|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom niet, zijn lekker hoor...ik dacht dat ik laatst zag staan bij je ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoeveel bier had je toen reeds op..(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eten ho maar, maar zuupen d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Foto van mij van vroeger ......jong geleerd ;-)
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Oké, neem er dan maar één van mij ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Van jou altijd...proost pik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 november 2014 - 17:01 schreef Peterhs het volgende:[..] Als je het plaatje geopend hebt: Klik dat boven in de menubalk op: Afbeelding Formaat wijzigen (bij mij) opent er dan iets aan de rechterzijde van het scherm. Hier staat: Aangepaste breedte en hoogte. Als je hier 64 bij beide zet dan word het plaatje 64 pixels groot. Niet vergeten op ok te klikken onderaan. Soms past hij de foto zelf aan bij 1 van de 2 maten, dit komt dan meestal dat het plaatje niet vierkant is. Daarna opslaan en dan kun je hem toevoegen hier zoals beschreven. Thnx gap!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is me oude avatar |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Picture Resize....binnen 5 minuten heb je het |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gaat idd echt makkelijk :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Je bent geniaal Ron! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Lijkt me lekker, gap en neem zelf ook wat |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik doe met je mee, Proost!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Op je gezondheid, Ron en op je genialiteit! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoop mensen willen geen avatar zie ik.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik blijf lekker bij mn oude vertrouwde plaatjes 😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja waarom niet...vooral die grote, kreeg je nog wel eens commentaar op ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Boudewijn....hou eens op met dat geban van je, je lijkt Aboutaleb/van der Laan wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1.. er vallen toch geen dooien ?
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoogstens van der Gijp ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Headliner is niet het forum waar de hardcore door gesnoven hooligans zitten, de meesten aan beide zijde kunnen prima met elkaar opschieten daarom vind ik dat bannen een onzin.
Op beide zijde posten op wedstrijd topics moet je gewoon niet doen, daar kan je gewoon een afspraak over maken doe je het wel dan geef je een ban van een week, of op de bewuste topics.
Ik ben er van overtuigt dat heen en weer posten alleen maar ten goede komt voor Headliner...zie het cafe topic op het voetbal gedeelte |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eens. Zolang we de gevoeligheden over en weer kunnen laten rusten en inhoudelijk of offtopic op een normale manier kunnen praten, en de vijandigheid lekker aan die hersenlozen overlaten, kunnen we juist prima van gedachten wisselen lijkt me. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 22:39 schreef tomson het volgende:Eens. Zolang we de gevoeligheden over en weer kunnen laten rusten en inhoudelijk of offtopic op een normale manier kunnen praten, en de vijandigheid lekker aan die hersenlozen overlaten, kunnen we juist prima van gedachten wisselen lijkt me. Dat klopt en je zal altijd wel een uitzondering houden....er is er 1 bij jullie mijn bloed kan zuipen en die een bloedhekel aan mij heeft...soit...die negeer ik gewoon |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dus Boudewijn...opbokken met je bannen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ban de Ban!!!
Truste mannen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: MOet je hier eens roepen dat ze niet alles melden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hé Boudewijn...een zoekfunctie in PB wil ik graag, bijvoorbeeld op naam...ik zoek me het schompes |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 14:53 schreef Nenam_tiL het volgende:Hé Boudewijn...een zoekfunctie in PB wil ik graag, bijvoorbeeld op naam...ik zoek me het schompes hoeft niet eens zo moeilijk te zijn volgens mij, Kan Boudewijn zo maken als hij zou willen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] hoeft niet eens zo moeilijk te zijn volgens mij, Kan Boudewijn zo maken als hij zou willen. Die is zijn TODO lijstje kwijt...vind hem sowieso te weinig aanwezig, die einzelgänger wil alles alleen doen...foute insteek |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die is zijn TODO lijstje kwijt...vind hem sowieso te weinig aanwezig, die einzelgänger wil alles alleen doen...foute insteek Zal wel het meest geld opleveren, komt nog wel een tijd dat er reclames op het forum staan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 november 2014 - 15:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] Zal wel het meest geld opleveren, komt nog wel een tijd dat er reclames op het forum staan. Tsja ik geef hem ook geen ongelijk...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb mijn doel bereikt....ik ga ermee kappen.....de 100.000 is een feit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De 200.000 ook al bijna..😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow? Ik dacht dat je al gekapt was eigenlijk!! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nu nog maar 91963, nog ff geduld dus ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nog ruim 97000 zelfs, arme Nenam |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik bedoelde ook 97963 ;-) nu dus nog 97961
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh als tie nou maar optyft..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga ik doen ouwe.......... Mijn doel is bereikt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Up
boven de duizend post kan je een avatar maken...
Als het niet lukt dan ga we je hier helpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: er wordt nog steeds een beroep op me gedaan, meerdere zelfs....dus die kan ik moeilijk in de steek laten VVout |
|
|
|