|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lauw bier? Gadverdamme |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In ieder geval een mooie vrije trap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
2-0 maar......tering tyfus slecht!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee man, veel te laag!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wel lekker dat Serero er meteen in kletst. Kijken of hij de boel kan opzwepen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, het veldspel is slecht! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahaaha. Dronken of stoned? Zit nu weer te kijken. Hopen op nog wat goals |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Andersen slecht ten opzichte van de afgelopen weken |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Voor mij is El Ghazi de man van de wedstrijd! !! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ze zijn stuk...zoals voorspelt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Mooie pass, goed doelpunt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat is pas een spits. Geweldig afgemaakt zeg |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En wie niet zeiktttttt en wie niet zeikt die is geen joooood |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat hebben we echt gemist..... De bravoure van El Ghazi. Gewoon genieten! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ooooooooohohohohooooooo |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat mij nog het meeste opvalt, geen greintje plezier op die koppies. Bij een goal kan nog net gelachen worden, maar daar houd het wel mee op. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Hoezo slecht? ten opzichte van kans in na 20 sec hebben ze geen kans weggeven, met Moissander is dat best knap.
Vervolgens heeft dort echt veel gele kaarten gepakt, ik wis al na 20 min dat ze niet met 11 man het einde zoude halen.
Dus voormij was de wedstrijd al bij de 1-0 gespeeld. Woensdag spelen we weer een pot, dus dan kan je best energie sparen.
Natuurlijk wil je elke wedstrijd winnen met 10-0, maar dan ben je wel heel naïef |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2014 - 19:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ajax speelt zoals het hoort, hard werken en blijven proberen kansen te creëren. Dordt heeft helemaal nix in te brengen en Ajax had op 3-0 kunnen staan. 2e helft zal er sowieso snel een goal worden gemaakt en uiteindelijk win ie gewoon verdiend 3-0 of 3-1. Klasse inzet mannen! Yelleleleeeeeeeeeeeee yelleleleleleleleeeeee yelleleleleleleleeeeee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Mag ik die glazen bol ook even lenen?
Trouwens tijd voor Milik! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Zo wil frank ajax zien spelen tegen tegen 11 man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2014 - 19:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hoezo slecht? ten opzichte van kans in na 20 sec hebben ze geen kans weggeven, met Moissander is dat best knap. Vervolgens heeft dort echt veel gele kaarten gepakt, ik wis al na 20 min dat ze niet met 11 man het einde zoude halen. Dus voormij was de wedstrijd al bij de 1-0 gespeeld. Woensdag spelen we weer een pot, dus dan kan je best energie sparen. Natuurlijk wil je elke wedstrijd winnen met 10-0, maar dan ben je wel heel naïef Eigenlijk bedoelde ik de snelheid van het veldspel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer de beste man naar de kant |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
El gazi word terecht gewisseld, deze man heeft namelijk een plek verdient in de basis elf tegen Barca |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Neeeee siggy moet er nog ff 1 maken volgens de glazen bol 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kutzooi. Betekend dit dat Milik woensdag speelt? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Die komt niet helaas frank is bang dat hij er 5 maakt en dan kan hij siggy niet meer beschermen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2014 - 19:58 schreef pth het volgende:Wat mij nog het meeste opvalt, geen greintje plezier op die koppies. Bij een goal kan nog net gelachen worden, maar daar houd het wel mee op. Wat een slap gelul dit!?!? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoppa! Andersen! Maar die bal van Klaassen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Yelelelele goed voor de verkoopwaarde! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Grootste nederlaag van dordt dit seizoen? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
De boer zei begin van de wedstrijd dat de opstelling niks te maken heeft met barca. Maar de instelling en de wissels in ieder geval wel.
Ik denk dat Denswill en Millik ook woensdag spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan Serero dit ook tegen de grote? Valt prima in. Maar wat was dit tot aan de 2-0 echt slecht |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou....er kan niet meer gezeikt worden en tis meteen stil hier... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
3 punten en voorlopig al een aardige score, maar geheel blijft matig vandaag. Op deze manier totaal kansloos tegen Barcelona ... en ja wat hoop ik dat ik volkomen ongelijk ga krijgen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|