|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord strikt Zweeds talent Mans Herrmann (FR12.nl)
|
|
|
van geil
|
|
|
Manu Te Vrede Anass Bidal en Hermann hiervoor gebruiken. gretigheid verzekerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Proberen waard. Maakt die jongen alleen maar gemotiveerder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, der zijn er wel meer die gretig zullen zijn. Achahbar, Bilal etcetera. Iedereen die geen vaste plek heeft. Daarvoor hoef je hem er niet bij te nemen. Als ie al goed genoeg is, prima. Maar daar kan ik op het moment weinig zinnigs over zeggen. Heb maar weinig van hem gezien.
Trouwens, Dordt niet onderschatten. Uiteraard een wedstrijd die we moeten winnen, maar in de Kuip was het nog lastig zat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom horen we zo weinig van deze jongen, had verwacht wel eens wat van hem te gaan zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet 18 worden, valt toch wel mee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor een spits wel hoor. Licht gewicht nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit wat in wat body heeft ie absoluut nog niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Simon Gustafson tekende woensdagmiddag een vierjarig contract in De Kuip. De middenvelder is niet de enige Zweed die nu actief is bij Feyenoord. Jeugdspeler en landgenoot Mans Herrmann (18) kreeg de afgelopen weken dan ook genoeg vragen van Feyenoord-supporters.
''Vele supporters vroegen me hoe goed Gustafson nu eigenlijk is. Ik heb alleen gezegd dat hij echt goed is en een geweldige aanvulling voor Feyenoord kan zijn. Ik was een soort kleine scout voor de fans'', kan Herrmann er wel om lachen in gesprek met Alltid Fullsatt.
''Ik heb hem nog nooit ontmoet'', bekent de spits van de A1 echter ook. ''Ik heb de media wel in de gaten gehouden en Feyenoord volgt hem al bijna twee jaar. Hij is verdomd goed van wat ik heb kunnen zien bij BK Häcken.'' Herrmann hoopt snel zelf de stap naar het eerste elftal te maken. ''Dan kan hij me een aantal leuke ballen geven.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede kop erop.... zo lijkt het in ieder geval! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Spitsen maakt je goed Door ze steeds de vrije bal te geven,in samen spraak in de groep,en van de staf.Zo ging dat met van Basten en Romario ook.Er op inspelen en anticiperen,dan heeft het midden veld ook scorings kansen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Die Mans Herrman is geen verkeerde ,nog een licht gewicht maar ligt aan de staf Hoe, maaktje hem levens gevaarlijk.Wanneer je daar structureel mee omgaat en blijft hameren ,ben je in Europa ook niet bang dat we zullen falen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Lopen wel te schelden op Ajax en psv ,maar verder weinig animo . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waarom halen ze Mans Hermann niet bij de selectie? Kunnen Kazim en te Vrede oprotten !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat niemand ze wil hebben |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die hebben er helaas wel kijk op !! ;-( |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gewoon gratis laten gaan met salaris tot eind 2015 ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan kun je ze net zo goed houden. Straks scoren ze nog tegen ons.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Spelen we europees dan? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou scoren weinig gewoon opzouten,naar de tribune kunnen ze zien hoe het wel moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoeft toch niet. AZ had interesse in kazim gerookt en ADO meen ik in te vrede |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hoeft toch niet. AZ had interesse in kazim gerookt en ADO meen ik in te vrede Az heeft Jansen gehaald , notabene een oud Feyenoorder van varkenoord !! Goeie scouting en jeugd begeleiders hebben we !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T merendeel wat AZ haalt slaagt niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hoeft toch niet. AZ had interesse in kazim gerookt en ADO meen ik in te vrede Zware pijp om te roken met zo'n geblokte halve Turk erin. Gelukkig is het brandwondencentrum vlak bij Alkmaar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Fenominale club Feijenoord een begrip in Europa word alleen heel slecht mee om gegaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zet anders je spellingscontrole aan. Misschien dat het helpt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Spelingskonrtole wa is da.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Humor ligt weer op de Griekse straten... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Weinig humor op de griekse straat momenteel denk ik ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Merk je geen reet van hier L, zolang je er maar niet over begint.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb deze jongen vandaag zijn afwerken bij de training. Niet verkeerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Van da Zeeuws is toch niks te maken, met of zonder spellingscontrole dus zeg nou maar niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sorry VV, waar je hier mee omgaat word je blijkbaar besmet.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als jullie het nu maar begrijpen dan kan ik rustig gaan slapie doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was dat je laatste adem..(?) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wat ik al in en uit geademd heb moet jij nog voorelkaar krijgen beste jongen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat denk jij, daar zul je nog van versteld staan wat mijn longen is gepasseerd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De lucht van sperma inhaleer ik liever niet. |
|
|
|