BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ABN AMRO NIEUWE SPONSOR AJAX-JEUGD!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

De Europese leiders hebben al gezegd, dat er geen enkele kans bestaat, dat Oekraïne deel gaat uitmaken van de EU. Ook niet van de NAVO.
Waarom betalen wij straks hun gas dan ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

De huidige president heeft ook geen andere keuze dan kiezen voor het Westen. En die Rus is gekozen na grootschalige verkiezingsfraude, echt eerlijk kan je dat niet noemen ;)
Van beide kanten niet capitano.....het gewoon 1 grote kolere zooi, teveel miljardairs die hun eigen politiek hebben
Eide
 Eide - vrijdag 14 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De Nato doet precies hetzelfde
Juist niet. NATO is in het Oekraïense conflict juist heel terughoudend in de retoriek geweest en heeft zich uitsluitend gericht op het in kaart brengen van Russische troepenbewegingen op de grens met en in Oekraïne.

Het enige dat NATO steeds roept is dat Rusland de troepen moet terug trekken uit de Donbass regio. Verder is er natuurlijk was show of presence in landen in de buurt, maar veel van die activiteiten vonden al lang plaats zoals de Baltic Air Policing missie boven de Baltische staten. NATO heeft daar alleen wat ruchtbaarheid aan gegeven.
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom betalen wij straks hun gas dan ?
Een volk in nood (en in de kou) wil je helpen. Ik heb begrepen, dat de EU en de VS daar een potje voor hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Heb ff terug gelezen maar Pietje begon deze discussie.....pfffff ik schrok al ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een volk in nood (en in de kou) wil je helpen. Ik heb begrepen, dat de EU en de VS daar een potje voor hebben.
Dat doen ze niet uit liefdadigheid Pietje
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat doen ze niet uit liefdadigheid Pietje
Ach, laat het een mengeling zijn van liefdadigheid en Poetin voor de voeten willen lopen.
remco k
 remco k - vrijdag 14 november 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Een volk in nood, liefdadigheid, hoge heren, landenruzies..

En dat terwijl ABN net weer sponsor is geworden..

Whahahaha
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
Heb ff terug gelezen maar Pietje begon deze discussie.....pfffff ik schrok al ;-)
Sorry... Dat is mijn oude gewoonte om een dispuut aan te gaan.
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:14 schreef remco k het volgende:
Een volk in nood, liefdadigheid, hoge heren, landenruzies..

En dat terwijl ABN net weer sponsor is geworden..

Whahahaha
Hahaha. Je hebt gelijk. Mijn fout.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry... Dat is mijn oude gewoonte om een dispuut aan te gaan.
Maar ik wacht nog steeds op een antwoord
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Oke laten we het maar rusten
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar ik wacht nog steeds op een antwoord
Volgens mij heb ik alles beantwoord toch?? Waarop heb je geen antwoord gehad? Of was de vraag gesteld aan Eide?
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oke laten we het maar rusten
Is goed gap. Ik had beslist niet de intentie om iemand een naar gevoel te geven. Sorry daarvoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik alles beantwoord toch?? Waarop heb je geen antwoord gehad? Of was de vraag gesteld aan Eide?
Gewoon algemeen....

Waarom zit de Oekraine in het onderzoek commissie met een vetorecht terwijl ze zelf ook verdacht zijn, waarom zit Malaysie daar NIET in ?? zomaar een voorbeeld en ik kan wel een aantal A4tjes vol typen.
Nee ik ben niet van de complot theorien en aluhoedjes, maar het stinkt aan alle kanten
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gewoon algemeen....

Waarom zit de Oekraine in het onderzoek commissie met een vetorecht terwijl ze zelf ook verdacht zijn, waarom zit Malaysie daar NIET in ?? zomaar een voorbeeld en ik kan wel een aantal A4tjes vol typen.
Nee ik ben niet van de complot theorien en aluhoedjes, maar het stinkt aan alle kanten
Ik zou het niet weten Peet. Ik vermoed, dat de reden is, dat het op Oekraïns grondgebied is gebeurd. Ik kan niks anders bedenken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten Peet. Ik vermoed, dat de reden is, dat het op Oekraïns grondgebied is gebeurd. Ik kan niks anders bedenken.
Malaysia ik meen 38 doden en het is hun maatschappij, worden er gewoon buiten gehouden.
Oekraine zwaar verdacht en kunnen de uitslag van het onderzoek blokkeren, maw als het hun niet bevalt hoor je niets, waarom dat veto recht ?? wie heeft dat afgedwongen/goedgekeurd ??

Nee Pietje dit zaakje stinkt....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 november 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Maar goed ik hou er over op, anders in het cafe maar verder
Eide
 Eide - vrijdag 14 november 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:06 schreef Nenam_tiL het volgende:
In het geval Malaysie omdat ze het statenrecht hebben overtreden in het eerste stadium van het onderzoek naar de MH17 ramp. Malaysia heeft onderhandeld met illegaal gewapende groeperingen in een soevereine staat. Dat was niet handig.

Daarnaast wordt de Oekraïne zelf niet verdacht, de enige die die verdenking proberen te ontwikkelen is Rusland terwijl al het bewijs dat er is wijst op rebellen danwel de Russen zelf.

Ik denk persoonlijk dat laatste omdat je niet zomaar met wat staalarbeiders een geavanceerd stuk luchtdoelgeschut bedient. Dat moet een getrainde bemanning zijn geweest. Verschillende onafhankelijke onderzoekers en journalisten hebben allen zonder uitzondering hetzelfde geconcludeerd. Ook daarin mag je concluderen dat het Westen zich enorm terughoudend opstelt want zo stellig als dat de onafhankelijke rapporten vanuit met name de onderzoeksjournalistiek zijn geweest is het Westen duidelijk niet. En dat is puur geboren uit een conflictvermijdende houding.
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:30 schreef Nenam_tiL het volgende:
Maar goed ik hou er over op, anders in het cafe maar verder
Is goed
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 november 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:31 schreef Eide het volgende:

[..]

In het geval Malaysie omdat ze het statenrecht hebben overtreden in het eerste stadium van het onderzoek naar de MH17 ramp. Malaysia heeft onderhandeld met illegaal gewapende groeperingen in een soevereine staat. Dat was niet handig.

Daarnaast wordt de Oekraïne zelf niet verdacht, de enige die die verdenking proberen te ontwikkelen is Rusland terwijl al het bewijs dat er is wijst op rebellen danwel de Russen zelf.

Ik denk persoonlijk dat laatste omdat je niet zomaar met wat staalarbeiders een geavanceerd stuk luchtdoelgeschut bedient. Dat moet een getrainde bemanning zijn geweest. Verschillende onafhankelijke onderzoekers en journalisten hebben allen zonder uitzondering hetzelfde geconcludeerd. Ook daarin mag je concluderen dat het Westen zich enorm terughoudend opstelt want zo stellig als dat de onafhankelijke rapporten vanuit met name de onderzoeksjournalistiek zijn geweest is het Westen duidelijk niet. En dat is puur geboren uit een conflictvermijdende houding.
Is helemaal duidelijk. Ik had al eerder begrepen dat er onomstotelijk bewijs zou zijn welke partij die luchtdoelraket had gelanceerd. Als dat waar is, begrijp ik niet waarom dat nog niet in de openbaarheid wordt gebracht. Dat zal ook wel met strategie te maken hebben en, nogmaals, ik ben geen (militair) strateeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ABN AMRO NIEUWE SPONSOR AJAX-JEUGD!!

0.0063321