BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grappige aan de 020-deal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 21:43   quote  deeplink  
En er is overigens niks mis met boeren.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:27 schreef van geil het volgende:
Boeren wonen in Noord Holland
Yep, ontwikkelingshulp voor Brabant.
tomson
 tomson - vrijdag 07 november 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Oke staat los van elkaar. Maar het is wel een sneue constatering dat er wel fondsen zijn om 8 miljoen te gaan lopen sponsoren, maar je eigen mensen proberen binnenboord te houden ho maar. Lekkere PR dan.
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:55 schreef tomson het volgende:
Oke staat los van elkaar. Maar het is wel een sneue constatering dat er wel fondsen zijn om 8 miljoen te gaan lopen sponsoren, maar je eigen mensen proberen binnenboord te houden ho maar. Lekkere PR dan.
+1 .
We moeten dit niet allemaal als normaal beleid zien.
dan gaan we terug naar de jaren 50.
waarbij je je loonzakje kreeg,
je huur mocht betalen aan t huis van de baas.
en t restant opmaken aan de plaatselijke kroeg en buurtwinkel,
die je raadt t al ook indirect van de baas waren.
Dat is namelijk wat er nu ook gebeurt.
alleen zijn t nu hypotheken (banken en verzekeraars) en multinationals (Ahold Unilever ).
Die proberen de rest van de middenstand en kleine ondernemers de nek om te draaien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door van geil --
tomson
 tomson - vrijdag 07 november 2014 - 22:19   quote  deeplink  
2hi4k68.jpg

😜
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 november 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 19:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb niks op te zeggen , zit al jaren tevreden bij KPN ...
idem
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 november 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor mij NOOIT een reden om een abonnement op te zeggen. Ik ben niet zo kinderachtig!
Het gaat mij om de te leveren diensten ... Dan zou ik mijn Mercedes en Jaguar ook weg moeten doen omdat Opel nu sponsor is bij Feyenoord?
dat wel natuurlijk.. ;)
R()b
 R()b - zaterdag 08 november 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:23 schreef RenatoBos het volgende: Sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake vermoedt dat iedere Feyenoorder die roept zijn abbonement op te zeggen bluft.

Dat laatste woordje... niet zo slim.
Lijkt me een trigger voor de meeste :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door R()b --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 00:27   quote  deeplink  
En wie had U in gedachte..(?)
spo.venster.bake.jpg
koekie
 koekie - zaterdag 08 november 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Wat een geouwehoer weer. Ik zie angstdammers gewoon in een Opel rijden. Heb alleen respect voor Ziggo dat ze dit doen. Als dat kut SHELL en/of Argos Oil dezelfde ballen hadden getoond dan waren we al 3 jaar geleden uit de schulden en nu Champions League gespeeld. Maar nee ze hadden niet de ballen om dit te doen uit angst dat de pomp op de A9 verbouwd zou worden en dat er in 020 minder bij hen getankt zou worden.

Dus zeg het maar.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door koekie --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 november 2014 - 08:49   quote  deeplink  
Goed punt.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Gelukkig heeft 'ie zijn Porsche en Ferrari nog ;-P
Haha, heb ik helemaal niks mee ...
VVout
 VVout - zaterdag 08 november 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:08 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Veel meer keuze heb ik ook niet op het boer'nland
Gelukkig canal digitaal via de sat, er is nog meer keus vooral op het land waar U buurman niet snel zeurt over de schotel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door VVout --
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 08 november 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Ziggo was sowieso al een kut bedrijf.
Probeer je televisie abonnement er maar eens op te zeggen en je internet te behouden. Dat kan niet. Dus heb ik 2 jaar terug gelijk alles maar opgezegd, bij die idioten. Toen hadden ze dus ook al neuzenstreken.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 november 2014 - 10:15   quote  deeplink  
B16HDlPCMAEVb8v.jpg

