BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Dordrecht (zaterdag 22 november 2014, 19:45); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 07:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoe verzin je het !
Nou inderdaad 😉
legrande
 legrande - maandag 17 november 2014 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 11:11 schreef Barabas het volgende:
4-0 2x Toornstra, 1x Clasie, 1x Van Beek
Clasie is geschorst ei.
legrande
 legrande - maandag 17 november 2014 - 09:43   quote  deeplink  
Het wordt 3-1. Iedereen is weer veels te optimistisch. Zelfs die neuzen hadden het het 1e half uur zwaar tegen Dordt en wij hebben geen team dat een ander team mag onderschatten. Uiteraard hoop ik ook op een grote uitslag maar svp laten we echt voorzichtig blijven. Ik hoop dat ze de goede instelling kunnen blijven behouden en er gelijk bovenop knallen dan moet het lukken maar iedereen doet hier maar van 5-0 tot 10-0 maar ik ben een beetje vorozichtiger.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 09:39 schreef legrande het volgende:

[..]

Clasie is geschorst ei.
Ouwe koeien kip.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Maar we krijgen op zeker geen tegen doelpunt maat..😃
legrande
 legrande - maandag 17 november 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 10:56 schreef RenatoBos het volgende:
Maar we krijgen op zeker geen tegen doelpunt maat..😃
Nee dat geloof ik ook niet maar iedereen is zo positief en ook ik denk en hoop op een 4-0 maar we moeten wel een beetje voorzichtig zijn bedoelde ik te zeggen dat we nu niet ineens zo gemakkelijk gaan winnen van iedereen maar ik kijk er al lang naar uit en baalde van dat interland weekeind hoewel ze het gisteren redelijk deden maar ik was liever naar mijn cluppie gegaan. Nou Renato nog 5 nachtjes hahahaha.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 november 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Als Dordrecht met 0-1 wint gaat Fred dan ook weg?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 11:11 schreef legrande het volgende:

[..]

Nee dat geloof ik ook niet maar iedereen is zo positief en ook ik denk en hoop op een 4-0 maar we moeten wel een beetje voorzichtig zijn bedoelde ik te zeggen dat we nu niet ineens zo gemakkelijk gaan winnen van iedereen maar ik kijk er al lang naar uit en baalde van dat interland weekeind hoewel ze het gisteren redelijk deden maar ik was liever naar mijn cluppie gegaan. Nou Renato nog 5 nachtjes hahahaha.
Heb er weer zin aan..!!
Nick4F
 Nick4F - maandag 17 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat Fredje gaat doen. Plaatsje vrij maken voor JP, door Jens op het middenveld te zetten? Of gewoon alles bij het oude laten en Tonny voor Jordy?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 18:58   quote  deeplink  
JEUGDINTERNATIONALS TERUG OP VARKENOORD

5vrhhw.jpg

Na een weekend zonder competitievoetbal heeft Feyenoord maandagmiddag de training hervat. Trainer Fred Rutten verwelkomde op Varkenoord onder meer de teruggekeerde jeugdinternationals in zijn selectie, die zich voorbereidt op de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht van aanstaande zaterdag. Jordy Clasie, Kenneth Vermeer en Karim El Ahmadi ontbraken wegens interlandverplichtingen nog op het trainingsveld.

Joris Mathijsen, die de voorbije weken aan de kant stond met een kuitblessure, trainde grotendeels met de groep mee. Luke Wilkshire werkte onder leiding van hersteltrainer Marcel Cas een individuele training af. De Australische back is op de weg terug van een hamstringblessure, die hij opliep in de thuiswedstrijd tegen HNK Rijeka.

96kux0.jpg

Rick Karsdorp en Wessel Dammers keerden met een goed gevoel terug op Varkenoord. Het tweetal debuteerde afgelopen donderdag voor Jong Oranje, in de vriendschappelijke interland tegen Jong Duitsland. Ook Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius, die het enige doelpunt voor zijn rekening nam, kwamen in dat duel in actie. Verder meldde ook Bilal Basaçikoglu zich weer in Rotterdam, nadat hij de afgelopen week op pad was met Turkije Onder 21.

Feyenoord werkt deze week met vier groepstrainingen toe naar een belangrijke week, die komende zaterdag van start gaat met de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht. Zowel dinsdag als donderdag werkt de selectie vanaf 10.30 uur een openbare training af op Varkenoord. De afsluitende training van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers. Vijf dagen na de competitiewedstrijd tegen de huidige hekkensluiter in de Eredivisie later wacht de Europa League-kraker tegen Sevilla FC, de huidige koploper in groep G. De week wordt afgesloten in Eindhoven, waar Feyenoord op bezoek gaat bij koploper PSV.

