BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax moet een voorbeeld nemen aan honkbal'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 08 november 2014 - 10:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ajax moet een voorbeeld nemen aan honkbal' (Ajax Showtime)

remco k
 remco k - zaterdag 08 november 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Ik vind het wel een grappige vergelijking..

Ook daar spelen alle grote jongens bij de grote clubs, maar winnen ze daar dus niet de prijzen, maar vaak de kleinere clubs van de MLB..

Of zit er niets in en is het een waardeloze vergelijking??
Eide
 Eide - zaterdag 08 november 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Raar verhaal aangezien de MLB werkt met een luxery tax om het verschil in begrotingen te mitigeren en bovendien de transferregels behoorlijk afwijkend zijn vergeleken met de onze.

Ik geloof overigens wel meteen dat er winst zit in het werken met statistiek en analyse. Het voetbal in Europa bestaat nog altijd grotendeels uit meningen en inzichten van mensen die er waarschijnlijk verstand van hebben... maar echte kennis en wetenschap komt er nog maar weinig bij kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 november 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 11:26 schreef remco k het volgende:
Ik vind het wel een grappige vergelijking..

Ook daar spelen alle grote jongens bij de grote clubs, maar winnen ze daar dus niet de prijzen, maar vaak de kleinere clubs van de MLB..

Of zit er niets in en is het een waardeloze vergelijking??
Het enige wat ik zie is dat Siggie net zo sierlijk is als een honkbalknuppel, en hem zo gauw mogelijk zijn honk wil intrappen ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 08 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2014 - 11:36 schreef Eide het volgende:
Raar verhaal aangezien de MLB werkt met een luxery tax om het verschil in begrotingen te mitigeren en bovendien de transferregels behoorlijk afwijkend zijn vergeleken met de onze.

Ik geloof overigens wel meteen dat er winst zit in het werken met statistiek en analyse. Het voetbal in Europa bestaat nog altijd grotendeels uit meningen en inzichten van mensen die er waarschijnlijk verstand van hebben... maar echte kennis en wetenschap komt er nog maar weinig bij kijken.
Oke, daar heb ik geen verstand van, lees enkel dit verhaal en vond het wel grappig..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax moet een voorbeeld nemen aan honkbal'

0.0059099