Geniaal.
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 08 november 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Zo, net mijn ZIGGO abonnement opgezegd en bij de concurrent een ander beter pakket besteld. Dat scheelt mij ongeveer 240 euro op jaarbasis!! Dat steek ik dan volgend jaar in een nieuwe seizoenkaart. Thanks ZIGGO.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Haha, goed bezig man..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 08 november 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:59 schreef Leonidas het volgende:
Zo, net mijn ZIGGO abonnement opgezegd en bij de concurrent een ander beter pakket besteld. Dat scheelt mij ongeveer 240 euro op jaarbasis!! Dat steek ik dan volgend jaar in een nieuwe seizoenkaart. Thanks ZIGGO.
Wat ik ook zou kiezen, ben alleen maar minimaal 2 tientjes per maand duurder uit.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 08 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Ze zoeken het maar een keer uit, vier jaar lang heb ik m'n Adidas spul in de kast laten liggen,
en nu ik het weer kan aantrekken zonder voor lul te lopen loop ik in die ouwe zooi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door Gerard_FR --
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 november 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt heb het ook aan de lijve mogen ondervinden Piet..
Dat weet ik, Renato, je hebt het mij wel eens geschreven. Het is een kille maatschappij geworden. Alles draait om geld en winst. Dat kan ik helaas weten als voormalig bankier. Aan de andere kant, klagen / mopperen / onvrede is van alle tijd. Ik kan mij nog goed herinneren hoe mijn moeder het niet zag zitten toen de paardentram vervangen werd door een elektrische. Hoe mijn vader afgaf op de intrede van de computer. Ik hoor het hem nog zeggen: "dat gaat heel veel banen kosten...". Mijn vrouw en ik hebben altijd geprobeerd om vooral voor onze kinderen binnen het gezin een warm nest te creeëren. En als ik de kinderen (36 jaar en 33 jaar + hun partners) mag geloven, is dat aardig gelukt. Maar daarbuiten...?
Jan Tol
 Jan Tol - zaterdag 08 november 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Ach 'men' ziet maar, wel is het zo dat ZIGGO erg duur is, dus..!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 15:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik, Renato, je hebt het mij wel eens geschreven. Het is een kille maatschappij geworden. Alles draait om geld en winst. Dat kan ik helaas weten als voormalig bankier. Aan de andere kant, klagen / mopperen / onvrede is van alle tijd. Ik kan mij nog goed herinneren hoe mijn moeder het niet zag zitten toen de paardentram vervangen werd door een elektrische. Hoe mijn vader afgaf op de intrede van de computer. Ik hoor het hem nog zeggen: "dat gaat heel veel banen kosten...". Mijn vrouw en ik hebben altijd geprobeerd om vooral voor onze kinderen binnen het gezin een warm nest te creeëren. En als ik de kinderen (36 jaar en 33 jaar + hun partners) mag geloven, is dat aardig gelukt. Maar daarbuiten...?
Ook typisch Nederlanfs volgens mij om overal over te klagen. We doe er allemaal wel aan mee. Het gezin is het belangrijkste voor ons, daar staan we voor te werken, vrouw en kinderen moeten te eten krijgen en een dak boven hun hoofd. En er voor zorgen dat onze kinderen een goede ondergrond hebben om straks verder in het leven te kunnen. Heerlijk he het ouderschap..
tomson
 tomson - zaterdag 08 november 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:59 schreef Leonidas het volgende:
Zo, net mijn ZIGGO abonnement opgezegd en bij de concurrent een ander beter pakket besteld. Dat scheelt mij ongeveer 240 euro op jaarbasis!! Dat steek ik dan volgend jaar in een nieuwe seizoenkaart. Thanks ZIGGO.
Geweldig ! Dat is een leuke bijkomstigheid :) Ziggo bedankt dus :p
R()b
 R()b - zaterdag 08 november 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 12:59 schreef Leonidas het volgende:
Zo, net mijn ZIGGO abonnement opgezegd en bij de concurrent een ander beter pakket besteld. Dat scheelt mij ongeveer 240 euro op jaarbasis!! Dat steek ik dan volgend jaar in een nieuwe seizoenkaart. Thanks ZIGGO.
Sloop de crisis krijgt gelijk een mooi doel hahaha lekker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door R()b --
soccer
 soccer - zaterdag 08 november 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:
Ook sponsor van 020
Nee hoor partner van de eredivisie. .Dus van alle clubs
ViezeFurr
 ViezeFurr - zaterdag 08 november 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:55 schreef tomson het volgende:
Oke staat los van elkaar. Maar het is wel een sneue constatering dat er wel fondsen zijn om 8 miljoen te gaan lopen sponsoren, maar je eigen mensen proberen binnenboord te houden ho maar. Lekkere PR dan.
Als je mensen van de klantenservice of andere ondersteunende diensten kan ontslaan door middel van automatisering ben je achterlijk. Daarmee breng je de toekomst van het bedrijf, en dus alle andere medewerkers in gevaar. Daarbij is marketing een noodzakelijk kwaad in de consumentenindustrie om klanten binnen te krijgen. Helemaal in hun tak van sport is aanwezig zijn noodzakelijk (kijk naar concurrentie als Tele2 en KPN).

