BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 14:28 schreef VVout het volgende:
Ik weet het wel en ben er ook volledig uit, geen medelijden meer voor iedereen die onze normen en waarden ondermijnt.

Je moet hierbij niet rechtlijnig denken in moslim geen moslim, het is gewoon een groep radicale ongeacht godsdienst of overtuiging die gewoon hard moet worden aangepakt, helaas een strijd die gaat om leven of dood. Je kan je ogen blijven sluiten maar het uit zich steeds extremer en dat wel in ons territorium, ben je er bang van? Ik wel maar heb me nog nooit door angst laten verdringen of iets laten opleggen.

Ik hoop anders en op vredige oplossingen, wie heeft er een idee?
Wie zich niet wil aanpassen, paspoort afpakken en deporteren naar die zandbak....hek erom heen en laat ze mekaar maar afmaken.
Europese grensbewaking....Eu oprotten, Rutten en Obama een trap onder zijn hol geven en onderhandelen met Poetin, toetreden tot Eurasië en de BRICS.
Ik kan nog wel een uur doorgaan......
VVout
 VVout - woensdag 07 januari 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Proost ouwe, ben het ook meer dan spuugzat!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 15:53 schreef VVout het volgende:
Proost ouwe, ben het ook meer dan spuugzat!
Al jaren VVout.....proost
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 14:28 schreef VVout het volgende:
Ik weet het wel en ben er ook volledig uit, geen medelijden meer voor iedereen die onze normen en waarden ondermijnt.

Je moet hierbij niet rechtlijnig denken in moslim geen moslim, het is gewoon een groep radicale ongeacht godsdienst of overtuiging die gewoon hard moet worden aangepakt, helaas een strijd die gaat om leven of dood. Je kan je ogen blijven sluiten maar het uit zich steeds extremer en dat wel in ons territorium, ben je er bang van? Ik wel maar heb me nog nooit door angst laten verdringen of iets laten opleggen.

Ik hoop anders en op vredige oplossingen, wie heeft er een idee?
Nu zijn het moslims, niet zo heel lang verleden waren het links radicalen van bijvoorbeeld de Rote Armee Fraktion of Katholieke Ieren van de IRA. Het is de zoveelste stroming die gelooft in het gebruik van geweld om hun ideologie op te leggen aan anderen. Je kan en mag je daar niet door laten regeren.

Ik geloof in dit soort instanties ook niet in een vreedzame of diplomatie reactie. Eerst laten zien dat het menens is. Opsporen en hard aanpakken, desnoods met geweld als ze zich trachten te verzetten. En daarna keihard achter iedereen aan die een dergelijke groep actief steunt en een dergelijke aanslag mogelijk heeft gemaakt.

En pas als je daadkrachtig hebt laten zien je niet te laten intimideren komt de zoektocht naar oplossingen. Wan een dergelijke reactie is geen oplossing, de oplossing is het draagvlak van dergelijke groeperingen aanpakken, zoals de vloer onder de linksradicale ideologie wegviel in de jaren 80. Dat is ook de richting die het uit moet met moslims extremisme. Want laten we eerlijk zijn, uit die hoek komt het wel, ondanks dat we echt niet alle moslims nu op een hoop moeten gooien.

Maar oplossen betekent niet inbinden en al zeker nniet gaan leven in een angstcultuur waar elk woord gewogen moet worden of het misschien wel iemand kwetst. Leven is geven en nemen.

Ik ben best geschokt door dit alles moet ik zeggen. Ik zie het als een regelrechte aanval op onze vrijheid van meningsuiting en dus gewoon onze vrijheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 16:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Nu zijn het moslims, niet zo heel lang verleden waren het links radicalen van bijvoorbeeld de Rote Armee Fraktion of Katholieke Ieren van de IRA. Het is de zoveelste stroming die gelooft in het gebruik van geweld om hun ideologie op te leggen aan anderen. Je kan en mag je daar niet door laten reageren.

Ik geloof in dit soort instanties ook niet in een vreedzame of diplomatie reactie. Eerst laten zien dat het menens is. Opsporen en hard aanpakken, desnoods met geweld als ze zich trachten te verzetten. En daarna keihard achter iedereen aan die een dergelijke groep actief steunt en een dergelijke aanslag mogelijk heeft gemaakt.

