|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Zwolle - 36 'Supporters' aangehouden bij Ajax ? PEC Zwolle confrontatie (Politie.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 10:53 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het zijn oorlogspraktijken (wat ik ook niet goedpraat) en ik vind het gewoon niet nodig om dit soort dingen te zeggen. Axh ja, het is maar net waar men zich druk over maakt..
Een groep die dit soort verschrikkelijke dingen doet.
Of over iemand die roept dat dit soort mensen een nekschot verdienen..
Tsja, als het een eens een keer aangepakt zou worden in dit land, dan zou het ander niet gevonden hoeven worden en zou die mening er dus helemaal niet zijn..
Neem daarin maar eens een voorbeeld van de hardheid van de Spaanse politie.. Daar heeft men ontzag voor de politie.. Hier walst men en dwars overheen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dat is wat ik bedoel, in Nederland lopen we te zeiken als de politie hard optreedt, maar het 'tuig' kan hier rustig z'n gang gaan.
Zijn we het er toch over eens ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 10:13 schreef remco k het volgende:[..] Ach ja, ik weet wie het zegt.. Door jouw reacties richting bijvoorbeeld Feyenoorders heb ik liever dat jij het post als iemand met het volle verstand.. Aangezien jij zoiets plaatst is duidelijk dat jij ook het volle verstand niet hebt, dus misschien trekt jouw reactie de mijne wel aan! Want mensen zonder vol verstand zoeken elkaar op! Overigens snap ik niet wat mijn reacties richting kakkerlakken te maken hebben met een reactie op jouw, maar mogelijk zie jij jezelf als kakkerlak?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Weet ik niet, als Ajax er een boete voor zou krijgen wordt er heel wat meer uitgezocht dan dat nu het geval is.. Wat heeft Ajax te maken met hetgeen supporters in hun eigen tijd uitspoken??? Overigens zal de KNVB zich ook niet mengen in deze rel, en kan Ajax dus nooit gestraft worden!
Wel simpel als je een andere club wilt naaien! Je trekt gewoon met dertig medestanders een shirt aan van een rivaliserende club, ramt een paar supporters van weer een andere club in de stad in elkaar en laat de rivaliserende club ervoor opdraaien!! Hmmmmmmmmm ik zie kansen!! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 23:27 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dit slaat dus gewoon weer nergens op. Wat een KUT opmerking van je!!! Zet gewoon de ME er op en dan niet achteraf lopen zeuren dat ze geslagen zijn door ME!! Dit is toch wat ze willen....., dan ook niet achteraf lopen piepen!! Kijk, hier ben ik het mee eens! Niet zulke domme opmerkingen als Remco maakt, maar gewoon de koe bij de hoorns vatten en met duidelijke oplossingen komen! Maar helaas gebeuren dit soort dingen in een oogwenk en is de politiemacht meestal veel te laat aanwezig om echt daadwerkelijk op te treden! Dat is ook vaak met vechtpartijen in kroegen en discotheken! Vaak zijn de meeste raddraaiers al gevlogen of in de menigte opgegaan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 11:40 schreef remco k het volgende:[..] Axh ja, het is maar net waar men zich druk over maakt.. Een groep die dit soort verschrikkelijke dingen doet. Of over iemand die roept dat dit soort mensen een nekschot verdienen.. Tsja, als het een eens een keer aangepakt zou worden in dit land, dan zou het ander niet gevonden hoeven worden en zou die mening er dus helemaal niet zijn.. Neem daarin maar eens een voorbeeld van de hardheid van de Spaanse politie.. Daar heeft men ontzag voor de politie.. Hier walst men en dwars overheen.. Jij maakt jezelf toch ook druk om een groepje mensen wat zichzelf misdragen zou hebben? Je wenst ze zelfs een nekschot? En zo verschrikkelijk zijn die dingen niet hoor, kan namelijk dingen noemen die veel verschrikkelijker zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 18:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat heeft Ajax te maken met hetgeen supporters in hun eigen tijd uitspoken??? Overigens zal de KNVB zich ook niet mengen in deze rel, en kan Ajax dus nooit gestraft worden! Wel simpel als je een andere club wilt naaien! Je trekt gewoon met dertig medestanders een shirt aan van een rivaliserende club, ramt een paar supporters van weer een andere club in de stad in elkaar en laat de rivaliserende club ervoor opdraaien!! Hmmmmmmmmm ik zie kansen!! ;-) Als Ajax supporters dit soort dingen doen onderweg naar een wedstrijd tegen Cambuur vind ik dat Ajax er wel degelijk iets mee te maken heeft... Dat ze niet gestraft zullen worden door Ajax snap ik zelf ook wel...
