07 november 2014 - 00:56   quote  deeplink  
Dat vindt ik wel jammer dat geen enkel Nederlandse coach ballen heeft om die clasie es op de wissel bank te plaatsen, heb effe club Brugge gezien wat speelde die vormer een goede partij zeg Let maar op hij wordt nog beter helaas Door die kut koeman.
dr love
 dr love - vrijdag 07 november 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Kazim is een goeie nummer 10 maar er moet gewoon een echte afmaker erbij en clasie zo snel mogelijk verkopen voegt totaal niks toe op hoog niveau zelfs van beek gaat hem al voorbij en geen enkele club wilt hem echt hebben anders was hij echt wel weg en had koeman hem ook wel meegenomen m.a.w. geen directe versterking.
R()b
 R()b - vrijdag 07 november 2014 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 00:56 schreef dr love het volgende:
heb effe club Brugge gezien wat speelde die vormer een goede partij zeg Let maar op hij wordt nog beter helaas Door die kut koeman.
Nog beter?
Ik vond het maar een 'in paniek huisvrouwtje' aan de bal.
En Vormer met z'n bijna 27 jaar...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 00:36 schreef broer van Ted het volgende:
Nou Renato wat denk je wel joh ! Praatjesmakker ! 2-0 I,m happy
Ik ook d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 00:56 schreef dr love het volgende:
Dat vindt ik wel jammer dat geen enkel Nederlandse coach ballen heeft om die clasie es op de wissel bank te plaatsen, heb effe club Brugge gezien wat speelde die vormer een goede partij zeg Let maar op hij wordt nog beter helaas Door die kut koeman.
Misschien word ie nog wel beter dan die kutkaboutert..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 01:56   quote  deeplink  
FEYENOORD TERUG IN DE RACE IN POULE G

2wnrz7p.jpg

Feyenoord doet dankzij een 2-0 overwinning op HNK Rijeka weer helemaal mee om de bovenste plaatsen in groep G van de Europa League. De ploeg van Fred Rutten deed dankzij doelpunten van Karim El Ahmadi en Lex Immers wat het moest doen en nam daarmee in De Kuip revanche voor de 3-1 nederlaag die eerder in Rijeka werd geleden. Khalid Boulahrouz maakte als invaller zijn rentree voor Feyenoord. De verdediger kwam sinds eind juli door een blessure niet meer in actie.

2rm78ns.jpg

Dat Feyenoord in eigen huis al binnen twintig minuten spelen een 2-0 voorsprong had bewerkstelligd, was voor de ploeg een ongekende luxe. Waar dit seizoen geregeld het afmaken van de kansen een probleem was voor de ploeg van Fred Rutten, kende Feyenoord aan het begin van de tweede thuiswedstrijd in de groepsfase een zeldzame effectiviteit.

Waar in de uitwedstrijd spits Andrej Kramaric de wedstrijd had beslist met drie doelpunten, was het bij deze tweede ontmoeting met de Kroaten Colin Kazim-Richards die een belangrijke rol opeiste. Niet door zelf te scoren, maar door van grote waarde te zijn als aanspeelpunt. De aanvaller lag op die manier aan de basis van het openingsdoelpunt. Vroeg in de wedstrijd controleerde hij een diepe bal van Sven van Beek en gaf die precies op het juiste moment mee aan El Ahmadi. Die stoomde daarop door richting het doel en schoot overtuigend binnen.

Al tien minuten later werd de marge verdubbeld, nadat de van liesklachten teruggekeerde Elvis Manu een hoekschop verdiende. Daaruit kon Lex Immers die eveneens zijn rentree maakte na een blessure op aangeven van Jens Toornstra knap binnen koppen: 2-0.

mrxqmh.jpg

Voor Feyenoord was het de eerste keer sinds de thuiswedstrijd tegen FC Zorya Luhansk dat die tussenstand binnen een half uur op het scorebord stond. De ploeg liep destijds eerst nog uit naar 3-0, voordat de tegenstander de kans kreeg om zich terug te knokken tot 3-3. Feyenoord wist zodoende welk gevaar er op de loer lag na rust, maar maakte het zichzelf desondanks opnieuw niet makkelijk.

29vjtpg.jpg

Waar het elftal in de eerste helft nog zeer agressief en met veel druk naar voren speelde, was Feyenoord in het tweede bedrijf veel meer afwachtend en waren de beste kansen voor de bezoekers. Zo kwam Kramaric tot twee keer toe in kansrijke positie, maar beide keren werd zijn schot gekeerd. De eerste keer vond de Kroatische topscorer de opnieuw sterk keepende Kenneth Vermeer op zijn pad, tien minuten later bracht Miquel Nelom redding met een alles-of-niets sliding.

