|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De scheidsrechter zorgt er steeds weer voor dat Ajax niet meer in de wedstrijd komt. Dit omdat hij Barcelona op zijn hand heeft. Wel geweldig dat Milik nu erin komt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sjokthorsson voegt niks toe. 2 keer balverlies en 1 keer de bal gewonnen in 22 minuten tijd.........niet meer opstellen. Een speler die structureel zo'n laag rendement heeft hoort niet bij dit Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Meteen in de uitverkoop doen, die Sightornson. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Walgelijke 2e helft. Ajax loopt te veel. Heel veel balverlies en je kunt niet door 3 tegenstanders heen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:06 schreef Loetje het volgende:Walgelijke 2e helft. Ajax loopt te veel. Heel veel balverlies en je kunt niet door 3 tegenstanders heen Scheids fluit ajax dood..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die bal ga je toch niet koppen joh... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat geweldig, die Milik. Jammer dat het ernaast ging. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zonde voor ons en Milik... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt, Ajax zichzelf ook |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pffoe... Heeft al gelijk 1 kans meer dan Sigthorsson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
KUT KUT KUT SCHEIDSRECHTER!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Messi had nooit meer b ij die bal gekund.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut Serero. Hij lijd balverlies en als iemand die overtreding moet maken dan Serero zelf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, het ligt aan de klote scheidsrechter dat Ajax niet zijn wedstrijd kan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zit niet mee, maar dit doet Ajax echt zelf |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Andersen en Veltman eruit. Twee van de beste spelers van het veld.
Ik zie geen positief resultaat hieruit komen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zie de kranten koppen al: Ajax speelt gelijk met 10 man tegen 11 van Barcalona |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, Ajax speelt bijna de hele 2e helft tegen zichzelf, daarom nu die 0-2. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook hiervoor een overtreding op Boilesen die geel is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pfffffffff....buiging voor Messi hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben met de commentator eens, Ajax is na de fout van Cillissen niet meer te boven gekomen. Cillissen heeft de wedstrijd vermoord. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben met de commentator eens, Ajax is na de fout van Cillissen niet meer te boven gekomen. Cillissen heeft de wedstrijd vermoord. Lul niet man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben met de commentator eens, Ajax is na de fout van Cillissen niet meer te boven gekomen. Cillissen heeft de wedstrijd vermoord. Of Ajax is mentaal zwak! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cilessen heeft ook prima reddingen gehad |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nu 1 voor Millik...en voor de rest van het seizoen in de basis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had bij die kans moeten aannemen. Was het 1-1 geweest |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben met de commentator eens, Ajax is na de fout van Cillissen niet meer te boven gekomen. Cillissen heeft de wedstrijd vermoord. Slaat nergens op natuurlijk, hij heeft ook goede reddingen verricht |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als Milik had gescoord was het nu 1-1, maar ja, 'als' telt nu eenmaal niet... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is El Ghazo toch een egoïstisch ventje. Speelt echt geen bal over |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Of Fysiek niet in orde, hoog druk zetten dat doen ze niet meer. Of ze willen niet, of ze kunnen niet, maar in ieder geval ze doen het niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Kijk dat zegtwat zeg:):) dat je al verwacht dat Milik hem gewoon aanneemt. Siggie had hem niet eens aan kunnen nemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als die kut Serero gewoon de overtreding had gemaakt hadden we alles of niets kunnen spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:24 schreef freakie het volgende:[..] Kijk dat zegtwat zeg:):) dat je al verwacht dat Milik hem gewoon aanneemt. Siggie had hem niet eens aan kunnen nemen Moet niet vergelijken. Als Milik iets niet goed doet mag dat idem gezegd worden. Had alle tijd. Een goede spits ziet dat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Waar komt die scheids vandaan ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja tuurlijk heeft hij dat gedaan. Maar die blunder heeft hij wel gemaakt en daarna is Ajax niet meer in de wedstrijd gekomen. Ik had het nog wel willen zien als hij die blunder niet had gemaakt..
Dus in mijn ogen heeft hij de wedstrijd vermoord want daarna was het geen wedstrijd meer... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ah vandaar...nuff said |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja tuurlijk heeft hij dat gedaan. Maar die blunder heeft hij wel gemaakt en daarna is Ajax niet meer in de wedstrijd gekomen. Ik had het nog wel willen zien als hij die blunder niet had gemaakt.. Dus in mijn ogen heeft hij de wedstrijd vermoord want daarna was het geen wedstrijd meer... Lul toch niet zo slap man....slaat werkelijk nergens op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 22:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ja tuurlijk heeft hij dat gedaan. Maar die blunder heeft hij wel gemaakt en daarna is Ajax niet meer in de wedstrijd gekomen. Ik had het nog wel willen zien als hij die blunder niet had gemaakt.. Dus in mijn ogen heeft hij de wedstrijd vermoord want daarna was het geen wedstrijd meer... Dan ben je toch mentaal zwak? |
|
|
|