En pas als je daadkrachtig hebt laten zien je niet te laten intimideren komt de zoektocht naar oplossingen. Wan een dergelijke reactie is geen oplossing, de oplossing is het draagvlak van dergelijke groeperingen aanpakken, zoals de vloer onder de linksradicale ideologie wegviel in de jaren 80. Dat is ook de richting die het uit moet met moslims extremisme. Want laten we eerlijk zijn, uit die hoek komt het wel, ondanks dat we echt niet alle moslims nu op een hoop moeten gooien.

Maar oplossen betekent niet inbinden en al zeker nniet gaan leven in een angstcultuur waar elk woord gewogen moet worden of het misschien wel iemand kwetst. Leven is geven en nemen.

Ik ben best geschokt door dit alles moet ik zeggen. Ik zie het als een regelrechte aanval op onze vrijheid van meningsuiting en dus gewoon onze vrijheid.
Het is de waarheid Eide en dat moet je inzien....opbokken met de politieke correctheid en zeggen waar het op staat, de islam is een achterlijke ideologie die 400 jaar achterloopt.
Die angstcultuur wordt je opgedrongen door de staat, een militair mag niet eens meer in uniform over straat dan kweek je al angst.
De regering moet gewoon zijn bek opentrekken en die haatbaarden eruit tyfen
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Islam is niets mis mee. Er zijn 1.6 miljard mensen die moslim zijn en het ovegrote gedeelte daarvan is niets mis mee. Het gaat om een relatief kleine groep gekken die terreur en aanslagen noodzakelijk acht.

Je mag zeggen waar het op staat, helemaal mee eens. maar door te generaliseren los je niets op. Sterker nog, je maakt het probleem groter door de gematigden richting the extremen te drijven die ze allemaal weg te zetten als haatbaarden.
Eide
 Eide - woensdag 07 januari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
De speld slaat maar weer eens de spijker op de kop.

Geen doden bij satirische aanval

Bij een satirische aanval van het Franse weekblad Charlie Hebdo zijn geen doden of gewonden gevallen. Het incident brengt het totaal aantal slachtoffers van satirische aanvallen sinds het begin van de jaartelling op nul.

De Speld
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 17:42 schreef Eide het volgende:
Islam is niets mis mee. Er zijn 1.6 miljard mensen die moslim zijn en het ovegrote gedeelte daarvan is niets mis mee. Het gaat om een relatief kleine groep gekken die terreur en aanslagen noodzakelijk acht.

Je mag zeggen waar het op staat, helemaal mee eens. maar door te generaliseren los je niets op. Sterker nog, je maakt het probleem groter door de gematigden richting the extremen te drijven die ze allemaal weg te zetten als haatbaarden.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Maar ik hou er over op anders breekt de pleuris weer uit, net als toen in het Ajax Cafe
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Zeggen dat alle Islamieten potentiële terroristen zijn is hetzelfde als zeggen dat elke man met een pik een potentiële pedoseksueel is.

Wat wel klopt is dat de Islam niet thuis hoort in de westerse cultuur, daar moeten ze nog een 300 jaar voor evolueren. Dat klopt ook wel, als je ziet welk type mens de grootste aanhanger van dit geloof is, de meesten wonen nog in hutten van poep.

Religie is vaak gewoon een excuus om een oorlog te beginnen om dingen te vergaren die niet van jou zijn, maar volgens één of ander opgeschreven fabeltje blijkbaar vroeger je voorouders gehabiteerd hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Stylzz --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 07 januari 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 20:34 schreef VVout het volgende:
De groeten, ga vrouwtje en dochter ff pesten :)
Pestkop ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 07 januari 2015 - 20:58   quote  deeplink  
foutje! bedankt.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 20:50 schreef Stylzz het volgende:
Zeggen dat alle Islamieten potentiële terroristen zijn is hetzelfde als zeggen dat elke man met een pik een potentiële pedoseksueel is.

Wat wel klopt is dat de Islam niet thuis hoort in de westerse cultuur, daar moeten ze nog een 300 jaar voor evolueren. Dat klopt ook wel, als je ziet welk type mens de grootste aanhanger van dit geloof is, de meesten wonen nog in hutten van poep.