Of de deal met Ajax een handige is, dat is iets anders. Maar saneren hoort erbij, 'gelukkig' hebben we in Nederland een vangnet die je meer dan voldoende opvangt in tijden van werkeloosheid. Voor jouw beeldvorming: ondernemers komen gewoon in de bijstand en moeten al hun eigen arbeidsongeschiktheid betalen. Werknemers zijn veel te verwend in dit land. Ga allemaal maar een jaar in China werken ofzo.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 november 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook typisch Nederlanfs volgens mij om overal over te klagen. We doe er allemaal wel aan mee. Het gezin is het belangrijkste voor ons, daar staan we voor te werken, vrouw en kinderen moeten te eten krijgen en een dak boven hun hoofd. En er voor zorgen dat onze kinderen een goede ondergrond hebben om straks verder in het leven te kunnen. Heerlijk he het ouderschap..
Haha. Zeker. Maar toen ze jaren geleden aan het puberen waren.... Toen had ik soms toch een iets afwijkende mening. Ze zijn al vele jaren de deur uit, maar komen nu met enige regelmaat met partner hier naar toe. Mijn dochter en schoonzoon hebben zelf twee kinderen en die komen ook zo nu en dan logeren. Dan zitten we er weer midden in. Het grootouderschap is ook prachtig hoor. Elke woensdag is het oppasdag voor de jongste (1,5 jaar). De oudste (4,5 jaar) gaat dan naar school (groep 1). Mijn vrouw en ik genieten ervan, maar we zijn aan het eind van de dag toch wel knap versleten...

Dat is allemaal het belangrijkst en dan is voetbal (soms) maar een dom spelletje ;)
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 08 november 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Vreemd hoor , als wij Feyenoorders ziggo opzeggen is het calimero gedrag .
Maar hun maken toch reclame om klanten aan te trekken?
Dus als je dan klant wordt is het geen calimero gedrag????
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 17:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Zeker. Maar toen ze jaren geleden aan het puberen waren.... Toen had ik soms toch een iets afwijkende mening. Ze zijn al vele jaren de deur uit, maar komen nu met enige regelmaat met partner hier naar toe. Mijn dochter en schoonzoon hebben zelf twee kinderen en die komen ook zo nu en dan logeren. Dan zitten we er weer midden in. Het grootouderschap is ook prachtig hoor. Elke woensdag is het oppasdag voor de jongste (1,5 jaar). De oudste (4,5 jaar) gaat dan naar school (groep 1). Mijn vrouw en ik genieten ervan, maar we zijn aan het eind van de dag toch wel knap versleten...

