|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben je wel ff mee bezig danTom.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat doe je in het bekkie Tommy ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met die reet van hem....hehehehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele knappe overwinning van Feyenoord..
Gefeliciteerd en erg blij dat je die tyfusboeren hebt laten zien hoe het moet...
Hopelijk geven jullie ze de 17e een pak slaag van jewelste..
0-11 zou wel mooi zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 20:20 schreef remco k het volgende:Hele knappe overwinning van Feyenoord.. Gefeliciteerd en erg blij dat je die tyfusboeren hebt laten zien hoe het moet... Hopelijk geven jullie ze de 17e een pak slaag van jewelste.. 0-11 zou wel mooi zijn.. Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo knap was t niet. Alleen t feit dat ze geconcentreerd gespeeld hebben was knap, Veredeld kroeg elftal dat Standard. Dit weekend een goede prestatie neerzetten en daarna lampjes doven, dan is t enigszins knap. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:Zo knap was t niet. Alleen t feit dat ze geconcentreerd gespeeld hebben was knap, Veredeld kroeg elftal dat Standard. Dit weekend een goede prestatie neerzetten en daarna lampjes doven, dan is t enigszins knap. Neemt niet weg dat jouw cluppie momenteel goed voetbalt Stylzz, ook al is bij jou vaak het glas half leeg ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is media praat. Maar er zit lijn in ja. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Media praat ??...verplicht mee kijken op straffe van de logeerkamer, en als ik dan toch kijk zie ik jouw cluppie gewoon goed voetballen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: dubbel sorry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij zal vast wel wat stoms zeggen en alsnog op de logeerkamer belanden hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar hou wel van jullie gappies ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:Zo knap was t niet. Alleen t feit dat ze geconcentreerd gespeeld hebben was knap, Veredeld kroeg elftal dat Standard. Dit weekend een goede prestatie neerzetten en daarna lampjes doven, dan is t enigszins knap. Zeg nou eens gewoon dankjewel tegen een compliment aan je ploeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zie je nou wel dat je het kan....;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....ik heb je spraakzamer meegemaakt Stylist |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe maar die rechtse....die bikini gaat toch uit ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En hoe ga je die uitkrijgen zonder je vingers te verbranden :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is 1 kakkerlak nog niet genoeg farizeeër dat je dr bent 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Proest, weet van geen ophouden die Neeman hè. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je er 1 hebt blijven ze komen ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope......2-0 by the way ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan moet je een andere hobby zoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik spaar bootjes....ook goed ?😊
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb mijn eigen app zenne :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met puntdak zeker, ghèhè.
Maar feli met de winst daar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tnx nu jullie nog.....ik heb 2-0 staan
Oja puntdakboten een gat in de markt ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV toch weer "makkelijk" gewonnen..
Was PSV goed, of Twente slecht?? Ik denk beiden..
Zeer benieuwd naar komende week... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 16:34 schreef remco k het volgende:PSV toch weer "makkelijk" gewonnen.. Was PSV goed, of Twente slecht?? Ik denk beiden.. Zeer benieuwd naar komende week... Ja beide... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zo is het momentum bij PSV Feyenoord compleet anders..
Feyenoord staat nu 2-0 achter tegen een ploeg die speelt als PSV, namelijk op de counter. en PSV heeft het goede gevoel van het winnen van een topper..
Je reinste competitievervalsing dit.. Die pot had gewoon die dinsdag gespeeld moeten worden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:Zo knap was t niet. Alleen t feit dat ze geconcentreerd gespeeld hebben was knap, Veredeld kroeg elftal dat Standard. Dit weekend een goede prestatie neerzetten en daarna lampjes doven, dan is t enigszins knap. . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een irritante puber op het Feijenoord forum die billal.....die geef je toch een poffer op zijn porum... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, daar komt ie voor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb al vaker gezegd dat jij een ijskonijn bent....hoe doe je dat ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Meer dan fantastisch binnen geschoten door Clasie. Tis dat die Kazim Kazim Richards Kazim nogiets buitenspel staat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2014 - 18:34 schreef Eide het volgende:Meer dan fantastisch binnen geschoten door Clasie. Tis dat die Kazim Kazim Richards Kazim nogiets buitenspel staat. ;-) |
|
|
|