|
|
JOOD
|
|
|
Wat een teleurstelling zeg.. Helaas geen grote naam, maar een bedrijf wat er niet veel mee opschiet lijkt me.. Teleurgesteld in het merk en ons mooie shirt de komende jaren... Goed geld, dat wel |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Tja.. Ziggo.. Misschien zijn we niet interessant genoeg meer voor andere (grotere) partijen? Unibet etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima partij. Gewoon uit Nederland en voor een prima bedrag. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wat meer exposure in het buitenland zou mooier zijn vind ik persoonlijk. Tenminste, ik weet niet hoe Ziggo er in het buitenland op staat? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Gewoon ja.. Weer gebrek aan ambitie lijkt me :( het lijkt wel alsof ze het allemaal wel goed vinden en niet meer vooruit willen..
Shirt zakt voor mij persoonlijk ook direct flink in waarde, ik ga hem niet kopen met ziggo erop |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het sponsorbedrag is prima. Misschien niet de grote multinational waar we van dachten dat het zou worden maar wel een prima partij en gelukkig geen gokbedrijf. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Liberty Global koopt Ziggo, UPC dat van Liberty Global is gaat fuseren met Ziggo. Bedrijf gaat dan ook Ziggo heten.
Dus het is Ziggo die erop komt te staan, maar het moederbedrijf is Liberty Global. Het is echt misschien in de wereld een kleine speler, maar als er een bedrijf die zijn markt domineert dan is het Ziggo.
Word overigens het kampioenschap feest nu in de Ziggo-dome gehouden? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Kijk! Positieve arrogantie :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 09:19 schreef Eide het volgende:[ afbeelding ] Het sponsorbedrag is prima. Misschien niet de grote multinational waar we van dachten dat het zou worden maar wel een prima partij en gelukkig geen gokbedrijf. Inderdaad! En ook een prima bedrag, zeker voor Nederlandse begrippen en dan ook nog in de tijd van crisis. Ook het moederbedrijf wat hier achter zit, Liberty Global, lijkt mij niet verkeerd. Na 2,5 jaar kunnen ze de sponsorovereenkomst opzeggen, maar wel met een termijn van een jaar.
Ook bestaat er voor ajax de mogelijkheid om meer sponsoren binnen te halen, omdat met name ajax1 en jong ajax met de naam 'Ziggo' op het shirt gaan spelen.....
Ik denk al met al een goede deal!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Prima deal en het is ook wel lachen om die zielepoten die hun abbon/willen opzeggen ze gaan dan naar UPC en ja wat denk je is van de zelfde maatschappij Liberty Global lachen man, o ja misschien ga ik mijn Opel ook wel weg doen die sponsor van 010 wat zijn het toch ook een stelletje sukkels die gasten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zodra Ajax in Zuid-Amerika was, werd het merknaam Aegon vervangen door een merknaam van Aegon die in Zuid-Amerika actief is.
liberty global laat het grootste merk van ze (UPC) in Nederland verdwijnen, ten gunste van de Naam Ziggo. Liberty global is met de naam UPC ook in andere landen actief, wellicht willen ze UPC helemaal laten verdwijnen. Bron Engelse Wikipedia liberty global.
In iedergeval het idee kan wel van Liberty global afkomen, zeker is dat het moeten goedkeuren. Heinekken sponsort met de merknaam Amstel. Als er iets Amsterdams is, triest dat ze nu zeggen dat ze hun ziggo abbo afsluiten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zou dit ook bij de deal afgesproken zijn:
Siggie er uit, Ziggo er in......
....en nog geld toe krijgen ook.....;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En waar niemand het nog over heeft gehad. De andere supporters van Nederland die ed live hebben sponsoren nu ook Ajax.