Religie is vaak gewoon een excuus om een oorlog te beginnen om dingen te vergaren die niet van jou zijn, maar volgens één of ander opgeschreven fabeltje blijkbaar vroeger je voorouders gehabiteerd hebben.
Ook hier heb ik neiging om te reageren, maar ik heb mijn lessie wel geleerd vriend......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 07 januari 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook hier heb ik neiging om te reageren, maar ik heb mijn lessie wel geleerd vriend......
Wijsheid komt met de ouderdom....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 21:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wijsheid komt met de ouderdom....;-)
Mwah....meer wat, waar en met wie gap, ik heb een mening waar een hoop mensen zich aan storen, politiek correct staat niet in mijn woordenboek
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Penalty Atleti
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Gooooooaaaalllll
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 22:33   quote  deeplink  
goooooooooaaaalllll
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 januari 2015 - 22:33   quote  deeplink  
2-0, die ballenjongen hahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 januari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Dat is zijn zoon.
VVout
 VVout - woensdag 07 januari 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Word ik ook nog voor pestkop uitgemaakt hier, ik voel me nou toch wel aangevallen zeg. En om over de islam terug te komen ergens in hoofdstuk 2 vers 61 wordt geschreven dat iedereen die in één god gelooft nl. Allah of hoe je hem ook noemen wil geprezen is. Hieruit blijkt maar hoe ziek radikalisme is door wie dan ook want er is geen godsdienst of ethische stroming die dit geweld accepteerd, daarom zie ik ook in dat dit geweld onderling elkaar alleen maar versterkt. Dit maakt het moeilijker dan wat dan ook want het met geweld de kop in drukken roept weer nieuw geweld op enz.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Ik wil bier...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 januari 2015 door Nenam_tiL --
VVout
 VVout - woensdag 07 januari 2015 - 23:16   quote  deeplink  
cda1ba802a496e37b30c0af5300e92045611ba66_0.jpg
VVout
 VVout - woensdag 07 januari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Dit moet genoeg zijn om lam te worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 07 januari 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 23:17 schreef VVout het volgende:
Dit moet genoeg zijn om lam te worden.
Jij zit vanaf nu in mijn hart ouwe ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 januari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Dat duurt ook maar tot het blikje leeg is..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 januari 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:
En dan moet ie ook nog samen delen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 12:45 schreef RenatoBos het volgende:
Voordat ik die leeg heb, heb ik vast wel iets goeds gevonden bij hem.....vooralsnog gaat het prima.....Proost
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

No problem, ik deel graag...mi casa su casa
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 januari 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet van die moeilijke woorden gebruiken.... snap ik toch niet......., of is het mijn kast, jouw kast;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 15:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Niet van die moeilijke woorden gebruiken.... snap ik toch niet......., of is het mijn kast, jouw kast;-)
Oeps inkopper voor Renato.... ff voor zijn.....wij hebben geen kast Ronald, dus hoeven we er ook niet uit te komen.
Dus doe maar een huis, zoals in casanova, nieuwehuis dus ;-)
Eide
 Eide - donderdag 08 januari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Weer een onrustige dag in Frankrijk. Ze krijgen het daar behoorlijk voor de kiezen.
Eide
 Eide - donderdag 08 januari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
Vanmiddag een lange duurloop in de regen gedaan. Lekker gelopen maar in en in koud toen ik terug kwam. Toch weer 19km geklokt maar de omstandigheden waren wat vochtig ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 januari 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 16:57 schreef Eide het volgende:
Vanmiddag een lange duurloop in de regen gedaan. Lekker gelopen maar in en in koud toen ik terug kwam. Toch weer 19km geklokt maar de omstandigheden waren wat vochtig ;)
Hey, een goede kapitein ....... ;-)
Eide
 Eide - donderdag 08 januari 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Hobby hoor. Na twee afgescheurde kruisbanden was mijn voetballeven wel voorbij. En je moet toch je energie kwijt en in mijn beroep toch ook wel fit blijven. Dan maar hardlopen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 januari 2015 - 22:49 schreef VVout het volgende:
Word ik ook nog voor pestkop uitgemaakt hier, ik voel me nou toch wel aangevallen zeg. En om over de islam terug te komen ergens in hoofdstuk 2 vers 61 wordt geschreven dat iedereen die in één god gelooft nl. Allah of hoe je hem ook noemen wil geprezen is. Hieruit blijkt maar hoe ziek radikalisme is door wie dan ook want er is geen godsdienst of ethische stroming die dit geweld accepteerd, daarom zie ik ook in dat dit geweld onderling elkaar alleen maar versterkt. Dit maakt het moeilijker dan wat dan ook want het met geweld de kop in drukken roept weer nieuw geweld op enz.....
Ach ja, t is ook gewoon weer de zoveelste 'oorlog' die gevoerd wordt onder de vlag van een geloof. Nou ja geloof, zeg maar bezit, of geld.

