BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord kiest Dubai als locatie winters trainingskamp'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 02 november 2014 - 18:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord kiest Dubai als locatie winters trainingskamp' (FR12.nl)

de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Ik mis Manu bij de opstelling
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Pffffff, jij mist wel meer dus..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:38 schreef RenatoBos het volgende:
Pffffff, jij mist wel meer dus..
Wat dan Gr KENNER
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Oeffff Kâzim kopt net naast..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:39 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wat dan Gr KENNER
Hij is geblesseerd bluffie zal naar alle waarschijnlijkheid de rest van het trainingskamp niet meer mee doen ivm liesblessure..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij is geblesseerd bluffie zal naar alle waarschijnlijkheid de rest van het trainingskamp niet meer mee doen ivm liesblessure..
H D
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Y W
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:
Y W
Wat betekend dat nou weer
is dat zeeuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:46 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wat betekend dat nou weer
is dat zeeuws
Your Welcome..
Engels dus..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Your Welcome..
Engels dus..
Oke bedankt
Barabas
 Barabas - donderdag 08 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Weer wat geleerd....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Na die eerste kans in de beginfase gebeurt er maar vrij weinig voor beide goals. Stand nog altijd 0-0 bij Feyenoord - FC Bunyodkor.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 13:52 schreef Barabas het volgende:
Weer wat geleerd....
Wat dan
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaa 1-0..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:02   quote  deeplink  
EL AHMADIIIIIIIIIIIIIIIII..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Gvd, afgekeurd, nou lekker zeg..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:
Gvd, afgekeurd, nou lekker zeg..
Nooit te snel juichen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Inderdaad, weer wat geleerd..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Staan daar wel eens doelen op het veld
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Nee kamelen..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Had Tonny Vilhena maar in de basis gestaan dan werd er wel gescoord
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Komt er de tweede helft in, is nu aan het warmlopen, net als alle andere wisselspelers..
2eq9xzt.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Oeffffff Kâzim op de paal..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:
Komt er de tweede helft in, is nu aan het warmlopen, net als alle andere wisselspelers..
[ afbeelding ]
Dat weet ik KENNER
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 08 januari 2015 - 14:20   quote  deeplink  
1-0 achter.

Altijd lastig zo'n club.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:20 schreef Bosifyable het volgende:
1-0 achter.

Altijd lastig zo'n club.
Foutje Kongolo mag niet gebeuren vlak voor de rust
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Pfffffff..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Hup wij.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 08 januari 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:35 schreef RenatoBos het volgende:
Pfffffff..
Immers krijgt het straks op de heupen met een hattrick haha. (voorzetjes van Nelom)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 08 januari 2015 - 14:56   quote  deeplink  
Vilhena gescoord.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 08 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:56 schreef Bosifyable het volgende:
Vilhena gescoord.
Keurig
de bluffer
 de bluffer - donderdag 08 januari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:56 schreef Bosifyable het volgende:
Vilhena gescoord.
Had ik om 14.10 al voorspeld
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 08 januari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Had ik om 14.10 al voorspeld
Helemaal gelijk kerel
JanM
 JanM - donderdag 08 januari 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Had ik om 14.10 al voorspeld
Stuur me dan ff een berichtje met het winnende lotnummer van de Staatsloterij overmorgen! Alvast bedankt!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Meteen verkopen voor de hoofdprijs
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 08 januari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Had ik om 14.10 al voorspeld
Ja, jij bent echt fucking goed.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Te Vrede ook weer gescoord zie ik... 😁
JanM
 JanM - donderdag 08 januari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:
Te Vrede ook weer gescoord zie ik... 😁
Gratis erbij doen bij Tonny!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 01:59   quote  deeplink  
GELIJKSPEL FEYENOORD TEGEN STUG FC BUNYODKOR

ifbaq1.jpg

Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen FC Bunyodkor tijdens het trainingskamp in Dubai met 1-1 gelijk gespeeld. De ploeg van Fred Rutten trof op het Nad Al Sheba complex een stugge tegenstander, die kort voor rust tegen de verhoudingen in op voorsprong kwam. Feyenoord trok in de tweede helft de stand gelijk door een doelpunt van Tonny Vilhena. Beide ploegen beëindigden de wedstrijd met tien man.

