|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker ventje jij, eerst schijt je d wc zo vol, dat het over de rand druipt en vervolgens wil je het opblazen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 19:56 schreef RenatoBos het volgende:Lekker ventje jij, eerst schijt je d wc zo vol, dat het over de rand druipt en vervolgens wil je het opblazen.. Ik ben van het schoonmaken....jij van het sanitair, ga je maar naar de gamma |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Van mij hoef je niet hoor.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben al terug moest nog al nodig.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gevalletje cobra ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Een echte onvervalste Elmex wc-borstel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Forum is zo op de dinsdag avond ZDAEP.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dit cafe bevalt mij wel.....verschillende pluimages, beetje poken heen en weer, op de andere forums gaat het alleen maar om wie er op moeten rotten en wie er moeten komen. Bij Feijenoord een spits en bij ons een CVM met ervaring, maar niet te duur mag zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dit cafe bevalt mij wel.....verschillende pluimages, beetje poken heen en weer, op de andere forums gaat het alleen maar om wie er op moeten rotten en wie er moeten komen. Bij Feijenoord een spits en bij ons een CVM met ervaring, maar niet te duur mag zijn Ik vind het ook wel prima.. Maar het is erg rustig..
Zo dood als een pier.. ZDAEP.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waar is het ZDAEP (wat ik wel doorhad)bij het Ajax forum ???.....komt door dat gedram van jullie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Waar is het ZDAEP (wat ik wel doorhad)bij het Ajax forum ???.....komt door dat gedram van jullie Ik dram niet man, verdedig alleen maar.. Ik zou dan ook niet misstaan op CVM... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verdedigend uitmuntend en kan ook aanvallen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehe.....zekers, tot bloedens aan toe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die goed kapitein....?? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan had ie dekknecht gezegd Til.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil je niet laten schrikken, misschien moet je ff gaan zitten. Weet je zwarte Piet.. En sinterklaas...
Die bestaan niet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 23:41 schreef Stylzz het volgende:Wil je niet laten schrikken, misschien moet je ff gaan zitten. Weet je zwarte Piet.. En sinterklaas... Die bestaan niet... Christus, Kerstman, Big foot, loggie ook niet Ik kan wel wat hebben vriend....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 december 2014 - 23:41 schreef Stylzz het volgende:Wil je niet laten schrikken, misschien moet je ff gaan zitten. Weet je zwarte Piet.. En sinterklaas... Die bestaan niet... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niks beters te doen zekers hier? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Aan alle mafkezen in dit voetbalcafé:
Hele fijne kerstdagen en een mooi, gezond en bovenal sportief 2015 gewenst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....geld voor mij ook |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij nog feli met je onderscheiding gap....ik vind het wel heel bijzonder en ben trots op je ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feijenoord nr 1 in 2015 ??.....nu begrijp ik die bom met die muis....je blaast je eigen hoop de lucht in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Feijenoord nr 1 in 2015 ??.....nu begrijp ik die bom met die muis....je blaast je eigen hoop de lucht in Feyenoord is altijd de 1e club van Nederland er is geen ander en die bom is dus bij deze voor in je tuin.
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: De 1e waarmee? het groenste gras, het mooiste stadion (ugh ugh)? Uiteindelijk gaat het elk seizoen om de 1e plek na 34 wedstrijden en laten wij, AJAX, nu toevallig het meest op die 1e plaats staan en waarschijnlijk ook in 2015 ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha.....als je snel kijkt lijkt het wel een konijn
Ajax is de eerste club bijgoochem....altijd geweest |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 20:42 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] De 1e waarmee? het groenste gras, het mooiste stadion (ugh ugh)? Uiteindelijk gaat het elk seizoen om de 1e plek na 34 wedstrijden en laten wij, AJAX, nu toevallig het meest op die 1e plaats staan en waarschijnlijk ook in 2015 ;-) Hear Hear....!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We zullen zien en veel plezier met het vuurwerk... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 25 januari in de ArenA.... :-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....ik snapte het al niet ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Slijm slijm tranentrekkers tv vanavond (niet bij mij)....tering heb ik dat |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zit ze te kijken naar All you need is lof Kerst-editie? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Allen een fijne kerst en een gezond 2015 gewenst..................... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Same 2 you vriend ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey D. leuk man dat je er weer ff bent.....jij ook alle beste wensen voor je kids en naaste gap |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 8 geloof ik criminal minds, voor de rest één glibber bende. |
|
|
|