|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Chagrijn, begin er dan ook niet over.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Goede raad is duur en aan sommige niet besteed vriend..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik hoor het al weer: Afgezien van het feit dat je geen verstand hebt van voetbal, heb je ook al geen verstand van muziek.... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mind over fear, is niet de titel
Rauw maar deze komt wel binnen bij mij....lang geleden dat ik echt geraakt word door muziek
[vimeo]102826203[/vimeo]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 december 2014 - 10:02 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik hoor het al weer: Afgezien van het feit dat je geen verstand hebt van voetbal, heb je ook al geen verstand van muziek.... ;-) Dat ging niet over de muziek, maar wat het met je doet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo dadelijk lekker mijn koffers pakken en auto inladen, zit ik lekker 4 uur laters in de sneeuw aan de jagertee, morgen vertrekken yes. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 december 2014 - 10:58 schreef VVout het volgende:Zo dadelijk lekker mijn koffers pakken en auto inladen, zit ik lekker 4 uur laters in de sneeuw aan de jagertee, morgen vertrekken yes. Ik zit liever in de zon....ik haat sneeuw(en kou) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar veel plezier VVout ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 25 december 2014 - 10:58 schreef VVout het volgende:Zo dadelijk lekker mijn koffers pakken en auto inladen, zit ik lekker 4 uur laters in de sneeuw aan de jagertee, morgen vertrekken yes. Lekker man, geniet er van.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb me eens een ferme zonnebrand gehaald in de sneeuw, als de zon schijnt komt ie gelijk van twee kanten. Door de witte sneeuw komt de zon nog eens lekker terug van beneden, dat was zweten geblazen en alles behalve koud. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Koffers gepakt, olie en ruitensproeier peil ok, sneeuwkettingen voor het grijpen ben er klaar voor, tnx. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 25 december 2014 - 10:13 schreef Nenam_tiL het volgende:Mind over fear, is niet de titel Rauw maar deze komt wel binnen bij mij....lang geleden dat ik echt geraakt word door muziek [vimeo]102826203[/vimeo] Pruts :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Boudewijn bedoel je, dat deze code en ook gewoon video niet ondersteund wordt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij ook ??...ik ga zo maar een biertje nemen denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik drink wijn en heb geen koppijn :-)
Proost mannen, prettige dag verder ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dank je vriend.....proost ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kerst voorbij. En de tyfus! :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Alweer...hoe vaak krijg ik die van jou ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ok dan wacht ik ook nog wel op die van oud en nieuw....jouw verjaardag, die van je vrouw en kinderen, Ria der verjaardag, het verlies van Feijenoord tegen Ajax, de verjaardag van Renato en Tomson, Pasen en Pinksteren, val van het kabinet, schop onder de hol van Willempie en die pampa trut, de winst van Geert als de grootste partij....pfffff ik stop er ff mee gap
Fijne jaarwisseling vriend....ik drink er een paar op je....zei ik tegen Joduh ook op FB dus waarschijnlijk word ik lam......PROOST OUWE ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Op naar kerst 2015 hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zei je tegen Joduh op FB, joduh goh wat mis ik mijn vriend, jammer dat ie weg is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie is er weg dan ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mijn GROTE vriend joduh, ik zie hem nooit meer op headliner, ik mis hem best erg.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die komt ook niet meer Renato...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het sneeuwt hier als een gek gvd.....opbokken met die troep |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Valt hier mee gelukkig, heeft hier meer geregend en de sneeuw die valt is derhalve ook gelijk weg.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hier ook al. Wat een teringbende op straat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Valt hier mee gelukkig, heeft hier meer geregend en de sneeuw die valt is derhalve ook gelijk weg.. Hier ligt al een cm of 15.....kan zo de auto uitgraven ;-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Voor die kleine van je is het wel leuk... |
|
|
|