Nog geen kaart voor de aanstaande belangrijke duels met FC Dordrecht en Sevilla? Kijk op www.feyenoord.nl/tickets en steun de ploeg van Fred Rutten in de Eredivisie en de Europa League!

262qo04.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
WIEDEMEIJER LEIDT FEYENOORD FC DORDRECHT

vor1aa.jpg

De KNVB heeft Reinold Wiedemeijer aangesteld als scheidsrechter voor de thuiswedstrijd van aanstaande zaterdag tegen FC Dordrecht. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Siebert en Simon. Vierde official is de heer Otto. Feyenoord tegen FC Dordrecht wordt zaterdag om 19.45 uur gespeeld in De Kuip.

Voor het duel met Dordrecht zijn nog kaarten verkrijgbaar, vanaf € 22,50 per stuk. Kijk voor meer informatie of om direct tickets te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Twaalfde minuut: "You'll Never Walk Alone" voor overleden Feyenoorder

t6tk5k.jpg

Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Feyenoord-FC Dordrecht hebben wij geregeld met het TIFO team om een spandoek te maken voor een vriend van ons en Feyenoordsupporter die helaas gisteravond onverwachts is overleden door een hartstilstand. Het valt heel zwaar voor zijn familie vrienden en nabestaanden hij was drie weken geleden voor het eerst vader geworden van een mooie dochter en zij kan nooit meer genieten van haar vader en hij zal zijn prinses nooit zien opgroeien nou willen we naast het spandoek vragen of er in de twaalfde minuut you'll never walk alone word gezongen voor zijn familie vrienden en nabestaanden mijn dank zal groot zijn net als die van zijn geliefden met vriendelijke groet HJ Nijboer
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 21:00   quote  deeplink  
RIP Tino..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 20:59 schreef RenatoBos het volgende:
Twaalfde minuut: "You'll Never Walk Alone" voor overleden Feyenoorder

[ afbeelding ]

Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Feyenoord-FC Dordrecht hebben wij geregeld met het TIFO team om een spandoek te maken voor een vriend van ons en Feyenoordsupporter die helaas gisteravond onverwachts is overleden door een hartstilstand. Het valt heel zwaar voor zijn familie vrienden en nabestaanden hij was drie weken geleden voor het eerst vader geworden van een mooie dochter en zij kan nooit meer genieten van haar vader en hij zal zijn prinses nooit zien opgroeien nou willen we naast het spandoek vragen of er in de twaalfde minuut you'll never walk alone word gezongen voor zijn familie vrienden en nabestaanden mijn dank zal groot zijn net als die van zijn geliefden met vriendelijke groet HJ Nijboer
Bron:FR12
Pffff, wat een drama ... R.I.P
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 06:31   quote  deeplink  
Eerder vandaag plaatsten we al het bericht dat Feyenoord-fans in de twaalfde minuut massaal 'You'll Never Walk Alone' gaan zingen voor overleden Feyenoord-fan Tino Visser. Niet alleen Feyenoord-fans, maar ook Dordrecht-fans doen hier aan mee. Geweldig!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Verschrikkelijk. RIV.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 19 november 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:34 schreef Nick4F het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje gaat doen. Plaatsje vrij maken voor JP, door Jens op het middenveld te zetten? Of gewoon alles bij het oude laten en Tonny voor Jordy?
Als je verstand van voetbal hebt dan weet je het wel
gewoon T V voor J C is gewoon terecht
JanM
 JanM - woensdag 19 november 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 20:59 schreef RenatoBos het volgende:
Twaalfde minuut: "You'll Never Walk Alone" voor overleden Feyenoorder

[ afbeelding ]

