|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord strikt Zweeds talent Mans Herrmann (FR12.nl)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Er zijn er maar weinig die Fer 1 accepteren zoals hij is en Renato is er daar 1 van. En dan uitgemaakt worden voor zeikertje door Fer 1. Zal het dan toch een jood zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga verdomme toch eens allemaal op tijd naar bed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 21:23 schreef De Pater het volgende:Er zijn er maar weinig die Fer 1 accepteren zoals hij is en Renato is er daar 1 van. En dan uitgemaakt worden voor zeikertje door Fer 1. Zal het dan toch een jood zijn.. Ik accepteer Fer zoals ie is. Vandaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoezo jij staat hier op het forum toch te verkondigen dat je een bejaarde hoer bent die onderbetaald word door zijn pooier, ouwe trol.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik lag er al voor deze post van jou op maat..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waar lag je nu weer op Bossie, zijn we zo wakker geworden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee toen lag ik er naast.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ah ha, klinkt op de een of andere manier achteraf logisch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou vind je ik kan dat "zijn we" nog steeds niet zo inbeelden eigenlijk..👀 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig niet en zijn we allebei een paar 100 kilometer uit elkaar wakker geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee patertje jij bent ook een meelopertje ,zien zo als het is daar hebben jullie problemen mee.Zo ook het steeds verder afglijden van onze club Feijenoord en daar duidelijke kretiek op hebben er zijn mensen op dit form die je weinig hoord maar die het duidelijk met mij eens zijn en Door machteloosheid en onrecht matig met geld omgaan daar heb ik zware kretiek tegen om onze club weer 4e of zelfs 5e te zien eindigen zonder kwaliteit van enig betere spelers die even voor handen waren benje nu nood gedwongen de geblesseerde gevoelige Vlaar te halen of de bejaarde kuyt inplaats van Guidettie of ziyech of Botegin of of of er waren mogelijk betere spelers voor handen klojoos je snapje het nu zeikerd jes metje subtop verhalen er zijn erenkele in de subtop die kunnen voldoen maar niet allemaal en die worden te vaak genoemd denk ertoe laat dat creatieve denk vermogen nu eens doordenken dat kanje niet en dat neem ik jou of jullie ook niet kwalijk maar zeur dan niet zo Door mijn beste jochies.geen punten geen commaas bekijk het maart |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ze hadden ze nu wel kunnen combineren met watje nu hebt maar al die Namen die genoemd zijn ,daar is het dan over en uit mee ,net zo als verleden jaar hebben ze daar ook in verzaakt.Dus blijft met het zelfde zitten als verleden jaar in een ander systeem en nog gevaarlijker ook voor ons zelf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als ik zo maar wat zou praten of zeggen is het een anderverhaal maar dat is niet zo.Zelfs ik weet niet alles van af de jaren, eind vijftig zestig en 70 toen jullie nog niet eens inde maak waren.Dus praat mij er niet van welke spelers zouden kunnen voldoen wanneer ze in top mee moeten en Europa cup.De Maleise maak ik al veel langer mee dan menigeen die hier op dit form zitten, op een enkeling na.Henk Wout en Stylzz en Geilie weten wat ik bedoel Daan is er ook een van dus ga ons nou niks vertellen ,want dat weten wij beter dan jullie.Dat er gerotzooid word is nu wel duidelijk en dat het anders moet dat moet dan van af de tribune gezegd worden zo ging het vroeger ook altijd.Dat ging met scheidsrechters die fout op fout maakte precies eender en dat hoorje niet meer. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo hoord het Renato helemaal mee eens ,wijzen woorden ook in gebaar en geen geweld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Logisch. Iedereen wil direct en verplicht een kampioenschap. Luchtfietsers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jong Feyenoord: Miazek; Hammouti, Kingsale, Verdonk, Nelom; Schuurman, Gustafson, Vilhena (86 Anez); Achahbar, Kramer (55 Herrmann) en Elia. ___________ Mats gaat dus ook bij de beloften steeds meer minuten maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi toch, zal tijd raken..😃 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het wordt een Topper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-talent Mans Herrmann kampt met blessure
Feyenoord-talent Mans Herrmann heeft afgelopen weekend niet gespeeld in de jeugd bij Feyenoord vanwege een hamstringblessure, dat zegt de Zweed zelf op Twitter. Enkele supporters maakte zich zorgen, omdat hij niet in actie kwam en vroegen zich af wat er precies aan de hand was. Uiteindelijk bleek het dus om een blessure te gaan.
Feyenoord heeft het Zweedse talent Mans Herrmann op drie november vastgelegd. De 17-jarige aanvaller wist tijdens diverse stages in Rotterdam de clubleiding te overtuigen. Mans Herrmann is afkomstig van Helsingborgs IF en komt sinds enkele jaren in diverse jeugselecties van Zweden uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beterschap man, hopelijk heeft die mand niet teveel schade.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slabbekoorn en Herrmann schijnen zich beide niet door te ontwikkelen.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slabbekoorn was vorig jaar al afgeschreven. Hermann schijnt inderdaad het niet te doen zoals gehoopt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toch mocht Slabbekoorn het hele seizoen mee blijven doen.... maar dat terzijde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zonder contract.
En zoveel spelers zijn er niet beschikbaar bij jong Feyenoord. Dus valt van beide kanten te begrijpen dat hij nog mee mocht doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 18:05 schreef MMM het volgende:[..] Zonder contract. En zoveel spelers zijn er niet beschikbaar bij jong Feyenoord. Dus valt van beide kanten te begrijpen dat hij nog mee mocht doen. Wel appart dat Utrecht interesse heeft in Slabbekoorn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh en dat Mats ook over heen kan ,zelfs Duitse clubs. Er klopt gewoon iets niet in de opleiding |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien. Misschien ook niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er is eerder dit seizoen al aangegeven dat zijn ontwikkeling stagneerde. Net als een jaar eerder bij Slabbekoorn. Dat kan nu eenmaal gebeuren bij jonge spelers. En bovendien zijn ze niet allemaal Vincent Janssen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En het seizoen ervoor was Slabbekoorn het beste wat rond liep op Varkenoord.. Als hij ook maar 50% van het karakter van zijn pa heeft overgenomen, dan word hij een topper!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eigenlijk logisch, net niet goed genoeg voor ons is wel goed voor Utrecht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik hou het scherp in de gaten de komende tijd😪 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:En het seizoen ervoor was Slabbekoorn het beste wat rond liep op Varkenoord.. Als hij ook maar 50% van het karakter van zijn pa heeft overgenomen, dan word hij een topper! Pablo Escobar? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 - 19:21 schreef Barabas het volgende:Er is eerder dit seizoen al aangegeven dat zijn ontwikkeling stagneerde. Net als een jaar eerder bij Slabbekoorn. Dat kan nu eenmaal gebeuren bij jonge spelers. En bovendien zijn ze niet allemaal Vincent Janssen.... Dan was ie er ook uitgetrapt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mans Hermann was niet mans genoeg..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mats komt er wel! Kan je straks voor veel terug kopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat 'ie niet weet dat het meervoud van man mannen is en niet mans bedoel je? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|