Daarmee was het grootste gevaar geweken, al bleef het ook in de slotfase zaak om met het oog op het onderlinge resultaat en het doelsaldo in elk geval geen doelpunt tegen te krijgen. Dat dit ook lukte mocht als grootste winst gezien worden in de tweede helft, waardoor Feyenoord de kans op Europese overwintering weer in eigen hand heeft.

vzhkpk.jpg

Feyenoord HNK Rijeka 2-0

Scoreverloop:
8 1-0 El Ahmadi
19 2-0 Immers

Scheidsrechter: Thomson (Sco)

Geel: El Ahmadi, Immers (Feyenoord), Sharbini, Samardzic, Leovac (HNK Rijeka)

Opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire (73 Boulahrouz), Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards en Manu (62 Boëtius).
HNK Rijeka: Vargic; Tomecak (79 Vesovic), Leskovic, Samardzic, Leovac; Cvijanovic, Sharbini (50 Kvrzic), Jajalo, Moises (61 Krstanovic); Kramaric en Jugovic.

dlqebq.jpg

STATISTIEKEN

FEYENOORD
55 % Balbezit
5 Hoekschoppen
5 Buitenspel
15 Inworpen
23 Vrije trappen
7 Doelpogingen
15 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

HNK RIJEKA
45% Balbezit
4 Hoekschoppen
4 Buitenspel
19 Inworpen
20 Vrije trappen
11 Doelpogingen
19 Overtredingen
3 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

2uqzrsy.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Feyenoord vs Rijeka 2-0 I All Goals & Highlights I Europa League 2014

(http://youtu.be/MZlqG5DUUHo)

Opkomst Feyenoord - HNK Rijeka

(http://youtu.be/0_BIXJ1gupY)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 01:57   quote  deeplink  
HNK Rijeka-spits Andrej Kramaric over Feyenoord

(http://youtu.be/BTWc-LzXtgI)
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 07 november 2014 - 07:11   quote  deeplink  
Wie is erbij geweest? Ikke wel net terug ! Wat interesseert mij het gelul van ene dr love : wie ben je joh . Effies. Slapen en dan ......
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 07 november 2014 - 07:12   quote  deeplink  
En Barabas ga je ook es een keertje of alleen maar op internet . Ook goed hoor
tomson
 tomson - vrijdag 07 november 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 21:20 schreef van geil het volgende:
TOMSON
Ja ?
tomson
 tomson - vrijdag 07 november 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 07:11 schreef broer van Ted het volgende:
Wie is erbij geweest? Ikke wel net terug ! Wat interesseert mij het gelul van ene dr love : wie ben je joh . Effies. Slapen en dan ......
Nog zo'n 37.000 anderen ? Ja was een leuk europacup avondje he ? :)
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 22:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Ja ?
Goed gefloten
tomson
 tomson - vrijdag 07 november 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 22:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Goed gefloten
2iu3his.jpg
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 november 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Leuk avondje
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 00:17   quote  deeplink  
Absoluut, alleen die tweede helft baalde ik van..
tomson
 tomson - zaterdag 08 november 2014 - 02:17   quote  deeplink  
Het was weer met de kont terug tegen de eigen goal. Maar dat heet resultaatvoetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 02:19   quote  deeplink  
Niet meer doen..
tomson
 tomson - zaterdag 08 november 2014 - 02:28   quote  deeplink  
Had toch nog wel minimaal een goaltje aan onze kant verwacht idd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 02:33   quote  deeplink  
En meer druk..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 00:56 schreef dr love het volgende:
Dat vindt ik wel jammer dat geen enkel Nederlandse coach ballen heeft om die clasie es op de wissel bank te plaatsen, heb effe club Brugge gezien wat speelde die vormer een goede partij zeg Let maar op hij wordt nog beter helaas Door die kut koeman.
Toch wel triest dat we met jou hier te maken hebben. Helemaal geen verstand van voetbal!
Ik zou zeggen: Ga je eens verdiepen in het spelletje dat voetbal heet en kom dan eens terug.
Misschien dat er dan normale praat uit die bovenkamer van jou komt !!! En ga anders je favoriete club genaamd Ajax lastig vallen op dit forum, dat is meer het niveau dat jij nastreeft ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 november 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Mooi gesproken Heer Lijdensweg.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 12:19   quote  deeplink  
'UEFA MAFIA' vlaggen wereldnieuws: 'Een ludieke actie'

vmvpj4.jpg

Twee 'UEFA MAFIA' vlaggen wapperden ruim voor de aftrap van Feyenoord - HNK Rijeka aan de vlaggenstokken van het Maasgebouw. Het was een protest richting het voetbalorgaan, dat dit seizoen al meerdere boetes uitdeelde aan de Stadionclub.