Fred Rutten koos ervoor om in de op het laatste moment ingelaste oefenwedstrijd tegen de nummer vier van Oezbekistan te beginnen in dezelfde opstelling als waarin hij de laatste periode van de eerste seizoenshelft het vaakst speelde. Dat elftal wist na enkele pittige trainingsdagen slechts bij vlagen te overtuigen op het schitterende Nad Al Sheba complex.

vg5s2a.jpg

Feyenoord begon redelijk aan de wedstrijd en had het initiatief stevig in handen, maar veel kansen waren er tot aan de rust niet te zien. Karim El Ahmadi schoot weliswaar halverwege de eerste helft binnen op aangeven van Colin Kazim-Richards, maar zijn doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel. Even eerder had Kenneth Vermeer ook de bal al uit het net moeten vissen na een buitenspeldoelpunt van Bunyodkor.

Voor Vermeer was het tot kort voor rust vrijwel de enige keer dat hij handelend moest optreden. De doelman, die evenals een groot deel van de basiself bij rust werd gewisseld, kreeg desondanks kort daarvoor een doelpunt om zijn oren. Zabikhillo Urunboev trok toen prima vanaf de buitenkant van het veld naar binnen en liet Vermeer kansloos met een fraaie boogbal richting de verre hoek: 0-1. Even eerder had Kazim-Richards aan de andere kant van het veld de paal geraakt.

2z71i4g.jpg

Met acht nieuwe namen in het veld speelde Feyenoord na rust met meer druk vooruit en had de ploeg een stuk minder tegenstand te dulden van de Oezbeken. Dat het overwicht ook daadwerkelijk leidde tot de verdiende gelijkmaker was te danken aan Tonny Vilhena. De middenvelder schoot van afstand prima binnen.

Mede door het overwicht van Feyenoord ging Bunyodkor steeds steviger spelen, met enkele lelijke overtredingen als gevolg. Het was zodoende ook niet meer dan terecht dat de ploeg de wedstrijd met tien man eindigde, nadat Achahbar tot twee keer toe slachtoffer was geworden van een harde charge en Mirzokhid Gafurov van het veld werd gestuurd. Boulahrouz reageerde vervolgens op de speler die de overtreding had gemaakt en werd ook van het veld gestuurd.

Met tien tegen tien kreeg Feyenoord vervolgens nog alle kansen om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Zo raakte Achahbar de paal en schoot Te Vrede direct aansluitend uit kansrijke positie op de keeper. Een doelpunt bleef desondanks uit, waardoor de scheidsrechter bij een 1-1 stand affloot.

15834eu.jpg

Feyenoord FC Bunyodkor 1-1

Scoreverloop:
44 0-1 Urunboev
64 1-1 Vilhena

Scheidsrechter: Al Balushi

Geel: Clasie (Feyenoord), Juraboev (FC Bunyodkor)

Rood: Gafurov (FC Bunyodkor), Boulahrouz (Feyenoord)

Opstellingen:
Feyenoord:
Eerste helft: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Toornstra, Kazim-Richards en Boëtius.
Tweede helft: Mulder; Karsdorp, Boulahrouz, Mathijsen, Woudenberg; Clasie (66 Dammers), Immers (72' Schuurman), Vilhena; Toornstra (63' Achahbar), Te Vrede en Basaçikoglu.

FC Bunyodkor:
Eerste helft: Zuchurov; Ashurmatov, Kopasze, Komilov, Askarov; Juraev, Shrikurov, Kasimov; Giyasov, Ayopov en Arunboev.
Tweede helft: Bugalo; Juraboev, Karimov, Filiposyav, Irmatov; Zouashi, Abdurakmorov, Bekric; Khamdamov, Gafurov en Shomurodov.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite

Samenvatting Feyenoord - FC Bunyodkor

(http://youtu.be/vTwFtE32-Ds)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 02:00   quote  deeplink  
FEYENOORD DANKBAAR VOOR ONTVANGST IN DUBAI

2imartw.jpg

De selectie van Feyenoord heeft donderdagavond na het 1-1 gelijkspel in de oefenwedstrijd tegen FC Bunyodkor de dag afgesloten met een gezamenlijk diner met de circa veertig leden van de Feyenoord Business Club. Tijdens dit diner schoof ook Hamad bin Mejren aan, de directeur van het Dubai Events en Convention Bureau. Feyenoord is deze week op zijn uitnodiging in Dubai om een week te trainen.

