|
|
salemi
|
|
|
Ik wil via dit forum een beroep doen op alle supporters om het rustig te houden rond de komende Europese wedstrijden die we gaan spelen. Feyenoord ligt onder het vergrootglas bij de UEFA en bij het minste of geringste krijgen we weer fikse boetes. We hebben inmiddels al een aantal boetes geincasseerd vanwege vuurwerk ed. Iedereen weet welke enorme schade een mogelijk nieuwe uitsluiting van Europees voetbal Feyenoord zal toebrengen. Ik weet zeker dat de vaste lezers van dit forum zich absoluut goed gedragen, dus daar is deze oproep niet voor bestemd. Maar als je in je omgeving geluiden hoort van lieden die kwaad willen, gebruik dan je invloed om het uit hun hoofd te praten, of meldt het ergens. We kunnen niet toelaten dat onze prachtige club door een stel raddraaiers in diskrediet wordt gebracht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké ik zal geen vuurwerk in de woonkamer afsteken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik weet niet hoor, ik heb het waarschijnlijk veel te druk met de internethoolie uithangen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik roep bij deze iedere Feyenoorder op die iemand kent met negatieve voornemens, deze vast te binden aan een boom met de grootste ketting met hangslot vindbaar.
Mocht er dan toch nog eentje opgepakt worden daar en het heeft gevolgen tot een geldstraf, voor iedere euro een zweepslag.
Mocht ik ooit zo'n lul tegenkomen krijgt ie hoogstpersoonlijk een direkte op zijn oog, tyfus volk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
A jij bent Bosi al tegengekomen..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik staal 25 jaar op de trap en ga er nu weer staan..
STAAN VOOR JE CLUB..!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, schijt meeuw. Je weet gewoon dat ik ver weg in het land van de snor zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
kom maar op duitsert..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
wacht maar, grrr.
Maar ff serieus, ik snap het punt van het staan op de trappen van jouw kant. Niet die van de UEFA, als je namelijk daar staat ben je toch één van de eerste die weg is als er wat gebeurt. Wat met die andere mensen die ook weg moeten, mogen die dan niet op de trap, hoe ga je dan weg komen?
Een gezaag zonder einde, wat riekt naar een prestige kwestie maar dan wel van beide kanten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Van mij mag je dat wel doen bij je thuis maar niet in onze mooie KUIP blijf dan maar lieve thuis |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Krijgt je vrouw dan ook een boete van de uefa? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 11:04 schreef de bluffer het volgende:[..] Van mij mag je dat wel doen bij je thuis maar niet in onze mooie KUIP blijf dan maar lieve thuis Dat is tegen dovemansoren gericht ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 10:59 schreef VVout het volgende:wacht maar, grrr. [ afbeelding ] Maar ff serieus, ik snap het punt van het staan op de trappen van jouw kant. Niet die van de UEFA, als je namelijk daar staat ben je toch één van de eerste die weg is als er wat gebeurt. Wat met die andere mensen die ook weg moeten, mogen die dan niet op de trap, hoe ga je dan weg komen? Een gezaag zonder einde, wat riekt naar een prestige kwestie maar dan wel van beide kanten. Nee joh, ik sta er vanwege mijn aambeien..
