|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat meubilair aan puin....voor de rest alles goed |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zolang jij en korka maar okè zijn toch dat stoeltje kom wel weer (moest wel een stevig stoeltje geweest zijn gap als "mr green miles" erop kon zitten ) ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 21:28 schreef enough het volgende:[..] zolang jij en korka maar okè zijn toch dat stoeltje kom wel weer (moest wel een stevig stoeltje geweest zijn gap als "mr green miles" erop kon zitten ) ;-) Die sloeg hem stuk op de harses van die koerd....maar die was zo stoned dat hij er niks van voelde |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die sloeg hem stuk op de harses van die koerd....maar die was zo stoned dat hij er niks van voelde hahhahah die korka weet wel van wanten dan en die ander kan aardig incaseren hahahhah en daar spring jij tussen in hahhah heldhaftige actie van je ouwe ;-) of wat dacht je daar gaat me inboedel hahahah |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 21:50 schreef enough het volgende:[..] hahhahah die korka weet wel van wanten dan en die ander kan aardig incaseren hahahhah en daar spring jij tussen in hahhah heldhaftige actie van je ouwe ;-) of wat dacht je daar gaat me inboedel hahahah korka is 47 en ik 52.....die koerd is 21 en stond al labiel op zijn poten en ik had amper gedronken dus het was een eitje....en bovendien is het niet mijn inboedel |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 januari 2016 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] korka is 47 en ik 52.....die koerd is 21 en stond al labiel op zijn poten en ik had amper gedronken dus het was een eitje....en bovendien is het niet mijn inboedel ooh makkie dus en geen eigen schade een gewoon dagje op het kantoor zeg maar ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe zoiets.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2014 - 07:37 schreef Boudewijn het volgende:Het Cafe topic heeft de mijlpaal van 100.000 posts overschreden wat natuurlijk een ongelooflijke prestatie is! Vandaar een klein feestje.... Eerst maar eens een overzichtje aan wie we het te danken hebben, een lijst van de grootste posters uit het Cafe topic (van meer dan 100 posts): 21942 - Nenam_tiL 13766 - amsterdammer113 7456 - Hasjkoph 7279 - Ajax Is The Best 7258 - baco74 6192 - joduh 4860 - remco k 4391 - Loetje 3987 - miss mokum 3808 - Pietje 2732 - Grasmaaier 1540 - Benno 1514 - reina van diepen 1376 - NatjosFC 1217 - ALTIJD PRIJS IN DE K 967 - Ajax Warrior 775 - Boudewijn 609 - Eide 579 - Ronald 1960 539 - Humankillz 451 - Ikke_tikkie 413 - alibabba 408 - Ride 389 - infamous psv 377 - Inglourious bastard 312 - RenatoBos 281 - Peterhs 276 - nummer10 245 - dutchajaxmen 244 - Guyt 202 - Smoking-Dutchie 191 - hippy 172 - Ajax we love you 165 - freakie 163 - verbrande harry 147 - FR-Elmo 143 - FsideVak129 143 - AFCA*** 143 - jonass 136 - Ajax-pwnt 119 - AFCA MARCO 109 - madretsma Belofte (ook al was deze meer opgelegd dan afgesproken) maakt schuld dus..... Avatars voor iedereen!(die waar op het forum dan ook een totaal van meer dan 1000 berichten heeft geplaatst) Ben jij zo iemand? Ga dan naar de instellingen en upload je eigen avatar. Vragen omtrent hoe je je gekozen avatar kunt verkleinen en downloaden naar je eigen computer en daarna weer uploaden kun je hieronder plaatsen zodat een mede-forumlid met verstand van zaken je vast wel kan helpen. Hey Renato.....je zit nu wel over de 1000 gap of niet ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hou wijselijk mijn mond.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....jij bent 1 van de grondleggers van ons cafe......boefje ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je prijs ligt hier achter de bar....als je komt dan zal APIK het overhandigen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
IK was ook ff te laat.
ga we nog iets leuks doen ouwe ?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Lijstje is wel oud ouwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je niet bij mij zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: OMdat er al een nr 10 is mag je 14 hebben.;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: huuh HUUuuh HhuuuH weet je nog 33 JR terug ofzo en counting....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: snap het ook niet.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja sorry zat nog een beetje in de woodstock ,maar bedooelde 33jr geleden met onze cruijff |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hahahahah hij zit weer op het vinken touw hoor;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Net heerlijk gegeten met een paar vrienden.. Lekker goed vlees op de Gourmetplaat..
Maatje wat ik al een tijdje niet gezien had. Is vandaag op de toekomst wezen kijken, als die lul me dat verteld had was ik meegegaan...
Maar was erg gezellig..
En dan is het nu uiteraard weer even bijwerken he.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Net heerlijk gegeten met een paar vrienden.. Lekker goed vlees op de Gourmetplaat.. Maatje wat ik al een tijdje niet gezien had. Is vandaag op de toekomst wezen kijken, als die lul me dat verteld had was ik meegegaan... Maar was erg gezellig.. En dan is het nu uiteraard weer even bijwerken he.. Snap het had ook liever op de toekomst gezeten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Prachtige beelden weer op nos1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe geen eens meer moeite om het te snappen! ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je prijs ligt hier achter de bar....als je komt dan zal APIK het overhandigen Altijd prijs ligt achter de bar ja😋 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dacht al waar ben je toch;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Booiiinngggkkkk..raaakkk
Ff een andere knuppel;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dank namens ons beide......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|