|
|
FFvhL
|
|
|
Legioen laten we samen sterk zijn en zorgen dat we voor 1 januari 50000 opzeggingen hebben voor ZIGGO. Waarom? 3 redenen: 1) laten zien dat het legioen sterk staat en een signaal kan afgeven. 2) Je gaat je geld toch niet aan 020 geven. 3) Laten zien dat er maar 1 legioen is.
Help aub met deze actie. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
4. Volgens Leonidas kan je er een seizoenskaart mee besparen ;-)
Ligt er denk ik ook aan welk pakket e.d |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Laat mensen zelf die keuze maken man. Mocht ik een pakket bij Ziggo hebben wat voor mij het voordeligst is, ga ik echt niet overstappen. Andersom, als je door deze stap van Ziggo erachter komt dat een overstap voordeliger is, komt het mooi uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga wel over, maar alleen als t een verbetering is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
600 euro per jaar x 50.000 afmeldingen = 30 miljoen euro
Voelen ze wel hoor.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een Facebook, Twitter enz... icoontjes graag om het te delen Bandewijn ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Er is geen ruk op TV... Al jaren niet... Zal ook niet veel beter worden nu Sicko door Amerikanen is overgenomen.
Dus voor verbetering kun je nergens terecht! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekker op het internet cruisen, heb je toch alles zelf in de hand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
We moeten het gewoon doen, ze hebben ons ook nog genaaid met Guidetti. En als die Hagenezen het doen moeten wij gewoon die 50000 halen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Er valt niks op te zeggen: zit al sinds mensenheugenis bij KPN ... |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Maak niet uit, jij als 1 van de forumlijders heb veel invloed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Stoppen deze topic laat iedereen toch doen wat hij wil. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo is dat.
Totaal oninteressant. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Je moet zelf weten wat je doet, maar ik vind dat ik best mag vragen om samen een actie te doen. Onzin vind ik ook niet hoe je het ook bekijkt: sponsorgeld wordt betaald door de inkomsten van de abonnees. Dus als je lid bent van Ziggo steun je dus 020. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
[
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door FFvhL -- |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door FFvhL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 18:00 schreef FFvhL het volgende:Je moet zelf weten wat je doet, maar ik vind dat ik best mag vragen om samen een actie te doen. Onzin vind ik ook niet hoe je het ook bekijkt: sponsorgeld wordt betaald door de inkomsten van de abonnees. Dus als je lid bent van Ziggo steun je dus 020. KPN, maar dan nog: doe je Ziggo dan steun je 020. Als je een kop koffie op Centraal koopt steun je 020 ook. Kom van je domineesberg af. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Begrijp je niet helemaal Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook al blijf je bij Ziggo: dat kan een keuze zijn, ingegeven door bv. lagere kosten, smallere beurs. Het motto: Steunen van 020!, is dan niet relevant. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Als Feyenoord fan ben je helaas gewend te lijden, dan moeten die paar euro ook niet uitmaken. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 18:47 schreef FFvhL het volgende:Als Feyenoord fan ben je helaas gewend te lijden, dan moeten die paar euro ook niet uitmaken. Dan moet je wel een alternatief hebben hè? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 18:47 schreef FFvhL het volgende:Als Feyenoord fan ben je helaas gewend te lijden, dan moeten die paar euro ook niet uitmaken. Niet iedereen wil zich dat veroorloven. Let them be. Vraag me sowieso af of we niet heimelijk 020 al aan het steunen zijn met wat dan ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet iedereen wil zich dat veroorloven. Let them be. Vraag me sowieso af of we niet heimelijk 020 al aan het steunen zijn met wat dan ook. Door niet te winnen vanavond ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik was de eerste hier die meldde dat ik Ziggo de deur uit zou trappen. Heb gekeken naar een vergelijkbaar alternatief en dat is er voor mij helaas niet, dussssss.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: We steunen alle andere ploegen wel een beetje, in welke vorm dan ook ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja ik zit wel naar een Philips tv te kijken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle hoerenlopers steunen 020 indirect ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zijn 020 supporters.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je gelukkig ook voor naar St. Truiden, stel je voor zeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In Rotterdam toch ook ? Niet ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vind ze daar toch niet al te fris, reed laatst door St. Truiden en was aangenaam verrast. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ja in St. Truiden hoorde ik laatst een hoop neukgeluiden.
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: nee hoor ik vraag eerst altijd voor welke voetbalclub ze zijn voor ik over de prijs ga onderhandelen;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana