|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ziggo en UPC gaan toch samen? En UPC zit veel in de randstad volgens mij ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het verzorgingsgebied van Ziggo bestrijkt ruim de helft (56%) van Nederland. De grootste gemeentes in het Ziggo verzorgingsgebied zijn Den Haag, Utrecht, Tilburg, Groningen, Breda, Enschede, Amersfoort, Haarlemmermeer, Den Bosch, Zoetermeer, Maastricht, Leiden, Heerhugowaard, Zwolle, Deventer, Sittard-Geleen en Delft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:Het verzorgingsgebied van Ziggo bestrijkt ruim de helft (56%) van Nederland. De grootste gemeentes in het Ziggo verzorgingsgebied zijn Den Haag, Utrecht, Tilburg, Groningen, Breda, Enschede, Amersfoort, Haarlemmermeer, Den Bosch, Zoetermeer, Maastricht, Leiden, Heerhugowaard, Zwolle, Deventer, Sittard-Geleen en Delft. Wel Leiden, wel Feyenoordsupporter, geen Ziggo. Ik vind die 50000 erg ambitieus. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Waaaaaauuuuuuuw nog zo een triest topic... Vermeer ook maar terugsturen? Misschien krijgen we dat miljoen nog terug... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 09:47 schreef Voetbalgek het volgende:Waaaaaauuuuuuuw nog zo een triest topic... Vermeer ook maar terugsturen? Misschien krijgen we dat miljoen nog terug... Vermeer terug? Dat kan , liever niet natuurlijk. En dan voor minstens 10 miljoen euro ;-) |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
ZIGGO zou een kleine sponsor zijn..., als SHELL Feyenoord ging sponsoren! SHELL moet ons in ieder geval aan een sterke Spits helpen, ze hebben alles te danken aan de stad Rotterdam met hun fantastische haven daarvoor mogen zij toch wel "iets" terug doen!!!!! Kom op SHELL toon eens respect en dankbaarheid a.u.b. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gaat de rest van Nederland dan nog wel Shell tanken? |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
SHELL IS GROOT genoeg en moet daarvoor eens iets terug doen, zij missen degene die niet bij Shell gaat tanken in Nederland nagenoeg niet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik stem voor Villeroy & Boch als sponsor Goeie WC-potten en iedereen sloopt z'n andere toilet eruit. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 14:21 schreef R()b het volgende:4. Volgens Leonidas kan je er een seizoenskaart mee besparen ;-) Ligt er denk ik ook aan welk pakket e.d Ho,ho, laten we even realistisch blijven, ik bespaar ongeveer 240 euro op jaarbasis en dat is ongeveer een halve seizoenkaart. Hierbij heb ik de overgangskortingen meegerekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Leonidas -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: 1 van je leukere opmerkingen :-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 10:35 schreef Jan Tol het volgende:ZIGGO zou een kleine sponsor zijn..., als SHELL Feyenoord ging sponsoren! SHELL moet ons in ieder geval aan een sterke Spits helpen, ze hebben alles te danken aan de stad Rotterdam met hun fantastische haven daarvoor mogen zij toch wel "iets" terug doen!!!!! Kom op SHELL toon eens respect en dankbaarheid a.u.b. SHELL als hoofdsponsor van Feyenoord! Dat is de 'natte' droom van vele Rotterdammers en alle andere supporters die Feyenoord een warm hart toe dragen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na ja, heb uiteindelijk toch een vrouw aan de haak geslagen waar ik dik tevreden mee ben. Is dus ook nog hoop voor Feyenoord dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 10:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vermeer terug? Dat kan , liever niet natuurlijk. En dan voor minstens 10 miljoen euro ;-) En dan Mulder weer eerste keus maken he.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wouter Bos moet maar eens laten zien dat hij een echte Feyenoorder is en zich in gaan spannen om zijn oude werkgever er toe te bewegen ons te sponseren. Zeker als oud-minister zou hem dat toch moeten lukken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schei uit man, Wouter Bos 'moet' niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
