|
|
Stylzz
|
|
|
Zo is dat. Beterschap voor je kleine, pik. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: I know, ik hoor nog wel eens wat ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2014 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn dochter zit tegen griep aan...normaal staat die klep niet stil, nu was ze een beetje sloom Beterschap voor je meissie, ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: I know, ik hoor zo af en toe nog wel eens wat ;-)
edit: Daarom zitten wij op dit forum ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2014 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn dochter zit tegen griep aan...normaal staat die klep niet stil, nu was ze een beetje sloom Tja hebben hier thuis het rondje compleet, nu allemaal weer fit het heerst met dat natte flut weer, beterschap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's dat je er een komma tussen heb gezet..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik wist gisteren niet wat ik voor kerst zou geven aan mijn dochter (9)dus ik zei tegen haar voor 50 euro mag je uitzoeken....dat heb ik geweten, ik heb 3 uur bij toy's are us rond gezworven ;-( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 11:10 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik wist gisteren niet wat ik voor kerst zou geven aan mijn dochter (9)dus ik zei tegen haar voor 50 euro mag je uitzoeken....dat heb ik geweten, ik heb 3 uur bij toy's are us rond gezworven ;-( En lekker kerstsfeer opgesnoven natuurlijk, helemaal klaar voor nu :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb niet zoveel met die "kerstsfeer" VVout....geboorte van christus, flikker op met die flauwekul...oud en nieuw vind ik dan wel weer leuk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 11:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb niet zoveel met die "kerstsfeer" VVout....geboorte van christus, flikker op met die flauwekul...oud en nieuw vind ik dan wel weer leuk Ik kan je helemaal volgen, ben dan ook lekker met mijn broer en mijn familie ergens apre skien, ver weg van alle hypocriete kerstdinertjes. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 12:04 schreef VVout het volgende:[..] Ik kan je helemaal volgen, ben dan ook lekker met mijn broer en mijn familie ergens apre skien, ver weg van alle hypocriete kerstdinertjes. Ik geef je groot gelijk....overigens staat hier wel zo'n kolere boom, maar dat is meer een vrouwending ik weiger het ook om het op te tuigen. Ik heb mijn dochter ook nooit met kerst, zal ook wel meespelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 11:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb niet zoveel met die "kerstsfeer" VVout....geboorte van christus, flikker op met die flauwekul...oud en nieuw vind ik dan wel weer leuk Bierfeest he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oktober fest....1x geweest in Cochem....was heftig ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha echt iets voor jou.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iets te heftig....ik weet nog dat ik in een fontein heb gelegen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, must have beer..d:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar heb je dan ook geen bier voor nodig ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mogge. Ron, en al zenuwachtig..(?) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee, absoluut niet. We winnen gewoon!!
Jij wel dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Had ook wijn op ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo, en nu eindelijk de welveriende winterstop ;-) Lekker afsluiten met zo'n grandioze overwinning.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ahaaaa jullie hebben ook goed gespeeld hoorde ik..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2014 - 16:37 schreef Ronald 1960 het volgende:Zo, en nu eindelijk de welveriende winterstop ;-) Lekker afsluiten met zo'n grandioze overwinning..... Mighty Mike ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Was ook niet best ouwe..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je de slechte wedstrijden wint.. Dan wordt je kampioen.. Slechter dan Ajax vandaag kan niet, en we wonnen....:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij ons ook bedroevend.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wij waren slechter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij wilt gewoon kampioen worden he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook, ik ook. ik ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jep, en daarom worden wij dat ook.. Wij willen het heel graag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach het is jullie niet gegund.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gewetensvraag: Als jullie geen kampioen worden, wie heeft dan je voorkeur? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je voor Feijenoord én Chelsea bent....heb je dan een geweten ??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: FF kort dan, door mij niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Emigranten tellen niet...next |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En neuzen al helemaal niet, klep dicht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eigenlijk moet ik het gewoon bij mijn biertje houden hier en voetbal laten voor wat het is, ze zitten allemaal al te dromen over hun kalkoen met appelmoes en voetballen ho maar.
Allemaal fijne dagen gewenst, op ieders zijn manier, proost. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad..
Fijne dagen iedereen en een voorspoedig 2015.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind kalkoen niet te vreten .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ga je nu al weg dan? |
|
|
|