|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon lekker op elkaar rossen hier, waar is Neeman..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hier...goede morgen cockmeeuw |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gelijk maar even de toon zetten hiero Ik ben....
....en nu graag een biertje ;-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Wie is die homo op die foto? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Post jij er nog 25 en dan gaan we pas een homo zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Neeman, die kan nooit erger zijn dan die homo op de foto. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kom dan lange.....
....ik vreet je op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja mogen we niet weigeren in dit cafe..
Proost man.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Ff niet Renato, gisteren iets teveel gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het gaat om de inhoud zeg ik dan maar, jij bent ook lelijk maar wel lief ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha wat een vriendelijke bedoeling hier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet jij niet ergens naar toe S L O M E.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja ga zo.....ik moest ff mijn shotje Renato hebben, kan nu alles weer aan ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schenkverbod in Helmond vandaag heb ik gehoord.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tyfus, on topic hier proost.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi, kan er dus ook eens een stevige kroegentocht gehouden worden.... Beetje concurrentie kan nooit geen kwaad... Zal ook eens tijd worden dat we weer concurrentie krijgen in de ED>... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Kijk eens naar de ranglijst Remcotje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
jaja, kijk jij eens naar die van vorig jaar rond deze tijd, en die van dat jaar daarvoor en daarvoor..
En vergelijk die dan eens met die van het einde van dat seizoen..
Ga jij dat even doen Pietertje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2014 - 14:55 schreef remco k het volgende:Mooi, kan er dus ook eens een stevige kroegentocht gehouden worden.... Beetje concurrentie kan nooit geen kwaad... Zal ook eens tijd worden dat we weer concurrentie krijgen in de ED>... Het dun loopt je door de broek, nu je weet dat wij eraan komen.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Remco, dat is nu typisch 020. Altijd maar naar het verleden wijzen. Het is net zoals bij beleggen: het verleden biedt geengaranties voor de toekomst. Het psv van dit jaar is anders dan de voorgaande jaren. Maar goed ik sluit me aan bij de laatste post van Renato. Ook voor ons loopt het dun door je broek. Wen er al maar vast aan dat jullie dit seizoen GEEN kampioen gaan worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snacktime..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb net een paar doosjes besteld in Nederland, morgen weer een nieuwe voorraad aanwezig. Moet nu helaas nog kwijlend toezien :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed voor de je lijn ook..d:-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Stond die schaal nu maar voor mij op tafel 😋 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was ie nu op geweest zeker.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Straks voetbal kijken. Pieter..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Zekers. En ik hoop op een dikke overwinning. Mi ligt het helemaal niet aan Hiddink. Het is gewoon een dip na een geweldig toernooi. Zie ook Duitsland. Zij komen ook bij lange na niet in de buurt van hun vorm tijdens het WK. Ik vind het weer typisch Nederlands om Hiddink nu af te serveren. Die man heeft echt wel verstand van voetbal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Nee hoor oranje pet Tommy. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2014 - 17:19 schreef Pieter08 het volgende:Zekers. En ik hoop op een dikke overwinning. Mi ligt het helemaal niet aan Hiddink. Het is gewoon een dip na een geweldig toernooi. Zie ook Duitsland. Zij komen ook bij lange na niet in de buurt van hun vorm tijdens het WK. Ik vind het weer typisch Nederlands om Hiddink nu af te serveren. Die man heeft echt wel verstand van voetbal. Had verstand, is ie met de jaren kwijtgeraakt die dementeert tot en met volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 november 2014 - 15:51 schreef Pieter08 het volgende:Remco, dat is nu typisch 020. Altijd maar naar het verleden wijzen. Het is net zoals bij beleggen: het verleden biedt geengaranties voor de toekomst. Het psv van dit jaar is anders dan de voorgaande jaren. Maar goed ik sluit me aan bij de laatste post van Renato. Ook voor ons loopt het dun door je broek. Wen er al maar vast aan dat jullie dit seizoen GEEN kampioen gaan worden. Typisch de PSV supporter.. Wijzen naar de ranglijst op een moment dat dit niet van belang is...
Het loopt mij voor helemaal niemand dun door de broek. Je mensenkennis is echt nihil..
Ik heb namelijk het liefst dat de competitie zo sterk mogelijk is, daar wordt Ajax dus ook beter van.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry, maar als je hier gaat spelen met die CV van PSV snap je er niet veel van..
Overigens vind ik niet dat Hiddink moet opstappen, maar het is wel grappig om te zien hoe hij naar PSV spelers neigt, en 1 daarvan doet ons tegen Mexico de das om.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Hij vergeet anders Depay op te stellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pak je het lekker zelf even.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind dat Affelay het nu vanaf die positie beter doet dan dat Depay dat deed de laatste wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doe es lief gekke meeuw.. |
|
|
|