Algemeen directeur Eric Gudde sprak voorafgaand aan het diner zijn dank uit aan Mejren en de organisatie voor de hartelijke ontvangst van Feyenoord. Vervolgens reikte Giovanni van Bronckhorst een shirt uit aan hem, met de naam Hamad en het rugnummer één erop. We zijn erg dankbaar voor de ontvangst deze week. We hopen hier in de toekomst te kunnen terugkeren, zei Van Bronckhorst, die al enkele jaren goed bevriend is met Mejren.

Mejren zelf noemde het een eer om Feyenoord deze week te mogen ontvangen in Dubai. Het geeft me een groot plezier om deze week al die lachende gezichten te zien bij Feyenoord, vertelde hij. Feyenoord heeft er met mij een grote fan in Dubai bij.

Vervolgens werd het buffet geopend op het dakterras van het Meydan hotel, waarvandaan de selectie en de FBC een schitterend uitzicht hadden op de Meydan Racecourse, waar donderdagavond diverse paardenraces werden afgewerkt.

Het diner van de selectie samen met de FBC is inmiddels een traditie geworden tijdens het trainingskamp van Feyenoord. We zijn een open en toegankelijke club, daarom past een diner als dit ook bij Feyenoord, vertelde Gudde. Al is het natuurlijk zo dat de locatie van dit diner nog iets specialer is dan voorgaan de jaren.

2gy9ij9.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
dr love
 dr love - vrijdag 09 januari 2015 - 05:57   quote  deeplink  
Vilhena je kan beter vertrekken uit de kuip want je gaat het niet winnen van die clasie niet op voetbal technische gebied ben jij de betere maar op basis van waardeloze coach
Rutten ga lekker naar buitenland deze selectie zitten een paar schijnheilige kontenlikkers zoals clasie immers die totaal niet topniveau hebben. Als ik de coach was was mijn middenveld gevuld met elachmadi, toornstra, vilhena creatieve spits kazim en diepe spits manu.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 09 januari 2015 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2015 - 05:57 schreef dr love het volgende:
Vilhena je kan beter vertrekken uit de kuip want je gaat het niet winnen van die clasie niet op voetbal technische gebied ben jij de betere maar op basis van waardeloze coach
Rutten ga lekker naar buitenland deze selectie zitten een paar schijnheilige kontenlikkers zoals clasie immers die totaal niet topniveau hebben. Als ik de coach was was mijn middenveld gevuld met elachmadi, toornstra, vilhena creatieve spits kazim en diepe spits manu.
En 5 verdedigers?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 januari 2015 - 07:21   quote  deeplink  
Nee. Keepers.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 00:43   quote  deeplink  
BRETT HOLMAN OP BEZOEK IN SPELERSHOTEL

aui5xu.jpg

Feyenoord kreeg donderdag voorafgaand aan de oefenwedstrijd tegen FC Bunyodkor bezoek van een oude bekende. Brett Holman, die in 2002 een vijfjarig contract tekende bij Feyenoord maar nooit uitkwam voor het eerste elftal, ging langs in het spelershotel voor onder meer een ontmoeting met zijn vriend en landgenoot Luke Wilkshire. Ook praatte Holman bij met Karim El Ahmadi, met wie hij in het seizoen 2012-2013 samenspeelde bij Aston Villa. Holman is tegenwoordig woonachtig in Dubai, waar hij uitkomt voor Al-Nasr.

Holman heeft nog altijd een bijzondere band met Feyenoord. Bij die club is het voor mij allemaal begonnen in het profvoetbal', vertelt de Australiër in de lobby van het spelershotel. 'Ik kwam naar Rotterdam voor een stage en kon al snel een contract voor vijf jaar teken. Alle herinneringen die ik heb van Feyenoord zijn mooi. Toen ik aan Excelsior werd verhuurd, ging ik zo vaak als mogelijk bij thuiswedstrijden in De Kuip kijken. De eerste wedstrijd die ik daar zag was de finale van de UEFA Cup tegen Borussia Dortmund. Ik vind het alleen jammer dat ik zelf nooit in het eerste elftal van Feyenoord heb gespeeld.

De reden daarvoor zoekt Holman vooral bij zichzelf. Ik heb kennelijk niet genoeg laten zien bij Excelsior om de stap naar Feyenoord te kunnen maken. Voor mij was de realiteit dat ik naar N.E.C. ging. Dat was blijkbaar mijn niveau op dat moment.