RenatoBos is een Ajacied. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 11:04 schreef remco k het volgende:En waar niemand het nog over heeft gehad. De andere supporters van Nederland die ed live hebben sponsoren nu ook Ajax. RenatoBos is een Ajacied. Heel Nederland is toch ajacied....... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jep. Alleen is het nu bevestigd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 10:59 schreef Ronald 1960 het volgende:Zou dit ook bij de deal afgesproken zijn: Siggie er uit, Ziggo er in...... ....en nog geld toe krijgen ook.....;-) Whahahahahahahaha geweldig, deze ga ik even gebruiken! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En geweldig al die reacties op internet! Whahahahahahahaha |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik word met de minuut enthousiaster over deze deal.
ajax of de arena wilde een eigen tv kanaal, met ziggo als sponsor is dat mogelijk. ging om de wedstrijden en andere dingen beter en mooier in beeld te brengen.
ziggo dome staat om de hoek. we hebben een probleem met huldigingen, in de stad mag het niet meer. maar een zeer groot feest in de ziggo dome is denk ik wel alles opgelost.
aegon had het contract met ajax een half jaar verlengd als hoofdsponsor. maar blijft als subsponsor wel actief. voor zo'n 2,5 miljoen per jaar.
daarnaast mogen we ook voor de jeugd en voor de vrouwen een andere sponsor aantrekken. Ajax A1 heeft dus een andere sponsor dan Ajax Daarnaast mag de zaterdag afdeling ook professioneel worden, staat niet het regelment van de knvb niet mag. excelsior word toch ook geholpen door feyenoord en eindhoven door psv.
liberty global laat zijn eigen merk verdwijnen voor ziggo. als dat geen sterk merk is dan weet ik het ook niet. wellicht wil liberty ziggo ook internationaal gaan, dan is ajax een mooi opstap. vind het anders wel een groot bedrag als ziggo enkel in nederland actief wil blijven. vergeet niet dat abn 7 miljoen per jaar betaalde. ik denk dat liberty met ziggo iets van plan is. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik vind het een zeer goede deal. Heeft Van der Sar goed onderhandeld. Gelukkig geen Chinezen of 1 of ander dubieus gokbedrijf. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ha ha die domme lullen van 010 gaan Ziggo opzeggen en gaan nooit meer naar het Ziggo dome en drinken geen Amstel meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 11:04 schreef remco k het volgende:En waar niemand het nog over heeft gehad. De andere supporters van Nederland die ed live hebben sponsoren nu ook Ajax. RenatoBos is een Ajacied. Direct opgezegd..maak je geen illusie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 13:12 schreef nora het volgende:Ha ha die domme lullen van 010 gaan Ziggo opzeggen en gaan nooit meer naar het Ziggo dome en drinken geen Amstel meer. Drinken deed ik al niet Wesley.. Domme lullen hebben nu een taakstraf en ieder een boete van 2100€.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi, wordt het ook wat lastiger om die subtopper uit het westen te bekijken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee hoor, gewoon via KPN glasvezel.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach ja, er zal weer eens geen ophef over gemaakt worden. Wat een flauwekul weer zeg. Zullen we anders eens de volledige lijst aan Ajax sponsoren plaatsen? Kijken wat men nog meer kan opzeggen :D Het is maar waar je je druk om wil maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: doe je goed, man ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 13:45 schreef Eide het volgende:Ach ja, er zal weer eens geen ophef over gemaakt worden. Wat een flauwekul weer zeg. Zullen we anders eens de volledige lijst aan Ajax sponsoren plaatsen? Kijken wat men nog meer kan opzeggen :D Het is maar waar je je druk om wil maken. Graag Eide, thanx in advance..!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lachen als Ford ook sponsor wordt....kijken wat je dan gaat doen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Henry Ford, was een sponsor van Adolf, dat zie ik niet gebeuren. Rij jij niet in een Ford toevallig..d:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 08:55 schreef JOOD het volgende:Wat een teleurstelling zeg.. Helaas geen grote naam, maar een bedrijf wat er niet veel mee opschiet lijkt me.. Teleurgesteld in het merk en ons mooie shirt de komende jaren... Goed geld, dat wel Wat is er in vredesnaam mis met Ziggo? Het is een heel groot bedrijf, de grootste of één van de grootste kabelaars. Daarnaast ben ik meer dan tevreden met het bedrag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 10:59 schreef Ronald 1960 het volgende:Zou dit ook bij de deal afgesproken zijn: Siggie er uit, Ziggo er in...... ....en nog geld toe krijgen ook.....;-) Whahahahahaha. Ik lig serieus in een deuk!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 14:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Henry Ford, was een sponsor van Adolf, dat zie ik niet gebeuren. Rij jij niet in een Ford toevallig..d:-) Nee een opel.....
