BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziggo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 21:54 schreef Eide het volgende:
Gewoon Ajax op het shirt. Als in het brandblusbedrijf (opgericht door een oud-speler)
Die zullen ze ook wel benaderd hebben....
nora
 nora - zondag 09 november 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Wie was die oudspeler die Ajax brandblusbedrijf heeft opgestart ?
Eide
 Eide - zondag 09 november 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 11:13 schreef nora het volgende:
Wie was die oudspeler die Ajax brandblusbedrijf heeft opgestart ?
Jan de Boer. De Boer was keeper van Ajax 1 en vijfmalig international.Ook was hij de zoon van de ontwerper van het originele Ajax logo.
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Negativiteit over deal Ajax-Ziggo storm in glas water: "Dat blijkt uit een meting"

Het valt allemaal reuze mee, ondanks een hausse aan negatieve reacties op de sponsordeal die Ziggo sloot met Ajax. Die conclusie trekt de kabelmaatschappij zelf, nadat het nieuws vrijdag bekendgemaakt werd. In totaal hebben sindsdien slechts 22 klanten opgezegd.

Toen Ajax en Ziggo vrijdag het hoofdsponsorschap aankondigden, regende het reacties van fans van andere clubs op social media. Een storm in een glas water, zo mag nu wel vastgesteld worden. Slechts 22 mensen zegden daadwerkelijk hun verbintenis met de kabelmaatschappij op. "Dat blijkt uit een meting van zondagavond. Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar", zegt een woordvoerder tegen het Eindhovens Dagblad.

De zegsman weet ook wel waarom het ontzettend meevalt met het verlies in de klantenkring. "Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil", verklaart hij. Ook het aantal negatieve reacties viel eigenlijk wel mee, want 'in slechts vijftien procent van de berichten' was dat het geval. "Dat hebben we met software geanalyseerd. Voetbal is emotie. Maar mensen weten heel goed dat iedere klant voor ons gelijk is."

Bron

Dus.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 november 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 15:30 schreef Eide het volgende:
Negativiteit over deal Ajax-Ziggo storm in glas water: "Dat blijkt uit een meting"

Het valt allemaal reuze mee, ondanks een hausse aan negatieve reacties op de sponsordeal die Ziggo sloot met Ajax. Die conclusie trekt de kabelmaatschappij zelf, nadat het nieuws vrijdag bekendgemaakt werd. In totaal hebben sindsdien slechts 22 klanten opgezegd.

Toen Ajax en Ziggo vrijdag het hoofdsponsorschap aankondigden, regende het reacties van fans van andere clubs op social media. Een storm in een glas water, zo mag nu wel vastgesteld worden. Slechts 22 mensen zegden daadwerkelijk hun verbintenis met de kabelmaatschappij op. "Dat blijkt uit een meting van zondagavond. Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar", zegt een woordvoerder tegen het Eindhovens Dagblad.

De zegsman weet ook wel waarom het ontzettend meevalt met het verlies in de klantenkring. "Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil", verklaart hij. Ook het aantal negatieve reacties viel eigenlijk wel mee, want 'in slechts vijftien procent van de berichten' was dat het geval. "Dat hebben we met software geanalyseerd. Voetbal is emotie. Maar mensen weten heel goed dat iedere klant voor ons gelijk is."

Bron

Dus.
Had jij anders verwacht dan? ik niet ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 november 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 15:30 schreef Eide het volgende:
Negativiteit over deal Ajax-Ziggo storm in glas water: "Dat blijkt uit een meting"

Het valt allemaal reuze mee, ondanks een hausse aan negatieve reacties op de sponsordeal die Ziggo sloot met Ajax. Die conclusie trekt de kabelmaatschappij zelf, nadat het nieuws vrijdag bekendgemaakt werd. In totaal hebben sindsdien slechts 22 klanten opgezegd.

Toen Ajax en Ziggo vrijdag het hoofdsponsorschap aankondigden, regende het reacties van fans van andere clubs op social media. Een storm in een glas water, zo mag nu wel vastgesteld worden. Slechts 22 mensen zegden daadwerkelijk hun verbintenis met de kabelmaatschappij op. "Dat blijkt uit een meting van zondagavond. Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar", zegt een woordvoerder tegen het Eindhovens Dagblad.

De zegsman weet ook wel waarom het ontzettend meevalt met het verlies in de klantenkring. "Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil", verklaart hij. Ook het aantal negatieve reacties viel eigenlijk wel mee, want 'in slechts vijftien procent van de berichten' was dat het geval. "Dat hebben we met software geanalyseerd. Voetbal is emotie. Maar mensen weten heel goed dat iedere klant voor ons gelijk is."

Bron

Dus.
Altijd al gezegd:

WEL WOORDEN, GEEN DADEN!!!

Ach, daarvoor zijn het kakkerlakken!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ziggo









0.0068690