Aanstaande zaterdag tijdens de wedstrijd Feyenoord-FC Dordrecht hebben wij geregeld met het TIFO team om een spandoek te maken voor een vriend van ons en Feyenoordsupporter die helaas gisteravond onverwachts is overleden door een hartstilstand. Het valt heel zwaar voor zijn familie vrienden en nabestaanden hij was drie weken geleden voor het eerst vader geworden van een mooie dochter en zij kan nooit meer genieten van haar vader en hij zal zijn prinses nooit zien opgroeien nou willen we naast het spandoek vragen of er in de twaalfde minuut you'll never walk alone word gezongen voor zijn familie vrienden en nabestaanden mijn dank zal groot zijn net als die van zijn geliefden met vriendelijke groet HJ Nijboer
Bron:FR12
Het zal een indrukwekkend eerbetoon zijn! Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Feyenoord kan aanstaande zaterdag tegen FC Dordrecht weer beschikken over Joris Mathijsen. De verdediger is hersteld van zijn kuitblessure en traint weer volledig mee met de groep. Fred Rutten kan nog altijd geen beroep doen op Luke Wilkshire. De rechtsback van Feyenoord herstelt momenteel nog van een hamstringblessure. Rick Karsdorp lijkt zijn logische vervanger zaterdagavond.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Dordt bereidt zich voor: ''De Kuip mooier dan een volle Arena''

qrxdhf.jpg

De Kuip is aanstaande zaterdagavond het strijdtoneel voor de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Dordrecht. Voor de hekkensluiter is dat misschien wel de mooiste uitwedstrijd van het seizoen. ''Want een kolkende Kuip is nog indrukwekkender dan een volle Arena'', weet trainer Ernie Brandts.

De coach voorziet een lastige avond. ''Fred Rutten heeft een soepel draaiende machine van Feyenoord gemaakt na een moeizaam begin'', vertelt Brandts in het Algemeen Dagblad. ''En we moeten ons wapenen tegen de omstandigheden.''

In de Arena werd al verloren. ''Vroeger vond ik de uitwedstrijd bij Ajax prettiger spelen dan bij Feyenoord, omdat in Amsterdam een andere sfeer hing. We zullen in Rotterdam heel geconcentreerd en goed georganiseerd moeten spelen om op de been te blijven.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Feyenoord Quiz | FC Dordrecht

(http://youtu.be/kfYuWCYvyts)
MMM
 MMM - woensdag 19 november 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Ik hoop dat Boëtius weer mag starten in plaats van Manu.
Barabas
 Barabas - woensdag 19 november 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Ik hoop op allebei en geen Kazim meer...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 19:40 schreef Barabas het volgende:
Ik hoop op allebei en geen Kazim meer...
Keur ik goed.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 20 november 2014 - 11:21   quote  deeplink  
A.S. zaterdag eerst om 12.00 uur kijken naar Feyenoord B1-020 B1
dan lekker uit eten en dan naar de KUIP het wordt 4-0
de bluffer
 de bluffer - donderdag 20 november 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 17:37 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet niet wie ze moet scoren.
Ik wel, het word 4-0

1-0 Manu
2-0 Immers
3-0 Toornstra
4-0 Te Vrede
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Ah komt TeVrede er toch nog in voor de laatste 10 minuten ?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 20 november 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 13:18 schreef tomson het volgende:
Ah komt TeVrede er toch nog in voor de laatste 10 minuten ?
Nee de hele tweede helft doet hij mee
tomson
 tomson - donderdag 20 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Hardstikke mooi. Bedankt he..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Hoeven we niet meer te gaan Tom, bode heeft gesproken..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Fred Rutten kan aanstaande zaterdagavond mogelijk niet beschikken over aanvaller Elvis Manu. De buitenspeler, die gisteren zijn handtekening zette onder een contract tot medio 2017, heeft last van zijn lies. Voor Luke Wilkshire komt het duel met FC Dordrecht nog te vroeg.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Feyenoord werkt met internationals toe naar zaterdag

2nhkv43.jpg

Feyenoord heeft zich donderdag verder voorbereid op de hervatting van de competitie, aanstaande zaterdag tegen FC Dordrecht. Tijdens de ochtendtraining op een koud Varkenoord kon trainer Fred Rutten weer beschikken over Jordy Clasie, Kenneth Vermeer en Karim El Ahmadi, die eerder deze week nog ontbraken wegens interlandverplichtingen. Luke Wilkshire en Elvis Manu meldden zich vanwege blessures niet op het trainingsveld.

De in totaal 24 spelers die wel aanwezig waren op Varkenoord, werden door Rutten in twee groepen verdeeld. Vervolgens lag de focus aan de beide zijdes van het veld op het trainen van standaardsituaties. Later namen deze twee teams het tegen elkaar op in een groot partijspel van elf tegen elf, waarmee de oefensessie na bijna twee uur werd afgesloten.