''Een ludieke actie'', zo noemt Ron Smit, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord, het ophangen van de vlaggen in het Algemeen Dagblad. ''Het is knap dat die daar zijn komen te hangen. Daar heb ik wel respect voor.'' De vlaggen werden 's nachts opgehangen door supporters en foto's gingen de hele wereld over.

Smit snapt de beweegredenen achter de actie wel. ''De macht van de UEFA is te groot. De straffen en regels die ze hanteren gaan te ver. De organisatie stelt zich boven de Nederlandse wet, ontziet de grote clubs en straft de kleine. Die zijn machteloos en conformeren zich aan de UEFA.''

De Rotterdammers betaalden dit seizoen al 65.000 euro aan boetes. ''Het is te gek voor woorden. Voor het afsteken van een fakkeltje en op de trappen staan. Ik verwacht niet dat Feyenoord een boete krijgt na deze actie. De UEFA staat toch niet overal boven?''

Raymond Salomon, de woordvoerder van Feyenoord, is niet blij met de hele kwestie. ''Daar zitten wij natuurlijk niet op te wachten. Bovendien zijn er twee vlaggen gestolen, die willen we terug.''
Bron:AD
VVout
 VVout - zaterdag 08 november 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Wat een Judas, maar dat zal hem wel in de naam zitten "Salomon". Natuurlijk kan hij niet van de daken af schreeuwen dat hij happy is, maar zeg dan gewoon niks. Je houdt het er gewoon bij dat je verrast bent door deze actie en mocht het een groot probleem zijn van die vlaggen vraag je die terzijds terug.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:35 schreef VVout het volgende:
Wat een Judas, maar dat zal hem wel in de naam zitten "Salomon". Natuurlijk kan hij niet van de daken af schreeuwen dat hij happy is, maar zeg dan gewoon niks. Je houdt het er gewoon bij dat je verrast bent door deze actie en mocht het een groot probleem zijn van die vlaggen vraag je die terzijds terug.
De Judassen zijn diegene die de vlaggen erin moesten hangen. Weer egoïstisch en niet aan Feyenoord denkend! Ik hoop dat Feyenoord niet WEER een boete krijgt vanwege deze debielen met hun lompe actie ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De Judassen zijn diegene die de vlaggen erin moesten hangen. Weer egoïstisch en niet aan Feyenoord denkend! Ik hoop dat Feyenoord niet WEER een boete krijgt vanwege deze debielen met hun lompe actie ...
(?) een boete omdat er zo'n vlag hangt, lijkt me niet..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

(?) een boete omdat er zo'n vlag hangt, lijkt me niet..
Ik hoop het ... anders hebben die debielen weer eens hun zin!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop het ... anders hebben die debielen weer eens hun zin!
De UEFA kennende zullen ze nu overal wel op gaan letten bij ons, om ons op die manier hiervoor te straffen..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De UEFA kennende zullen ze nu overal wel op gaan letten bij ons, om ons op die manier hiervoor te straffen..
Nou, dan krijgen die debielen die zich Feyenoord supporter wanen weer hun zin ...
VVout
 VVout - zaterdag 08 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De Judassen zijn diegene die de vlaggen erin moesten hangen. Weer egoïstisch en niet aan Feyenoord denkend! Ik hoop dat Feyenoord niet WEER een boete krijgt vanwege deze debielen met hun lompe actie ...
Dus jij vind dat de UEFA lekker bezig is, en dat iedereen met een kritische noot daarop terecht de mond gesnoerd wordt met boetes.

Ik geloof dat ik nog wel zo'n mannetje ken, ergens in N-Korea dat zou goed samen gaan.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 08 november 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Dat de uefa Feyenoord een boete geeft voor RB's aambeien gaat veel te ver.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Inderdaad beter helpen ze mij ervan af..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 november 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:35 schreef VVout het volgende:
Wat een Judas, maar dat zal hem wel in de naam zitten "Salomon". Natuurlijk kan hij niet van de daken af schreeuwen dat hij happy is, maar zeg dan gewoon niks. Je houdt het er gewoon bij dat je verrast bent door deze actie en mocht het een groot probleem zijn van die vlaggen vraag je die terzijds terug.
Het is kwaad kersen eten als je tegen een machtige voetbalorganisatie in gaat.
tomson
 tomson - zaterdag 08 november 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Het is zeker ludiek (in onze ogen) en grappig om te zien. Hetzelfde geldt voor dat bombardement van proppen papier die de tegenstander vanaf X, W en Z om z'n oren kreeg als ze een corner moesten nemen.. grappig, maar de UEFA heeft nou eenmaal geen gevoel voor humor, maar alleen voor Zwitserse franken..
VVout
 VVout - zaterdag 08 november 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Komt anders best hard aan zo'n 5 Franken munt, kan je toch beter een prop papier tegen je kop aan krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 22:42   quote  deeplink  
TIFO Rotterdam: Feyenoord - HNK Rijeka