Overigens vind ik echt dat je er alles aan doet om de daad op zichzelf goed te praten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 18:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij maakt jezelf toch ook druk om een groepje mensen wat zichzelf misdragen zou hebben? Je wenst ze zelfs een nekschot? En zo verschrikkelijk zijn die dingen niet hoor, kan namelijk dingen noemen die veel verschrikkelijker zijn! Dat er ergere dingen zijn is totaal niet relevant.. Voor alles is namelijk wel iets ergers te verzinnen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 11:40 schreef remco k het volgende:[..] Axh ja, het is maar net waar men zich druk over maakt.. Een groep die dit soort verschrikkelijke dingen doet. Of over iemand die roept dat dit soort mensen een nekschot verdienen.. Tsja, als het een eens een keer aangepakt zou worden in dit land, dan zou het ander niet gevonden hoeven worden en zou die mening er dus helemaal niet zijn.. Neem daarin maar eens een voorbeeld van de hardheid van de Spaanse politie.. Daar heeft men ontzag voor de politie.. Hier walst men en dwars overheen.. De spaanse politie stelt geen reet maar dan ook geen ene reet voor. Die zijn er voor verkeersbonnen en het verkeer te regelen. De Guardia Civil is inderdaad een ander verhaal maar dat is oude militaire politie uit de tijd van Franco. Dat zijn gewoon vuillakken. Die arresteren je niet. Die slaan je halfdood en laten je gewoon liggen. Feit blijft dat je in dit land mag moorden, kinderen verkrachten en juweliers mag beroven en je netjes anoniem op tv komt(behalve opsporing verzocht) maar gaan een stel lefgozertjes met elkaar op de vuist dan ben je vogelvrij. Steentje gooien naar de politie. Hupsakee met je porum op tv. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] Als Ajax supporters dit soort dingen doen onderweg naar een wedstrijd tegen Cambuur vind ik dat Ajax er wel degelijk iets mee te maken heeft... Dat ze niet gestraft zullen worden door Ajax snap ik zelf ook wel... Overigens vind ik echt dat je er alles aan doet om de daad op zichzelf goed te praten.. Onderweg naar een wedstrijd om 1 uur in de nacht??? Tuurlijk laten we voortaan Ajax overal voor beschuldigen als supporters iets doen!
Ik heb er inderdaad geen problemen mee, aangezien ik weet dat het overal en altijd gebeurt. Maar nu het weer supporters betreft is de ophef groot. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 20:26 schreef Brandje het volgende:[..] De spaanse politie stelt geen reet maar dan ook geen ene reet voor. Die zijn er voor verkeersbonnen en het verkeer te regelen. De Guardia Civil is inderdaad een ander verhaal maar dat is oude militaire politie uit de tijd van Franco. Dat zijn gewoon vuillakken. Die arresteren je niet. Die slaan je halfdood en laten je gewoon liggen. Feit blijft dat je in dit land mag moorden, kinderen verkrachten en juweliers mag beroven en je netjes anoniem op tv komt(behalve opsporing verzocht) maar gaan een stel lefgozertjes met elkaar op de vuist dan ben je vogelvrij. Steentje gooien naar de politie. Hupsakee met je porum op tv. Hehe eindelijk iemand die het snapt! Voetbalhooligans zijn de grootste criminelen lijkt soms wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel bijzonder trouwens.. Dit soort gasten zijn hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de bus combi's. Benieuwd of ze worden aangepakt door de eigen kern..
Ook grappig.. Pec mag niet gezien worden als serieuze angstgegner....Deze jongens denken daar blijkbaar anders over.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehe eindelijk iemand die het snapt! Voetbalhooligans zijn de grootste criminelen lijkt soms wel. Dat zeg ik niet. Maar ze moeten wel keihard worden aangepakt als ze zich ergens aan vergrijpen..
Dat geld overigens voor alle criminele zaken waar omstanders voor moeten bloeden.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Haha en dan zegt ie wat over mijn:))))))) |
|
|
|