|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: NVT.....champions league blijft in Holland Pieter, Noord of Zuid....Brabant en Limburg doen niet mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zei toch 0-3.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Finale Ajax Feijenoord.....en de winnaar is......Ajax natuurlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat dachten ze bij pisvee ook. Als het om de jaarbeursstedenbekert gaat is er met ons niet te spotten Neeman.. slecht opgelet jij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zag ik niet aankomen.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] NVT.....champions league blijft in Holland Pieter, Noord of Zuid....Brabant en Limburg doen niet mee Je snapt het echt niet hè Nenam |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ken je m nu nog niet ? Ajax vliegt er na de winterstop lekker uit. Het is dit seizoen onze beurt. In deze vorm gaan jullie trouwens ook niet van ons winnen Peet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:06 schreef tomson het volgende:Dat dachten ze bij pisvee ook. Als het om de jaarbeursstedenbekert gaat is er met ons niet te spotten Neeman.. slecht opgelet jij.. Ik spot ook niet hé...hoewel ik jou zo kan opvouwen smurf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leg het maar uit dan Pieter....wel in jip en Janneke taal, Amsterdams mag ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:10 schreef tomson het volgende:[..] Ken je m nu nog niet ? Ajax vliegt er na de winterstop lekker uit. Het is dit seizoen onze beurt. In deze vorm gaan jullie trouwens ook niet van ons winnen Peet.. Ik zou niet weten waarom niet...jullie kakken nu al Satehsaus
X X X |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nenam je bent naast mij een dwerg maatje..wat wil je nou ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Denk je dat jullie eeuwig kampioen van de armoede mogen blijven. Eens komt de ommekeer en die is nu. Vermeer is jullie omgekeerde paard van Troje, jullie demasqué komt er echt aan, en psv gaan we ook aan de zegekar binden. Aan t eind van t seizoen gaan jullie niet weten wie of wat jullie om de oren geslagen heeft hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel opruimen die fluimen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stoer doen...schijnt te werken op een forum ;-) Ik ga je kop verbouwen......(heb nu schuim op de bek) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:28 schreef tomson het volgende:[..] Denk je dat jullie eeuwig kampioen van de armoede mogen blijven. Eens komt de ommekeer en die is nu. Vermeer is jullie omgekeerde paard van Troje, jullie demasqué komt er echt aan, en psv gaan we ook aan de zegekar binden. Aan t eind van t seizoen gaan jullie niet weten wie of wat jullie om de oren geslagen heeft hahaha Zoek een blondje gek....dan heb je geen tijd tijdens het pruimen op sap zetten...om op een forum te reageren
BROEVA HARO
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zoek een blondje gek....dan heb je geen tijd tijdens het pruimen op sap zetten...om op een forum te reageren BROEVA HARO Mark my words....it is time for change.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stoer doen...schijnt te werken op een forum ;-) Ik ga je kop verbouwen......(heb nu schuim op de bek) Hahaha... gelukkig was je live een stukje bescheidener. Beter voor je gezondheid pik... t is dat je onder bescherming van Ria staat 😎 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe ik....en afrekenen in mei gap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Tomson gappieeeeeee.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kom ik persoonlijk doen.. mag je er gezellig bij zitten als wij laten zien hoe je een kampioenschap echt hoort te vieren parkeerplaatshangert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:41 schreef tomson het volgende:[..] Kom ik persoonlijk doen.. mag je er gezellig bij zitten als wij laten zien hoe je een kampioenschap echt hoort te vieren parkeerplaatshangert.. Zie je wel, ik zag hem daar onlangs tussen Goes en Lewedorp ook op zo'n plek dacht ik toen ik langs reed.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zie je wel, ik zag hem daar onlangs tussen Goes en Lewedorp ook op zo'n plek dacht ik toen ik langs reed.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zie je wel, ik zag hem daar onlangs tussen Goes en Lewedorp ook op zo'n plek dacht ik toen ik langs reed.. Was jij dat die zijn ...... uit het raam hing, koud hé |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 23:41 schreef tomson het volgende:[..] Kom ik persoonlijk doen.. mag je er gezellig bij zitten als wij laten zien hoe je een kampioenschap echt hoort te vieren parkeerplaatshangert.. En jij denkt dat je de coolsingel op mag....Whahahahahaha....zal wel op de maasvlakte zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja, je hebt hem ook gezien..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat was ik niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als we gaan vouwen doe ik mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moguh, wat motten julie nou weer. Weet je wel hoe laat het is? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hehehe.... ik kan de toekomst zien.. verfrommeld snaveltje :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik denk dat ik maar bij de ME ga......ga ik wat klappies uitdelen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vergeet het maar moet je een minimale lengte hebben van 1 meter 20.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: O shit....dan maar bij de trollenbrigade |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beter man, zul jij snel promotie bij maken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ze moeten me eerst ff inwerken maar ik leer snel ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat zit jij te lachen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inwerken, trollen kunnen wat van jou leren man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben altijd correct en 99% ontopic Bossie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, je bent de ideale leermeestert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Al bijna 600 posts, neemt vormen aan die tent hier. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt door Bossie, die ouwe spammert..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iemand zin in een echt lekker stukje kaas bij zijn biertje..(?)
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Paas maar door, ziet er te verteren uit. |
|
|