|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Fischer Price gaat samenwerking met Shakira aan (Kinderspul.Blog.nl)
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Interessant nieuws op de overzichtspagina van Ajax.headliner.nl??????
Alleen................................................ ............................................... .......................................... ........................................... ...................................... ................................................. ................................................... ............................................ .................................................................................... .......................................................... ........................................................... ............................................................ ........................................................... WTF heeft dit met Ajax te maken?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Fisher staat in de text he...................
Lullenbonk! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee en? Je blijkt een lullenbonk 😃 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zo simpel is headliner nou...een woord dat op een speler of iets dergelijks van Ajax lijkt, verschijnt automatisch op de pagina....
Kut forum dit... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 20:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Zo simpel is headliner nou...een woord dat op een speler of iets dergelijks van Ajax lijkt, verschijnt automatisch op de pagina.... Kut forum dit... He he jij begrijpt waarom ik dit onderwerp aanvoer! ;-)
Is nog veel te doen voor Bandewijn! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Goed inzicht en mensenkennis....toppie Yelleelleeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat je een eikel bent.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en niks, oud nieuws ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Fischer nu in Shakira had gezeten had ik er nog wel iets van gesnopen.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan gooien ze er een emmer water over..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik wacht nog steeds op een reactie van Bandewijn! Wil nu weleens weten hoe hij dit probleem gaat aanpakken!! En anders moet Marc maar een nieuwe eigenaar kopen voor Ajax.headliner.nl!! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
niet zeiken mannen
With Fischer Price in Europe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik wacht nog steeds op een reactie van Bandewijn! Wil nu weleens weten hoe hij dit probleem gaat aanpakken!! En anders moet Marc maar een nieuwe eigenaar kopen voor Ajax.headliner.nl!! ;-) Maar niet te duur hé ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is gewoon heel raar aan Headliner. Zitten woorden in die mogelijk met Ajax te maken kunnen hebben. Net als toen Sasha De Boer stopte met het nieuws. Ineens komt die shit bij Ajax terecht omdat onze trainer dezelfde naam heeft.
Irritant inderdaad |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 21:52 schreef Loetje het volgende:Is gewoon heel raar aan Headliner. Zitten woorden in die mogelijk met Ajax te maken kunnen hebben. Net als toen Sasha De Boer stopte met het nieuws. Ineens komt die shit bij Ajax terecht omdat onze trainer dezelfde naam heeft. Irritant inderdaad Inderdaad, of berichten die van de soap Goede Tijden zijn! WTF heeft dat met Ajax te maken!! Ik kijk altijd op HL voor Ajax-berichten en tegenwoordig zitten er vaak van die shitberichten tussen! Of van spelers die al jaren weg zijn bij Ajax! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad, of berichten die van de soap Goede Tijden zijn! WTF heeft dat met Ajax te maken!! Ik kijk altijd op HL voor Ajax-berichten en tegenwoordig zitten er vaak van die shitberichten tussen! Of van spelers die al jaren weg zijn bij Ajax! Ja. Wellicht dat boudewijn kan zorgen dat er alleen vanuit voetbalsites dingen op Ajax Headliner kunnen komen.
Zelfde met darten, ik zit daar regelmatig en dan krijg je berichten over The Darth Vader en Silly dartel ;-) Kansloos haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2014 - 22:00 schreef Loetje het volgende:[..] Ja. Wellicht dat boudewijn kan zorgen dat er alleen vanuit voetbalsites dingen op Ajax Headliner kunnen komen. Zelfde met darten, ik zit daar regelmatig en dan krijg je berichten over The Darth Vader en Silly dartel ;-) Kansloos haha Het zal Boudewijn worst wezen heb ik het idee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook dat ben ik met je eens. Erger me er zelf ook aan hoor |
|
|
|