|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kijk, dat verklaart veel. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
J.klupp onmiddellijk halen heeft te lang bij dordmund gezeten heeft frisse wind nodig en opzouten met f.rutten erger mij vreselijk aan die kwal.dus m.van geel heel goed van je om hem geen contract aan te bieden voor nieuwe seizoen. En zo snel mogelijk immer, clasie, wilkshere, boularhouz, boeitius, vilhena verkopen allen goedkoop de subtop. |
|
|
|
|
racingduck112
|
|
|
Waar blijft larson junior ....? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik zie toch liever Wolfswinkel komwn dan Kuyt. Naar mijn idee is dit een elftal met mogelijkheden
Vermeer
van Anholt van Beek Kongolo Woudenberg
Clasie/Gudelj Toornstra El Almahdi
Boetius Wolfswinkel Larson (van Heerenveen)
Boularouz, Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim in de uitverkoop. En een aantal prachtige jeugdspelers bij de selectie halen, n.l. Maizel, Lopez Cabral, Dammers, Herman, Karsdorp, Schuurman, en misschien vergeet ik nog wel zo'n diamantje.
En verder: Van Geel en Gudde weg, geen TD meer maar een technische commissie b.v. GIno van Bronckhorst, Ben Wijnstehers, Peter Houtma, dus geen dictatoriale TD met oogkleppen. Daarnaast een Algemeen Directeur met uitstraling, dus Robert Eenhoorn. Godde heeft de uitstraling van een verdroogde aardappel. Nogmaals, op financieel gebied hebben ze het goed gedaan, maar soms heb ik het gevoel dat het voetbal ze weinig interesseert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 23:57 schreef daan limbos het volgende:Ik zie toch liever Wolfswinkel komwn dan Kuyt. Naar mijn idee is dit een elftal met mogelijkheden Vermeer van Anholt van Beek Kongolo Woudenberg Clasie/Gudelj Toornstra El Almahdi Boetius Wolfswinkel Larson (van Heerenveen) Boularouz, Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim in de uitverkoop. En een aantal prachtige jeugdspelers bij de selectie halen, n.l. Maizel, Lopez Cabral, Dammers, Herman, Karsdorp, Schuurman, en misschien vergeet ik nog wel zo'n diamantje. En verder: Van Geel en Gudde weg, geen TD meer maar een technische commissie b.v. GIno van Bronckhorst, Ben Wijnstehers, Peter Houtma, dus geen dictatoriale TD met oogkleppen. Daarnaast een Algemeen Directeur met uitstraling, dus Robert Eenhoorn. Godde heeft de uitstraling van een verdroogde aardappel. Nogmaals, op financieel gebied hebben ze het goed gedaan, maar soms heb ik het gevoel dat het voetbal ze weinig interesseert. Eenhoorn is net bij AZ gestart. So dream on. |
|
|
|
|
psyclob5
|
|
|
|
|
|
Stylzz