|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die zullen ze ook wel benaderd hebben.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wie was die oudspeler die Ajax brandblusbedrijf heeft opgestart ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jan de Boer. De Boer was keeper van Ajax 1 en vijfmalig international.Ook was hij de zoon van de ontwerper van het originele Ajax logo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Negativiteit over deal Ajax-Ziggo storm in glas water: "Dat blijkt uit een meting"
Het valt allemaal reuze mee, ondanks een hausse aan negatieve reacties op de sponsordeal die Ziggo sloot met Ajax. Die conclusie trekt de kabelmaatschappij zelf, nadat het nieuws vrijdag bekendgemaakt werd. In totaal hebben sindsdien slechts 22 klanten opgezegd.
Toen Ajax en Ziggo vrijdag het hoofdsponsorschap aankondigden, regende het reacties van fans van andere clubs op social media. Een storm in een glas water, zo mag nu wel vastgesteld worden. Slechts 22 mensen zegden daadwerkelijk hun verbintenis met de kabelmaatschappij op. "Dat blijkt uit een meting van zondagavond. Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar", zegt een woordvoerder tegen het Eindhovens Dagblad.
De zegsman weet ook wel waarom het ontzettend meevalt met het verlies in de klantenkring. "Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil", verklaart hij. Ook het aantal negatieve reacties viel eigenlijk wel mee, want 'in slechts vijftien procent van de berichten' was dat het geval. "Dat hebben we met software geanalyseerd. Voetbal is emotie. Maar mensen weten heel goed dat iedere klant voor ons gelijk is." Bron
Dus. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 15:30 schreef Eide het volgende:Negativiteit over deal Ajax-Ziggo storm in glas water: "Dat blijkt uit een meting"Het valt allemaal reuze mee, ondanks een hausse aan negatieve reacties op de sponsordeal die Ziggo sloot met Ajax. Die conclusie trekt de kabelmaatschappij zelf, nadat het nieuws vrijdag bekendgemaakt werd. In totaal hebben sindsdien slechts 22 klanten opgezegd. Toen Ajax en Ziggo vrijdag het hoofdsponsorschap aankondigden, regende het reacties van fans van andere clubs op social media. Een storm in een glas water, zo mag nu wel vastgesteld worden. Slechts 22 mensen zegden daadwerkelijk hun verbintenis met de kabelmaatschappij op. "Dat blijkt uit een meting van zondagavond. Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar", zegt een woordvoerder tegen het Eindhovens Dagblad. De zegsman weet ook wel waarom het ontzettend meevalt met het verlies in de klantenkring. "Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil", verklaart hij. Ook het aantal negatieve reacties viel eigenlijk wel mee, want 'in slechts vijftien procent van de berichten' was dat het geval. "Dat hebben we met software geanalyseerd. Voetbal is emotie. Maar mensen weten heel goed dat iedere klant voor ons gelijk is." BronDus. Had jij anders verwacht dan? ik niet ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 15:30 schreef Eide het volgende:Negativiteit over deal Ajax-Ziggo storm in glas water: "Dat blijkt uit een meting"Het valt allemaal reuze mee, ondanks een hausse aan negatieve reacties op de sponsordeal die Ziggo sloot met Ajax. Die conclusie trekt de kabelmaatschappij zelf, nadat het nieuws vrijdag bekendgemaakt werd. In totaal hebben sindsdien slechts 22 klanten opgezegd. Toen Ajax en Ziggo vrijdag het hoofdsponsorschap aankondigden, regende het reacties van fans van andere clubs op social media. Een storm in een glas water, zo mag nu wel vastgesteld worden. Slechts 22 mensen zegden daadwerkelijk hun verbintenis met de kabelmaatschappij op. "Dat blijkt uit een meting van zondagavond. Deze mensen hebben dit als reden opgegeven. Daar vragen we altijd naar", zegt een woordvoerder tegen het Eindhovens Dagblad. De zegsman weet ook wel waarom het ontzettend meevalt met het verlies in de klantenkring. "Maar tussen roepen en doen zit een groot verschil", verklaart hij. Ook het aantal negatieve reacties viel eigenlijk wel mee, want 'in slechts vijftien procent van de berichten' was dat het geval. "Dat hebben we met software geanalyseerd. Voetbal is emotie. Maar mensen weten heel goed dat iedere klant voor ons gelijk is." BronDus. Altijd al gezegd:
WEL WOORDEN, GEEN DADEN!!!
Ach, daarvoor zijn het kakkerlakken!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
|