BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zonder nieuwe spits geen kampioen!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 februari 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ach jij hebt toch ook een piemel maar blijft een nicht..
Kijk, dat verklaart veel.
dr love
 dr love - zaterdag 07 februari 2015 - 21:57   quote  deeplink  
J.klupp onmiddellijk halen heeft te lang bij dordmund gezeten heeft frisse wind nodig en opzouten met f.rutten erger mij vreselijk aan die kwal.dus m.van geel heel goed van je om hem geen contract aan te bieden voor nieuwe seizoen. En zo snel mogelijk immer, clasie, wilkshere, boularhouz, boeitius, vilhena verkopen allen goedkoop de subtop.
racingduck112
 racingduck112 - zaterdag 07 februari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Waar blijft larson junior ....?
Terminator1908
 Terminator1908 - zaterdag 07 februari 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 13:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, dat verklaart veel.
hahaha
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 07 februari 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Ik zie toch liever Wolfswinkel komwn dan Kuyt. Naar mijn idee is dit een elftal met mogelijkheden

Vermeer

van Anholt van Beek Kongolo Woudenberg

Clasie/Gudelj Toornstra El Almahdi

Boetius Wolfswinkel Larson (van Heerenveen)

Boularouz, Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim in de uitverkoop. En een aantal prachtige jeugdspelers bij de selectie halen, n.l. Maizel, Lopez Cabral, Dammers, Herman, Karsdorp, Schuurman, en misschien vergeet ik nog wel zo'n diamantje.

En verder: Van Geel en Gudde weg, geen TD meer maar een technische commissie b.v. GIno van Bronckhorst, Ben Wijnstehers, Peter Houtma, dus geen dictatoriale TD met oogkleppen. Daarnaast een Algemeen Directeur met uitstraling, dus Robert Eenhoorn. Godde heeft de uitstraling van een verdroogde aardappel. Nogmaals, op financieel gebied hebben ze het goed gedaan, maar soms heb ik het gevoel dat het voetbal ze weinig interesseert.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 februari 2015 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 23:57 schreef daan limbos het volgende:
Ik zie toch liever Wolfswinkel komwn dan Kuyt. Naar mijn idee is dit een elftal met mogelijkheden

Vermeer

van Anholt van Beek Kongolo Woudenberg

Clasie/Gudelj Toornstra El Almahdi

Boetius Wolfswinkel Larson (van Heerenveen)

Boularouz, Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim in de uitverkoop. En een aantal prachtige jeugdspelers bij de selectie halen, n.l. Maizel, Lopez Cabral, Dammers, Herman, Karsdorp, Schuurman, en misschien vergeet ik nog wel zo'n diamantje.

En verder: Van Geel en Gudde weg, geen TD meer maar een technische commissie b.v. GIno van Bronckhorst, Ben Wijnstehers, Peter Houtma, dus geen dictatoriale TD met oogkleppen. Daarnaast een Algemeen Directeur met uitstraling, dus Robert Eenhoorn. Godde heeft de uitstraling van een verdroogde aardappel. Nogmaals, op financieel gebied hebben ze het goed gedaan, maar soms heb ik het gevoel dat het voetbal ze weinig interesseert.
Eenhoorn is net bij AZ gestart.
So dream on.
psyclob5
 psyclob5 - zondag 08 februari 2015 - 01:24   quote  deeplink  
verhoek is al weg...
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 februari 2015 - 07:02   quote  deeplink  
Is verhuurd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zonder nieuwe spits geen kampioen!!!!









0.0079240