|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja VVout er zijn hier mensen (niet zoveel) die mij wel aardig vinden ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahaha....wederzijds gap |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je wilt maar al te graag blijven pik. Anders heb je niets anders meer te doen hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: True...jullie krijgen mij niet weg....tenzij Remco mij ten huwelijk vraagt dan stop ik ermee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, Kafmees.. Toevallig zijn we afgelopen week in ondertrouw gegaan en hebben we de 11e een feestje ter ere van ons geregistreerd partnerschap.. Vrouwlief wil niet trouwen met een dikke nelis.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2015 - 21:01 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, Kafmees.. Toevallig zijn we afgelopen week in ondertrouw gegaan en hebben we de 11e een feestje ter ere van ons geregistreerd partnerschap.. Vrouwlief wil niet trouwen met een dikke nelis.. Shit ik ben gedished....gefeliciteerd Remco...ga er voor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Komt helemaal goed pik.. Had ik je al verteld dat het een jongetje wordt? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Yep hoeveel letters heeft zijn naam...kunnen wij gissen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Sowieso Remco junior of Remko hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Denk eerder Sjakie ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Sjakie K Loopt niet zo lekker als Remco K.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het zal wel iets van Tijs of Gijs worden...Remco is best wel saai...zijn vrouwtje ken ik niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel eerlijk gezegd zijn we daar nog niet uit. We hebben nog een naam of zes over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zet de puntjes maar neer ...... Ronald past ;-) Jeroen ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat ik net zei. We weten het oprecht nog niet. Nog een aantal namen over |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kunnen hier wel een wedje over maken of niet...vind ik wel grappig..
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maak er een mooie weddenschap van. De persoon die mij het meest betaald is de naam die ik kies. 😂😂 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dan gewoon ook Jari Litmanen K. Zoals die lui op Fox laatst die een kind hebben dat Johnny heitinga heey, komt Remco ook een keer op TV. Kan hij Twan von Pepperstreet en r.de boer ff vertellen hoet het zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Vind Sem of Dylan wel een grappige naam voor een jongetje. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik denk dat het Peter word! 😂😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....ik gok op Stefan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik Sylvester ...mooie naam |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sophie en Melissa nog mooier |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Voor een jongen niet denk ik xD |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Sylvester is meer een naam voor een kat toch ? 😂😂😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Het kan nog gekker een collega van mij zojuist vader geworden van een zoontje. Dus ik zei gefeliciteerd wat leuk en hoe heet ie? Zegt ie Discus. Wtf??? Wie noemt zijn kind nu in godsnaam Discus. Hoe dan??denk ik dan😂😂 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 12:43 schreef ZerauS het volgende:[..] Het kan nog gekker een collega van mij zojuist vader geworden van een zoontje. Dus ik zei gefeliciteerd wat leuk en hoe heet ie? Zegt ie Discus. Wtf??? Wie noemt zijn kind nu in godsnaam Discus. Hoe dan??denk ik dan😂😂 Dat is dan bedacht tijdens het persen denk ik...... ooeeehh ik ga discus werpen!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2014 - 07:37 schreef Boudewijn het volgende:Het Cafe topic heeft de mijlpaal van 100.000 posts overschreden wat natuurlijk een ongelooflijke prestatie is! Vandaar een klein feestje.... Belofte (ook al was deze meer opgelegd dan afgesproken) maakt schuld dus..... Avatars voor iedereen!(die waar op het forum dan ook een totaal van meer dan 1000 berichten heeft geplaatst) Ben jij zo iemand? Ga dan naar de instellingen en upload je eigen avatar. Vragen omtrent hoe je je gekozen avatar kunt verkleinen en downloaden naar je eigen computer en daarna weer uploaden kun je hieronder plaatsen zodat een mede-forumlid met verstand van zaken je vast wel kan helpen. Zo plaats je of verander je een Avatar......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 december 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Thanks for info gap.......(ook jij boudewijn)
jesus man ;
(nu moet ik echt gaan denken)........ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
yep
was ff een test hahahh
soort markeerstifje gap ';-)
(nu nog een avatar verzinnen )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
jopie !!
hadden ze maar geluisterd ;-)
14 for ever....!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Weet je jari Litmanen was goed in de jaren 1990/2000 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bijna goed....94/95 was hij top...ken je klassiekers gap |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: scherp als een mes hè.. gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zit vol adreline ouwe.....weer een vechtpartij in huis...sprong ertussen in |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Politie nu binnen 5 man....ik ben pleite |
|
|
|
|
enough
|
|
|
5 dooie ..oke,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
oke ff naar de orde van de nacht
what the fuck!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2016 door enough -- |
|
|
|