Met een oude vergeelde sticker achterop.....kan het niet goed lezen....iets met Fey kamp en een jaartal wat helemaal onleesbaar is |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 10:35 schreef nora het volgende:Prima deal en het is ook wel lachen om die zielepoten die hun abbon/willen opzeggen ze gaan dan naar UPC en ja wat denk je is van de zelfde maatschappij Liberty Global lachen man, o ja misschien ga ik mijn Opel ook wel weg doen die sponsor van 010 wat zijn het toch ook een stelletje sukkels die gasten. Feitelijk onjuist want je kan nooit upc hebben waar ziggo wordt aangeboden. Kabel tv is namelijk nog steeds regio gebonden. Dus of het is ziggo of upc. Heb je natuurlijk nog wel wat kleine aanbieders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 15:13 schreef Brandje het volgende:[..] Feitelijk onjuist want je kan nooit upc hebben waar ziggo wordt aangeboden. Kabel tv is namelijk nog steeds regio gebonden. Dus of het is ziggo of upc. Heb je natuurlijk nog wel wat kleine aanbieders. Ziggo en UPC zijn of worden beide eigendom van Liberty Global..
En KPN is ook al sponsor van Ajax.
Maw, waar ze ook heen gaan, ze zijn supporter van Ajax...Whahahahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima deal voor Ajax. Maximaal haalbare op dit moment. Prima werk van Kinsbergen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 15:23 schreef remco k het volgende:[..] Ziggo en UPC zijn of worden beide eigendom van Liberty Global.. En KPN is ook al sponsor van Ajax. Maw, waar ze ook heen gaan, ze zijn supporter van Ajax...Whahahahahahaha Man, binnenkort krijg je als je lid word van Ziggo een gratis Ajax sjaal. Wie wil dat nou niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Natuurlijk. Half Nederland gaat zijn abonnement op Ziggo opzeggen omdat het bedrijf Ajax sponsort. En dat moeten wij zomaar geloven. Weet je hoeveel moeite dat kost, van kabelaar wisselen? Bovendien, hoe ga je dat aan je wijf uitleggen? "Nee, schat, we moeten echt een ander kabelbedrijf. Ziggo geeft centjes aan een voetbalclub die ik superstom vind!" Je wijf lacht je keihard in je bek uit. En terecht. Ben je dan voor kinderachtige kleuter. Kan ons Ajax iets schelen? Geen reet, behalve als ze in Europa spelen. Kan Ziggo ons iets schelen? Nee, integendeel. Maar volwassen mensen die oprecht gaan janken omdat een miljoenenbedrijf een miljoenenclub sponsort en dat als een soort persoonlijke aanval zien, daarmee gaan we dus nooit de oorlog winnen. Mensen die hun keuzes afhankelijk maken van de grillen der commercie zijn onbetrouwbaar, nutteloos voor de samenleving en vooral emotioneel labiel. Echt, zelfs blauwe vinkjes van Whatsapp zijn nog een betere reden om je boos te maken. Commercie gonna commercie, en als dat je boos maakt heb je niks te zoeken in een westerse maatschappij in 2014. Zeg je basispakketje bij Ziggo dan op, hysterische prutsers, doe het dan! En verhuis lekker naar een nomadententje in Soedan, waar dat gemene kapitalisme niet zomaar marketingdeals veroorzaakt tussen je SBS6-dealer en het stomme voetbalclubje uit die gemene stad. Pleur lekker op. Het mooiste zou zijn als al die huilenbalken massaal overstappen op UPC. En dan vervolgens nog een keer moeten overstappen als de fusie met Ziggo plaats vindt. Er zijn heel veel goede redenen om niet Ziggo te nemen, of gebruik te maken van de diensten van ABN Amro en Aegon (oud-sponsors Ajax), maar het feit dat ze marketing bedrijven via een grote club is daar zeker niet één van. Echt, hysterische jankenbalkers terug naar jankenbalkië! Oprotten uit je eigen land, je verdient Nederland niet.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/ziggo_en_ajax.html |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 15:28 schreef remco k het volgende:Natuurlijk. Half Nederland gaat zijn abonnement op Ziggo opzeggen omdat het bedrijf Ajax sponsort. En dat moeten wij zomaar geloven. Weet je hoeveel moeite dat kost, van kabelaar wisselen? Bovendien, hoe ga je dat aan je wijf uitleggen? "Nee, schat, we moeten echt een ander kabelbedrijf. Ziggo geeft centjes aan een voetbalclub die ik superstom vind!" Je wijf lacht je keihard in je bek uit. En terecht. Ben je dan voor kinderachtige kleuter. Kan ons Ajax iets schelen? Geen reet, behalve als ze in Europa spelen. Kan Ziggo ons iets schelen? Nee, integendeel. Maar volwassen mensen die oprecht gaan janken omdat een miljoenenbedrijf een miljoenenclub sponsort en dat als een soort persoonlijke aanval zien, daarmee gaan we dus nooit de oorlog winnen. Mensen die hun keuzes afhankelijk maken van de grillen der commercie zijn onbetrouwbaar, nutteloos voor de samenleving en vooral emotioneel labiel. Echt, zelfs blauwe vinkjes van Whatsapp zijn nog een betere reden om je boos te maken. Commercie gonna commercie, en als dat je boos maakt heb je niks te zoeken in een westerse maatschappij in 2014. Zeg je basispakketje bij Ziggo dan op, hysterische prutsers, doe het dan! En verhuis lekker naar een nomadententje in Soedan, waar dat gemene kapitalisme niet zomaar marketingdeals veroorzaakt tussen je SBS6-dealer en het stomme voetbalclubje uit die gemene stad. Pleur lekker op. Het mooiste zou zijn als al die huilenbalken massaal overstappen op UPC. En dan vervolgens nog een keer moeten overstappen als de fusie met Ziggo plaats vindt. Er zijn heel veel goede redenen om niet Ziggo te nemen, of gebruik te maken van de diensten van ABN Amro en Aegon (oud-sponsors Ajax), maar het feit dat ze marketing bedrijven via een grote club is daar zeker niet één van. Echt, hysterische jankenbalkers terug naar jankenbalkië! Oprotten uit je eigen land, je verdient Nederland niet. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/ziggo_en_ajax.html Mooi stukje! Inderdaad is het bepaald niet gemakkelijk om van kabelaar te wisselen. Dan verandert onder andere ook je e-mailadres en kun je dus iedereen daarvan in kennis stellen. Ik vind dit alles wel een aardige stunt van Ziggo. En wie weg wil van Ziggo, die gaat toch lekker? Ik zou zeggen: waar wacht je op?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik kan niet zeggen,, dat Ziggo een goed bedrag betaald heeft aan Ajax, met hun 10 miljoen. Daar waar AEGON rond de 12 miljoen betaalde, is dat geen vooruitgang. Had minimaal rond de 16 miljoen verwacht, van welk bedrijf dan ook. Hoezo Ajax minder inkomsten dan de beste 16 van Europa ?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
volgens mij is kpn geen sponsor of partner meer van Ajax. netwerk word nu onderhouden door Huawei.
dus ze kunnen gerust overstappen naar KPN, dat zal de staat zeer op prijs stellen. maar of je vrolijk word van hun klantenservice en de prijs die ze aanbieden is een tweede. je zat toch niet voor niks bij ziggo.
maar wie kijkt er nog tv met zijn kabel? het is toch meer digitale televisie? kpn heeft geen kabels in de grond voor televisie. overigens mag iedereen overstappen van kabelmaatschappij, het is niet meer gebonden aan postcode. upc word ziggo, dus er is maar 1 grote kabelmaatschappij. kpn bied televisie aan met digitale televisie. kpn gebruikt het netwerk van ziggo en upc. ziggo gebruikt op zijn beurt het netwerk van kpn voor het mobiel netwerk. ziggo verkoopt namelijk ook prepaid en normale abbo voor je telefoon. mensen met een horizon tv(upc) kunnen dan ook een nieuwe tv aanschaffen.
totaal onzinnig zulke acties. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Zo is het wel te begrijpen dat Ajax financieel gezien het niet tegen op kan boksen met de beste 16 van Europa. Al die clubs liggen rond de 20 miljoen per jaar ( of meer ).
Dat betekend al, dat ieder jaar een financiële achterstand van ca.€ 12 miljoen aanwezig is in het nadeel van Ajax. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 15:50 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik kan niet zeggen,, dat Ziggo een goed bedrag betaald heeft aan Ajax, met hun 10 miljoen. Daar waar AEGON rond de 12 miljoen betaalde, is dat geen vooruitgang. Had minimaal rond de 16 miljoen verwacht, van welk bedrijf dan ook. Hoezo Ajax minder inkomsten dan de beste 16 van Europa ?? Heb je de Persconferentie niet gezien?
