|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 19:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Soms heb ik zo'n vlaag, meestal laat ik die voorbij gaan....nu moest ik wel even reageren op die onzin. Andersen is een hele goeie voetballer, wat ook een hele grote gaat worden AMEN!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hosti kauwen een naar moeder de vrouw....kssssstt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 19:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Soms heb ik zo'n vlaag, meestal laat ik die voorbij gaan....nu moest ik wel even reageren op die onzin. Andersen is een hele goeie voetballer, wat ook een hele grote gaat worden Dat gevoel heb ik ook en eigenlijk ook altijd gehad, ben alleen bang dat het met hem net zo gaat als met Eriksen, de helft zal hem eerst twee jaar lang blijven afzeiken voordat ze ( te laat) zien dat ie echt heel goed is...
Toch heb ik wel heel even wat twijfels gehad of ie er echt zou gaan komen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 20:00 schreef remco k het volgende:[..] Dat gevoel heb ik ook en eigenlijk ook altijd gehad, ben alleen bang dat het met hem net zo gaat als met Eriksen, de helft zal hem eerst twee jaar lang blijven afzeiken voordat ze ( te laat) zien dat ie echt heel goed is... Toch heb ik wel heel even wat twijfels gehad of ie er echt zou gaan komen.. Dat heb ik met Fischer...die twijfels |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die gaat ook heel sterk terugkomen, misschien niet direct na de winterstop, maar 2015/16 wordt zijn seizoen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 20:06 schreef remco k het volgende:[..] Die gaat ook heel sterk terugkomen, misschien niet direct na de winterstop, maar 2015/16 wordt zijn seizoen.. Ik hoop het gap |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer zie ik ook helemaal goed komen als ik eerlijk ben. De gozer kan zo veel met een bal. Als hij in z'n hoofd maar vrij is en in zichzelf geloofd komt dat zeker goed. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
*V*I*C*T*O*R* *F*I*S*C*H*E*R* Die komt er wel..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoe lang is hij er al uit ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinds maart vorig seizoen dacht ik. Men hoopt bij Ajax op minuten bij Jong Ajax om en nabij de winterstop. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 20:39 schreef Eide het volgende:Sinds maart vorig seizoen dacht ik. Men hoopt bij Ajax op minuten bij Jong Ajax om en nabij de winterstop. Oke tnx |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 19:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een gelul hier...Andersen is een hele goeie voetballer, goed genoeg voor in de basis bij Ajax Als hij bij een andere eredivisie club zou spelen dan is hier het hek van de dam, dan hadden we hier 3 topics gehad met als onderwerp dat we hem moeten halen....quess what, hij speelt al bij ons, en gelukkig ook in de basis ;-) Hij heeft nog haast niks laten zien joh.. Net als Khisna trouwens. Komt ook wel goed met die jongens daar ben ik ook zeker van. Maar dat ze zich nog moeten bewijzen mag duidelijk zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 19:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat een gelul hier...Andersen is een hele goeie voetballer, goed genoeg voor in de basis bij Ajax Als hij bij een andere eredivisie club zou spelen dan is hier het hek van de dam, dan hadden we hier 3 topics gehad met als onderwerp dat we hem moeten halen....quess what, hij speelt al bij ons, en gelukkig ook in de basis ;-) Helemaal eens ouwe!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Het raadsel van de 9 is opgelost we spelen van voortaan zonder |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Prima. Gewoon een extra middenvelder opstellen, die stel je dan op de 10 positie.
Of zie ik dit ook verkeerd/? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 23:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Prima. Gewoon een extra middenvelder opstellen, die stel je dan op de 10 positie. Of zie ik dit ook verkeerd/? Het feit dat jij steeds aan jezelf twijfelt pleit niet voor je |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 23:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Prima. Gewoon een extra middenvelder opstellen, die stel je dan op de 10 positie. Of zie ik dit ook verkeerd/? Ik heb al ergens in een topic gezged dat het mij niet zal verbazen als dit de nieuwe trend wordt: zonder echte 9, maar met buitenspelers die veel naar binnen komen en moeten scoren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 23:23 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik heb al ergens in een topic gezged dat het mij niet zal verbazen als dit de nieuwe trend wordt: zonder echte 9, maar met buitenspelers die veel naar binnen komen en moeten scoren Zo vermoord je het voetbal ouwe.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 23:23 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik heb al ergens in een topic gezged dat het mij niet zal verbazen als dit de nieuwe trend wordt: zonder echte 9, maar met buitenspelers die veel naar binnen komen en moeten scoren Ga dan 442 spelen, maar dat is bij Ajax vloeken in de kerk |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat deed ik omdat er veel mensen niet met mij eens zijn.
Ik twijfel niet, ik heb het soms fout. Maar ik twijfel niet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Je moet je beste voetballers opstellen. Sigthorsson en Millik kan je moeilijk je beste voetballers noemen.
Wellicht Serrero in de spits zetten. Voetballen kan hij wel, scoren enkel niet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Dat doen we al het hele seizoen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 23:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je moet je beste voetballers opstellen. Sigthorsson en Millik kan je moeilijk je beste voetballers noemen. Wellicht Serrero in de spits zetten. Voetballen kan hij wel, scoren enkel niet. je stukken worden steeds gekker met een vlieg van 1.50 in de spits gaan spelen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Weet jij hoe groot messi is? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: PA heb je problemen ouwe...je kan me altijd bellen hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: De '9' wordt dan een relatief diep spelende zeer aanvallend ingestelde middenvelder. oftewel:
DSZAIM ;-) maar ook een beetje teruggetrokken ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|