BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suárez kraakt methodes van Marco van Basten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 16 november 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 18:35 schreef remco k het volgende:
Ik denk eerder dat het zit in verschil in naam. Een grote speler als de Boer begint bij een club als Ajax. Een onbekende speler zal dat nooit kunnen.
Zover heb ik oorspronkelijk niet nagedacht. Nu ik er beter over nadenk, ben ik ervan overtuigd dat je gelijk hebt.
remco k
 remco k - zondag 16 november 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Het is overigens niet erg. Het gebeurt overal. Zonder goede kruiwagen vaart niemand wel. Ik ben overigens super benieuwd hoe de Boer het gaat doen bij zijn volgende club. Maar laat dat nog maar even duren.
Pietje
 Pietje - zondag 16 november 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 13:40 schreef remco k het volgende:
Het is overigens niet erg. Het gebeurt overal. Zonder goede kruiwagen vaart niemand wel. Ik ben overigens super benieuwd hoe de Boer het gaat doen bij zijn volgende club. Maar laat dat nog maar even duren.
Zeker, Remco, een kruiwagentje kan iedereen wel gebruiken.
Of Frank de Boer het bij een eventuele nieuwe club ook goed gaat doen, hangt van veel factoren af. Er zijn nogal wat Nederlandse trainers in het buitenland actief, met wisselend succes. Eigenlijk naam Ajax zo'n 4 / 5 jaar geleden wel wat risico met het aanstellen van de Boer. Want hoeveel ervaring als hoofdtrainer had hij helemaal? Net als vele jaren geleden, toen trainer Leo Beenhakker naar Real Madrid vertrok en een piepjonge Louis van Gaal als hoofdcoach werd aangesteld. Ik weet nog goed hoe ik toen dacht: oei, oei... als die het maar gaat redden.
Maar al met al, wat jij ook schrijft, laat Frank nog maar lekker een paar jaartjes bij Ajax blijven.
Peterhs
 Peterhs - zondag 16 november 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 15:11 schreef Pietje het volgende:
Zo zie ik er dus uit als ik wat teveel gedronken heb.
Ow. Ik dacht dat je dat masker aantrok wanneer je weer eens een hack ging zetten bij de NSA ofzo.
Pietje
 Pietje - zondag 16 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 14:07 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ow. Ik dacht dat je dat masker aantrok wanneer je weer eens een hack ging zetten bij de NSA ofzo.
Sssssst!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5965
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suárez kraakt methodes van Marco van Basten

0.0068690