(http://youtu.be/mzxfFPq5k8Q)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 14:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus jij vind dat de UEFA lekker bezig is, en dat iedereen met een kritische noot daarop terecht de mond gesnoerd wordt met boetes.

Ik geloof dat ik nog wel zo'n mannetje ken, ergens in N-Korea dat zou goed samen gaan.
Haha, dat je zo zielig ben in je redenering! Ik zeg alleen maar dat Feyenoord al zo vaak in de problemen komt door dit soort geintjes en dat die debielen die het steeds weer veroorzaken er niks van leren ... om dan gelijk aan N-Korea te denken zegt meer iets over jou
VVout
 VVout - zondag 09 november 2014 - 09:03   quote  deeplink  
L. iemand beboeten voor kritische leuzen dat is pas zielig, precies de manier dat dictators er op na houden zoals bijv. N-Korea

Verder meen ik me niet te herinneren je persoonlijk te hebben aangevallen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 20:22 schreef Barabas het volgende:
Voor een montagefoto...
Heden morgen ontvingen wij het volgende bericht:
33e1vuv.jpg
Enige tijd geleden ontstond bij ons het idee, een ludieke actie voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Rijeka te plannen. De handelswijze van de Uefa stoort ons mateloos, en zo kwamen wij op het idee om de Feyenoord vlaggen op het Maasgebouw (tijdelijk) te vervangen voor "Uefa Mafia" vlaggen. In de nacht van woensdag op donderdag, (voorafgaand aan de wedstrijd) is dit dan ook gebeurd. 'S morgens vroeg nog snel een foto gemaakt, want om 9.00 uur zouden de vlaggen wel snel ontdekt en verwijdert worden.....
Tot onze verbazing gebeurde er om 9.00 uur niets. Om 10.00 uur......niets. Om 11.00 uur..... niets. Pas 's avonds, vlak voor aanvang van de wedstrijd werden de vlaggen opgemerkt en verwijdert.
Het plan was om de originele vlaggen natuurlijk weer netjes terug te bezorgen bij Feyenoord, maar een aantal dingen hebben ons anders doen beslissen.
In de hele supporterswereld werd de actie geweldig ontvangen. Het punt was dus gemaakt! Toen kwam de eerste reactie van Feyenoord, waarbij de nadruk werd gelegd op de "diefstal" van de vlaggen. Later kwam er nog een reactie uit het Dwaasgebouw. De Uefa-Mafia vlaggen zouden ge-photoshopt zijn!!!!! Hoe zielig kan je reageren...........?
Dit heeft ons doen besluiten, de vlaggen nog even niet terug te bezorgen.
Tot gisteravond. Op dezelfde wijze als een week eerder, zijn de vlaggen weer terug geplaatst en prijken de Feyenoord vlaggen weer boven op het Maasgebouw.
Hiermee komt er een einde aan de vlaggen-soap, maar er zullen zeker meer acties volgen!!!