Dat is allemaal het belangrijkst en dan is voetbal (soms) maar een dom spelletje ;)
Wat familie betreft komt dat bij mij ook op de eerste plaats en in dat opzicht is voetbal inderdaad maar een dom spelletje ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 17:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Zeker. Maar toen ze jaren geleden aan het puberen waren.... Toen had ik soms toch een iets afwijkende mening. Ze zijn al vele jaren de deur uit, maar komen nu met enige regelmaat met partner hier naar toe. Mijn dochter en schoonzoon hebben zelf twee kinderen en die komen ook zo nu en dan logeren. Dan zitten we er weer midden in. Het grootouderschap is ook prachtig hoor. Elke woensdag is het oppasdag voor de jongste (1,5 jaar). De oudste (4,5 jaar) gaat dan naar school (groep 1). Mijn vrouw en ik genieten ervan, maar we zijn aan het eind van de dag toch wel knap versleten...

Dat is allemaal het belangrijkst en dan is voetbal (soms) maar een dom spelletje ;)
Precies, bij mijn schoonouders hangt een tegeltje met de afbeelding van mijn zoon erop staat de volgende tekst bij: "Als ik wist dat kleinkinderen zo leuk waren, was ik daar gelijk aan begonnen"..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 november 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, bij mijn schoonouders hangt een tegeltje met de afbeelding van mijn zoon erop staat de volgende tekst bij: "Als ik wist dat kleinkinderen zo leuk waren, was ik daar gelijk aan begonnen"..
Haha, dat is een mooi tegeltje ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Gewoon delftsblauw..
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 november 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 19:13 schreef RenatoBos het volgende:
Gewoon delftsblauw..
lol
tomson
 tomson - zaterdag 08 november 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Werknemers zijn veel te verwend in dit land. Ga allemaal maar een jaar in China werken ofzo.
Dat dan weer wel 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door tomson --
Pietje
 Pietje - zondag 09 november 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 19:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, bij mijn schoonouders hangt een tegeltje met de afbeelding van mijn zoon erop staat de volgende tekst bij: "Als ik wist dat kleinkinderen zo leuk waren, was ik daar gelijk aan begonnen"..
Hahaha. Lol!
Maar kleinkinderen zijn inderdaad heel erg leuk. Althans, die van ons ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 02:19   quote  deeplink  
Jij woont natuurlijk in Brabant he geile..
theezakje
 theezakje - zaterdag 15 november 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 18:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Organisatorisch wel.
humaan niet.
ze hadden dat geld beter in n beter sociaal plan kunnen stoppen.
Dat sociale plan is nu Ajakkes geworden!
theezakje
 theezakje - zaterdag 15 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

relatief weinig nog hoor.
Klopt Ronald en Frank om precies te zijn.
theezakje
 theezakje - zaterdag 15 november 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 17:34 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Als je mensen van de klantenservice of andere ondersteunende diensten kan ontslaan door middel van automatisering ben je achterlijk. Daarmee breng je de toekomst van het bedrijf, en dus alle andere medewerkers in gevaar. Daarbij is marketing een noodzakelijk kwaad in de consumentenindustrie om klanten binnen te krijgen. Helemaal in hun tak van sport is aanwezig zijn noodzakelijk (kijk naar concurrentie als Tele2 en KPN).

Of de deal met Ajax een handige is, dat is iets anders. Maar saneren hoort erbij, 'gelukkig' hebben we in Nederland een vangnet die je meer dan voldoende opvangt in tijden van werkeloosheid. Voor jouw beeldvorming: ondernemers komen gewoon in de bijstand en moeten al hun eigen arbeidsongeschiktheid betalen. Werknemers zijn veel te verwend in dit land. Ga allemaal maar een jaar in China werken ofzo.
Dat vangnet zit vol met gaten (waardoor het geld valt)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grappige aan de 020-deal.









0.0077078