U bent geen Bos fan, jammer hoor d:-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 13:54 schreef daan limbos het volgende:Wouter Bos moet maar eens laten zien dat hij een echte Feyenoorder is en zich in gaan spannen om zijn oude werkgever er toe te bewegen ons te sponseren. Zeker als oud-minister zou hem dat toch moeten lukken. Shell?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahah ;)
Vind het prima als Wouter Bos op wat voor wijze dan ook wat voor Feyenoord wil doen, maar hij moet niets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: sowieso -/- 1 (ik dus) ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
90000 opzeggingen heb ik gehoord op de radio , ik ben benieuwd of dat waar is! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Het hadden er 23 kunnen zijn. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is wel een geloofwaardig aantal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah, dit komt van Ziggo zelf, zal ook wel wat gekleurd zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En die komen dan na een aantal jaar terug? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
24 ekte diehards..pffff haha ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh, dan zullen die 90000 wel een grap geweest zijn ... jammer !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: al is de leugen nog zo snel, ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dan nog worden het er nooit erg veel. Maar het wordt vanzelf duidelijk in de jaarcijfers of er meer opzeggingen waren dan normaal. Ik vermoed dat dat wel mee zal vallen. ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 23:30 schreef Eide het volgende:[..] Dan nog worden het er nooit erg veel. Maar het wordt vanzelf duidelijk in de jaarcijfers of er meer opzeggingen waren dan normaal. Ik vermoed dat dat wel mee zal vallen. ;) oh ja joh? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2014 - 23:30 schreef Eide het volgende:[..] Dan nog worden het er nooit erg veel. Maar het wordt vanzelf duidelijk in de jaarcijfers of er meer opzeggingen waren dan normaal. Ik vermoed dat dat wel mee zal vallen. ;) Toch onverstandig. Blijft Ziggo voor altijd aan hun kont hangen. Op termijn onhandig. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Mijn actie is geslaagd net geen 100.000. Dank jullie wel Legioen! |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Sarcastisch of heb jij informatie die jij graag wilt delen? |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Ziggo verliest ruim 100.000 klanten. Bron: Emerce.nl Nov 21 12.16 uur. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Mwah, niet alleen Feyenoord supporters hebben een hekel aan 020. Er zijn er wel meer natuurlijk. Dat moet je niet vergeten. :) |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Toch altijd leuk om te zien als iemand een idee heeft moet de rest ( die zelf altijd als eerste boos worden op tegen spraak op hun ideeën of meningen) het idee helemaal afzijken..... hoef geen namen te posten toch :P. één woord JAMMER... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 23:57 schreef Maupstar het volgende:Toch altijd leuk om te zien als iemand een idee heeft moet de rest ( die zelf altijd als eerste boos worden op tegen spraak op hun ideeën of meningen) het idee helemaal afzijken..... hoef geen namen te posten toch :P. één woord JAMMER... Waarom niet? Als je wat te melden hebt, kan je maar beter namen noemen, weet iedereen waar ie aan toe is. ;)
Namen en rugnummers! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toch een kleine 50 miljoen euro per jaar die ze daar gaan missen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 23:57 schreef Maupstar het volgende:Toch altijd leuk om te zien als iemand een idee heeft moet de rest ( die zelf altijd als eerste boos worden op tegen spraak op hun ideeën of meningen) het idee helemaal afzijken..... hoef geen namen te posten toch :P. één woord JAMMER... Vaag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 23:57 schreef Maupstar het volgende:Toch altijd leuk om te zien als iemand een idee heeft moet de rest ( die zelf altijd als eerste boos worden op tegen spraak op hun ideeën of meningen) het idee helemaal afzijken..... hoef geen namen te posten toch :P. één woord JAMMER... Zet maar namen. Het interesseert me toch niets. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Echt geweldig maupster thnx. |
|
|
|