|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 11:30 schreef soccer het volgende:[..] Ik ben bang dat je die 3 of 4 miljoen iets te hoog inschat. Ik denk dat de gemiddelde eredivieclub dat zelfs nog niet heeft. Maar goed de toekomst zal het uitwijze. Nee hoor, dat is wat Ajax er zelf voor vraagt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: 2 kaartjes voor een duel van Ajax! Een tv-kastje met het logo van Ajax en 2 sjaals! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben om...o shit nu Ria nog |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En gratis ajax primium tv voor alle wedstrijden van ajax1 en jong-ajax ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij hebt toch de broek aan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Durf het bijna niet te vragen....en het dames elftal, wordt dat ook ingezet ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wishfull thinking ouwe...en toen werd ik wakker ;-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, speciaal voor jou! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die moet verplicht een sjaal dragen en mee naar de wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En o ja, de vrouwen van de man krijgen een Ajax-dildo! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan jij nou eens een keer serieus posten of niet ?? |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Dacht het niet he ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Shit heb je haar weer....ik ben pleitte |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Zullen we wedden van niet ;-) |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Denk erom he anders geen bier;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik? Nee maar aangezien Ziggo de mannen naar het stadion haalt moeten de vrouwen hun genoegen op een andere manier krijgen! Kan moeilijk zeggen dat ze condooms krijgen met het Ajax-logo, dat zal geen verschil maken! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Verder alles goed gap! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schijnt dat het type ajax warrior erg in trek is.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ik kan het niet vinden dat kpn nog partner is.
Bericht met die link stamt uit 2005 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Eerst naar de supermarkt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja nu....naar de Jumbo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gezellig man, succes op zaterdag! ;-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Is ook geen sponsor of partner. Wel van de eredivisie. Dus van alle clubs;-)Alleen sommige mensen denken dat de eredivisie alleen uit hun club bestaat. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Lastig verhaal met een andere shirtsponsor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dan drogeren we je gewoon ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 12:47 schreef soccer het volgende:[..] Is ook geen sponsor of partner. Wel van de eredivisie. Dus van alle clubs;-)Alleen sommige mensen denken dat de eredivisie alleen uit hun club bestaat. Ik heb me inderdaad vergist. KPN was voorheen wel partner van Ajax, maar dat is inmiddels gewijzigd. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Is niet lastig, al staat er kip patat met appelmoes op het shirt. Ziggo verdient als er mensen naar het kanaal kijken, als de ajacieden graag naar de vrouwen willen kijken, dan zullen ze dat uitzenden.
Ik zou ook naar een wedstrijd van de fjes willen kijken, of leuke spelers lopen. Hoe meer Ajax hoe beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan moet ie het een keer zelf pakken?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie trouwens bezuinigingsmogelijkheden voor de Nederlandse overheid. Gewoon de overheid Ajax laten sponsoren. Dat zeggen meteen ladingen aan mensen de uitkeringen op. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 14:13 schreef Eide het volgende:Ik zie trouwens bezuinigingsmogelijkheden voor de Nederlandse overheid. Gewoon de overheid Ajax laten sponsoren. Dat zeggen meteen ladingen aan mensen de uitkeringen op. Whahahahahahahahaha inderdaad!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha ja zou geweldig zijn !!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 14:13 schreef Eide het volgende:Ik zie trouwens bezuinigingsmogelijkheden voor de Nederlandse overheid. Gewoon de overheid Ajax laten sponsoren. Dat zeggen meteen ladingen aan mensen de uitkeringen op. Hahahaha. Zou je denken? Hoeven wij minder belasting te betalen ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat komt dan weer mooi uit, kan mijn uitkering omhoog, ze willen mij toch nergens meer hebben ;-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Tussen vragen en krijgen zit een groot verschil |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 14:13 schreef Eide het volgende:Ik zie trouwens bezuinigingsmogelijkheden voor de Nederlandse overheid. Gewoon de overheid Ajax laten sponsoren. Dat zeggen meteen ladingen aan mensen de uitkeringen op. Is al gebeurd toen de gemeente Amsterdam de erfpacht van de Meer voor een zacht prijsje af liet kopen en daarna het geld weer schonk voor de Arena.;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat geld voor de ArenA is niet geschonken. Naast dat de ArenA een winstgevende organisatie is die divident uitkeert (oa aan de gemeente) baad de gemeente alle parkeerplaatsen daar uit. En dat is de investering in de ArenA al meer dan waard geweest.
Rondom de Meer was inderdaad een iets ander verhaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de liefhebber..
Er worden hier redelijk wat details aangegeven..
De variabele bedragen bestaan dus uit uitsluitend sportieve prestatie bonussen. Waaronder de KNB Beker de Landstitel en Europees voetbal, Europees worden de bedragen uitgekeerd na het door komen van de rondes, en die bedragen zijn in de CL hoger dan in de EL..
Het 6e jaar van Aegon was het bedrag geen 10+2 maar 10 miljoen vast.
van Kisnbergens geeft ook aan in de komende weken meer duidelijkheid over de jeugdsponsor te kunnen verschaffen..
Hij verwacht dan ook dat het totaal bedrag hoger uit zal vallen dan de Aegon deal..
Echt een heel groot compliment voor het management van Ajax, in principe in een dus moeilijkere tijd een nog betere sponsordeal weten te binnen slepen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Stapt Ziggo bij Ajax binnen of Ajax bij Ziggo......vraag ik me wel eens af hoe dat gaat bij het contracteren van een sponsor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax contacteerde Ziggo. Ajax schijnt iets van 80 bedrijven benaderd te hebben en met 30 serieuze gesprekken te hebben gevoerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 21:20 schreef Eide het volgende:Ajax contacteerde Ziggo. Ajax schijnt iets van 80 bedrijven benaderd te hebben en met 30 serieuze gesprekken te hebben gevoerd. Acquisitie is in dit geval dus wel gewenst |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De kans is aanzienlijk dat het contract met bijvoorbeeld Huawei zo wel tot stand is gekomen. Gesprekken, er achter komen dat ze wel willen maar niet als shirtsponsor en dan haal je toch weer een mooi contract binnen op de weg naar zo'n shirtsponsor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2014 - 21:36 schreef Eide het volgende:De kans is aanzienlijk dat het contract met bijvoorbeeld Huawei zo wel tot stand is gekomen. Gesprekken, er achter komen dat ze wel willen maar niet als shirtsponsor en dan haal je toch weer een mooi contract binnen op de weg naar zo'n shirtsponsor. Hoe zou Old Amsterdam op een shirt staan .....lopen er allemaal ouwe Amsterdammers op het veld, goed voor diegene hier die ervaring erbij willen hebben ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gewoon Ajax op het shirt. Als in het brandblusbedrijf (opgericht door een oud-speler) |
|
|
|