Die 8 miljoen vast en 2 miljoen variabel geldt alleen voor ajax1 en jong-ajax. Voor de rest is ajax vrij om voor de jeugd, de vrouwen en de amateur-tak andere shirt-sponsoren aan te trekken, waarbij de verwachting is dat het totale sponsor-bedrag de huidige 12 miljoen van Aegon zal gaan overschrijden. Het sporsor-contract met Aegon betreft heel ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben wel heel benieuwd of er dan ook echt een andere sponsor komt voor de jeugd en de dames en welke dit dan weer wordt. Toch wel een unicum in Nederland volgens mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ajax heeft 2 bankrekeningen. 1 voor de nv en de ander voor de bv. het geld van de nv hoeft ajax niet in de bv te investeren.
nu is het wachten op dat het contract met adidas afloopt. adidas sponsort namelijk heel ajax. ik gok dat ajax hierin ook 2 verschillende contracten wil opstellen. 1 voor de bv en de ander voor de nv. dat maakt namelijk de weg vrij voor om het hoogste team van de nv, zaterdag te promoveren naar jl. wat ze dan ook moeten doen is dat een van de 2 teams een ander logo krijgt(het oude) de vraag is enkel wat er met die 3 sterren gebeurd, die 3 sterren staan namelijk voor het aantal kampioenschappen van de bv. die 3 sterren staan ook op het shirt van de jeugd teams(als ik het goed heb)
cruijff vind het maar niks, verschil in bv en nv. hij vind dat een voetbalclub geen bedrijf is.
maar ik denk dit, dit kan natuurlijk ook gewoon onzin zijn. is maar een hersenspinsel.. ik vind het wel een leuke |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 15:28 schreef remco k het volgende:Natuurlijk. Half Nederland gaat zijn abonnement op Ziggo opzeggen omdat het bedrijf Ajax sponsort. En dat moeten wij zomaar geloven. Weet je hoeveel moeite dat kost, van kabelaar wisselen? Bovendien, hoe ga je dat aan je wijf uitleggen? "Nee, schat, we moeten echt een ander kabelbedrijf. Ziggo geeft centjes aan een voetbalclub die ik superstom vind!" Je wijf lacht je keihard in je bek uit. En terecht. Ben je dan voor kinderachtige kleuter. Kan ons Ajax iets schelen? Geen reet, behalve als ze in Europa spelen. Kan Ziggo ons iets schelen? Nee, integendeel. Maar volwassen mensen die oprecht gaan janken omdat een miljoenenbedrijf een miljoenenclub sponsort en dat als een soort persoonlijke aanval zien, daarmee gaan we dus nooit de oorlog winnen. Mensen die hun keuzes afhankelijk maken van de grillen der commercie zijn onbetrouwbaar, nutteloos voor de samenleving en vooral emotioneel labiel. Echt, zelfs blauwe vinkjes van Whatsapp zijn nog een betere reden om je boos te maken. Commercie gonna commercie, en als dat je boos maakt heb je niks te zoeken in een westerse maatschappij in 2014. Zeg je basispakketje bij Ziggo dan op, hysterische prutsers, doe het dan! En verhuis lekker naar een nomadententje in Soedan, waar dat gemene kapitalisme niet zomaar marketingdeals veroorzaakt tussen je SBS6-dealer en het stomme voetbalclubje uit die gemene stad. Pleur lekker op. Het mooiste zou zijn als al die huilenbalken massaal overstappen op UPC. En dan vervolgens nog een keer moeten overstappen als de fusie met Ziggo plaats vindt. Er zijn heel veel goede redenen om niet Ziggo te nemen, of gebruik te maken van de diensten van ABN Amro en Aegon (oud-sponsors Ajax), maar het feit dat ze marketing bedrijven via een grote club is daar zeker niet één van. Echt, hysterische jankenbalkers terug naar jankenbalkië! Oprotten uit je eigen land, je verdient Nederland niet. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/ziggo_en_ajax.html Geen enkele moeite;-) |
|
|
|