Holman kwam uiteindelijk via Excelsior, N.E.C. en AZ bij Aston Villa terecht. Daarmee ging voor hem een droom in vervulling. Ik wilde altijd al graag in de Premier League spelen. Het was alleen jammer dat de trainer die mij aantrok al snel vertrokken was. Dat soort zaken zijn heel bepalend in Engeland. Sportief was het daardoor bij Aston Villa voor mij niet de meest gelukkige tijd, maar toch vond ik het een schitterende ervaring om daar te voetballen.

In de zomer van 2013 volgde er voor Holman een niet verwachte aanbieding uit Dubai. Ik had toen nog een contract bij Aston Villa en was ook niet op zoek naar een nieuwe club. Toch ben ik gaan kijken in Dubai en wat we zagen beviel mij en mijn gezin goed. Het leven is hier fantastisch en het voetbal wordt steeds beter. Ik vond het mooi om iets nieuws te proberen.

In Dubai heeft Holman nog een contract voor zes maanden bij Al-Nasr. Hij hoopt ook daarna nog te kunnen blijven. De familie is blij hier, dus dan ben ik dat ook. We hebben een mooi leven nu, wonen in een mooi huis, de kinderen gaan naar school. Alles is dus fantastisch hier.

Ondertussen volgt Holman vanuit Dubai de Eredivisie nog altijd op de voet. Hij is blij om te zien dat Feyenoord de afgelopen jaren weer tot de top in Nederland is gaan behoren. De puinhopen zijn opgeruimd, dat is mooi om te zien, zegt de aanvaller. De club is weer in staat om internationals binnen te halen, dat past ook bij Feyenoord. Op dit moment is het gat met de koploper wellicht iets te groot voor de titel, maar ik denk dat Feyenoord binnen vijf jaar een keer kampioen gaat worden.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 13:37   quote  deeplink  
DAGBOEK UIT DUBAI: YORI BOSSCHAART

256gtb5.jpg

Feyenoord.nl volgt tijdens het trainingskamp in Dubai de verrichtingen van Feyenoord op de voet. In Dagboek uit Dubai berichten we dagelijks over een van de meegereisde Feyenoorders. In deel V: Yori Bosschaart, die vanaf dit seizoen de vaste videoanalist is bij de eerste selectie van Feyenoord.

Voor Yori Bosschaart is het deze week de eerste keer dat hij mee is op trainingskamp met het eerste elftal van Feyenoord. Nadat hij vorig seizoen al videoanalyses maakte op Varkenoord, is hij vanaf dit voetbaljaar de vaste videoanalist bij het eerste elftal. Dat betekent onder meer dat hij zich bezig houdt met de analyses van de tegenstanders van Feyenoord. Deze week zijn we bijvoorbeeld al bezig met de analyse van FC Twente, in voorbereiding op de eerste wedstrijd na de winterstop, zegt Bosschaart.

Zelf bekijkt hij altijd meerdere wedstrijden van de tegenstanders. Vervolgens maak ik samen met een van de assistenten de analyse compleet, vertelt Bosschaart. Die analyse laten we vervolgens aan de hele staf zien, waarna samen met de hoofdtrainer de laatste puntjes op de i worden gezet. De hoofdtrainer gebruikt vervolgens die beelden in zijn wedstrijdbespreking.

Naast de vooruitblik op de komende tegenstander, maakt Bosschaart tijdens de trainingsweek in Dubai ook beelden van de trainingen en uiteraard de oefenwedstrijd tegen FC Bunyodkor van donderdag. Daarnaast probeer ik op momenten dat ik niet met videoanalyse bezig ben de andere trainers zo goed mogelijk te ondersteunen. Toch blijven de beelden natuurlijk de hoofdmoot en daar kan ik ook zeker mijn ei in kwijt. Los daarvan ben ik normaal niet zo vaak heel direct bij de groep betrokken, daarom is het prettig om deze week met iedereen bij elkaar te zijn.

Waar Yori Bosschaart zijn werk vooral op de achtergrond doet, is hij voor veel supporters toch een bekende naam vanwege zijn broer Pascal, die van 2004 tot 2006 voor Feyenoord speelde. Pascal is trots dat ik nu voor Feyenoord werk, al is het natuurlijk in een andere rol dan die hij hier had, zegt Yori. Hij heeft me meegegeven om te genieten van het werk dat ik nu doe, maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik hier doe wat er van mij verwacht wordt.

15rxq2w.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - dinsdag 13 januari 2015 - 13:48   quote  deeplink  
weddenschappen ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord kiest Dubai als locatie winters trainingskamp'









0.0077528