|
|
de bluffer
|
|
|
Ha Ha Tukker Trainer wil zelfde instelling als afgelopen woensdag tegen Go Ahead, dus wordt het weer een gelijk spel van mij mag het als wij maar gaan winnen van Pec Zwolle |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wat hadden jullie ook al weer gemaakt tegen Go Ahead voor de beker? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus jij als TUKKER SUPPORTER bent te vreden thuis met een gelijk spel |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik dacht dat ik een vraag stelde? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
IPV antwoord krijg ik een wedervraag! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zijn wij al weer vergeten |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja ik praat over de gehele aanhang, meer dan wat er in de Grolsch Veste nu zit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor..? Sorry Aartus kleine correctie wij hebben na de beker tegen Go Ahead gespeeld en met 0-4 gewonnen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voor..? Sorry Aartus kleine correctie wij hebben na de beker tegen Go Ahead gespeeld en met 0-4 gewonnen.. Grote Klasse KENNER |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja hij moet je steeds te hulp schieten he? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voor..? Sorry Aartus kleine correctie wij hebben na de beker tegen Go Ahead gespeeld en met 0-4 gewonnen.. Bbbbbbaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm!!!!!! Die zit!!! Dat moet ik toegeven. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: In de grolsch veste zit nu niemand.Ze hebben gisteravond al gespeeld Bluf. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee we zijn vaak eens met elkaar dat zijn echter FEYENOORD mensen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik bedoel per thuis wedstrijd dit seizoen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De instelling wat ik las in de kranten over Miyaichi ooit een topper bij mijn club Feyenoord, als ik trainer was dat zet ik hem op de eerste boot terug naar Engeland |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zat zondagavond naar Studio Sport te kijken naar de wedstrijd de Tukkers-Willem 2 en zag eerst witte zakdoekjes en later hoorde ik Schreuder rot op Schreuder rot op, maar toen het 2-2 en 3-2 werd draaide opeens in vak P geloof ik de stemming om, ik vind dat belachelijk je bent dan geen goeie supporter blijf dan ook het zelfde. Toen wij van de Gloeilampen met 10-0 verloren kwamen een week later gewoon weer ruim 40.000 mensen in de KUIP. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 10:43 schreef de bluffer het volgende:Ik zat zondagavond naar Studio Sport te kijken naar de wedstrijd de Tukkers-Willem 2 en zag eerst witte zakdoekjes en later hoorde ik Schreuder rot op Schreuder rot op, maar toen het 2-2 en 3-2 werd draaide opeens in vak P geloof ik de stemming om, ik vind dat belachelijk je bent dan geen goeie supporter blijf dan ook het zelfde. Toen wij van de Gloeilampen met 10-0 verloren kwamen een week later gewoon weer ruim 40.000 mensen in de KUIP. Dat is dus meer dan 20% lege plekken.. Er kunnen er namelijk ruim 51k in.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 22 december 2014 - 10:43 schreef de bluffer het volgende:Ik zat zondagavond naar Studio Sport te kijken naar de wedstrijd de Tukkers-Willem 2 en zag eerst witte zakdoekjes en later hoorde ik Schreuder rot op Schreuder rot op, maar toen het 2-2 en 3-2 werd draaide opeens in vak P geloof ik de stemming om, ik vind dat belachelijk je bent dan geen goeie supporter blijf dan ook het zelfde. Toen wij van de Gloeilampen met 10-0 verloren kwamen een week later gewoon weer ruim 40.000 mensen in de KUIP. Ze juichten voor de spelers.De mening over Schreuder is nog steeds hetzelfde. |
|
|
|
|
Rimmert PSV
|
|
|
never change a winning team |
|
|
|