Bron: Anoniem
http://www.southbook.nl/blogs/420

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 15:35   quote  deeplink  
d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 november 2014 door RenatoBos --
JanM
 JanM - donderdag 13 november 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Kan iemand voor L misschien een enkele reis N-Korea regelen?
VVout
 VVout - donderdag 13 november 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 15:39 schreef JanM het volgende:
Kan iemand voor L misschien een enkele reis N-Korea regelen?
...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 november 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 15:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heden morgen ontvingen wij het volgende bericht:
[ afbeelding ]
Enige tijd geleden ontstond bij ons het idee, een ludieke actie voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Rijeka te plannen. De handelswijze van de Uefa stoort ons mateloos, en zo kwamen wij op het idee om de Feyenoord vlaggen op het Maasgebouw (tijdelijk) te vervangen voor "Uefa Mafia" vlaggen. In de nacht van woensdag op donderdag, (voorafgaand aan de wedstrijd) is dit dan ook gebeurd. 'S morgens vroeg nog snel een foto gemaakt, want om 9.00 uur zouden de vlaggen wel snel ontdekt en verwijdert worden.....
Tot onze verbazing gebeurde er om 9.00 uur niets. Om 10.00 uur......niets. Om 11.00 uur..... niets. Pas 's avonds, vlak voor aanvang van de wedstrijd werden de vlaggen opgemerkt en verwijdert.
Het plan was om de originele vlaggen natuurlijk weer netjes terug te bezorgen bij Feyenoord, maar een aantal dingen hebben ons anders doen beslissen.
In de hele supporterswereld werd de actie geweldig ontvangen. Het punt was dus gemaakt! Toen kwam de eerste reactie van Feyenoord, waarbij de nadruk werd gelegd op de "diefstal" van de vlaggen. Later kwam er nog een reactie uit het Dwaasgebouw. De Uefa-Mafia vlaggen zouden ge-photoshopt zijn!!!!! Hoe zielig kan je reageren...........?
Dit heeft ons doen besluiten, de vlaggen nog even niet terug te bezorgen.
Tot gisteravond. Op dezelfde wijze als een week eerder, zijn de vlaggen weer terug geplaatst en prijken de Feyenoord vlaggen weer boven op het Maasgebouw.
Hiermee komt er een einde aan de vlaggen-soap, maar er zullen zeker meer acties volgen!!!

Bron: Anoniem
http://www.southbook.nl/blogs/420
Op zich is de achterliggende gedachte van de actie niet zo gek. De Uefa is inderdaad op zijn zachtst gezegd af en toe een vreemde organisatie. Desalniettemin vind ik dat geen enkele reden om de vlaggen die gewoon van Feyenoord zijn niet terug te geven. Waarom zou je ze houden? Feyenoord za weer nieuwe vlaggen moeten maken en dat kost weer geld. Kortom, weer extra kosten voor onze mooie club. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?

Dan kan men zeggen dat de de eerste reactie vreemd is van Feyenoord. De nadruk zou op diefstal liggen. Maar wat werd er dan verwacht? Dat Feyenoord de actie zou toejuichen, zich zou uitspreken tegen de Uefa? Dat gaat toch niet gebeuren, want dan krijg je alleen maar meer problemen als club en gaan ze zich nog harder tegen Feyenoord keren. Als een Barca of Real zoiets doet, zal het misschien effect hebben. Een statement van onze club deert de Uefa niks, die pakken ons eerder harder aan dan dat er wat gaat veranderen. Al met al leuk zo'n actie, maar naar mijn idee schieten we er niks mee op en kost het Feyenoord alleen maar weer geld doordat ze nieuwe vlaggen moeten kopen.
VVout
 VVout - donderdag 13 november 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Waar staat het dat ze de vlaggen houden @Feyenoord, ze hebben ze op een later moment op de zelfde wijze als de UEFA Mafia vlagen weer terug geplaatst.

Als je verder leest staat er dat dit mede een reactie is op een uitspraak dat dit gefotoshopped zou zijn en hebben uiteindelijk iets minder correct, n.l. met een weinig vertraging dit dan toch nog eerlijk opgelost.

Ja over het nut van de actie valt te twijfelen, maar in ons land moet je tot op zekere hoogte je vrije mening mogen uiten en in dit geval wordt hier omtrent vrije meningsuiting geen kwaad aangericht. Ik vind dan ook iedere sanctie als gevolg hiervan verraad aan de democratie waar onze voorouders voor geknokt hebben.

Mag je je daar aan ergeren en dit op een ludieke manier als dit kenbaar maken of niet?
Barabas
 Barabas - donderdag 13 november 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Gezeur over een paar vlaggen. De manier waarop ermee omgegaan wordt zegt genoeg.

Vandaag een persaanval op Blatter, en terecht, maar wie ter wereld tikt de UEFA eens op haar vingers voor het totalitaire regime dat ze ten uitvoer brengen? Daarin doen ze namelijk niets onder voor de FIFA!!!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 13 november 2014 - 20:36   quote  deeplink  
De FIFA heeft onderzoek gedaan naar de integriteit van de FIFA omtrent het FIFA onderzoek naar mogelijke omkoopschandalen bij de FIFA , bij de aanwijzing van het WK, georganiseerd door de FIFA. De FIFA concludeerde dat de FIFA niets geks heeft gedaan.

Da's logisch.
tomson
 tomson - vrijdag 14 november 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Wij van WC eend...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - HNK Rijeka (Europa League: donderdag 6 november 2014, 21:05uur) 2-0









0.0086870