|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gewoon 2 puntjes achter met de winterstop is prima. PSV krijgt Feyenoord en Twente allemaal nog uit terwijl wij ze thuis krijgen. PSV zakt nog wel door het ijs, kun je de klok op gelijk zetten, die kunnen net als Feyenoord het nooit lang genoeg volhouden. Dat lijkt dit seizoen toch echt volledig anders..
Waarom PSV nu niet al dichterbij komen,,,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er wordt heel slecht verdedigd bij die goals.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat jij zei vriend...tegen 12 man spelen is (bijna) niet te doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat klopt, of heel slim gelopen. Maar de derde was dramatisch |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: PSV bezwijkt onder de druk om kampioen te worden, als ze 2e staan heb je die veel minder. Ajax gewoon lekker jagen druk zetten en houden op PSV. Die verspelen nog genoeg punten, hoeven alleen niet zo lang meer EL te spelen met deze loting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mwa, die andere twee tegengoals staan ze gewoon te schutteren in de verdediging.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Feyenoord sinds de rust als los zand. Er zit weinig lijn in. PSV ook niet best maar Luuk de Jong knikt ze plots makkelijk binnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:11 schreef NatjosFC het volgende:[..] PSV bezwijkt onder de druk om kampioen te worden, als ze 2e staan heb je die veel minder. Ajax gewoon lekker jagen druk zetten en houden op PSV. Die verspelen nog genoeg punten, hoeven alleen niet zo lang meer EL te spelen met deze loting. Maar je kijkt toch gewoon altijd naar boven, en niet naar onder.. Hele rare beredenering.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:12 schreef Eide het volgende:[..] Feyenoord sinds de rust als los zand. Er zit weinig lijn in. PSV ook niet best maar Luuk de Jong knikt ze plots makkelijk binnen. En de kopjes hangen al bij de helft van het elftal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Eigenlijk best wel bizar hoe snel Toornstra zo belangrijk kan zijn....die missen ze nu echt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja Feyenoord is aangeschoten wild. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En juist daarom vind ik het zo belachelijk dat die pot niet die dinsdag werd gespeeld, alles was er op gezet om die pot fit in te gaan zonder de schorsingen.
En dan nu ook geen geluk met Kuipers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet inderdaad nog zien hoe deze pot gelopen was met onze normale basis. Of zonder de cruciale beslissingen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] En juist daarom vind ik het zo belachelijk dat die pot niet die dinsdag werd gespeeld, alles was er op gezet om die pot fit in te gaan zonder de schorsingen. En dan nu ook geen geluk met Kuipers.. Belachelijk dat die pot niet op zondag werd gespeeld.
90 minuten spelen over 2 dagen is totaal niet vermoeiend, gewoon een oefenpotje richting Zondag. ze hadden gewoon om 20:45 kunnen spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is dat dan geen geel??
Oja toch wel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:18 schreef Stylzz het volgende:Ik moet inderdaad nog zien hoe deze pot gelopen was met onze normale basis. Of zonder de cruciale beslissingen. Dan hadden jullie gewonnen.....simpel zat, en wat Remco zegt ook niet onbelangrijk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kazim gaat het nog doen, is een beetje de Stef Nijland van Feyenoord. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je reinste competitievervalsing.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry, maar zit naar die gozer te kijken, en dat is echt 4 keer niks.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nijland is ook geen hoogstaande voetballer, maar die maakt altijd belangrijke goals. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, Bilal, koppen moet je wel een beetje bewegen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind ik ook....dit zijn hele dure punten voor Feijenoord |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heeft wel een hele mooie functionele techniek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: einde titel aspiraties.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah we zijn halve wege vriend.....die de Leeuw van Groningen moet te halen zijn voor Feijenoord in de winter, die scoort wel en is in mijn ogen een echte Feijenoord spits |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord kan geen vuist meer maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kerel wat doet die Kazim toch allemaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2014 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah we zijn halve wege vriend.....die de Leeuw van Groningen moet te halen zijn voor Feijenoord in de winter, die scoort wel en is in mijn ogen een echte Feijenoord spits Kongolo.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Winnen ze naar mijn idee veel te weinig topwedstrijden voor... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Die kan er vrij weinig van idd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kampioen worden de je tegen de kleintjes.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is de 3-2. Wat dacht je hiervan?
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Deze pot in ieder geval zelfs helemaal niets.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eerste aanspeel punt vind ik hem vrij goed.....voortzetting is vaak bagger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als dat zo is had ook deze niet mogen tellen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: over de grond, maar door de lucht ook niet hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is hinderl;ij mlkwfenocwenlfnok
KAZZZZIIIIIIIMMMM! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahaha, en dan toch Kazim.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
maar is dus hinderlijk buitenspel |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ik zei het je hahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gerechtigheid zou 3-4 zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker gekeept door Zoet. Dat is toch ook geen keeper die je graag achter je hebt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: twee onterechte goals.. |
|
|
|