Kijk naar IS, die streven naar het Kalifaat. Meeste mensen hebben geen idee wat t is. Het is niets anders dan 1 persoon, die als opvolgeling van Mohamed, een staat wil stichten, of opeisen, die geleid wordt volgens de visie van de profeet. De Kalief staat aan het hoofd van het Kalifaat. Dat gaat dus gewoon over macht en geld.

Abu Bakr al-Baghdadi is in dit geval de man die pretendeert de Kalief te zijn. Maar hij is niemand anders dan degene die in 2010 de leiding over Al Qaida overnam en is iemand die internationaal gezocht wordt voor het plegen van terroristische aanslagen.
remco k
 remco k - donderdag 08 januari 2015 - 19:31   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 januari 2015 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ach ja, t is ook gewoon weer de zoveelste 'oorlog' die gevoerd wordt onder de vlag van een geloof. Nou ja geloof, zeg maar bezit, of geld.

Kijk naar IS, die streven naar het Kalifaat. Meeste mensen hebben geen idee wat t is. Het is niets anders dan 1 persoon, die als opvolgeling van Mohamed, een staat wil stichten, of opeisen, die geleid wordt volgens de visie van de profeet. De Kalief staat aan het hoofd van het Kalifaat. Dat gaat dus gewoon over macht en geld.

Abu Bakr al-Baghdadi is in dit geval de man die pretendeert de Kalief te zijn. Maar hij is niemand anders dan degene die in 2010 de leiding over Al Qaida overnam en is iemand die internationaal gezocht wordt voor het plegen van terroristische aanslagen.
Abu Bakr al-Baghdadi de zelfbenoemde kalief met zijn Kalifaat...Erdogan met zijn nieuwe Ottomaanse rijk, stelletje idioten zijn het maar wel bloedlink.
Religie sucks
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 januari 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Het enge is dat ze andere idioten meekrijgen.
VVout
 VVout - donderdag 08 januari 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Ik ga eens zien of er ergens nog een vrachtwagen bier staat, in die lege kunnen we het overtollig afval kwijt en in de Mariannetrog dumpen.
VVout
 VVout - donderdag 08 januari 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Kon zo snel niks anders vinden :)

Bacardi_vrachtwagen.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:
Het enge is dat ze andere idioten meekrijgen.
Kunnen wij samen geen partij oprichten Stylzz....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 22:19 schreef VVout het volgende:
Ik ga eens zien of er ergens nog een vrachtwagen bier staat, in die lege kunnen we het overtollig afval kwijt en in de Mariannetrog dumpen.
Die is 11 kilometer diep...kunnen we wel ff voort ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 januari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 22:22 schreef VVout het volgende:
Kon zo snel niks anders vinden :)

[ afbeelding ]
Is ook goed....lust Ria ook wel, alleen die drinkt hooguit 10 borrels per jaar
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En dat geloof jij..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 14:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jaja en mi cerveza mi cerveza..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 16:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oeps inkopper voor Renato.... ff voor zijn.....wij hebben geen kast Ronald, dus hoeven we er ook niet uit te komen.
Dus doe maar een huis, zoals in casanova, nieuwehuis dus ;-)
14wgpl.jpg
(Neeman heeft dus wel een kast)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is ook goed....lust Ria ook wel, alleen die drinkt hooguit 10 borrels per jaar
Zou je een voorbeeld aan moeten nemen Tillie..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 00:51   quote  deeplink  
Een kallifaat is dat iemand die graag kalli's rookt want dan vrees ik dat die moslims naar mij op zoek zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 00:52   quote  deeplink  
Heb het ff gegoogled, ze zijn dus niet op zoek naar mij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

0.0215878