De selectie van Rutten werkt deze week toe naar de pittige periode die komen gaat, met behalve de komende wedstrijd tegen Dordrecht ook onder meer de duels met Sevilla FC (donderdag, Europa League) en PSV (volgende week zondag in Eindhoven). Tegen de huidige hekkensluiter in de Eredivisie hoopt Feyenoord de aansluiting met de bovenste plaatsen op de ranglijst te behouden, terwijl de ploeg in die wedstrijd voor de zevende achtereenvolgende keer ongeslagen kan blijven in de competitie. Rutten kan daarbij in elk geval niet beschikken over aanvoerder Clasie, die zaterdag een schorsing van één duel uitzit.

Feyenoord kan in de thuisduels met Dordrecht en Sevilla, de huidige koploper in groep G van de Europa League, de steun van haar legioen goed gebruiken. Voor beide wedstrijden zijn nog kaarten beschikbaar en geldt een vrije verkoop. Kijk voor alle kaartverkoopinformatie of om jezelf direct te verzekeren van een plek in het stadion op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Feyenoord.nl
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 november 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 12:50 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik wel, het word 4-0

1-0 Manu
2-0 Immers
3-0 Toornstra
4-0 Te Vrede
Jij weet het echt. Elvis gaat scoren vanaf de tribune.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 19:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet het echt. Elvis gaat scoren vanaf de tribune.
Speelt hij dus echt niet morgen dan scoort Lex 2 X
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 november 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 19:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet het echt. Elvis gaat scoren vanaf de tribune.
met een bamischijf van Ome Jan
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Rutten blikt vooruit op Feyenoord-Dordrecht

(http://youtu.be/nVvzI_Dghpw)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 22 november 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Het zal mij benieuwen wat het wordt ...
van geil
 van geil - zaterdag 22 november 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Donkere-wolken.jpg
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 16:36   quote  deeplink  
Donkere wolken ? Mafkees !
van geil
 van geil - zaterdag 22 november 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2014 - 15:07 schreef lijdensweg het volgende:
Het zal mij benieuwen wat het wordt ...
ik doelde meer op deze Tomson.
t weer.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 november 2014 - 17:01   quote  deeplink  
L. bedoelt 2-0, 5-0 of 8-0.

Dan zeg ik 1-1.

Kom maar op met bijpassende foto.
van geil
 van geil - zaterdag 22 november 2014 - 17:10   quote  deeplink  
ook-kazim-richards-geschorst-bij-feyenoord1409149685.jpeg
minimaal 6-0 Henk.
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 22 november 2014 - 17:27   quote  deeplink  
'05 Colin Kazim-Richards 1-0
'13 Colin Kazim-Richards 2-0
'27 Colin Kazim-Richards 3-0
'35 Colin Kazim-Richards 4-0
'45+1 Colin Kazim-Richards 5-0
'50 e.d. Colin Kazim-Richards 5-1
'55 e.d. Colin Kazim-Richards 5-2
'58 e.d. Colin Kazim-Richards 5-3
'67 e.d. Colin Kazim-Richards 5-4
'89 e.d. Colin Kazim-Richards 5-5
'90+5 Mitchell Te Vrede 6-5

En de spitsendiscussie duurt voort.
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2014 - 17:27 schreef MauricioAros het volgende:
'05 Colin Kazim-Richards 1-0
'13 Colin Kazim-Richards 2-0
'27 Colin Kazim-Richards 3-0
'35 Colin Kazim-Richards 4-0
'45+1 Colin Kazim-Richards 5-0
'50 e.d. Colin Kazim-Richards 5-1
'55 e.d. Colin Kazim-Richards 5-2
'58 e.d. Colin Kazim-Richards 5-3
'67 e.d. Colin Kazim-Richards 5-4
'89 e.d. Colin Kazim-Richards 5-5
'90+5 Mitchell Te Vrede 6-5

En de spitsendiscussie duurt voort.
Damn ! Wat hebben ze jou gegeven man ?
joboo35
 joboo35 - zaterdag 22 november 2014 - 18:25   quote  deeplink  
Hij is vroeg begonnen sniff
van geil
 van geil - zaterdag 22 november 2014 - 18:40   quote  deeplink  
zou wel n mooie pot zijn.
joboo35
 joboo35 - zaterdag 22 november 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Dat zeker
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 18:47   quote  deeplink  
330cnyv.jpg
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Welkom in de wereld van 4G RB ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Geweldig 😉

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Dordrecht (zaterdag 22 november 2014, 19:45); 2 - 0









0.0060689