|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neuh.....twee rooie en een tomatensap......wordt schijtziek van je blondjes en appelsap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ik jou met je bier, jij krijgt van mij vanaf nu alleen nog maar Fristi.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik hou het ook bij rood/bruin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi zo des te meer blond voor mij.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je mag ze allemaal hebben..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker man.. Heb twee weken vakantie op het moment, en het gaat er een stuk harder in dan de bedoeling is.... Slecht weer buiten, niet kunnen vissen en dan dus maar beetje huis aan de kant maken en een lekker glaasje drinken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:Dimple 15 en ik ben blij hoor :) Geef me anders gewoon maar een Jan de Wandelaar. Dat krijg ik wel weg. Een zoetekauw als ik het goed lees?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke, ken het verder helemaal niet, maar las dat ie vruchtig is, mango is zoet toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar een whisky is eigenlijk nooit zoet. Het zijn aroma's. Ze hebben t ook over een afdronk van chocolade. Nou, niet echt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Whiskey, bier... ik moet denk ik terug naar het voorjaar van 2012 dat ik voor het laatst alcohol heb gedronken. Niet dat ik gestopt ben of zo, maar al tijden geen zin in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is best lang om geen zin te hebben in een borreltje of een biertje. . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gisteren aan de Swiss Highland Single Malt Whisky gezeten, verrassend moet ik zeggen. Beetje fruitig iets van appel peren of zo en lekker zacht van smaak. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yup, geen idee ook waarom. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 01:08 schreef Eide het volgende:Whiskey, bier... ik moet denk ik terug naar het voorjaar van 2012 dat ik voor het laatst alcohol heb gedronken. Niet dat ik gestopt ben of zo, maar al tijden geen zin in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pffff, vakantie en ik wordt ook meteen ziekerig. Niet echt ziek maar alles wat ik eet komt als water er weer uit. Elk scheetje is verdacht, niet echt prettig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx voor de info man..d:-)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar zonde dollen, mooi kut Eide, heb je eindelijk vrij en krijg je dat, beterschap man.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha......dus niet alleen meeuwen schijten je onder |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is je vrouw ook ziek Eide ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, maar het toont goed wat mijn angst is elke keer dat ik moet niezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In je blote kont in de tuin niezen dan maar....ligt er nog sneeuw bij jou ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is maar wat je sneeuw noemt. Langzaam dooiende plakkaten ijs eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hier ook een dikke laag ijs/sneeuw prut, ook de stoepen zijn nog een gevaarlijke onderneming |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij jou is ook genoeg gevallen.....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het zou je ontlasting moeten zijn, viespeuk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 december 2014 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar een whisky is eigenlijk nooit zoet. Het zijn aroma's. Ze hebben t ook over een afdronk van chocolade. Nou, niet echt. Daarom vond ik het ook al apart... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dan vriest m'n anus vast. Lijkt mij ook niet echt comfortabel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Mooie foto, zelf genomen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee daar heb je een punt dan blijf je er mee zitten, gaat het ophopen en voor je het weet stink je uit je bek naar stront.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja, vanuit mijn parallelle wereld..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Had je vleugels gekregen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Trancendance....dan drink ik een glas rode wijn met mijn overleden vrouw ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Stil genieten van de herrinneringen, samen met Ria ;-) Zo denk ik nog vaak aan mijn moeder en Mirjam (mijn vrouw) aan haar zus. Met een lekker glas rode wijn ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 22:22 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Stil genieten van de herrinneringen, samen met Ria ;-) Zo denk ik nog vaak aan mijn moeder en Mirjam (mijn vrouw) aan haar zus. Met een lekker glas rode wijn ;-) Jij snapt hem gap....proost ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mannen, bij deze allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij ook Ron en allen anderen, doe voorzichtig met vuurwerk en maak er allemaal een flitsende start van het nieuwe jaar van.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik zit gegijzeld in Helmond.....maar allemaal de best wensen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wens alle forumgangers een gezond en voorspoedig 2015.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Happy new year, stelletje feestgangers. Een stapelgek en gelukkig nieuwjaar allemaal :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De beste wensen allemaal :) |
|
|
|