Maar ff serieus, stewards komen ook niet melden dat je moet gaan zitten en derhalve mag je er dan toch vanuit gaan dat het mag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is opnieuw raak met de strenge regels van de UEFA. De fotograaf van de website Feyenoordtraining.nl moest stoppen met het maken van een fotoverslag, omdat de UEFA-regels dit niet zouden toestaan. Vandaag was de laatste openbare training voor de Europa League-wedstrijd tegen HNK Rijeka.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Belachelijk, MAFIA praktijken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2014 - 11:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nee joh, ik sta er vanwege mijn aambeien.. LAAT ZE DAN WEG HALEN Maar ff serieus, stewards komen ook niet melden dat je moet gaan zitten en derhalve mag je er dan toch vanuit gaan dat het mag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: OM VERVOLGENS WEER TE MOETENGAAN ZITTEN, NEE DANK U |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij ook al last van Gerard..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En veel spandoeken met anti-UEFA leuzen en ze gelijk voor het gerecht slepen of de vrijheid van meningsuiting niet meer geld in Europa. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ok , ik laat mijn vrouw wel thuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend en belachelijk bericht. Gebrekkige organisatie, daar moeten ze eens wat over plaatsen op de website
Supporters moeten zich goed gedragen maar Feyenoord zit ook al tijden fout.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bedoelt die gebrekkige organisatie omdat ze de trappen niet leeg vegen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Neem ook nog wat extra aanstekers mee. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Nog een halve dag te gaan . Kaartverkoop valt tegen! . Ik krreeg gisteravond laat een mailtje van Feyenoord.nl met de vraag of ik er ook bij ben vanavond de kans voor Feyenoord om te overwinteren in Europa, ja zou fantastisch wezen . Maar iemand uitnodigen en beginnen met allerlei verwijten naar het "honds trouwe legioen" pfffffffffff dat is markering opti forma . De aanvangstijd is kind onvriendelijk Feyenoord dat aller eerst! Mag je niets van zegggen in het stadion . Zijn de liplezers ook aanwezig vanavond , zal wel want wij liggen onder een vergrootglas . Neem een plaid mee vanavond . En wat Whiskey voor in de koffie . Ga geen steenkoude paardezeik drinken ! Kom op zeg en dan een blaasonsteking oplopen . Ik heb er zin in echt waar! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha...ben je een beetje para of zo ? Kindonvriendelijk tijdstip... het is europacupvoetbal man, alsof Feyenoord dat zelf uitmaakt 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook in de competitie weinig te beslissen, daar zet de KNVB wel één of andere kut tijd neer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: KNVB kan nog wel een beetje schuiven met speeldata. Europa league is donderdagavond rond negenen en punt uit. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Tomson Maakt me niets uit wat jij vind! Is mijn mening! En je hebt niets te maken met hoe ik over opvoeden denk! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind Feyenoord ook erg belangrijk voor de opvoeding! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen 020 en Pisvee is overigens net zo belangrijk.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2014 - 17:17 schreef broer van Ted het volgende:Tomson Maakt me niets uit wat jij vind! Is mijn mening! En je hebt niets te maken met hoe ik over opvoeden denk! Je hebt gelijk man.. is een complot van Feyenoord ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies ! Euhhhh dit is een forum. Handig als niemand er wat mee te maken heeft 😛 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, of je post alleen omdat je graag jezelf leest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan is een dagboek misschien ook een optie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Nou de moeder van m,n Buren ! ,k neem ook regelmatig een bewoner van mijn Vrouw mee ,werk met mensen met een verstandelijke beperking . Maare mijn buur jochie is 12 jr en z,n moeder en vader houden hem liever thuis!. Ik hoef hem niet naar school te brengen en ziek melden vergeet het maar ! Inspecteur staat dezelfde dag nog op de stoep. Mijn Vrouw (2e) vind het allemaal best! Vertrouwd mij . Fijne wedstrijd . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een verhaal! Fijne wedstrijd! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En hoe was het nog rustig gebleven. Trapjes leeg en geen enkel bommetje? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een fakkeltje of twee drie op X en S, en de trappen waren goed gevuld, stewards liepen over de trap en wezen de mensen niet op het feit dat ze moeten gaan zitten.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 09:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Een fakkeltje of twee drie op X en S, en de trappen waren goed gevuld, stewards liepen over de trap en wezen de mensen niet op het feit dat ze moeten gaan zitten.. Ze hebben er schijt aan dus, gewoon ingecalculeerd die boetes welke je moet zien als een soort inschrijfgeld om mee te mogen doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 09:26 schreef VVout het volgende:[..] Ze hebben er schijt aan dus, gewoon ingecalculeerd die boetes welke je moet zien als een soort inschrijfgeld om mee te mogen doen. Dat idee heb ik ook, op vuurwerk zijn ze wel alert, trouwens geen idee of die gasten zijn opgepakt die die fakkels afstaken en doorgaven, maar over op de trap staan word niks gezegd. Ook niet voorafgaand aan de wedstrijd waar door Houtman nadrukkelijk word gevraagd het vuurwerk achterwege te laten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet gezien dat er iemand voor de fakkels aangesproken is, en ik stond er pal naast. Of ze moeten mensen opgevangen hebben bij het naar buiten gaan, dat heb ik ook wel eens gezien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De UEFA zou wat tegen mensen moeten die op de stoeltjes gaan staan, op de eerste rij.... Mongolen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De UEFA zou wat moeten doen aan grensrechters met slaapmomentjes. |
|
|
|