|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Laat ik nou toch denken dat hier topic's staan die over Feyenoord gaan. Wat is dit voor Calimero gedoe? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik heb het 45 seconden volgehouden. Iemand een samenvatting, of het dus, ondanks het 020 gehalte, de moeite waard is te kijken..? Is het leuk, grappig, leedvermaak? Waarom staat het hier? Vertel! :') |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog niet de moeite genomen het aan te klikken, volgens jou dus gewoon ook niet doen. Heb al moeite genoeg met dat oranje gelul trouwens dus waarom zou ik me dit ook nog eens aandoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2014 - 10:39 schreef Bosifyable het volgende:Ik heb het 45 seconden volgehouden. Iemand een samenvatting, of het dus, ondanks het 020 gehalte, de moeite waard is te kijken..? Is het leuk, grappig, leedvermaak? Waarom staat het hier? Vertel! :') kijk de laatste minuut maar. is grappig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat is dit nu weer voor onzin ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Duidelijk. Ik denk idd niet dat ik iets aan de resterende 6 minuten gemist heb :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Calimero gedrag ... zoals eerder vernoemd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan maar Calimero, laatste minuut is idd grappig. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Triest dat je je tot zo'n laag niveau moet verlagen !! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jaja, je bent beter dan de rest. Gefeliciteerd en tot ziens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He lijdensweg. Je moet alles eens niet zo zwaar opnemen jankebal! O nee dan heb je geen gespreksstof meer ! ( op Mulder na dan, en ook dat wordt met de dag minder)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 november 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2014 - 10:19 schreef Leonidas het volgende:Laat ik nou toch denken dat hier topic's staan die over Feyenoord gaan. Wat is dit voor Calimero gedoe? Dat dacht ik ook, dit hoort niet hier thuis in dit forum. Hoe grappig ook bedoeld, onze stad is in WO 2 geheel platgegooid, wij zouden het ook niet leuk vinden als 020 hier de spot mee gaat drijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb ik toch nog dat filmpje zitten kijken, nou de enigste highlight is rond de 2'40. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2014 - 12:56 schreef tomson het volgende:He lijdensweg. Je moet alles eens niet zo zwaar opnemen jankebal! O nee dan heb je geen gespreksstof meer ! ( op Mulder na dan, en ook dat wordt met de dag minder) Ja, het leedvermaak is flink verminderd sinds Vermeer in de goal staat !!! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Een bizarre loop van omstandigheden! Hahahahahahahahaha!! Make my day! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Het kan mij niet snel snel genoeg gegaan met die koopclub |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 november 2014 - 10:19 schreef Leonidas het volgende:Laat ik nou toch denken dat hier topic's staan die over Feyenoord gaan. Wat is dit voor Calimero gedoe? Nou we vervelen ons.laat die wedstrijden dan eens op een normale tijd plaatsvinden.gloeiende gloeiende.fuck fox neem gewoon een eigen betaalzender. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En een berg moreel gezeik hier...prut ! |
|
|
|